خرید تندیس میناکاری و بهترین هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ارزان از بازار مینا

تندیس میناکاری

تندیس میناکاری بهترین نمونه تلفیق هنر اصیل میناکاری با هنرهای برشکاری چوب با لیزر و طراحی و ساخت تندیس مناسبتی با طرح و نقش متنوع است. این نوع تندیس ها توسط اساتید حرفه ای ایرانی تولید می شوند و اصلا نمونه مشابه خارجی ندارند به همین دلیل علاوه بر ارزش هنری بالا، قیمت بسیار مناسبی پیدا کرده اند. همین ویژگی ها باعث شده تا تندیس میناکاری به شدت مورد علاقه سازمان و ارگان های مختلف خصوصی و دولتی کشور واقع شود. شرکت ها همیشه به دنبال خرید محصولات تبلیغاتی ارزان قیمت، با کیفیت، جدید و مدرن و با تأثیرگذاری بالا هستند و نمونه جایگزین برای کالاهای لوکس خارجی با ویژگی های مدنظر سازمان ها، همین تندیس میناکاری است. تنها کافیست موقع ثبت سفارش، هدفتان را مشخص کنید، از کیفیت ساخت مطمئن باشید، اگر ظرف میناکاری بکار رفته از برند مرتضی اسماعیلی است شناسنامه آن را چک کنید و هم اینکه بتوانید با خرید عمده تندیس میناکاری از تخفیف ویژه و سفارشی سازی محصول بهره مند گردید.

تندیس میناکاری

صنایع دستی ایران

پیدا کردن چنین مرکز فروشگاه صنایع دستی ایران کار بسیار دشواری است اما خبر خوبی داریم. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا این نیاز شما را برطرف ساخته است. فروشگاه بازار مینا با در اختیار داشتن کارگاه ساخت ظروف میناکاری با نظارت مستقیم استاد مرتضی اسماعیلی به ساخت، تولید و عرضه کلیه محصولات صنایع دستی و میناکاری اصفهان از جمله انواع تندیس های مناسبی، بهترین و تنهاترین گزینه معتبر و قابل اطمینان شماست. بازار مینا روزانه صدها سفارش فروش صنایع دستی مختلف دریافت می کند که با ارسال فوری محصولات به سراسر کشور رضایت همه جانبه مشتریان را کسب کرده است. ویژگی بسیار مهم و متمایز کننده مجموعه بازار مینا از سایر رقبا، در نظر گرفتن تخفیف های بسیار ویژه برای خرید عمده تندیس میناکاری و سفارشی سازی کامل محصول می باشد. در واقع شما می توانید نشان تجاری خود را بر روی بدنه محصول درجه کنید که یقینا جذابیت بصری و تأثیرگذاری آن را افزایش خواهد داد. تندیس های میناکاری برای تجلیل از پرسنل برگزیده، افراد ممتاز و برندگان همایش ها و جشنواره های مختلف و یا هدیه ممتاز اسپانسری رویدادها و تقدیر از افراد در مناسبت های گوناگون مثل روز معلم، روز زن و پرستار و غیره کاربرد دارند.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان صنایع دستی اعم از تندیس های میناکاری،تندیس خاتم کاری،تندیس فیروزه کوبی،میناکاری اصفهان،خاتم کاری،ترمه،باکس های شیک پکیج هدیه،قلمزنی،مس و پرداز، ملیله کاری و ... می باشد. خرید صنایع دستی ارزان از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه بازار مینا در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا     BazareMina.ir

تماس با واحد فروش : 03134651271   -  09019277512

هدایای تبلیغاتی ارزان

 

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان کجا بخریم؟ چه نوع هدایای تبلیغاتی بخریم که هم ارزان باشد، هم مشتری بپسندد و هم اینکه به برندسازی و شهرت کسب و کار ما کمک کند؟ جواب سؤال شما بسیار ساده است! هدایای تبلیغاتی ارزان فقط هدایای تبلیغاتی صنایع دستی که به معنای واقعی، ارزانتر بودن قیمت متناسب با بی کیفیت بودن نیست. در واقع این محصولات چون به هیچ وجه نمونه خارجی ندارند و وارداتی نیستند و تماما توسط هنرمندان داخلی با دانش و متریال بومی تولید می گردند، قیمت بسیار مناسبی پیدا کرده اند. اما با این وجود خرید هدایای تبلیغاتی ارزان هم باید از فروشگاهی باشد که بابت کیفیت و ماندگاری محصولات تضمین بدهد. فروشگاه بازار مینا با داشتن سابقه فعالیت طولانی در زمینه صنایع دستی مختلف کشور و تولید و عرضه مستقیم، امروزه به گزینه مورد اعتماد مردم در سراسر کشور تبدیل شده است. این فروشگاه به عنوان بهترین فروشگاه صنایع دستی منتخب از سوی سازمان کل میراث فرهنگی کشور، جای هیچ شک و تردیدی بابت قیمت و کیفیت مناسب و همچنین تنوع بالای هدایای تبلیغاتی ارزان باقی نمی گذارد. حتی می توانید برای خرید محصولات، از مشاوره رایگان هم استفاده نمایید. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی تأثیر گذارترین نوع هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی بشمار می روند.تندیس میناکاری شاخص ترین نوع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی است که در خرید عمده امکان سفارشی و تغییر محصول مثل درج پلاک تجاری نیز وجود خواهد داشت. فروشگاه بازار مینا با کیفیت ترین و متنوع ترین محصولات هدایای تبلیغاتی را در اختیار دارد که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

خرید صنایع دستی

 

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به ترند روز در داخل کشور تبدیل شده و در طی چند سال اخیر روز به روز به تعداد شرکت های حامی این نوع محصولات افزوده می شود. قطعا به عنوان مدیر یک کسب و کار روش های مختلفی برای تبلیغات و بازاریابی، برندسازی و یا تهیه کادو و هدیه لوکس امتحان کرده اید که هر کدام مقداری تأثیرگذاری داشته اند ولی هیچ کدام نتوانسته اند خواسته شما را به طور کامل رفع کنند. ما برای شما پیشنهاد شگفت انگیزی داریم که با یکبار امتحان کردن، مشتری دائمی چنین محصولاتی خواهد شد. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی محصولاتی هستند که باید در مسیر حرفه ای گری و تنوع در تبلیغات خود استفاده کنید و برای اینکار نیاز به سرمایه گذاری هنگفت نیست. سازمان و شرکت های مختلف کشور می توانند با صرف هزینه به مراتب کمتر در مقایسه با کالاهای گران قیمت خارجی، هدایای تبلیغاتی صنایع دستی خریداری کنند. تنوع بالا در نوع، طرح و مدل، رنگ آمیزی، جنس زیرساخت و از همه مهمتر، سفارشی سازی و تغییر در این محصولات، به نقطه قوت و وجه تمایز شایسته آنها تبدیل شده است. با خرید عمده هدایای تبلیغاتی صنایع دستی هم هزینه کمتری پرداخت می کنید و هم اینکه می توانید نشان تجاری یا متن درخواستی خود را بر روی بسته بندی یا بدنه تندیس های تبلیغاتی صنایع دستی به رایگان ثبت نمایید. حتما این سؤال پیش آمده که بهترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی صنایع دستی کجاست؟ فروشگاه صنایع دستی بازار مینا مرکز معتبر فروش کلیه صنایع دستی ایران از جمله هدایای تبلیغاتی است. بازار مینا همیشه به عنوان یکی از بزرگترین حامیان صنایع دستی فعالیت داشته و در این مسیر از طریق همکاری با اساتید بزرگ هر شاخه، محصولات بسیار با کیفیتی را به فروش رسانده است. کیفیت و مرغوبیت تمامی محصولات تضمین شده است و هیچ محصول مشابهی با این میزان کیفیت را نمی توانید در جای دیگری پیدا کنید.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir