در کیلید می‌توانید بهترین فایل‌های خرید آپارتمان را پیدا کنید

اگر مروری به چگونگی روند اجاره و خرید آپارتمان از گذشته تا به امروز داشته باشید به‌وضوح به این امر پی خواهید برد که بسیاری از افراد در پروسه عرضه آپارتمان‌های مسکونی خود دچار هدررفت زمان و مشکلات بی‌شماری بوده‌اند که این امر باعث می‌شد که روند عرضه و تقاضا برای مالکان، آژانس‌های املاک و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان بسیار طاقت‌فرسا باشد.

 در سال‌های دور مالکانی که تمایل به عرضه آپارتمان خود داشتند یا باید به دفاتر روزنامه‌ها مراجعه می‌کردند و با درج اطلاعاتی اندک در بخش نیازمندی‌های آنها با پرداخت هزینه به انتشار آگهی ملک خود می‌پرداختند و یا با حضور در آژانس‌های املاک متعدد در محل سکونت خود اطلاعاتی نه‌چندان جامع را به مشاوران املاک ارائه می‌دادند تا متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در صورت مراجعه به آژانس‌های املاک متناسب با خواسته خود به بازدید از فایل‌های ثبت شده در آژانس‌های املاک بپردازند.

در هر دو این روش‌ها مالکان، مشاوران املاک و متقاضیان با اتلاف هزینه و زمان بسیاری مواجه می‌شدند و باتوجه‌به اینکه اطلاعات به شیوه صحیحی انتقال پیدا نمی‌کرد روند انتخاب و عرضه یک ملک بسیار زمان بر بود به شکلی که شاید اجاره و خرید آپارتمان نیاز به ماه‌ها زمان داشت.

اما باتوجه‌به این مسائل همانند سایر کشورهای پیشرفته دانش و فناوری به حوزه مسکن کشور ما نیز وارد شد و با آغاز به کار وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های تخصصی در حوزه مسکن روند عرضه و تقاضا در این بازار شکلی تازه یافت.

با روی کار آمدن وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌هایی همچون سامانه هوشمند و تخصصی کیلید در حوزه مسکن بستری فراهم شده که مالکان و مشاوران آژانس‌های املاک به‌راحتی از محل سکونت و کار خود اطلاعات ملک مدنظر را در این سامانه به‌صورت جامع و کامل وارد کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون پرداخت هزینه و دررفت زمان به عرضه آن بپردازند.

با این روش متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان به‌جای مراجعه به دکه‌های روزنامه‌فروشی برای خرید بخش نیازمندی‌های روزنامه‌ها و مراجعه حضوری به آژانس‌های املاک متعدد با استفاده از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید این امکان را خواهند داشت تا بدون دغدغه با تلفن همراه و رایانه خود تنها با چند کلیک ساده به این سامانه مراجعه کرده و ضمن واردکردن نام محله موردنظر به مشاهده فایل‌های اجاره و خرید آپارتمان بپردازند.

در این حالت افرادی که تمایل به اجاره و خرید آپارتمان را دارند با مشاهده فایل‌های ثبت شده در این سامانه برای خرید و اجاره به‌سهولت می‌توانند اطلاعاتی چون موقعیت مکانی، طبقه، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب، چگونگی وضعیت آسانسور، پارکینگ و انباری، سیستم سرمایشی و گرمایشی و حتی نوع کف‌پوش و کابینت‌ها را دریافت کرده و تصاویری واقعی از واحد مسکونی را مشاهده کنند.

با این وضعیت اگر متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان گزینه‌ای متناسب باسلیقه و خواسته خود را در این سامانه یافتند ضمن تماس با شماره‌ای که در بخش انتهایی آگهی ثبت شده است، می‌توانند برای هماهنگی جهت بازدید حضوری اقدام کرده و پس از آن در صورت انتخاب ملک مراتب توافقات قیمتی و در نهایت عقد قرارداد نهایی را سپری کنند.

با این روش علاوه بر این که متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان ملزم به پرداخت هزینه‌های اضافی و مراجعه پی‌درپی به آژانس‌های املاک متعدد به‌خصوص باتوجه‌به پاندمی کرونا نخواهند شد بلکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز واحدهای مسکونی متعددی را به‌صورت غیرحضوری مشاهده خواهند کرد و قدرت انتخاب بیشتری را نیز خواهند داشت.

این در حالی است که با بهره‌گیری از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید مالکان، آژانس‌های املاک و همچنین متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان نیز مجبور به بازدیدهای متعدد نخواهند شد و تنها برای بازدید نهایی و عقد قرارداد به محل ملک و یا آژانس املاک مراجعه خواهند کرد.

اما خدمات سامانه هوشمند و تخصصی کیلید تنها به فایل‌های ثبت شده در این سامانه محدود نمی‌شود بلکه کاربران درصورتی‌که ملکی متناسب با خواسته و بودجه خود و خانواده را از بین فایل‌های اجاره و خرید آپارتمان نیافتند با واردکردن مشخصات ملک مطلوب خود در سامانه کیلید اطلاعات ثبت شده را به آژانس‌های املاک محله ارجاع خواهند داد تا در صورت مشاهده گزینه‌ای مناسب هماهنگی‌های لازم برای بازدید صورت گیرد و در نهایت عقد قرارداد صورت بگیرد.

علاوه‌برآن کاربران با استفاده از بلاگ سامانه کیلید می‌توانند اطلاعات مناسبی را در خصوص مناطق مختلف شهر تهران و امکانات مختلف کسب کرده و محله‌ای مناسب را برای اجاره و خرید آپارتمان انتخاب کنند. این در حالی است که علاوه‌برآن در بلاگ این پلتفرم مطالبی دررابطه‌با دکوراسیون و سبک زندگی نیز در معرض دید کاربران قرار گرفته تا با مطالعه و به‌کارگیری آنها در زندگی خود حس و حالی مطلوب و مملو از آرامش و آسایش را داشته باشند.

حال باتوجه‌به موارد ذکر شده اگر شما هم تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در تهران را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در بررسی دو محله پرطرف‌دار و جذاب تهران با ما همراه باشید تا شاید با درنظرگرفتن بودجه و سلیقه خود و خانواده یکی از این محله‌ها برای شما جذاب به نظر برسد.

31

یکی از محله‌های که این روزها در بین قشر جوان جامعه از علاقه‌مندان بسیاری برخوردار است محله سعادت‌آباد و به‌خصوص بلوار دریاست که شمار بسیاری از شهروندان که تمایل به زندگی در محله‌ای لوکس و اعیان‌نشین را دارند با اجاره و خرید آپارتمان در دریا یک زندگی جذاب را تجربه می‌کنند.

محله بلوار دریا که در منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفته به بلواری گران‌قیمت در شمال غرب تهران شهرت دارد که بسیاری از افراد مشهور و صاحب‌نام با اجاره و خرید آپارتمان در دریا به یک زندگی لوکس می‌پردازند.

این محله که از امتداد بلوار مدیریت آغاز شده و به خیابان شهید محمدمهدی فرحزادی منتهی می‌شود محله‌های سعادت‌آباد و شهرک غرب را از یکدیگر جدا کرده که این محله باعث شده تا علاقه‌مندان اجاره و خرید آپارتمان در دریا در یکی از محله‌های مطلوب به لحاظ جغرافیایی زندگی کنند.

افرادی که تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در دریا را دارند ضروری به نظر می‌رسد که بر این امر واقف باشند که این بلوار تقاطع‌هایی را با بلوار فرهنگ، خیابان سی و پنج متری سعادت‌آباد، صراف‌ها، خیابان علامه، بلوار شهرداری، پاک‌نژاد و همچنین خیابان شهید محمدمهدی فرحزادی را دارد که هرکدام از این خیابان‌ها به نوبه خود از مناطق پرطرف‌دار تهران به شمار می‌روند.

اگر محله بلوار دریا با مناطق سعادت‌آباد و شهرک غرب مقایسه شود به لحاظ قیمتی محله بلوار دریا از این دو محله ارزان‌قیمت‌تر است اما بازهم متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در دریا نیز باید از سطح در آمدی و بودجه بالایی برخوردار باشند.

در خصوص امکانات موجود در محله بلوار دریا نیز می‌توان گفت که افرادی که اجاره و خرید آپارتمان در دریا را انتخاب می‌کنند باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی این محله می‌توانند از تمامی امکانات دو محله صاحب‌نام و مشهور سعادت‌آباد و شهرک غرب استفاده کرده و دغدغه‌ای را دراین‌خصوص نداشته باشند.

همان‌طور که گفته شد محله بلوار دریا یکی از مناطق مرفه نشین شمال غرب تهران محسوب می‌شود به همین دلیل بر حسب آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 64 میلیون و 48 هزار تومان است و به همین دلیل افرادی که تمایل به سکونت در این محله را دارند به طور تخمینی برای خرید آپارتمان در دریا و زندگی در یک واحد مسکونی متوسط باید بودجه‌ای بالغ بر 7 میلیارد و 922 هزار تومان را در نظر بگیرند.

 

 

 

اما یکی دیگر از محله‌هایی که امروز در آن به گشت‌وگذار در آن می‌پردازیم منطقه اصیل، قدیمی و پر طرف‌دار امیرآباد است که بسیاری از ساکنان این محله را افراد اصیل و صاحب‌نام تشکیل می‌دهند.

محله مشهور امیرآباد که کمتر کسی ممکن است که نام آن را نشنیده باشد در منطقه 6 شهرداری تهران قرار گرفته است و یکی از محله‌های مرکزی شهر تهران محسوب می‌شود که با نام کارگر شمالی نیز شناخته می‌شود.

این محله که از شمال با بزرگراه همت و ده ونک، از جنوب با بلوار کشاورز، از غرب با بزرگراه چمران و محله گیشا و از شرق با بزرگراه کردستان و همچنین محله یوسف‌آباد همسایه است از محله‌های با دسترسی مناسب تهران است که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد ضمن زندگی در این محله امکان رفت‌وآمد به نقاط مختلف کلان‌شهر تهران را خواهند داشت.

آنچه که بیش از هر چیز زندگی را برای ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد هموار و جذاب می‌کند تمرکز امکانات در این محله است که این مسئله باعث شده که خانوارهایی که در این محله روزگار خود را می‌گذرانند برای استفاده از خدمات و امکانات خود و خانواده نیازی به مراجعه به محله‌های هم‌جوار را نداشته باشند و بدون دغدغه یک زندگی مملو از آرامش را تجربه کنند.

بافت محله امیرآباد بیشتر اداری و فرهنگی است زیرا وجود بخش‌های متعددی از دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده اقتصاد، دانشکده مدیریت، پردیس شماره 2 دانشکده فنی، دانشکده فیزیک، دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی و همچنین ورزشگاه دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران و مؤسسه چاپ و انتشارات تهران در این محله باعث شده که بیشتر ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد را قشر فرهنگی جامعه و دانشجویان تشکیل دهند.

اما علاوه بر دانشکده‌های متعددی که در این محله وجود دارد سازمان انرژی اتمی ایران و رآکتور تحقیقاتی تهران که در شمال این محله قرار گرفته نیز بر اهمیت این منطقه افزوده است و باعث شده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد در محله‌ای تأثیرگذار و بااهمیت به زندگی بپردازند.

در این محله ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد دغدغه‌ای را در خصوص استفاده از خدمات پزشکی و درمانی نخواهند داشت زیرا بیمارستان قلب تهران، بیمارستان دکتر شریعتی و کلینیک تخصصی دندان‌پزشکی 600 ارتش در این محله بستری را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد در صورت نیاز به‌راحتی به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات مناسب و مطلوب آنها بهره‌مند شوند.

تمرکز امکانات تفریحی و رفاهی نیز در محله امیرآباد به‌وضوح به چشم می‌خورد در این محله پارک لاله، مرکز خرید لاله، بازارچه لاله، موزه هنرهای معاصر و موزه شهر بستری را فراهم کرده که علاوه بر ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد شهروندان بسیاری نیز از اقصی‌نقاط تهران به این محله مراجعه کرده و اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود در این محله سپری کنند.

اما یکی دیگر از مواردی که باعث اهمیت بیشتر این محله شده است وجود مجموعه برج‌های سه‌گانه مسکونی آ، اس، پ و مراکز تفریحی و خرید مجاور آن و همچنین برج بین‌المللی تهران است که به‌عنوان بلندترین برج مسکونی ایران زمینه‌ای را ایجاد کرده که علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد زندگی در محله‌ای جذاب را تجربه کنند.

حال باتوجه‌به امکانات و شرایط خاصی که برای اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد وجود دارد بر حسب آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت واحدهای مسکونی در این محله متوسط رو به بالاست به شکلی که قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله حدود 52 میلیون و 35 هزار تومان است.

در این شرایط افراد علاقه‌مند به خرید آپارتمان در امیرآباد به طور تخمینی برای خرید یک واحد مسکونی متوسط بر حسب داده‌های سامانه هوشمند کیلید باید هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد و 38 میلیون تومان بودجه را در نظر داشته باشند که این میزان در مقایسه با محله بلوار دریا در سعادت‌آباد تنها اندکی تفاوت دارد و به همین دلیل متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد که محله‌ای قدیمی و اصیل نشین محسوب می‌شود نیز باید ز سطح درآمدی و بودجه به نسبت قابل‌توجهی برخوردار باشند تا بتوانند با انتخاب ملکی متناسب باسلیقه و بودجه خود یک زندگی جذاب و مملو از آرامش را در این محله داشته باشند.

اما باتوجه‌به شرایط خاص پاندمی کرونا پیشنهاد می‌شود که اگر شما هم تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در دریا و حتی اجاره و خرید آپارتمان در امیرآباد را دارید به‌جای مراجعه به آژانس‌های املاک متعدد و بازدیدهای پی‌درپی از واحدهای مسکونی متنوع سری به آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید زده و با بررسی فایل‌های ثبت شده در این سامانه و رؤیت تصاویر واقعی از واحدهای مسکونی قدرت انتخاب بیشتری را داشته باشید.