چرا در بهترین دوره‌های آموزش ارز دیجیتال مهم شرکت کنیم؟

شاید بارها نام ارزهای دیجیتال و بازار پر نوسان آن را شنیده باشید. اما داستان این ارزها چیست و از کجا شروع شده و چرا موج عظیمی از افراد مختلف برای سرمایه‌گذاری روی آن برنامه‌ریزی می‌کنند موضوعیست که ما در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. امروزه ارزهای دیجیتال بخش بزرگی از بازار سرمایه‌گذاری را در جهان از آن خود کرده است.

رمز ارزهای دیجیتال که بیش از صد نوع فعال و قابل معامله دارد از زیر مجموعه‌های رمز ارز بیت کوین هستند. بیت کوین که نخستین بار در سال 2009 توسط شخصی به نام ساتوشی ناکوماتو پردازش و به بازار جهانی معرفی شد را برخی یک انقلاب بزرگ اقتصادی می‌دانند. شاید در سال‌های ابتدایی عرضه جهانی چندان مورد اعتماد جوامع مختلف قرار نگرفته بود، اما انتشار اخبار امیدوارکننده از بازار رمز ارزها باعث شد تا کسانی که تاکنون به این بازار اعتماد نداشتند نیز بتوانند کم کم به سرمایه‌گذاری فکر کنند.

برای شرکت در بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال روی لینک کلیک کنید.

ارزهای دیجیتال را می‌توان به عنوان یک منبع مناسب سرمایه‌گذاری و درآمدزایی دانست، اما بدون آگاهی از نکات کلیدی که باید برای هر معامله بدانیم، ممکن است که منجربه ضررهای سنگین مالی شود. اگر به بازار ارزهای دیجیتال علاقه دارید، بهتر است که در ابتدا برای افزایش علم و آگاهی خود در این زمینه تلاش کنید. آکادمی مدرسان پیشتاز برگزار کننده بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای است. شرکت در این دوره برای دستیابی به اهداف بلندمدت افراد علاقه‌مند به این حوزه کمک زیادی خواهد کرد.

 بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک شبکه اجتماعی است که یک سیستم پرداخت جدید و کاملا دیجیتالی را برای کاربران فراهم ساخته است. اولین شبکه پرداختی غیر متمرکز که به صورت همتا به همتا و توسط کاربران بدون اتصال به هیچ مرجع خاصی کار می‌کند. از نظر بسیاری از کاربران بیت کوین در حقیقت شبیه به پول نقدیست که در درگاه اینترنت ساخته، پرداخته و حتی خرج می‌شود. برخی هم بیت کوین را برجسته‌ترین سیستم حسابداری با سه ورودی می‌دانند.

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که بیت کوین توسط شخصی به نام ساتوشی ناکوماتو کشف شده است. بیت کوین اولین پیاده‌سازی مفهومی به نام ارز رمزنگاری شده است. رمز ارز بیت کوین شکل جدیدی از پول را ارائه می‌دهد که برای کنترل ایجاد و معاملات می‌توان از آن استفاده کرد. از زمان انتشار این رمز ارز تاکنون با رشد زیادی همراه بوده و توسعه‌دهندگان حرفه‌ای نیز همواره روی آن کار می‌کنند.

جالب است بدانید که ساتوشی ناکوماتو در اواخر سال 2010 بدون آنکه اطلاعات زیادی را از خود فاش کند پروژه را رها کرد. همین موضوع نیز موجب نگرانی افراد می‌شد که بسیاری آن را با درک نادرست از منبع باز بودن بیت کوین ارتباط می‌دهند.

چه کسی شبکه بیت کوین را کنترل می‌کند؟

حتما تاکنون متوجه شدید که بیت کوین یک شبکه غیر متمرکز است که توسط نهاد خاصی کنترل نمی‌شود. هیچ کس مالک بیت کوین و سایر رمز ارزهای استخراج شده نیست، همانگونه که هیچ کس از صاحب فناوری پشت ایمیل با خبر نیست. توسعه‌دهندگان آن را بهبود می‌بخشند و مالکان آن همه کاربرانی هستند که در سراسر جهان بیت کوین را مبادله و کنترل می‌کنند. هیچ کس توانایی تغییر پروتکل بیت کوین را ندارد، زیرا همه کاربران در انتخاب نرم افزار و نسخه مورد استفاده خود مختار هستند.

برای استفاده از این رمز ارز قوانین واحدی وجود دارد و به منظور سازگاری همه کاربران باید از نرم‌افزاری استفاده کنند که از قوانین یکسانی پیروی می‌کند. از نکات جالب توجه دیگری که باید درباره بیت کوین بدانید این است که فقط می‌تواند با اجماع کامل بین همه کاربران به درستی کار کند. به همین دلیل همه کاربران و توسعه دهندگان برای حفاظت از این اجماع همواره تلاش می‌کنند.

بیت کوین چگونه کار می‌کند؟

از دید کاربرانی که با بیت کوین کار می‌کنند چیزی بیشتر از یک برنامه تلفن همراه یا برنامه کامپیوتری نیست که که یک پول شخصی را ارائه می‌دهد. این کیف پول است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بیت کوین را ارسال، دریافت و ذخیره کند. در پشت صحنه بیت کوین یک فناوری و پروتکلی به نام بلاک‌چین یا زنجیره بلوک جریان را به اشتراک می‌گذارد.

این دفتر کل یا همان فناوری بلاک‌چین هر معامله‌ای که انجام می‌شود را پردازش می‌کند و با کمک رایانه به کاربر اجازه می‌دهد تا اعتبار هر تراکنش را تایید کند. اصالت هر تراکنش به وسیله امضای دیجیتالی مربوط به آدرس‌های ارسال کننده محافظت می‌شود. همین ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل کاملی از آدرس بیت کوین خود داشته باشند. علاوه بر این هر کاربری می‌تواند این تراکنش‌ها را با استفاده از دستگاه تخصصی ماینر پردازش کند و برای هر پردازش بیت کوین پاداش بگیرد. اغلب به این عمل پردازش اصطلاحا ماینینگ می‌گویند.

انواع ارز دیجیتال

ما تاکنون تنها درباره یک ارز دیجیتال و آن هم به معرفی رمز ارز بیت کوین پرداختیم. اما در حال حاضر بیش از 1000 نوع رمز به جهان معرفی شده که برخی از آن‌ها حجم خرید یا فروش کمی دارند و برخی هم از محبوبیت زیادی در بین سرمایه‌گذران جوامع مختلف برخوردارند. فراتر از آن، حوزه ارزهای رمزنگاری شده همواره در حال گسترش است. امکان دارد فردا توکن دیجیتالی عالی بعدی منتشر شود.

 در حالی که بیت کوین به طور گسترده به عنوان پیشگام در دنیای ارزهای رمزنگاری شده شناخته می‌شود، تحلیل‌گران رویکردهای زیادی را برای ارزیابی توکن‌های غیر از بیت کوین ارائه می‌دهند. معروف‌ترین ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین عبارتند از :

اتریوم (ETH)

بیشتر تحلیل‌گران بازار ارز، اتریوم را بهترین جایگزین بیت‌کوین معرفی می‌کنند. این یک رمز ارز غیر متمرکز است که به کاربر اجازه می‌دهد تا قراردادهای هوشمند با استفاده از برنامه‌های غیر متمرکز بدون تقلب، خرابی و دخالت شخص ثالث اجرا کند. جالب اینجاست که هدف از ایجاد اتریوم مجموعه مالی غیر وابسته است که هر شخصی با هر ملیتی بتواند به آن دسترسی پیدا کند. برنامه‌های کاربردی آن روی اتر ایجاد می‌شوند، یعنی کد رمزنگاری شده مخصوص همان پلتفرم. اتر همانند وسیله‌ایست برای حرکت روی پلتفرم اتریوم و بیشتر توسعه‌دهنگان هم اکنون به دنبال توسعه برنامه‌های قابل اجرا روی اتر هستند. به هر حال دومین ارز دیجیتال ارزشمند بعد از بیت کوین به شمار می‌رود.

لایت کوین

رمز ارزی که در سال 2011 راه‌اندازی شد و در مسیر بیت کوین حرکت کرد. لایت کوین نیز یک ارز رمزنگاری شده منبع باز است که توسط هیچ مرجعی کنترل نمی‌شود. از بسیاری جهات شبیه به بیت کوین است اما تولید بلاک سریع‌تری دارد. به همین دلیل هم زمان تأیید تراکنش سریع‌تری را ارائه می‌دهد.  

بیت کوین کش

بیت کوین کش که با نام اختصاری BCH در سال 2017 راه‌اندازی شد. این در حقیقت یک توکن است که در شبکه پرداخت همانند یک رمز ارز عمل می‌کند. این رمز ارز به خاطر از بین بردن مشکلات کاربری بیت کوین به وجود آمد. بیت کوین کش از دامنه بلاک بزرگ‌تری برخوردار است و مجموع تراکنش آن سریع‌تر انجام می‌گیرد، اما به نسبت بیت کوین ارزش کمتری دارد.

کاردانو (ADA)

سومین رمز ارز محبوب و معروف در جهان کارنادو با نام اختصاری (ADA) است که به عنوان نسل سوم پلتفرم بلاک‌چین معرفی می‌شود. استخراج این رمز به نسبت سایر نیاز به مصرف برق کمتری دارد؛ زیرا جز کوین‌هاییست که بر اساس الگوریتم POS یعنی اثبات سهام طراحی شده است. این رمز نام اختصاری خود را از ریاضیدان قرن نوزدهم یعنی آدا لاولیس وام گرفته است.

هدف از ایجاد کاردانو، به وجود آوردن محصولات مالی غیر متمرکز مشابه اتریوم و همچنین ارائه راه‌حل‌هایی برای قابلیت همکاری زنجیره‌ای بدون تقلب در سطح جهانی است.

ریپل (XRP)

یکی دیگر از رمزارزهای مشهور در بازار جهانی، ریپل است. این رمز ارز برای پردازش و تراکنش از سیستم اجماع به جای بلاک‌چین استفاده می‌کند. هزینه‌های معاملات ریپل به نسبت رمز ارز بیت کوین کمتر است. ریپل نیز یک رمز ارز غیر متمرکز با پروتکل منبع باز محسوب می‌شود و امروزه به عنوان یک ارز شناخته شده معتبر در سطح جهانی مورد معامله قرار می‌گیرد.

 

1.درک کنید که در چه چیزی سرمایه گذاری می‌کنید

همانطور که برای هرگونه سرمایه‌گذاری، دقیقاً بدانید در چه زمینه‌ای سرمایه‌گذاری می‌کنید. اگر سهام خریداری می کنید، مهم است که دفترچه را بخوانید و شرکت‌ها را به طور کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. همین کار را برای خریداری هر ارز رمزنگاری شده نیز انجام دهید. زیرا هزاران عدد از آنها وجود دارد، همه آن‌ها متفاوت عمل می‌کنند و هر روز ارزهای جدیدی ایجاد می‌شوند. شما باید مورد سرمایه‌گذاری برای هر معامله را درک کنید.

2.به یاد داشته باشید که گذشته، گذشته است

اشتباهی که بسیاری از سرمایه‌گذاران مبتدی درباره رمز ارزها مرتکب می‌شوند، نگاه به گذشته و ارائه آن به آینده است. بیت کوین قبلاً ارزش چند پنی داشت، اما اکنون ارزش آن بسیار بیشتر است. سرمایه‌گذاران به آینده نگاه می‌کنند، نه به آنچه که یک دارایی در گذشته انجام داده است. معامله‌گرانی که امروز یک ارز رمزنگاری می‌خرند به سود فردا نیاز دارند نه دیروز.

3.مراقب نوسانات باشید

قیمت ارزهای رمزنگاری شده ممکن است در چند لحظه تغییر یابد و به همین دلیل هم بازار ارز را بازار پر نوسانی می‌دانند. بنابراین یک کاربر مبتدی نیاز دارد که اخبار و همه مراحل تجزیه و تحلیل را آموزش ببیند تا بتواند نوسانات حاکم بر رمز ارز خریداری شده‌اش را درک کند. دانش‌پذیرانی که در دوره معتبر آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز شرکت می‌کنند همه این موارد را آموزش می‌بینند.

4.ریسک خود را مدیریت کنید

اگر هر دارایی را به صورت کوتاه‌مدت معامله می‌کنید، باید ریسک خود را مدیریت کرده و این امر به ویژه در مورد دارایی‌های ناپایدار مانند ارزهای رمزنگاری شده صادق است. بنابراین به عنوان یک معامله‌گر جدید باید بفهمید که چگونه می‌توان ریسک را به بهترین نحو مدیریت کرد و فرآیندی را توسعه داد که به شما در کاهش ضررها کمک می‌کند. مدیریت ریسک مهم است. گاهی هم برای ایجاد تعادل و جلوگیری از ضررهای احتمالی بیشتر باید خطر معامله را بپذیرید.

5.بیش از توان خود سرمایه‌گذاری نکنید

در انجام معاملات ارزی همیشه بهتر است سرمایه مازاد خود را در این راه قرار دهید. مثلا پولی را که برای خرید خانه، زمین و یا مایحتاج زندگی خود پس‌انداز کرده‌اید را به خرید ارز اختصاص ندهید. معمولا افراد مبتدی اینگونه تصور می‌کنند که با قرار دادن این سرمایه خود به پول بیشتری می‌رسند و با آن می‌توانند خانه بخرند و مایحتاج خود را تامین کنند. به اندازه سرمایه مازاد خود رمز ارز خریداری کرده و برای آن برنامه‌ریزی کنید. در این صورت حتی با کاهش نرخ رمز ارزها باز هم شما کمتر ضرر کرده‌اید.

بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال

اگر شما هم به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال علاقه‌مندید و چند وقتیست که فکر شما را مشغول کرده، پیشنهاد می‌کنیم در بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال که توسط آکادمی مدرسان پیشتاز برگزار می‌شود، شرکت کنید. در این دوره به صورت جامع و کامل به بیان ارزهای دیجیتال و کارایی آن‌ها و هر آنچه که کاربران باید بدانند، پرداخته می‌شود.

71

تمایل افراد و جوامع مختلف به سرمایه‌گذاری و انجام معاملات ارزی افزایش یافته و ممکن است سود زیادی هم در این راه نصیب سرمایه‌گذاران شود. اما بدون آگاهی و علم به اینکه اصلا رمز ارز چیست و چگونه می‌توان سرمایه خود را گسترش داد نیز با ریسک بالایی همراه است. به همین دلیل شرکت در یک دوره آموزش ارز دیجیتال معتبر می‌تواند به افراد علاقه‌مند به این حوزه کمک کند تا به جای متحمل شدن ضررهای سنگین مالی، بتوانند سرمایه‌ خود را چند برابر کنند.

در این دوره به دانش‌پذیران آموزش داده می‌شود که با سرمایه 500 هزار تومانی وارد دنیای ارز شوند و  با روش‌های مختلف بتوانند درآمد کسب کنند. بعد از پایان دوره به دانش‌پذیران گواهینامه معتبر بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود. این دوره توسط استاد حرفه‌ای که خود تجربه سال‌ها فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال را داشته به دانش‌پذیران آموزش داده می‌شود.

ویژگی‌های بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد؟ اگر به دنبال بهترین وب‌سایت هستید که آموزش ارز دیجیتال را از آن دریافت کنید، حواستان به ویژگی‌های زیر باشد:

برای آشنایی بیشتر با بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال اینجا کلیک کنید.

مقالات آموزشی معتبر ارائه  دهد

یکی از ویژگی‌های مهمی که باید برای تعیین بهترین ساییت آموزشی ارز دیجیتال ملاک قرار دهید،ارائه  مقالات آموزشی معتبر در آن است. معمولا یک وب‌سایت معتبر همیشه برای افزایش آگاهی کاربرانش تلاش می‌کند. چنین وب‌سایت‌هایی مقالات را نیز به رایگان در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند. بنابراین وقتی که قرار است ساعت‌ها زمان خود را برای دریافت آموزش ارز دیجیتال بگذرانید، باید به مطالب مفید دسترسی داشته باشید تا بتوانید نکات اساسی و مهم را یاد بگیرید.

محتوای ویدیویی داشته باشد

کل فضای یک وب‌سایت آموزشی در حوزه ارز دیجیتال را نباید محتوای متنی بگیرد؛ زیرا گاهی برخی از موارد مربوط به این حوزه نیاز به ارائه  فیلم آموزشی دارد. برخی از این فیلم‌های آموزشی نیز به رایگان در اختیار کاربران و دانش‌پذیران قرار داده می‌شود. برخی از موضوعات ارز دیجیتال در قالب محتوای متنی قابل درک نیستند و نیاز به توضیحات بیشتر دارند. در این مواقع دسترسی داشتن به یک فیلم آموزشی معتبر بسیار کمک خواهد کرد.

در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشد

این روزها همه کسب‌وکارهای آنلاین و حتی سایت‌های معتبر آموزشی برای بیشتر دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند. بنابراین یک وب‌سایت معتبر که دوره‌های آموزش ارز دیجیتال ارائه  می‌کند باید در شبکه‌های اجتماعی هم فعالیت داشته باشد. معمولا چنین وب‌سایت‌هایی در صفحات اجتماعی خود نیز مجموعه فیلم‌های آموزشی را به اشتراک می‌گذارند که برای کاربران مناسب است.

بهترین مقالات تحلیل‌های تکنیکال را ارائه  کند

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال است. یعنی زمانی‌که یک کاربر بتواند بازار رمز ارزها را مورد تحلیل قرار دهد و نوسانات آن را بشناسد، بخش عمده‌ای از دنیای ارزهای دیجیتال را کشف کرده است. بنابراین برای آنکه بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال را بشناسید، کافیست که در میان مجموعه مقالات آموزشی آن به دنبال آموزش تحلیل‌های تکنیکال مثل فنادامنتال باشید.

از برنامه‌نویسی چه می‌دانید؟

برنامه‌نویسی یکی از شاخه‌های مهم و البته حیاتی در دنیای فناوری اطلاعات است. برنامه‌نویسی مجموعه‌ای از فرآیندهاست که در قالب برنامه به موبایل و کامپیوتر می‌گوید چه کارهایی را انجام دهند. همه کدهایی که در پشت برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها پنهان شده‌اند را برنامه‌نویسان به اجرا در آورده‌اند. این بدان معناست که برنامه‌نویس مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را به کامپیوتر ارائه می‌دهد که به زبانی قابل درک برای کامپیوتر نوشته شده و به آن‌ها زبان‌های برنامه‌نویسی گفته می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره پیشرفته آموزش برنامه نویسی روی لینک کلیک کنید.

72

معروف‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی

چه در برنامه‌نویسی تازه‌کار باشید و چه به دنبال تقویت مهارت‌های خود، این به شما کمک می‌کند که بدانید کدام زبان‌ها تقاضای زیادی دارند.

پایتون

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین در بین سایر زبان‌های برنامه‌نویسی، پایتون است. از آنجا که ساختار ساده‌ای دارد یادگیری آن برای افراد مختلف و به ویژه دانش‌پذیران مبتدی آسان است. پایتون یک زبان برنامه‌نویسی تفسیر شده، شی‌گرا و سطح بالا با معناشناسی پویا است.

 سطح بالای آن در ساختار داده‌ها و توسعه سریع برنامه‌ها به وسیله پایتون آن را به یک زبان جذاب تبدیل کرده است. یکی از نکات جالب توجه برنامه‌های کدنویسی شده به زبان پایتون هزینه پایین نگه‌داری و پشتیبانی آن از ماژول‌ها و بسته‌هاست. اغلب برنامه‌نویسان به دلیل افزایش بهره‌وری دوست‌دار پایتون می‌شوند. مقیاس‌پذیری پایتون بخش مهمی از جذابیت آن است. یک برنامه مبتنی بر پایتون می‌تواند همه خواسته‌های وب‌سایت‌های بزرگ و استارتاپ‌ها را پوشش دهد.

جاوا اسکریپت

دومین زبان برنامه‌نویسی محبوب در جهان، جاوا اسکریپت است. تقریبا همه برنامه‌نویسان حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند و بیشتر برای توسعه بازی‌های کامپیوتری و وب‌سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. طیف گسترده‌ای از افزونه‌ها قابلیت جاوا اسکریپت را نیز افزایش می‌دهند. جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی مبتنی بر متن است که هم از سمت گیرنده و هم از سمت سرور استفاده می‌شود و اجازه می‌دهد که صفحات وب را تعاملی کنند. برخی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های شناخته شده در جهان با استفاده از جاوا اسکریپت کدنویسی شده‌اند. این زبان با به اجرا در آوردن عناصر تعاملی در صفحات وب کاربر را درگیر می‌کند.

جاوا

سومین زبان محبوب دنیا که در دوره معتبر آموزش برنامه نویسی نیز به آن پرداخته می‌شود، زبان جاوا است. از این زبان بیشتر برای توسعه وب‌سایت‌های بزرگ و مشاغل استفاده می‌شود. جاوا به گونه‌ای طراحی شده است که یک زبان برنامه‌نویسی به هم پیوسته باشد. این بدان معناست برنامه‌ای که به زبان جاوا نوشته شده، می‌تواند بر روی هر پلتفرمی که جاوا را پشتیبانی می‌کند نیز اجرا شود. معمولا در بین برنامه‌نویسان جاوا به عنوان یک برنامه یکبار بنویس و همه‌جا اجرا کن شهرت دارد.

پی اچ پی (php)

از دیگر زبان‌های محبوب که در بیشتر دوره‌های معتبر آموزش برنامه نویسی نیز آموزش داده می‌شود، زبان پی اچ پی است. این زبان به طور گسترده برای توسعه وب مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک زبان قدیمیست که بسیاری از وب‌سایت‌های معتبر در ایران و جهان با آن کدنویسی شده‌اند. معمولا هم بیشتر وب‌سایت‌های محتوا محور که نیاز به سیستم مدیریت قوی داشته باشند از آن استفاده می‌کنند.

بهترین دوره آموزش برنامه نویسی

برنامه‌نویسی یکی از شغل‌های پر درآمد در ایران و جهان است. با پیشرفت دنیای فناوری اطلاعات و تمایل مشاغل مختلف برای آنلاین شدن، نیاز به وجود برنامه‌نویسان حرفه‌ای نیز بیشتر می‌شود. امکان شرکت در دوره آموزش برنامه‌ نویسی پیشرفته برای دانش‌پذیران در هر سطحی وجود دارد. این دوره که مطابق با استانداردهای سازمان فنی  و حرفه‌ای کشور تدوین و توسط اساتید حرفه‌ای برگزار می‌شود، فرصت کار در شرکت‌های معتبر را برای دانش‌پذیران فراهم می‌کند.

 زمانی که دانشجویان این دوره پیشرفته را بگذرانند، می‌توانند به عنوان یک برنامه‌نویس حرفه‌ای تصمیم بگیرند که به صورت فریلنسر کار کنند و یا یک نیروی ثابت در شرکت‌های معتبر استخدام شوند. اگر شما هم از علاقه‌مندان حرفه برنامه‌نویسی هستید باید خبر خوشی به شما بدهیم. تقریباً در سراسر جهان برنامه‌نویسان کامپیوتر حقوق بسیار خوبی دریافت می‌کنند. بعد از پایان دوره و قبولی در آزمون نهایی دانش‌پذیران موفق به دریافت گواهینامه معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای خواهند شد.

دوره آموزش برنامه نویسی که توسط آکادمی معتبر مدرسان پیشتاز تدوین و برگزار می‌شود، شرایط اقساطی را برای پرداخت شهریه دوره نیز فراهم کرده است. دوره نیز به صورت کاملا تضمینی برگزار می‌شود.