اقامت در هتل پارسیان آزادی تهران

اگر قصد سفر به تهران را داشتید، بهتر است بدانید که این شهر هتل­های خوب و باکیفیت فراوانی دارد و دست شما برای انتخاب هتل کاملا باز است. بهتر است برای انتخاب هتل، به معیارهایی مانند موقعیت مکانی، قیمت اتاق­ها، امکانات هتل و فاصله آن از مراکز حمل و نقل دقت کنید. ما در این مقاله می­خواهیم یکی از هتل­های معروف تهران را به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما بگوییم که اگر قصد داشتید با رزرو هتل­های تهران به این شهر سفر کرده و در آن اقامت داشته باشید، چطور می­توانید بهترین قیمت را پیدا کرده و از آن طریق هتل را رزرو کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

3

هتل پارسیان آزادی تهران

یکی از محبوب­ترین و البته قدیمی­ترین هتل­های شهر تهران که قدمت ساخت آن به دهه ۵۰ شمسی بازمی­گردد، هتل پارسیان آزادی تهران می­باشد. این هتل ۵ ستاره که در ۲۶ طبقه، ۴۸۰ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است، در تقاطع اتوبان یادگار امام و شهید چمران ساخته شده است. از امکانات تفریحی این هتل می­توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ و میز پینگ پنگ اشاره کرد. البته این هتل ۴ رستوران و یک کافی شاپ ایتالیایی نیز دارد. رستوران پارسه غذاهای ایرانی سرو می­کند، رستوران پارمین که مخصوص افراد علاقمند به غذاهای فست فودی است، رستوران ژاپنی کنزو برای کسانی که دوست دارند غذاهای شرق آسیایی را امتحان کنند و در نهایت رستوران سرو که غذاهای کبابی سرو می­کند. البته این هتل بوفه صبحانه و بوفه ناهار و شام نیز دارد. برای رزرو هتل پارسیان آزادی تهران با بهترین قیمت، می­توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید.  

دسترسی هتل

اگر به هتل پارسیان آزادی رفتید و قصد داشتید به پارکی برای قدم زدن بروید، پارک ملت حدود ۱۰ دقیقه با ماشین و پارک آب و آتش نیز حدود ۲۵ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارند. از هتل تا باغ کتاب نیز حدود نیم ساعت راه است و می­توانید به این باغ معروف تهران بروید و هم خرید کنید و هم از سینمای آن استفاده کنید و هم در محیط زیبایش پیاده روی کنید. اگر خواستید به بام تهران بروید و از امکانات تفریحی آن استفاده کنید، حدود یک ربع را باید از هتل تا آنجا طی کنید. از هتل پارسیان تا میدان تجریش نیز حدود ۱۵ دقیقه فاصله هست. در آن حوالی هم می­توانید از بازار تجریش خرید کنید، هم به پاساژهای تندیس یا ارگ بروید، هم از کاخ سعدآباد دیدن کنید و هم از خانه سیمین و جلال.

رزرو هتل در تهران

اگر برای گردش، انجام امور اداری و کاری و یا دیدار خانواده و دوستان، تصمیم داشتید که به تهران سفر کنید و در هتل اقامت داشته باشید، می­توانید هتل مورد نظرتان را از طریق اسنپ تریپ پیدا کرده و رزرو کنید. شما کافیست برای رزرو هتل در تهران، وارد سایت اسنپ تریپ شده، نام این شهر را در قسمت هتل جستجو کرده و تاریخ ورود و خروج خود را مشخص کنید. اسنپ تریپ تمامی هتل­های تهران را به شما نمایش می­دهد و می­توانید بر اساس شرایط و بودجه خود، هتل و اتاق مورد نظرتان را رزرو نموده و هزینه­اش را بصورت آنلاین پرداخت نمایید تا رزروتان قطعی شود.