خلاقانه ترین روش ست کردن کت جین برای خوش تیپ ها

 دقت کردید که طرح لباس های جین چقدر جذاب و گیرا هستند، همیشه فردی که با کت یا مانتو جین در جمعی حضور پیدا می کند، اطرافیان با نگاه خاصی او را دنبال می کنند. بنابراین لباس جین جزو ضروریات یک کمد لباس به شمار می رود. زیرا به روش های متنوعی قابل ست کردن با لباس های اسپورت است بنابراین انتخاب هوشمندانه ای برای خوش لباس ها محسوب می شود. اگر این تیپ با تیشرت های چاپی سریال یا هنرمندهای محبوبی مثل بیلی ایلیش ترکیب شود، خاص تر جلوه می کند. اگر به این هنرمند خوش صدا علاقه دارید، خرید تیشرت بیلی ایلیش در طرح با تو را به شما پیشنهاد می کنم. اما ممکن است دوست داشته باشید یک دورس مناسب فصل زمستان زیر کت جین بپوشید، آن هم ست جذابی است. اما دقت کنید که حتما مدل یقه را گرد انتخاب کنید.

 بپوشید

شاید این سبک یک تیپ ساده و معمولی باشد، اما با این وجود بسیار جذاب به نظر می رسد. اگر شما هم دوست دارید خاص جلوه کنید، ترکیب کت و دامن جین و جوراب شلواری و چکمه را امتحان کنید. به خصوص اگر لاغر اندام هستید، این ست شما را منحصر به فرد تر نشان می دهد. این ست را می توانید با تیشرت های چاپی خوانندگان یا هنرپیشه های مورد علاقه تان مثل  ترکیب کنید.

کت کوتاه و شلوار جین را با هم ست کنید

601

ترکیب کت کوتاه و شلوار جین بین دخترها و پسرها متداول است. بین دخترها بیشتر دیده می شود اما در مورد پسرها به طور کامل صدق نمی کند، بیشتر بین پسرها با سبک لباس پوشیدن خاص ترنده شده است. کت کوتاه جین آبی با یک تیشرت سفید طرح دار را با شلوار جین و یک کتونی بپوشید تا تفاوت تیپ را احساس کنید. با این ترکیب می توانید در تمام فصل های پاییز و بهار از پوشیدن آن لذت ببرید.

دامن ماکسی بلند جین با هر چیزی هماهنگ می شود

بهترین ست برای دخترهای قد بلند و لاغر اندام است. کت کوتاه جین را با یک دامن ماکسی ست کنید تا خوش اندام به نظر برسید. این مدل هیکل را لاغرتر و کشیده تر جلوه می کند.

ست کردن کت جین با پیراهن

تا به حال کت جین را با پیراهن ست کردید؟ اگر این کار را نکردید، پیشنهاد می کنم حتما یکبار آن را تست کنید. شما به راحتی می توانید هر پیراهن رنگی را با کت جین ست کنید. فرقی نمی کند پیراهن تنگ یا گشاد می پوشید، کت جین ست زیبایی را با آن می سازد و جلوه متفاوتی به شما می دهد. فقط باید مطمئن باشید کنتراست رنگ بین پیراهن و کت جین وجود دارد. اگر پیراهن صورتی کمرنگ می پوشید آن را با کت آبی پررنگ ست کنید.

ست کردن کت جین با شلوار جاگر

602

اگر صبح ها می دوید ؟ حتما یک شلوار جاگر بپوشید تا راحتتر بدوید زیرا حرکت در شلوارهای جاگر بسیار ساده تر است. در فصل سرما یک کت جین آبی را با یک شلوار جاگر مشکی ست کنید و با خیال راحت پیاده روی کنید. یک تیشرت را با کت جین و جاگر مشکی و کتانی تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید تا به راحتی ورزش کنید. اگر دوست دارید تیشرت سفید را با کت جین و شلوار جاگر بپوشید، انواع مدل های تیشرت مردانه و زنانه را می توانید در دنیای تیشرت ها یعنی فروشگاه طرح با تو انتخاب کنید.

کت جین را با شلوار کوتاه بپوشید

کت جین را با شلوار و کفش کتانی سفید ست کنید. این ست را می توانید در فصل پاییز و بهار امتحان کنید. همیشه تیشرت سفید را چاشنی کت جین و شلوارک را در نظر بگیرید. این ست زیبا بین دخترها و پسرها متداول است و تیپ متفاوتی را به آن ها می دهد. شما می توانید با هر رنگ شلوارک، کت جین را بپوشید. فقط کنتراست رنگ را در نظر بگیرید.

ست کت جین با شلوار مشکی پارچه ای

یکی از ست های جذاب ترکیب کت جین و پیراهن دکمه دار و شلوار مشکی است. البته منظور من از شلوار مشکی استرچ است. حتما این ترکیب را امتحان کنید. حتما این را مد نظر قرار دهید که باید کت جین کوتاه را با بلوز دکمه دار سفید، ست کنید. برای اینکه زیباتر به نظر برسید، اکسسوری بلند مشکی را با این ست استفاده کنید. یا می توانید تیشرت چاپی با طرح جذابی را انتخاب کنید. اگر به تیشرت های سریالی یا انیمه های محبوب مثل حمله به تایتان علاقه دارید، برای خرید لباس حمله به تایتان به فروشگاه طرح با تو مراجعه کنید.