دکوراسیون داخلی را با تابلو بوم زیر و رو کنید!

با خرید تابلو بوم در کمترین زمان ممکن در محیط زندگی تغییر ایجاد کرده و دکوراسیون را زیر و رو کنید. تابلوها ابزارهای ارزانی برای زیبایی منزل به حساب آمده و در سریعترین زمان ممکن محیطی شیک و لوکس را برای شما فراهم می آورد.

تابلو بوم در مکان های اجاره ای نیز بسیار سود مند می باشد. آیا به این فکر کرده اید که مکانی را اجاره می نمایید و از زیبایی و دکوراسیون آن ناراضی هستید، بدون شک تغییر در چیدمان این محیط مشکل بوده و بایستی رضایت صاحب ملک را نیز کسب نمایید. در چنین مواردی راه حل چیست؟ یکی از بهترین روش ها زیباسازی مکان های اجاره ای استفاده از تابلوها است. آویزان کردن یک یا چند تابلو در محیط اجاره ای هیچ آسیبی در محیط ایجاد نمی کند. در بین تابلوهای مرسوم تابلو بوم و تابلو شاسی را می توان از بهترین تابلوها برای دکوراسیون داخلی نام برد.

تابلو بوم

آیا شما به تابلوهای گرانقیمت و لوکس قدیمی علاقه مند هستید و توان خرید این چنین تابلوهایی را ندارید، راه حل برای شما خرید تابلو بوم ها و تابلو شاسی لودیکور برای نصب در مکان های مختلف است که از جهت زیبایی بسیار ممتاز بوده و ارزان قیمت برای شما تهیه می شود.

با تابلو بوم زیبایی را به دکوراسیون داخلی اهدا کنید!

زیبایی دیوارها از اهمیت بالایی در دکوراسیون داخلی برخوردار است، استفاده از تابلوها بخصوص تابلوهای بوم و شاسی بر روی دیوارها می تواند جلب توجه بیننده را فراهم نموده و زیبایی بسیاری را برای محیط زندگی شما فراهم آورد. برای انتخاب و خرید انواع تابلوهای دیواری، سبک دکوراسیون منزل را بررسی کرده و با توجه به آن طرح دلخواه را برای خود انتخاب نمایید.

ترکیب رنگ ها نیز از اهمیت بالایی در دکوراسیون داخلی برخوردار است، رنگ و طرح تابلو بوم ها بایستی هماهنگ با وسایل منزل بوده و این هماهنگی می تواند زیبایی بیشتری را برای محیط فراهم آورد. تنوع طرح ها و رنگ ها به حدی است که انتخاب بسیار آسان است.

طرح های زیبا بر روی تابلو های دیواری بوم و شاسی!

طرح های مختلفی برای پیاده سازی روی انواع تابلوها مناسب هستند که وجود هارمونی و هماهنگی بین طرح ها با اسباب و لوازم هر محیطی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب طرح مناسب می باشد. اگر می خواهید تابلو با محیط هماهنگی داشته باشد به رنگ و طرح آن در هنگام انتخاب توجه کنید. برخی از مهم ترین طرح ها برای تابلوهای دیواری که بسیار پر کاربرد می باشند در زیر آمده است:

تابلوهای دیواری طرح هنرمندان

هنرمندان علاقه مندان بسیاری داشته و بسیاری از افراد راغب به درج تصاویر آن ها بر روی دیوارها هستند. تصاویر بازیگران مشهور، شاعران و شخصیت های هنری معروف الگوی بسیار مناسبی برای تابلوهای دیواری می باشند.

تابلوهای دیواری طرح طبیعت

طبیعت و مناظر آن بسیار چشم نواز بوده و درج تابلوها با تصاویر طبیعت بر روی دیوارها می تواند زیبایی را برای محیط فراهم آورد، تصاویر مناظر طبیعی، کوه ها، جنگل ها و گل ها و بسیاری دیگر از جلوه های طبیعی از طرح های زیبا برای تابلوهای دیواری محسوب می شوند.

تابلو بوم

تابلو طرح ورزشی و اسپرت

طرح های ورزشی و اسپرت در تابلوهای دیواری بخصوص برای کسانیکه به ورزش علاقه مند می باشند، بسیار جذاب و دیدنی است. تصاویر ورزشکاران، لوگو باشگاه های ورزشی و یا ابزار ورزشی مختلف بر روی تابلوها زیبایی خیره کننده ای را برای محیط فراهم می آورد.

تابلو ها با طرح های شخصی

بر روی تابلوهای دیواری می توان از تصاویر شخصی استفاده نمود. جهت این امر بایستی تصویر با کیفیت برای واحد تهیه و چاپ تابلو، ارسال شده و مطابق سلیقه و نظر شخصی شما طرح آماده شود. استفاده از تصاویر عزیزان و دوستان بر روی تابلوها و نصب آن روی دیوارها بسیار مرسوم است.

تابلو های دیواری چند تکه

نوعی از تابلوهای دیواری به صورت طراحی مدرن و چند تکه مورد استفاده قرار می گیرند که علاقه مندان بسیاری دارند. در این نوع تابلوهای دیواری تصویر کلی از چیدمان قسمت های مختلف به صورت تکه تکه ایجاد می شود. برای تهیه و سفارش این نوع تابلوهای دیواری بایستی به صورت اختصاصی درخواست خود را به واحد تولیدکننده ارائه دهید.

قیمت تهیه تابلو بوم و شاسی چگونه است؟

این دو نوع تابلو از ارزان ترین تابلوهای دیواری محسوب می شوند و به سبب جنسی که دارند، تهیه و چاپ تابلو به آسانی انجام می گردد. برای تهیه تابلوها بسته به ابعاد سفارشی، قیمت نهایی تعیین می شود. از ویژگی های بارز تابلوهای این چنینی امکان تهیه تابلو در ابعاد دلخواه است. استفاده از کلاف ها در مورد تابلو بوم و یا لمینت کردن عکس در تابلو شاسی همه از عملیاتی محسوب شده که بر قیمت نهایی تابلو بسیار تاثیر دارد. با رجوع به یک واحد معتبر در زمینه تابلوهای دیواری بهترین و ارزان ترین تابلوها را برای خود فراهم آورید.

یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی برای سفارش و خرید انواع تابلوهای دیواری اعم از تابلو شاسی و تابلو بوم، لودیکور https://lodikor.ir می باشد. با رجوع به این فروشگاه اینترنتی با خیال آسوده اقدام به خرید تابلو مورد علاقه برای خود نمایید.