چطوری 24 ساعته درآمد داشته باشیم؟ 3 راهکار واقعی

چطوری 24 ساعته درآمد داشته باشیم؟ در واقع درآمد 24 ساعته یا همان درآمد در خواب، امروز در دنیای کسب و کار با نام درآمد غیر فعال شناخته می‌شود. این یعنی شما حتی زمانی که کار نمی‌کنید و در خواب هستید، کسب و کارتان برای شما درآمد داشته باشد.

شاید فکر کنید چنین چیزی ممکن نیست و حتما باید کار کنیم تا درآمد داشته باشیم. همین الان هم خیلی از افراد بدون انجام کار خاصی و حتی زمانی که خواب هستند، درآمد زیادی دارند. اما چطور چنین چیزی ممکن است؟ فقط با یک فروشگاه ساز حرفه‌ای !!

کسب و کارهای اینترنتی، مسیر درآمد 24 ساعته حتی در خواب

در واقع امروز مهم‌ترین راه برای به دست آوردن درآمد غیر فعال، راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است. مثلا الان به زندگی یک صاحب فروشگاه اینترنتی فکر کنید، کسی 5 نیرو دارد، وب سایتش را به خوبی بهینه کرده و در روز تعداد زیادی مخاطب جذب سایتش شده و محصولاتش را می‌خرند. به این ترتیب حتی اگر خود صاحب کسب و کار هم در محل کارش حضور نداشته باشد، وب سایت و نیروهایش برای او درآمدزایی دارند. جذاب است نه؟

خب شما هم خیلی راحت می‌توانید با مطالعه آموزش ایجاد وب سایت یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنید و به این ترتیب یک منبع درآمد 24 ساعته داشته باشید.

401

آیا رسیدن به درآمد غیر فعال آسان است؟

نگاهی به اطراف خودتان بکنید، چند نفر را می‌شناسید که در خواب درآمد داشته باشند؟ چند نفر هستند که از درآمد غیر فعال لذت ببرند؟ احتمالا تعداد آنها بسیار اندک است. چرا؟ چون نکات باارزشی که به شما می‌گوییم را نمی‌دانند. خب به سراغ راهکارهای رسیدن به درآمد غیر فعال برویم:

  1.  فروشگاه آنلاین اسباب‌بازی راه اندازی کنید

اگر کتاب استراتژی اقیانوس آبی را خوانده باشید، احتمالا می‌دانید که شروع فعالیت در یک حوزه پررقابت، ممکن است مسیر به موفقیت رسیدن‌تان را کُند کرده و البته نیاز به سرمایه زیادی هم داشته باشد.

اما در مقابل اگر حوزه کم‌رقابتی را برای راه اندازی کسب و کار انتخاب کنید، در زمان کوتاه‌تری به درآمد رسیده و راحت‌تر می‌توانید با رقبای‌تان رقابت کنید. با توجه به این توضیحات، پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده و به کمکش به درآمد غیر فعال برسید، حوزه‌های کم‌رقابتی مثل حوزه اسباب بازی را انتخاب کنید. البته حوزه‌های کم‌رقابت دیگری هم وجود دارد، مثل فروش کیف، فروش وسایل تزئینی و چوبی و... .

دقت کنید، اگر یک حوزه اختصاصی را برای راه اندازی وب سایت انتخاب کرده و به‌شکل تخصصی در آن فعالیت کنید، سایت‌تان راحت‌تر در گوگل به موفقیت رسیده و مخاطب جذب می‌کند. احتمالا می‌پرسید که چطور یک سایت فروشگاهی برای خودم بسازم؟

جواب این سوال خیلی ساده است. همین الان به مطلب آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی بروید و بعد از خواندن آن خیلی راحت سایت‌تان را آماده کنید.

402

در هر حال بعد از انتخاب حوزه مورد نظر، می‌توانید به کمک سایت ساز پرتال، اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی کنید.

هزینه‌های پایین، تست 7 روزه رایگان و طراحی آسان و بدون نیاز به تخصص (در کم‌تر از 5 دقیقه) از جمله قابلیت‌های این سایت ساز است.

 

 

2. دوره آموزشی بفروشید

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد در خواب، راه اندازی یک کسب و کار مبتنی بر آموزش است. چراکه در چنین کسب و کارهایی کافی است ابتدا یک یا چند دوره آموزشی بسازید، آنها در سایت قرار بدهید و صرفا تمرکزتان را روی بازاریابی اینترنتی بگذارید.

در واقع به دلیل دانلودی بودن محصول در این بیزینس، دیگر حتی دردسرهای موجود کردن محصول و ارسال برای مخاطب و... را هم ندارید.

بنابراین اگر در حوزه خاصی تخصص دارید، شروع کنید به آموزش دادن و البته ساخت دوره‌های آموزشی دانلودی که برای مخاطبان جذاب باشد. مثلا می‌توانید این حوزه‌ها را انتخاب کنید:

  • آموزش تندخوانی،
  • آموزش تولید محتوا،
  • آموزش نویسندگی،
  • آموزش فتوشاپ،
  • آموزش برنامه نویسی،
  • و...

 3. وبلاگ راه بیندازید

اگر اصلا علاقه‌ای به فروش محصول در وب سایت‌تان ندارید، باز هم نگران نباشید چون یک راهکار دیگر برای شما وجود دارد: ساخت یک وب سایت وبلاگی با یک سایت ساز پیشرفته با 7 روز تست رایگان!

در این سایت‌ها شما باید اقدام به انتشار محتوا و مقالات کنید. به این ترتیب بعد از مدتی مقالاتی که در سایت نوشته‌اید، در گوگل رتبه گرفته و مخاطبان زیادی به سایت‌تان جذب می‌شود. زمانی هم که آمار ترافیک سایت خیلی بالا رفته و تعداد مخاطبان زیاد شود، می‌توانید از تبلیغات به درآمد برسید.

مثلا تبلیغ بنری سایت y را در وب سایت خودتان قرار می‌دهید و در ازای آن ماهانه چیزی بین 1 تا چند میلیون تومان پول دریافت می‌کنید. یا مثلا یک مقاله تبلیغاتی (رپورتاژ) برای سایت x در سایت‌تان منتشر کرده و در قبال آن چیزی بین 200 هزار تومان تا چند میلیون تومان دریافت می‌کنید.

دقت کنید، اولا به درآمد رسیدن این ایده نیاز به زمان زیادی دارد، دوما هم باز پیشنهاد می‌کنیم بهتر است در انتخاب حوزه فعالیت، به سراغ یک حوزه تخصصی بروید تا راحت‌تر در گوگل دیده شوید. مثلا حوزه تخصصی روانشناسی، غذا و تغذیه و... . اگر علاقه به راه اندازی این بیزینس دارید، همین حالا وارد سایت ساز پرتال شده و در کم‌تر از 5 دقیقه، با 7 روز تست رایگان سایت‌تان با ظاهر حرفه‌ای و دلخواه را بسازید.

403

کلام آخر؛ بازاریابی اینترنتی را شروع کنید

در آخر بعد از اینکه روش درآمدی مورد نظر و مناسب خودتان را انتخاب کردید، نوبت به این می‌رسد که بازاریابی اینترنتی را شروع کنید. در بازاریابی اینترنتی، شما به کمک روش‌های مختلف مثل سئو سایت (دیده شدن در گوگل) فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و... بازدید سایت‌تان را بالا برده و مخاطبان بیشتری به آن جذب می‌کنید. در مورد انواع روش‌های بازاریابی اینترنتی هم در وبلاگ سایت پرتال تعداد زیادی آموزش و مقاله وجود دارد که راهنمای شما خواهد بود.

در انتها اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اید که چه زمانی کسب و کارتان را راه بیندازید، برای جلوگیری از اتلاف وقت همین حالا وارد سایت ساز پرتال شوید و یک طراحی سایت حرفه ای با پرتال داشته باشید.

با توجه به 7 روز تست رایگان، این یک پیشنهاد بدون ریسک است! چراکه در نهایت بعد از 7 روز و در صورت رضایت، می‌توانید هزینه طراحی سایت در این سایت ساز را بپردازید.