اقامتی رویایی در بندر چابهار

اگر اهل سفر به شهرهایی هستید که طبیعت بکری دارند و از پیاده­روی در سواحل دریای عمان لذت می­برید، سفر به استان سیستان و بلوچستان و خصوصا بندر چابهار را به شما پیشنهاد می­کنیم. این بندر که در جنوب شرقی­ ترین نقطه ایران قرار گرفته و از زیباترین و بکرترین جاذبه­ های طبیعی بهره­مند است، در فصول سرد مسافران زیادی را جذب خود می­کند. حال ما در این مقاله قصد داریم دو تا از هتل­های معروف این شهر را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید به چابهار سفر کنید، این هتل­ها را در گزینه­هایتان برای اقامت مد نظر قرار دهید.

 

هتل لیپار

یکی از هتل­های معروف و ۵ ستاره چابهار، هتل لیپار چابهار می­باشد. این هتل که در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار ساخته شده و فاصله خیلی کمی تا ساحل دریای عمان دارد، در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل لیپار ۳ طبقه و مجموعا ۱۰۷ اتاق دارد و حدودا ۵ دقیقه تا ساحل فاصله دارد. شما علاوه بر اینکه می­توانید از امکانات تفریحی این هتل مانند سالن بیلیارد و سالن بدنسازی استفاده کنید،‌ همچنین می­توانید از قدم زدن در فضای سرسبز این هتل لذت ببرید. از فرودگاه چابهار تا این هتل حدود نیم ساعت راه است. اگر بخواهید خود را از هتل به ساحل صخره­ای برسانید، می­بایست حدود یک ربع زمان صرف کنید. از هتل لیپار تا تالاب زیبای صورتی لیپار نیز نیم ساعت راه است.

هتل بین المللی فردوس

یکی دیگر از هتل­های معروف چابهار که مانند هتل لیپار در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار ساخته شده است، هتل بین­المللی فردوس چابهار می­باشد. این هتل نوساز که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است، ۲ طبقه و در کل ۷۹ اتاق دارد. شما هم می­توانید از رستوران این هتل استفاده کنید و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را نوش جان کنید، هم برای صرف نوشیدنی می­توانید به کافی شاپ و یا چایخانه سنتی این هتل مراجعه کنید. از فرودگاه چابهار تا هتل نیم ساعت راه است. از هتل فردوس تا ساحل صخره­ای حدود یک ربع و تا تالاب لیپار نیز حدود نیم ساعت راه می­باشد.

رزرو هتل در چابهار

برای رزرو هر یک از هتل های چابهار با بهترین قیمت، کافیست سری به سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. شما می­بایست نام چابهار را در قسمت هتل جستجو کرده و همچنین تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. سپس اسنپ تریپ لیستی از هتل­های چابهار را برای شما نمایش می­دهد. شما می­توانید با مقایسه امکانات و قیمت هتل­ها، هتل مورد نظر را رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت‌آنلاین، رزروتان را قطعی نمایید.