با کیفیت ترین مصنوعات سنگی را از سنگ وزین بخرید

سنگ ها از قدیم الایام تا به حال مورد توجه قرار گرفته اند و سازه های سنگی متعددی در جای جای نقاط جهان ساخته شده اند که به دلیل استحکام بسیار بالای سنگ، امروزه نیز قابل مشاهده هستند. سنگ ها انواع بسیار متفاوتی دارند که هریک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و برای استفاده در بخش های متنوعی مناسب هستند. در حالت کلی این کاربرد سنگ است که نوع سنگ را تعیین می کند و ابتدا باید مشخص کنید که قصد خرید سنگ برای کدام یک از بخش های ساختمان خود دارید. برای مثال؛ تزیین نمای ساختمان باید به وسیله سنگ های متخلخلی مثل تراورتن باشد تا هم طول عمر زیادی داشته و هم امکان افتادن آن وجود نداشته باشد. سنگ ها تنها برای تزیین نما و کفپوش ساختمان به کار نمی روند بلکه اقلام سنگی متعددی را شاهد هستیم که با استفاده از سنگ ها ساخته شده و روانه بازار شده اند. قبل از خرید اقلام سنگی حتما باید با مواردی آشنایی داشته باشید که در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

آبنما

آبنما با به گردش درآوردن آب، صدایی بسیار زیبا ایجاد کرده و باعث پدید آمدن جلوه ای خاص خواهد شد. امروزه شرایط زندگی بخصوص در شهرهای بزرگ تغییر کرده و خانه های قدیمی جای خود را به آپارتمان های سربه فلک کشیده داده اند. از این رو نیاز است تا با استفاده از عناصری مانند آبنما، بخشی از نیازهای روحی و روانی خود را تامین کنیم. خوشبختانه آبنما ها در انواع اقسام اندازه ها و مدل های مختلف عرضه شده اند و برخی از انواع آن فضای بسیار کمی را اشغال خواهند کرد. در گذشته آبنماها تنها در بخش های خارجی ساختمان مثل؛ حیاط، محوطه خارجی شرکت ها، باغ ها، پارک ها و... اجرا می شدند اما امروزه شاهد اجرای آن در فضای داخلی خانه ها نیز هستیم. با استفاده از آبنما می توانید فضای داخلی ادارات، هتل ها، سازمان ها و مراکز تجاری خود را به گونه ای زینت بخشید که ارباب رجوع، وقتی را صرف تماشای زیباییهای آبنمای شما کند.

طراحی و ساخت آبنما

طراحی و ساخت آبنما از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که ابنما باید حتما متناسب با شرایط محیطی انتخاب شود تا زیبایی چشمگیری را از آن شاهد باشیم. در فضاهای خلوت و بزرگ که هیچ سروصدایی به گوش نمی رسد، از آبنماهایی به شکل جویبار، چشمه و یا نهر استفاده خواهد شد تا هم صدای زیبایی تولید کرده و هم در فضای بیشتری قابل مشاهده باشد. اما برای ساختمان های شلوغ، معمولا از آبنماهای سنگی یا فواره ای استفاده می شود. هیچگونه محدودیتی برای آبنماها وجود ندارد و می توانید آن را برای بخش های داخلی و خارجی ساختمان خود طراحی کنید. شرکت ما اقدام به طراحی و ساخت انواع مختلف آبنما ها نموده که می توانید آبنمای خود را به صورت سفارشی نیز خریداری کنید. آبنماهای پیش ساخته نیز برای افرادی مناسب هستند که می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن آبنمای خود را نصب کنند.

81

سنگ مرمریت

مرمریت یکی از کاربردی ترین انواع سنگ های ساختمانی است که بسیاری آن را با مرمر اشتباه می گیرند. سنگ های مرمریت زیبایی ظاهری چشمگیری دارد و از این رو در بخش های مختلف ساختمان شاهد استفاده از این نوع سنگ ها هستیم. سنگ های مرمریت در انواع اقسام مدل های مختلف به بازار عرضه شده اند که هریک از آنها ظاهر و رنگ متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. سنگ های مرمریت ساده و یک رنگ، معمولا مقاومت کمتری در مقایسه با سنگ های طرح دار و رگه دار خواهند داشت. مقاومت سنگ های مرمریت در مقایسه با گرانیت کمتر بوده و از سنگ تراورتن بیشتر است. مرمریت در بخش ها داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از آن به عنوان سنگ کفپوش نیز استفاده کرد. سنگ مرمریت بهترین گزینه برای استفاده در بخش های داخلی ساختمان است و علاوه بر زیبایی ظاهری، دوام زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

قیمت سنگ مرمریت

قیمت سنگ های مرمریت به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت. یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت سنگ های مرمریت مربوط به نوع و طرح سنگی است که برای خرید انتخاب کرده اید. سنگ های زیباتر و یک تکه مرمریت معمولا قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها خواهند داشت. هرچه میزان کار انجام شده برای فرآوری سنگ بیشتر باشد نیز میزان قیمت بالاتری خواهد داشت.

شرکت ما اقدام به ارائه انواع اقسام سنگ ها به صورت از تولید به مصرف نموده و به دلیل بکارگیری از بهترین و به روز ترین دستگاه ها، توانسته میزان هزینه های فرآوری محصولات سنگی را نیز به حداقل برساند. از این رو می توانید سنگ های مورد نظر خود را با نازلترین میزان قیمت ها از شرکت ما خریداری کنید.

82

روشویی سنگی

روشویی ها انواع متفاوتی دارند و انتخاب طرح و رنگ آن بستگی به خود شما خواهد داشت. روشویی سنگی به دلیل ظاهر و جلوه خاص خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند که برخی از این روشویی های سنگی گران قیمت بوده و برخی را می توان با هزینه های اندک خریداری کرد. روشویی های سنگی در انواع اقسام اندازه های مختلف روانه بازار می شوند و شما نیز می توانید بر حسب اندازه سرویس بهداشتی خود، بهترین نوع روشویی را خریداری کنید.

خرید روشویی سنگی

انتخاب مرکز خرید معتبر برای تهیه روشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بی شک چنانچه مرکز معتبری را برای خرید روشویی انتخاب کرده باشید هیچ گونه نگرانی از بابت کیفیت محصول نخواهید داشت. تا چندی پیش برای خرید محصولات سنگی باید به یکی از فروشگاه های سطح شهر مراجعه می شد اما امروزه این روش جای خود را به وب سایت های اینترنتی بخشیده تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین روشویی را خریداری کنید. شرکت ما یکی از مراکز معتبر فروش محصولات سنگی است که از طریق آن خواهید توانست در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین محصولات را خریداری کنید. پس از خرید، محصول خریداری شده به هر نقطه از کشور ارسال شده و در هنگام تحویل، می توانید از کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

برگرفته از وب سایت سنگ وزین https://sangevazin.com/