لیست کامل ادویه عروس و معرفی بهترین ادویه فروشی ایران، ادویه جلالی آبادان

ادویه ها به اندازه ای مهم هستند که بسیاری از خانواده ها آن ها را تحت نام ادویه عروس در شروع زندگی زوج های جوان تهیه می کنند و در کنار سایر وسایل به آن‎ ها می دهند. در این مقاله در نظر داریم علاوه بر اینکه بگوییم ادویه عروس چیست، به شما بهترین ادویه فروشی ایران را معرفی کنیم تا بتوانید با خاطری آسوده از قیمت و کیفیت انواع ادویه ها را خریداری کنید.

ادویه عروس

یکی از مهم ترین کارهایی که نوعروسان برای چیدن خانه انجام می دهند، تکمیل کردن لوازم آشپزخانه است. اغلب خانواده های ایرانی در کنار تکمیل آشپزخانه با لوازم مختلف آشپزی، مواد اولیه آشپزی اعم از حبوبات، گوشت و مرغ، برنج و روغن و...، انواع ادویه را هم تهیه می کنند. معمولاً برای تهیه ادویه عروس از لیستی استفاده می شود که نام تمام ادویه های مورد نیاز برای آشپزی در آن گنجانده شده است و از این لیست نه تنها عروس خانم ها بلکه هر شخصی که می خواهد آشپزخانه خود را تکمیل کند، می تواند استفاده کند. در ادامه به ادویه هایی اشاره می کنیم که حتماً باید در لیست ادویه عروس موجود باشد.

لیست ادویه عروس:

2

پودر زردچوبه: این پودر زرد رنگ یکی از پرمصرف ترین ادویه ها در آشپزخانه ایرانی است و حتماً باید در لیست ادویه عروس هم وجود داشته باشد، از این ادویه تقریباً در تمام غذاها می توان استفاده کرد. نکته جالب درباره پودر زردچوبه، خواص بیشمار آن است. زردچوبه یک ضدالتهاب قوی است و برای التهاب مفاصل، ماهیچه ها و حتی گلو مفید است. هم چنین این ادویه یک آنتی اکسیدان قوی است و به بازسازی سلول ها کمک می کند.

برای اطلاع از قیمت زردچوبه می توانید به سایت ادویه جلالی مراجعه کنید.

پودر دارچین: اولویت بعدی لیست ادویه عروس، پودر دارچین است. این ادویه با طبعی گرم نه تنها در انواع غذا، دسر و شیرینی کاربرد دارد بلکه خواص درمانی زیادی دارد که مهم ترین آن کاهش قند خون و کمک به بیماران دیابتی است.

برای اطلاع از قیمت دارچین می توانید به سایت ادویه جلالی مراجعه کنید.

پودر سیر: بسیاری از افراد با بو و طعم سیر مشکل دارند و ترجیح می دهند از آن استفاده نکنند؛ پودر سیر می تواند جایگزین مناسبی برای سیر تازه باشد که هم استفاده از آن راحت تر است و هم بو و طعم کمتری دارد. در آشپزی معمولاً از سیر برای از بین بردن بوی زهم مرغ و گوشت استفاده می شود. از پودر سیر در انواع ماست و سالاد هم می توان استفاده کرد.

سیر خواص فراوانی هم دارد از جمله اینکه یک آنتی اکسیدان قوی است و برای پیشگیری از ابتلا به سرطان بسیار مفید است.

پودر آویشن: پودر آویشن ادویه ای است خوشبو و خوش طعم که بیشتر در غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا، پاستا، ماکارونی و... مورد استفاده قرار می گیرد. این ادویه گران قیمت است و خواص درمانی فراوانی دارد، از جمله اینکه برای سرماخوردگی مفید است.

برای اطلاع از قیمت آویشن می توانید به سایت ادویه جلالی مراجعه کنید.

پودر فلفل سیاه: یک ادویه کاملاً کاربردی است و تندی نسبتاً ملایمی دارد، با این حال نباید در مصرف آن زیاده روی شود. اگر از غذاهای سرد زیاد استفاده می کنید؛ پودر فلفل سیاه ادویه مناسبی برای شماست.

این ادویه سرشار از ویتامین ث است و برای درمان سرماخوردگی کاربرد دارد.

پودر فلفل قرمز: نمی توان لیست ادویه عروس را تهیه کرد و از پودر فلفل قرمز غافل ماند. اگر به طعم تندی علاقه داید، این ادویه کاملاً برای شما مناسب است؛ با این حال می توانید از پودر فلفل قرمز در انواع غذاها به مقادیر کم استفاده کنید.

پودر فلفل قرمز هم سرشار از ویتامین ث است، سیستم ایمنی بدن را بالا می برد و برای سلامت قلب مفید است.

زیره: هر دو نوع سیاه و سبز زیره بهتر است در فهرست ادویه عروس گنجانده شود. زیره نه تنها خواص متعددی دارد بلکه طعم و عطر فراوانی دارد و علاوه بر اینکه می توان در انواع غذا از آن استفاده کرد، در شیرینی و دسرها هم کاربرد دارد.

خواص درمانی زیره بسیار زیاد است ولی بسیاری از مردم برای کاهش وزن از آن استفاده می کنند.

پودر زنجبیل: طبیعتی گرم دارد و به همراه پودر سیر برای طبخ مرغ و گوشت استفاده می شود. این ادویه خواص زیادی دارد؛ خصوصاً برای درمان سرماخوردگی و گلودرد بسیار مفید است.

دانه هل: هل هم در غذا و هم در چای، دسر و شیرینی کاربرد دارد. ادویه ای است گران قیمت و بسیار خوش بو و معطر که خواص درمانی زیادی دارد و برای کاهش فشار خون، سلامت قلب و درمان افسردگی مفید است.

زعفران: زعفران هم به واسطه رنگ زیبایی که دارد و هم عطر و طعم منحصر به فرد آن یکی از پرطرفدارترین ادویه ها در فهرست ادویه عروس است. از این ادویه نه تنها در انواع غذا بلکه در تهیه شربت، چای، دسر، شیرینی و... استفاده می شود.

زعفران یک ادویه گران قیمت و مجلسی است که خوردن آن علاوه بر سلامت قلب و عروق، شادی آور است.

بهترین ادویه فروشی ایران

3

حال که به لیست کامل ادویه عروس دست پیدا کردیم، باید ببینیم که این ادویه ها و سایر ادویه های کاربردی را که ممکن است در این لیست نباشند، بهتر است از کجا تهیه کنیم.

شاید بارها از خود پرسیده باشید که بهترین ادویه فروشی ایران چه نام دارد. مسلماً برای تهیه بهترین ادویه ها با کیفیت عالی و بسته بندی استاندارد و همین طور قیمت مناسب باید به یک ادویه فروشی معتبر و با سابقه درخشان مراجعه کنید. تنها در این صورت است که می توانید طعم و عطر واقعی ادویه ها را درک کنید و هنگام استفاده از آن ها در انواع غذا، از کیفیت آن ها لذت ببرید.

ادویه جلالی آبادان با بیش از یک قرن سابقه در تولید، بسته بندی و توزیع و فروش انواع ادویه با کیفیت به سراسر ایران، بهترین مکانی است که می توانید با خیال آسوده هر نوع ادویه ای را که می خواهید در بسته بندی استاندارد و با وزن های مختلف و البته با قیمت هایی باورنکردنی تهیه کند.

سخن پایانی

ادویه ها جزء جدانشدنی غذاها هستند. از بسیاری از ادویه ها نه تنها در غذا بلکه در دسرها، شیرینی ها، شربت ها و... هم استفاده می شود. اهمیت ادویه در آشپزی به اندازه ای زیاد است که خانواده ها برای دختران تازه عروس خود ادویه عروس تهیه می کنند. ادویه عروس شامل مواردی نظیر پودر زردچوبه، پودر دارچین، پودر آویشن، پودر فلفل سیاه، پودر فلفل قرمز، دانه هل، پودر زنجبیل و زعفران است.

اگر می خواهید از باکیفیت ترین و خوش طعم و عطر ترین ادویه های موجود استفاده کنید حتماً از سایت ادویه جلالی آبادان دیدن کنید. این فروشگاه، بهترین ادویه فروشی ایران است و انواع مختلف ادویه با کیفیت را با بهترین بسته بندی و مناسب ترین قیمت عرضه می کند و امکان خرید غیر حضوری از سراسر ایران نیز فراهم است.