معرفی لپ تاپ های اچ پی سازگار با ویندوز 11

 

لپ تاپ اچ پی HP Pavilion

یکی از بهترین لپ تاپ‌های اچ پی که می‌توانید همراه با پشتیبانی از ویندوز ۱۱ دریافت کنید، نسخه Pavilion است. این لپ تاپ از ابعاد ۳۸۴ در ۲۵۴ در ۲۴ میلی‌متر برخوردار است و وزن ۲.۱۹ کیلوگرمی آن نیز سبب شده است که قابلیت متوسطی در قابلیت حمل از خود داشته باشد. این نوت بوک دارای یک صفحه نمایش جالب ۱۵.۶ اینچی بوده و همراه با پنل TFT در اختیار شما قرار می‌گیرد. این لپ تاپ با توجه به قیمت خود، صفحه نمایش خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد و با داشتن رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، شرایط بسیار خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. این صفحه نمایش لمسی نبوده و حالت مات هم ارائه نمی‌دهد.

پردازنده این لپ تاپ توسط اینتل طراحی شده است و یک سری پنتیوم در بدنه آن جای می‌گیرد. فرکانس این پردازنده در حد ۱.۶ گیگاهرتز است و در حالت توربو به ۲.۴ گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. حافظه کش آن هم ۳ مگابایت است. حافظه رم این محصول در حد ۴ گیگابایت است و از نوع DDR3 در آن جای گرفته است. این حافظه رم ممکن است قدرت لازم برای ارائه عملکرد سریع‌تر را برای شما نداشته باشد، اما گزینه مناسبی برای ویندوز جدید ۱۱ است و می‌توانید به‌عنوان تست با این سیستم‌عامل کار کنید. هارد دیسک در این لپ تاپ هم از نوع ساتا بوده و ظرفیت ۵۰۰ گیگابایتی را برای آن شاهد هستیم.

کارت گرافیک این محصول هم از مدل HD Graphics است که توسط اینتل و به‌صورت یکپارچه داخل آن قرار گرفته است. این لپ تاپ از درایو نوری پشتیبانی می‌کند و در کنار آن، دو پورت USB 2.0 در کنار یک پورت USB 3.0 را مشاهده می‌کنیم. این لپ تاپ از پورت شبکه و اتصال وای فای هم پشتیبانی می‌کند و تمام نیازهای خود پیرامون یک لپ تاپ را می‌توانید در آن داشته باشید. فراموش نکنید که این محصول از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از وجود آن برای انجام کارهای حرفه‌ای خود استفاده کنید. از دیگر امکانات این محصول می‌توانیم به وب کم بسیار با کیفیت آن اشاره کنیم که نیاز به خرید گزینه‌های دیگر را برای شما از بین خواهد برد.

باتری این محصول از نوع لیتیوم یون بوده و از ۴ سلول تشکیل یافته است. ظرفیت باتری آن نیز به ۴۱ وات ساعت می‌رسد و حدود ۴ ساعت کامل می‌تواند برای اکثر فعالیت‌های شما کارکرد داشته باشد. این محصول را می‌توانید همراه با اسپیکرهایی با حجم صدای بلند به‌صورت داخلی دریافت کنید. این اسپیکرها از تکنولوژی جالب DTS Sound+ استفاده می‌کنند و بهتر است بدانید که حسگر اثر انگشت هم روی آن کار نشده است. این لپ تاپ بسته به قیمتی که ارائه می‌دهد، دارای قابلیت‌های جالبی است و می‌توانید اعتماد کاملی به آن داشته باشد. کیبورد آن دارای نور پس زمینه نیست، اما می‌تواند از تاچ پد همراه با پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی استفاده کنید.

لپ تاپی که به شما معرفی کرده‌ایم، دارای طراحی فوق‌العاده زیبایی است و نسبت به قیمت، بسیار بیشتر از چیزی که است، دیده می‌شود. کیفیت ساخت آن هم بالا بوده و یقینا در سال‌های آینده کمتر دچار مشکل خواهد شد. پورت‌های فراوان، نیازی است که اکثر کاربران به آن دچار هستند و اچ پی هم تلاش کرده است که آن را برای شما فراهم کند. می‌توانید از کیبورد همراه با کیفیت بالا و مقاومت بسیار خوب هم بهره ببرید. شما هم می‌توانید برای خرید و اطلاع از قیمت لپ تاپ لنوو Lenevo از سایت مقداد آی تی دیدن کرده و گزینه‌های مدنظر خود را بعد از بررسی لازم انتخاب کنید. تنوع بالایی هم برای خرید لپ تاپ اچ پی hp برای شما فراهم شده است.

خرید لپ تاپ اچ پی Hp Spectre x360

خرید لپ تاپ اچ پی Hp Spectre x360

لپ تاپی که می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم، Spectre x360 نام دارد و اچ پی آن را با دقت بالایی همراه با ابعاد ۳۰۶ در ۱۹۴ در ۱۶ میلی‌متر طراحی کرده است. این محصول دارای وزن ۱.۳ کیلوگرمی بوده و به‌عنوان یک نوت بوک کارکشته می‌توانید از آن استفاده کنید. -این لپ تاپ از اندازه صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی برخوردار است و پنل آن نیز از نوع WLED در نظر گرفته شده است. رزولوشن صفحه نمایش آن به ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل رسیده است و یقینا کیفیت استانداردی برای پخش فیلم و تماشای محتواهای مختلف در آن است. این لپ تاپ از صفحه نمایش لمسی برخوردار است و همراه با پردازنده اینتل سری Core i7 در اختیار شما خواهد بود.

این پردازنده برای اکثر کارهای شما مناسب است و سرعت بالایی به لطف فرکانس ۲.۸ گیگاهرتزی خود خواهد داشت. این پردازنده در حالت توربو دارای فرکانس ۴.۶ گیگاهرتزی است و می‌توانید از حافظه کش پردازنده ۱۲ مگابایتی هم استفاده کنید. حافظه رم در آن به ۱۶ گیگابایت افزایش پیدا کرده است و نسبت به لپ تاپ‌های سری گذشته، یقینا در شرایط بهتری قرار دارد. این حافظه از نوع DDR4 است و برای نصب و استفاده از ویندوز ۱۱ می‌تواند گزینه بسیار مناسبی هم باشد. لپ تاپ اچ پی از حافظه داخلی ۱ ترابایتی استفاده می‌کند. البته این حافظه به لطف SSD بودن، دارای سرعت بسیار بالایی است و یقینا ویندوز ۱۱ را نیز در شرایط عالی‌تری اجرا خواهد کرد.

کارت گرافیک آن به‌صورت یکپارچه توسط اینتل فراهم شده است و از نوع Iris Xe در اختیار شما قرار می‌گیرد. فراموش نکنید که این محصول از درایو نوری استفاده نمی‌کند و همین موضوع نشان دهنده جدید و مدرن بودن آن است. یک پورت USB 3.1 همراه با دو پورت USB-C در کنار پورت‌های USB 2.0 در این دستگاه وجود دارد و پورت‌های دیگری مانند شبکه و HDMI و حتی VGA را در آن نمی‌بینیم. این محصول از اتصال بلوتوثی برخوردار است و می‌توانید از اتصال وای فای هم با آخرین فناوری‌اش استفاده کنید. این محصول از سیستم کارت خوان استفاده می‌کند و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم یقینا کمک بسیار زیادی برای انجام کارهای مختلف و اتصال هدفون در اختیار شما قرار خواهد داد. از دیگر امکانات آن می‌توانیم به حسگر اثر انگشت یا موارد دیگر مانند وب کم هم اشاره کنیم.

اسپیکر در این محصول دارای کیفیت بالایی است و ظرفیت باتری آن هم به ۶۰ وات ساعت افزایش پیدا کرده است. این باتری از لیتیوم یون ساخته شده است و مقاومت و ماندگاری خوبی خواهد داشت. تاچ پد آن از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند و بدون نگرانی می‌توانید ویندوز ۱۱ را هم روی آن نصب کرده و از خدماتش استفاده کنید. از بهترین مزایای این لپ تاپ می‌توانیم به پنل IPS اشاره کنیم که همراه با تکنولوژی‌های برتر در اختیار شما قرار می‌گیرد و زاویه دید صفحه نمایش را برای استفاده آسان‌تر در دانشگاه، محدود خواهد کرد. می‌توانید از وب کم همراه با میکروفون‌های استریو هم استفاده کرده و کار تولید محتوای خود را جلو ببرید. این محصول از سنسور تشخیص چهره هم استفاده می‌کند که به جای پسورد ویندوز می‌توانید از آن استفاده کنید.

خرید لپ تاپ اچ پی Hp ENVY x360

خرید لپ تاپ اچ پی Hp ENVY x360

با یکی از بهترین لپ تاپ‌های اچ پی روبرو هستیم که می‌توانید برای اجرای ویندوز ۱۱ از آن استفاده کنید. این محصول دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بوده و از رزولوشن بالای ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ هم برخوردار است. این لپ تاپ را می‌توانید با ابعاد ۳۵۸ در ۲۳۰ در ۱۸ میلی‌متر تهیه کرده و از وزن ۱.۹ کیلوگرمی آن هم برای حمل آسان‌تر بهره ببرید. این نوت بوک از صفحه نمایش مات استفاده نمی‌کند، اما می‌توانید از قابلیت لمسی آن برای کارکرد ساده با ویندوز ۱۱ استفاده کنید. پردازنده آن از نوع اینتل بوده و سری Core i7 آن هم اثبات می‌کند که با سرعت بهینه‌سازی شده و عالی می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های خود را روی آن اجرا کنید.

این پردازنده از فرکانس مناسب ۱.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند و در حالت توربو هم به ۴.۹ گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. حافظه کش پردازنده در آن ۸ مگابایت است. حافظه رم این لپ تاپ دارای ۱۶ گیگابایت حافظه بوده و از نوع DDR4 درون لپ تاپ قرار گرفته است. ظرفیت حافظه داخلی هم به ۵۱۲ گیگابایت می‌رسد که البته از نوع SSD است و کمک می‌کند که ویندوز با سرعت بالایی بالا آمده و بتوانید اجرای برنامه‌ها را نیز بهینه‌سازی کنید. کارت گرافیک این لپ تاپ از انویدیا طراحی شده است و مدل آن هم GeForce MX330 GDDR5 در نظر گرفته شده است. حافظه اختصاصی این پردازنده گرافیکی هم ۴ گیگابایت است.

این محصول از درایو نوری استفاده نمی‌کند و می‌توانید از دو پورت USB 3.2 با سرعت بالایی بهره ببرید. پورت‌های دیگری مانند شبکه و HDMI در آن به کار رفته است و برای اتصال دستگاه‌های دیگر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اتصال بلوتوث و وای فای با سرعت بالایی در این دستگاه انجام می‌شود و نگرانی از هیچ بابتی نخواهید داشت. این محصول از کارت خوان استفاده می‌کند و نیازی به خرید جداگانه ابزارهای مورد نیاز خود نخواهید داشت. این محصول دارای حسگر اثر انگشت است و می‌توانید از وب کم هم در آن استفاده کنید. بنابراین، ابزارهای لازم برای تولید محتوا در هر شرایطی را خواهید داشت. با خرید لپ تاپ ایسوس Asus هم می‌توانید امکانات مشابه را همراه با یک طراحی زیباتر داشته باشید که از ویندوز ۱۱ هم پشتیبانی می‌کند. برای خرید و اطلاع از قیمت لپ تاپ ایسوس کلیک کنید.

خرید لپ تاپ لنوو Lenevo در مدل‌های مختلف هم احتمالا قیمت مناسب‌تری برای شما خواهد داشت. از مزایا و معایب لپ تاپ ENVY x360 می‌توانیم به میکروفون‌های استریو و کلید شاتر مجزا برای باز و بسته کردن درپوش وب کم اشاره کنیم که امکانات حرفه‌ای برای تولید محتوا را در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه هم برای صفحه نمایش استفاده کرده و به‌صورت تبلت از این محصول بهره ببرید. پورت‌های این محصول دارای سرعت بسیار بالایی هستند و همگام با تکنولوژی روز دنیا در اختیار شما قرار گرفته‌اند.