گوشی میان رده چی بخریم؟

قطعا گوشی های پرچمدار بهترین تولیدات هر برندی هستند و قابلیت های فراوانی دارند اما آیا خرید گوشی هایی با قیمت بسیار بالا برای تمامی افراد مقدور است؟ آیا پرداخت هزینه هنگفت برای کاربرانی که از گوشی خود استفاده حرفه ای ندارند، توجیه پذیر است؟ پاسخ تمامی این سوالات خیر است و به دنبال این مشکل، سازندگان گوشی های هوشمند، ساخت میان رده ها را آغاز کردند.

تمامی گوشی های هوشمند تولید شده در جهان به 3 دسته تقسیم می شوند؛ گوشی های بالارده یا همان پرچمداران، گوشی های میان رده و پایین رده. قطعا پایین رده ها به علت قابلیت های محدود و پرچمداران به علت قیمت بالا چندان پر فروش نخواهند بود و هر یک طرفداران محدودی دارند؛ اما گوشی های میان رده به علت قابلیت هایی مشابه پرچمداران و قیمتی مناسب پر فروش ترین گروه از گوشی های هوشمند در سراسر جهان هستند. در این مقاله در نظر داریم تا به بررسی چند گوشی میان رده پر فروش در سال 2021 بپردازیم تا شما نیز با محبوب ترین گوشی های میان رده آشنا شوید و اگر قصد خرید یک اسمارت فون دارید بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ کدام اند؟

کمپانی سامسونگ از مشهور ترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان است که میان رده های آن طرفداران بسیاری دارند زیرا علاوه بر داشتن قیمتی مناسب، کیفیت بالایی را نیز ارائه می دهند.

بهترین میان رده های سامسونگ گوشی های سری A هستند؛ این سری در سال 2021 نیز سه مدل گوشی بسیار کاربردی را عرضه داشت که تقریبا قابلیت های یکسانی دارند اما در برخی از جزئیات متفاوت اند. این سه مدل با نام های سامسونگ A32، سامسونگ A52 و سامسونگ A72 به بازار عرضه شدند و در مدت زمان اندکی توانستند بسیار محبوب واقع شوند؛ از قابلیت های مشترک این سه گوشی می توان به باتری قدرتمند و نمایشگر بسیار با کیفیت اشاره کرد که سبب شده تا برای تماشای فیلم و انجام امور مختلف بسیار کاربردی و مناسب باشند.

گوشی میان رده چی بخریم؟

با گذشت مدتی از معرفی این سه مدل گوشی میان رده سامسونگ، گلکسی A52s نیز با قابلیت های مشابه A52 اما قیمتی به مراتب مناسب تر وارد بازار های جهانی شد و توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند. 

سامسونگ A52s از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند و دارای پردازنده اسنپدراگون است که قابلیت بسیار مهمی محسوب می شود و قدرت پردازش این مدل را نسبت به سایر گوشی های هم رده خود بالا برده است. باتری 4500 میلی آمپری و قابلیت شارژ 25 وات سبب شده تا این مدل بسیار در نظر کاربران محبوب واقع شود و در لیست بهترین گوشی های میان رده سامسونگ قرار گیرد.

بهترین گوشی های میان رده شیائومی کدام اند؟

شیائومی Mi 11 Lite

این گوشی از سری Mi یک میان رده قدرتمند با قابلیت هایی مشابه پرچمداران می باشد که از قیمتی بسیار مناسب بهره مند است؛ پردازنده تعبیه شده برای این مدل اسنپدراگون 732G است و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی دارد. قابلیت های سخت افزاری تنها مزیت این مدل محسوب نمی شوند و بهره مندی از طراحی زیبا و ادغام آن با رنگ های جذاب سبب شده است تا این گوشی بسیار در بین هواداران شیائومی محبوب واقع شود.

گوشی میان رده چی بخریم؟

Poco X3 Pro

سری پوکو را در واقع می توان از بهترین و پرفروش ترین زیر مجموعه های شیائومی دانست؛ Poco X3 نیز از بهترین گوشی های این سری با قابلیت های کاربردی فراوان است؛ این مدل ملقب به جادوی شیائومی است چرا که ویژگی های بسیاری دارد و توانسته انتظارات کاربران را از یک گوشی با قیمت مشابه تا حد زیادی بالا ببرد.

پردازنده قدرتمند و دوربین اصلی با کیفیت از ویژگی های مهم Poco X 3 Pro محسوب می شوند که سبب شده تا برای عکاسی و بازی یک انتخاب بسیار محبوب در این رنج قیمت واقع شود. 

بهترین گوشی های میان رده هواوی کدام اند؟

شاید در ابتدا کمپانی هوآوی به علت تحریم سرویس های گوگل تعدادی از هواداران خود را از دست داد اما به سرعت و با ارائه راهکارهای جدید از سوی خود هوآوی به سادگی این مشکلات برطرف شد و توانست تعداد هواداران بیشتری نسبت به قبل را متوجه خود سازد.

سری میان رده های جدید این کمپانی علاوه بر قابلیت های ویژه از زبان طراحی بسیار زیبا و جذابی بهره مند است که ادغام آن با رنگ های خاص سبب شده است تا نظر افرادی با  سلایق خاص را به سوی خود جلب کند.

Nova 8                  

نمایشگر تعبیه شده برای این مدل از نوع OLED می باشد و از نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره مند است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سبب شده است تا این گوشی به یکی از بهترین میان رده های هوآوی برای تصویربرداری تبدیل شود.  

شارژ سریع 66 وات تعبیه شده برای Nova 8 قابلیت ویژه ای است که بیشتر در گوشی های بالارده مشاهده می شود اما برای این مدل  نیز در نظر گرفته شده است. 

گوشی میان رده چی بخریم؟

Nova 8i

Nova 8i از دیگر میان رده های بسیار جذاب و پر فروش هوآوی می باشد که به تازگی عرضه شده و به علت ویژگی های کاربردی و ظاهر متفاوت در بین کاربران محبوب واقع شده است.  پردازنده تعبیه شده در این مدل اسنپدراگون 662 می باشد که امکان پردازش بدون لگ و تاخیر را برای دستگاه فراهم آورده است. 

Nova 8i مجهز به باتری قدرتمند 4300 میلی آمپری است که با یکبار شارژ کامل امکان کار مداوم تا چندین روز را برای دستگاه فراهم می آورد.

به طور کلی می توان گوشی های میان رده را محبوب ترین دسته از اسمارت فون ها دانست زیرا از قابلیت های به مراتب بهتر از پایین رده ها بهره مند اند و قیمتی مناسب تر از گوشی های پرچمدار دارند بنابراین برای طیف گسترده تری از کاربران مناسب اند. به همین دلیل کمپانی های مختلف در تولید این سری گوشی ها بسیار هوشمندانه تر عمل می کنند زیرا فروش بیشتری را نسبت به دو دسته دیگر برای کاربران به ارمغان می آورند.

فروشگاه اینترنتی مبیت، کامل ترین مرجع عرضه کننده گوشی های میان رده با بهترین قیمت است که به شما اجازه می دهد تا گوشی مورد نظر خود را تنها با چند کلیک ساده خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.