پرشین راگ یک فروشگاه کامل کاغذ دیواری

کاغذ دیواری یک دیوارپوش ارزان قیمت ولی با تاثیر فراوان بر دکوراسیون داخلی می باشد. اتاق پذیرایی یکی از اتاقهایی است که اکثر افراد بدنبال دیوارپوش کردن آن می باشند. برای اتاق پذیرایی باید هنگام خرید به نکاتی توجه کنید که در زیر به آن می پردازیم. پس تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید.

اگر اتاق پذیرایی شما کوچک است و تاریک بهتر است از رنگ های روشن برای کاغذ دیواری کردن آن استفاده کنید. رنگهای کرم و یا ساده از رنگهای پر طرفدار می باشد. بعد از آن رنگ طلایی در مقام دوم قرار دارد که یک محیط لاکچری به اتاق پذیرایی می دهد. تکسچرهای ساده این دیوارپوش ها انواع مختلفی دارد. بعضی از آنها بشکل مربع و بعضی از آنها بشکل قطره می باشند.

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

این نوع از طرح های سه بعدی پشت تلویزیون طرفداران زیادی پیدا کرده اند. طرح های گل و یا مناظر سه بعدی از این نمونه طرح ها می باشند. این نوع طرح ها به پوستر دیواری معروفند. پوستر های دیواری با نقشهای انحصاری و زیبا برای طراحی مدرن مناسبند.

از این پوسترها در ساختمانهای اداری ، مسکونی و تجاری می توان استفاده کرد. طرح های مناسب برای دفاتر اداری و طرح های تجاری در میان پوسترهای دیواری به وفور یافت می شود. تصاویر آسمانخراشهای سر به فلک کشیده و یا تصاویر شهرهای شلوغ در شبهای پر از نور چراغ و غیره نمونه هایی از این دست می باشند.

برای سفارش شما باید ابعاد دیوار را با یک متر ساده اندازه بگیرید و آن را به فروشنده اعلام نمایید. دقت کنید دیواری را انتخاب کنید که پنجره نداشته باشد. در غیر این صورت طرح شما برش می خورد و ناقص می شود. سعس کنسد دیوار کانونی اتاق پذیرایی خود را انتخاب کنید. برای این منظور می توانید از کمک کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی بهره ببرید.

کاغذ-دیواری-سه-بعدی-پشت تلویزیون

کاغذ دیواری کلاسیک

همه ما با این نوع کاغذ دیواری محبوب آشنا هستیم. گل های زیبا با رنگ های متنوع و بزرگ از نمونه های این طرح های کلاسیک هستند.

حتی از این طرح ها در هتل ها و یا اماکن تفریحی و گردشگری می توان استفاده نمود. از این طرح های کلاسیک در خانه های با مبلمان های سنتی بهترین بهره را می توان برد. زیرا آنها بسیار با این طرح های سنتی هماهنگ می شوند.

کاغذ دیواری های ساده و شیک

این نوع از طرح های ساده بدلیل داشتن امباس های مختلف محبوبیت فراوانی دارند. طرح و نگاره های مختلف بر روی سیلندر چاپ حکاکی شده و سپس بر روی کاغذ های پی وی سی دار حک می شوند و تصاویر و نگاره های زیبایی را رقم می زنند.

این طرح های ساده در کنار طرح های فلورال در اتاق خواب شما یک کار بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد می کند. دقت کنید تمام دیوار ها را با طرح های شلوغ پر نکنید. حتما در کنار این طرح های شلوغ از طرح های ساده با بافت های زیبا هم استفاده کنید. یکی از رنگهای پرطرفدار امروزی رنگ طوسی می باشد.  رنگ طوسی چون یک رنگ خنثی محسوب می شود براحتی با تمام رنگهای المانهای دیگر دکوراسیون داخلی مانند فرش و یا مبلمان یا پرده در اتاق خواب و یا پذیرایی ست می شود.

کاغذ دیواری ساده و شیک

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواریهای مدرن که اغلب در مقابل طرح های کلاسیک قرار دارند دارای طرح های بروزتر و در عین حال ساده تری هستند. این طرح ها شامل اشکال هندسی تکرار شونده در کنار هم یک طرح بسیار شیک را ایجاد و خلق می کنند. برای دیدن این طرح ها می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. اکثر این فروشگاه ها قسمتهای مختلفی دارند که طرح های مدرن یکی از آنها می باشد. با سر زدن به انها و دیدن چند نمونه از آنها می توانید تفاوت طرح های کلاسیک و مدرن را بفهمید.

خرید کاغذ دیواری

برای خرید و دیدن قیمت کاغذ دیواری اتاق خواب می توانید بسراغ فروشگاه های سطح شهر بروید و از مغازه های شیک دیدن کنید. ولی یک راه راحت تر هم هست. آن هم استفاده ار اینترنت و فروشگاههای تخصصی کاغذ دیواری می باشد. استفاده از سایتهای پیشرفته که تصاویر واضح و شیک را در داخل سایت خود قرار داده اند یکی از راه های هوشمندانه طرفه جویی در وقت می باشد.

ما بشما فروشگاه پرشین راگ را که یکی از فروشگاه های تخصصی فروش دیوار پوش می باشد به شما معرفی می کنیم. شما می توانید با یک سرچ ساده از دیگر فروشگاه ها خرید کنید. دقت داشته باشید که رنگها در تصاویر کامپیوتر با رنگهای واقعی مقدار کمی تفاوت دارند. این بدلیل فرمت رنگهای دیجیتالی می باشد که باعث می شود رنگ ها در پشت مانیتور با رنگهای واقعی تا 20 درصد تفاوت داشته باشد. ولی حتی المکان سعی گردیده است که این مشکل در این سایت با تصاویر حرفه ای و دوربین های پیشرفته مرتفع گردد. ولی کماکان باید به این نکته توجه نمایید.

نصب کاغذ دیواری

برای نصب آنها باید از افراد متبحر و زبده استفاده کرد. ولی برای نصب ابتدا باید سطح زیرین را آماده کرد. هر گونه ترک و یا نقص باید با یتونه پر شود. همچنین اگر دیوار شما رطوبت دارد باید رطوبت آن رفع شود. در غیر این صورت دیوار پوش شما باد می کند و خراب می شود. بعد از آن باید با تراز از یک طرف دیوار شروع به نصب کنید. دقت کنید نوار دوم باید گلهای آن با قطعه اول هماهنگ باشد. نکته دیگری که باید به ان توجه کنید زدن پرایمر به دیوار است. این کار باعث می شود که برداشتن کاغذ دیواری راحت تر باشد.

کندن کاغذ دیواری

برای کندن کاغذ دیواری می بایست ابتدا با آب گرم و یا بخار روی آن را بمالید و سپس پس از چند دقیقه که خوب بافت آن نرم شد و چسب آن خودش را ول کرد با کاردک از یک کنج اقدام به برداشتن دیوارپوش نمایید. اگر پرایمر ابتدا به آن زده شده باشد کندن ان آسان است وگر نه باید وقت بیشتر صرف برداشتن کاغذ دیواری کنید. صبر داشته باشید و عجله نکنید.

پرشین راگ یک فروشگاه کامل کاغذ دیواری

برای خرید جدیدترین کاغذ دیواری ها می توانید به فروشگاه پرشین راگ مراجعه کنید. سپس دسته بندی های مختلفی را که بر اساس محل نصب می باشد پیدا کرده و طرح خود را سفارش دهید. آدرس این فروشگاه در زیر آمده است:

https://www.epersianrug.com

نکته حایز اهمیت استفاده از تصاویر حرفه ای در این فروشگاه می باشد. در این سایت تصاویر گرفته شده همچنین قابلیت زوم کردن دارند که شما حتی بافت های کاغذ دیواری را می توانید مشاهده کنید.