نمونه گیری در منزل

نمونه گیری در منزل این روزها به یک امر ضروری تبدیل شده است به طوری که کمتر کسی حاضر است با شرایط کرونا به مراکز درمانی برای انجام تست کرونا ، آزمایش کرونا و یا هر آزمایش دیگر مراجعه کند! تصور شما از انجام یک آزمایش به این صورت باشد که  باید به صورت حضوری به آزمایشگاه مراجعه کرده و یک وقت نمونه گیری بگیرید. پس از انجام نمونه گیری نیز باید در یک یا دو روز آینده دوباره به آزمایشگاه مراجعه کنید تا جواب آزمایش های خود را بگیرید. حالا در کنار این موارد مشکلاتی مانند ترافیک، نبود وقت برای مرخصی گرفتن برای افراد شاغل، نبود جای پارک، آلودگی هوا، دور بودن مسیر آزمایشگاه و غیره را نیز اضافه نمایید.

 انجام نمونه گیری در منزل در واقع این امکان را برای همه ایجاد کرده است بدون مراجعه حضوری آزمایش کرونا، تست کرونا و یا آزمایشات دیگر خود را انجام دهید. همچنین آزمایش آنلاین با کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان، امکان انجام آزمایش برای افراد سالمند، بیمار، زنان باردار و غیره را تهیه کرده است.

نمونه گیری در منزل یکی از شاخص ترین و مهم ترین خدماتی است که توسط آزمایشگاه آنلاین آنی آزما برای همشهریان عزیز ارائه می شود. در این خدمت نوین شما پس از پذیرش آنلاین در وب سایت آزمایشگاه و وارد کردن مشخصات کامل خود، در وقت تعیین شده نمونه خون و ادرار شما گرفته می شود.

آزمایشات چکاپ خود را بدون دغدغه انجام دهید:

یکی دیگر از مزیت های نمونه گیری در منزل انجام آزمایشات بدون دردسر می باشد. آیا شما به دلیل زیاد بودن حجم کار، فرصت کافی برای مراجعه به آزمایشگاه و انجام تست های لازم برای تعیین وضعیت سلامتی بدن را ندارید؟ آیا شما و یا یکی از اعضای خانواده به دلیل ابتلا به نوعی بیماری، توانایی خروج از منزل را ندارند و در نتیجه انجام آزمایشات سخت شده است؟ با وجود مراکزی همانند آزمایشگاه شبانه روزی انی آزما که آزمایش آنلاین را انجام می دهند جایی برای نگرانی در این مورد نخواهد بود. تنها وظیفه شما این است که با این قبل آزمایشگاه ها تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید. در اولین فرصت کارشناسان ما با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه نموده و آزمایش آنلاین انجام خواهد شد. خوشبختانه در کشور آزمایشگاه هایی که خدمات در منزل ارائه می کنند در حال توسعه بوده و شرایط برای شما تسهیل خواهد شد.

1

بعد تزریق واکسن این آزمایش را انجام دهید:

اگر واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده اید، یا نمونه گیری در منزل تست انواع آنتی بادی واکسن را انجام دهید. تست آنتی بادی کرونا یکی از خدماتی است که در آزمایشگاه آنلاین آنی آزما برای راحتی بیشتر شما همشهریان عزیز و بدون نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه انجام می گیرد. تست آنتی بادی واکسن کرونا در کنار آزمایش کرونا در منزل ممکن است به علت تمایل خود فرد برای آن که متوجه شود واکسنی که دریافت کرده آیا تاثیر داشته یا نه؛ نیز کاربرد داشته باشد.

با نمونه گیری در منزل انجام آزمایش خود را آسان کنید:

نمونه گیری در منزل با هدف تشخیص آسان طراحی شده است. به طوری که برای انجام آن دیگر لازم به خارج شدن از منزل برای مراجعه به یک آزمایشگاه نمی باشد. همچنین نمونه گیری در محل دارای مزیت های فراوان همچون عدم اتلاف وقت در میر رفت و آمد و انتظار برای پذیرش، نمونه گیری، جوابدهی، کاهش هزینه های رفت و آمد، دوری از ترافیک ، عدم وجود آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و غیره می باشد. یکی دیگر از مزیت های مهم تست در محل، کاهش احتمال ابتلا به کرونا می باشد. آزمایش آنلاین به منظور آسان تر کردن انجام تست ها و درنهایت تشخیص انجام می گیرد.

پیشگیری از ابتلا به کرونا:

این روزها با شیوع کرونا،  انجام تست کرونا در منزل  یا آزمایش کرونا در منزل با ظهور علائم آن به یک امر ضروری تبدیل شده است ولی می دانیم مراجعه حضوری به آزمایشگاه بسیار خطرناک است و خطر ابتلا خود یا انتقال بیماری در صورت مبتلا بودن را افزایش می دهد. نمونه گیری در منزل این امکان را برای ما فراهم می کند که بدون حضور می توان پذیرش و آزمایش را انجام داد و جواب را آنلاین دریافت کرد. البته علاوه بر ویروس کرونا، ازدحام جمعیت، انتقال بالا بیماری های عفونی و مسری، آلودگی هوا، آلودگی های صوتی و غیر از معضلات دیگری هستند که افراد پر خطر با آن ها مواجه هستند. اما اگر علائم کرونا را مشاهده کردید بدون ترس و نگرانی می توانید آزمایش کرونا در منزل را با آنی آزما انجام دهید. همچنین مسافرانی که قصد پرواز دارند همانطور که میدانید باید حتما تست pcr  انجام دهند آنی آزما تست کرونا پروازی را با جوابدهی بسیار سریع برای شما انجام می دهد.

انجام نمونه گیری در در زمان مد نظر شما:

نمونه گیری در منزل ابن امکان را برای شما فراهم می کند که مجبور به انجام آزمایش در تنها زمان خاص نباشید و نمونه گیری را در زمانی که خودتان مایل به آن هستید انجام دهید. به عنوان مثال در بسیاری از آزمایشگاه ها نمونه گیری تنها در ساعات اولیه صبح انجام می شود ولی با این روش می توانید تست کرونا، آزمایش کرونا و یا هر تست دیگر خود را در هر ساعت که شرایط مناسب داشته باشید را در کمترین زمان انجام دهید.

2

چطور آزمایش آنلاین انجام دهیم؟

برای انجام نمونه گیری در منزل تنها کافیست شما پس از مراجعه به سایت و ثبت پذیرش خود https://www.anyazma.com/record-sampling-request/ و اطلاعات خود را وارد کنید. برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، بدون چک کردن کارت پرسنلی، از پذیرفتن فرد خون گیر خودداری کنید. پس از ثبت پذیرش در اولین فرصت اپراتور آزمایشگاه با شماره ی وارد شده تماس می گیرد و زمان دقیق تر خونگیری شما تعیین می شود. کادر آزمایش آنلاین با همراه داشتن کارت پرسنلی برای اطمینان شما و لباس مخصوص مراجعه می کند. آزمایش آنلاین با شرایط استریل و محافظت شده انجام می شود و فرد خون گیر بعد از اطمینان از وضعیت نرمال شخص و بند آمدن خون، نمونه گیری به پایان می رساند. سپس نمونه های شما در شزایط استاندارد و در یخچال های مخصوص به آزمایشگاه برده می شود.

کلام آخر

با نمونه گیری در منزل می توانید در کمترین زمان ، بدون دردسر آزمایش خود را انجام دهید و جواب خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید. این روزها به راحتی می توانید تست آنتی بادی و انواع آنتی بادی واکسن، آزمایش کرونا در منزل و غیره را انجام دهید‌.