معرفی کامل تلویزیون 65 اینچ سونی 65X90J از سایت رکسوند

تلویزیون 65 اینچ سونی 65X90J

خرید تلویزیون سونی برای افرادی که به دنبال کیفیت تصویر خوب و تکنولوژی بالا هستند اولویت خیلی خیلی زیادی دارند. تلویزیون هوشمند سونی مدل 65X90J یکی از محصولات سری 9 برند سونی است. این تلویزیون سایز 65 اینچ دارد و به صورت صفحه نمایش تخت طراحی شده است. تلویزیون هوشمند سونی 65X90J دارای صفحه نمایش ال ای دی است و با بهترین قابلیت‌ها و امکانات صوتی و تصویری توسط برند سونی به بازار عرضه شده است. سایز 65 اینچ برای محیط‌های بزرگ و متوسط گزینه بسیار فوق العاده ای محسوب می‌شود. تلویزیون هوشمند سونی 65X90J دارای پردازنده بسیار قدرتمندی است و تمامی محتواها را با کیفیت تصویر فورکا نمایش می‌دهد. این تلویزیون از رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل پشتیبانی می‌کند و می‌تواند محتواها را با کیفیت بسیار گسترده‌ای نمایش دهد. با وجود تراکم پیکسلی گسترده تمامی جزئیات تصاویر حتی در تاریک ترین صحنه‌ها نیز قابل مشاهده هستند و می‌توانید از مشاهده محتوای مختلف لذت ببرید. تلویزیون ال ای دی سونی 65X90J دارای محدوده دینامیکی بالا یا همان فناوری HDR است و قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر مجهز شده و محتوای بی کیفیت را ارتقا می‌دهد. وجود فناوری HDR و فرمت‌های HDR 10 باعث شده است این تلویزیون از تمامی فرمت‌ها پشتیبانی کرده و آنها را با کیفیت بالایی پخش کند. تلویزیون اسمارت سونی 65X90J دارای قابلیت دالبی ویژن است و نور پس‌زمینه Direct LED دارد. این تلویزیون به فناوری لوکال دایمینگ مجهز شده است و می‌تواند کنتراست و روشنایی تصاویر را نیز کنترل کرده و آنها را با کیفیت بالایی نمایش دهد. تلویزیون هوشمند سونی 65X90J 20 وات توان صوتی دارد و از فناوری صوتی Dolby Atmos برخوردار است. این تلویزیون به سیستم‌ عامل اندروید مجهز شده است و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. اگر قصد خرید تلویزیون ارزان 65 اینچ سونی 65X90J را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه نمایید.

4

کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی سونی 65X90J

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X90J به موتور پردازشگر تصویر Cognitive Processor XR مجهز شده است. این موتور پردازشگر کاملاً قدرتمند است و می‌تواند محتواها را با سرعتی باورنکردنی پردازش کرده و آنها را با کیفیت بالا نمایش دهد. موتور پردازشگر Cognitive Processor XR می‌تواند محتوا‌های صوتی و محتوایی تصویری را مورد تجزیه و آنالیز قرار دهد. تلویزیون اسمارت سونی 65X90J از نسبت تصویر 16 به 9 پشتیبانی می‌کند و نور پس زمینه Direct LED دارد. فناوری‌ای که باعث شده است این تلویزیون بتواند کنتراست و روشنایی تصاویر را تنظیم کند فناوری لوکال دایمینگ می‌باشد. این فناوری کامل و قدرتمند است و می‌تواند لحظات دیداری بسیار زیبایی را برای شما فراهم کند. تلویزیون 65X90J می‌تواند جزئیات از دست رفته تصاویر را افزایش و آنها را بازتولید کند و در نتیجه کیفیت تصاویر نیز افزایش می‌یابد. تلویزیون هوشمند سونی 65X90J دارای فناوری AI Upscaling است و می‌تواند محتوای بی کیفیت را نیز ارتقا دهد. این تلویزیون با وجود فناوری XR Smoothing رزولوشن تصاویر را افزایش داده و آنهایی را که از بین رفته‌اند باز تولید می‌کند. تلویزیون اسمارت سونی 65X90J تمامی رنگ‌ها را با کیفیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. این تلویزیون به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است و می‌تواند سایه‌ها و حتی سطح رنگ‌ها را نیز بازتولید کند. تلویزیون اسمارت سونی 65X90J تمامی صحنه‌ها و تصاویر را به صورت شفاف و واضح پخش می‌کند و می‌تواند صحنه‌ها را متناسب با محیط اطراف به صورت خودکار تنظیم کند.

سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی سونی 65X90J

تلویزیون‌های سونی مدل 65X90J سیستم صوتی دو کانال دارد. هر کدام از بلندگوهای این تلویزیون‌ها 10 وات توان صوتی دارند و به صورت کلی این محصول از 20 وات قدرت صوتی برخوردار است. تلویزیون سونی 65X90J به فناوری‌های دالبی اتموس و Dolby Audio مجهز شده است و با وجود قابلیت DTS Digital Surround قدرت خروجی این تلویزیون کاملا افزایش یافته و صدای بسیار باکیفیت برای شما ارائه می‌شود. صدای ارائه شده از این محصول با صفحه‌نمایش 65 کاملا متناسب است و شما در هر نقطه از خانه خودتان که باشید صدا را با کیفیت بالا دریافت می‌کنید. تلویزیون اسمارت سونی 65X90J دارای سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio است و به دو بلندگوی X-Balanced Speaker از نوع Bass Reflex مجهز شده است. این بلندگوها کامل و قدرتمند هستند و صداها را در سراسر خانه شما منتشر می‌کنند. تلویزیون 65X90J می‌تواند موقعیت صدا را تشخیص داده و ساختاری متناسب با تصویر کاملا هماهنگ منتشر سازد.

5

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون ال ای دی سونی 65X90J

تلویزیون هوشمند سونی مدل 65X90J به رابط کاربری گوگل تی‌وی مجهز شده است. این تلویزیون از آخرین نسخه سیستم‌ عامل اندروید برخوردار است و دنیایی از امکانات و قابلیت‌های گسترده دارد. آنچه که باعث شده است تلویزیون 65X90J ارزش خریدن داشته باشد وجود قابلیت وای فای می‌باشد. این قابلیت پیشرفته است و می‌تواند اطلاعات و داده‌های شما را بدون نیاز به سیم به اشتراک بگذارد و می‌توانید با خرید تلویزیون 65X90J به راحتی به اینترنت متصل شوید، وبگردی کرده و به دنیایی از اطلاعات و داده‌ها دسترسی داشته باشید. تلویزیون 65X90J برابر 16 گیگ حافظه داخلی دارد و مرورگر وب قدرتمندی دارد. این تلویزیون به نسخه 10 سیستم‌ عامل اندروید مجهز شده و دارای تله تکست است. تلویزیون 65X90J از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلف نیز برخوردار است و با وجود قابلیت جستجوی صوتی شما می‌توانید محتوای مورد علاقه خودتان را با استفاده از صدا ارائه دهید و تلویزیون آنها صدای شما را تشخیص داده و آنها را جستجو می‌کند. تلویزیون 65X90J دارای وای فای نسخه 5 است و از بلوتوث نسخه 4.2 برخوردار است. این تلویزیون کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و می‌تواند تمامی لوازم هوشمند خانه شما را به یکدیگر متصل کرده و آنها را مدیریت و کنترل کنند.

طراحی تلویزیون 65 اینچ سونی 65X90J

تلویزیون هوشمند سونی مدل 65X90J دارای پایه رومیزی، ریموت کنترل، دفترچه راهنما، کابل برق، باتری و لوازم جانبی است. این تلویزیون دارای وای فای نسخه 5 است و بلوتوث نسخه 4.2 برخوردار است. قاب پشتی تلویزیون 65X90J دارای 4 پورت HDMI و دو ورودی USB است. همچنین این محصول کامپوننت و پورت اترنت پشتیبانی می‌کند. اندازه براکت یا پایه دیواری برابر با 300 در 300 میلیمتر است. مواد به کار رفته در این تلویزیون کاملاً با کیفیت هستند و قابلیت بازیافت دارند. حاشیه‌های اطراف تلویزیون 65X90J قسمت باریک ارائه شده و تلویزیون 65X90J صفحه نمایش ال ای دی دارد.

6

نتیجه گیری

تلویزیون ال ای دی سونی 65X90J صفحه نمایش تخت دارد و از کیفیت تصویر 4K و 20 وات توان صوتی برخوردار است. این تلویزیون کیفیت تصویر قدرتمند و سیستم صوتی مناسبی دارد و امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید تلویزیون اندروید سونی 65X90J را دارید به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه کرده و این تلویزیون را با قیمت بسیار استثنایی خریداری نمایید. این تلویزیون در سایز های مختلفی تولید شده است. قیمت تلویزیون 65 اینچ این مدل نسبت به دو برند ال جی و سامسونگ کمی بالاتر است ولی در عوض کیفیت تصویر و آپشنهای خیلی بیشتری نسبت به این دو برند دارد. اگر به دنبال خرید یک تلویزیون عالی هستید، حتما این تلویزیون را برای خرید در اولویت قرار دهید.