شعبه جدید آی تی سیتی افتتاح شد

ششمین شعبه مجموعه آی تی سیتی در پاساژ «پایتخت» تهران افتتاح شد. در این مراسم که با مجری گری بهمن هاشمی، مجری صدا و سیما برگزار شد، دست اندرکاران این مجموعه و مشتریان آی تی سیتی حضور داشتند. آی تی سیتی نامی مشهور در بازار لوازم آی تی است. بسیاری از مشتریان کالای دیجیتال برای خرید لپ تاپ و دیگر لوازم دیجیتال به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

جدیدترین شعبه مجموعه آی تی سیتی با نام «جزیره آی تی سیتی» در پاساژ «پایتخت» واقع در بلوار میرداماد، تقاطع ولیعصر افتتاح شد.

این مجموعه ششمین شعبه آی تی سیتی در شهر تهران است. این برند خوشنام کالای دیجیتال، یک شعبه هم در شهر ساری دارد.

دست اندرکاران این مجموعه برای رفاه حال مشتریان و دسترسی به کالای باکیفیت و تضمین شده دیجیتال، سعی دارند در آینده شعب جدید نیز راه اندازی کنند.

در همین راستا مجموعه آی تی سیتی در نظر دارد که به زودی فروشگاه جدیدتری را در واحد ۴۹۹ «مرکز کامپیوتر ایران» دایر کند. ضمن این که در ماه های آینده شعبات جدیدتر مجموعه آی تی سیتی در مجتمع های تجاری «اطلس مال» و «پالادیوم» تهران افتتاح خواهد شد.

سابقه ۱۲ ساله آی تی سیتی

آی تی سیتی برندی است که سابقه ۱۲ ساله در بازار آی تی ایران دارد. این برند تا سال گذشته با نام تجاری Asus Iran فعالیت می‌کرده است. Asus Iran در زمینه خرید لپ تاپ و مانیتور و تجهیزات کامپیوتری بین مشتریان کالای دیجیتال نامی آشنا است.

این برند در سال‌های فعالیت خود علاوه بر تامین کالاهای دیجیتال با برند Asus  با برندهای معتبر دیگری چون Lenovo، Huawei، MSi، HP، Dell و Cooler Master  همکاری داشته و جنس اورجینال وارد بازار می‌کرده است.

همچنین مجموعه آی تی سیتی، انواع محصولات برندهای Apple، Surface Microsoft، Samsung، Xiaomi و سایر برندهای حوزه لپ تاپ، مانیتور، تجهیزات جانبی، موبایل، کنسول بازی و دیگر محصولات حوزه آی تی را به مشتریان ایرانی ارائه می کند. در این زمینه باید توجه داشت که مجموعه آی تی سیتی جزو دو مجموعه برتری در ایران است که محصولات Surface Microsoft را به مشتریان ایرانی ارائه می کند.

مشتریان آی تی سیتی می‌توانند برای خرید لپ تاپ و دیگر کالاهای دیجیتال و برای باخبر شدن از برندها و مدل‌های روز بازار آی تی به سایت مجموعه به آدرس https://itcity.ir/ مراجعه کرده و کالایی انتخاب کنند که از نظر کیفیت، اصالت و خدمات پس از فروش تضمین شده باشد.

شعبه جدید آی تی سیتی افتتاح شد

خدمات پس از فروش شرکتی

آی تی سیتی علاوه بر تامین اجناس اورجینال بازار آی تی، در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی نیز سعی داشته اعتماد مشتریان را جلب کند.

خرید لپ تاپ، موبایل، کنسول بازی و سایر تجهیزات کامپیوتری از این برند، با گارانتی ۱۸ تا ۲۴ ماهه همراه است. علاوه بر آن تمام کالاهای خریداری شده از این مجموعه به مدت سه سال گارانتی نرم افزاری رایگان خواهند داشت.

مجموعه آی تی سیتی که در سال های گذشته واحدهای صنفی معتبری را در «مجتمع کامپیوتر پایتخت» و «مرکز کامپیوتر ایران» دایر کرده است، در نظر دارد که در سال های آتی شعباتی را در تمام فروشگاه های حوزه آی تی در سطح کشور دایر کند تا بتواند کالاها و خدمات جانبی خود را با بهترین کیفیت به تمام مردم ایران ارائه دهد.

اجناس اورجینال و خدمات با کیفیت

آرش مقصودی، مدیر عامل مجموعه آی تی سیتی، در افتتاح شعبه تازه این مجموعه در پاساژ پایتخت حضور داشت. او در مورد سابقه فعالیت مجموعه خود، گفت:

«آی تی سیتی از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در بازار آی تی ایران آغاز کرده است. این برند که قبل‌تر با نام Asus Iran فعالیت می‌کرد، در سال‌های گذشته توانسته با افزایش شعب خود خدمت رسانی به مشتریان را بیشتر و بهتر کند.»

او افزود: «ما در این سال‌ها به طور رسمی با برندهای معتبری چون Asus، Lenovo، MSi و... همکاری رسمی داشته و در نظر داریم طی مذاکرات انجام شده، بتوانیم محصولات برند Apple را نیز به صورت رسمی وارد کشور کنیم.»

شعبه جدید آی تی سیتی افتتاح شد

مقصودی تاکید کرد: «ما فروشگاه‌های زنجیره‌ای خودمان را با هدف کاهش قیمت‌ها و جلوگیری از عرضه محصولات قاچاق در سطح کشور گسترش می‌دهیم تا مشتریان بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با گارانتی‌های رسمی از ما تهیه کنند.»

مدیر عامل مجموعه آی تی سیتی با اشاره به تحریم‌های موجود و تامین کالاهای دیجیتال، گفت:

«متاسفانه شرایط تحریم، واردات کالای دیجیتال را با مشکل رو به رو کرده است. هرچند ما توانسته‌ایم با همکاری توزیع‌کننده‌هایی در کشورهای حاشیه خلیج فارس، کالای با اصالت و اورجینال را به دست مشتریان برسانیم.»

مقصودی با اشاره به مشکلات ارزی و نوسانات بازار تاکید کرد:

«در سال‌های گذشته نوسان قیمت ارز باعث شده خرید کالای دیجیتال برای مردم کمی سخت شود. ما در نظر داریم با واردات کالا از برندهای معتبر و همچنین افزایش شعبات خود، کالای دیجیتال را با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت به دست مشتریان برسانیم.»

مدیرعامل مجموعه آی تی سیتی ادامه داد: «متاسفانه هنوز بازار سیاه حوزه فناوری در سطح کشور وجود دارد، اما اگر مشتریان محصولات مد نظر خود را از فروشگاه های معتبری مانند آی تی سیتی خریداری کنند، هم خیالشان از اصل بودن محصولات خریداری شده راحت خواهد بود و هم می‌توانند اطمینان خاصی از گارانتی‌هایی که توسط این فروشگاه ها به آنها ارائه می شود، داشته باشند.»

مدیرعامل مجموعه آی تی سیتی ادامه داد: «محصولات تمام برندهایی که ما عرضه می کنیم از جمله Asus، Lenovo، Apple، Samsung، MSi و Xiaomi دارای گارانتی های رسمی و خدمات پس از فروش معتبر هستند و ما با تمام برندهای حوزه آی تی که در ایران دارای نمایندگی رسمی هستند، همکاری داریم. »