پکیج های اقتصادی و تضمینی آیلتس و تافل تیکا

به لطف پیشرفت روش‌های ارتباطی و آموزش زبان، امروزه شما می‌توانید تنها با چند کلیک به اساتید هر زبان دسترسی داشته باشید. آموزش آنلاین زبان باعث می‌شود در حداقل زمان ممکن به یک زبان تسلط پیدا کنید. کلاس خصوصی زبان آنلاین برای مسلط شدن به یک زبان در سطح بالای متوسط یک راه عالی است. در این مقاله برای شما توضیح می‌دهیم چطور می‌توانید با هزینه 5 میلیون تومان پکیج کامل تافل یا آیلتس با نتیجه تضمینی داشته باشید. تمام جلسات تیکا زنده و آنلاین هستند.

اساتید بسته به روش تدریس خود ممکن است جلسات تکمیلی ضبط شده برای شما ارسال کنند اما بابت این جلسات ضبط شده هزینه‌ای از شما گرفته نمی‌شود.

آیا هزینه پکیج ها همیشه ثابت است؟

دقت داشته باشید این هزینه برای ابتدای زمستان 1400 است اما افزایش هزینه‌ها در تیکا پلکانی و کنترل شده هستند. درصورتی‌که استادی قصد افزایش شهریه داشته باشد، سقف این افزایش 30 درصد در سه ماه است. بسیاری از اساتید نیز تنها هر شش ماه یکبار افزایش قیمت دارند. درصورتی‌که شما از پکیج‌های ما استفاده کنید و دوره آموزشی شما شش ماه طول بکشد، افزایش قیمت اساتید روی قیمت پکیج شما تأثیر نخواهد گذاشت.

چرا مدرک آیلتس یا تافل بگیریم؟

اگر قصد تحصیل در مقاطع دکتری در داخل کشور و یا تحصیل در هر مقطعی در خارج از کشور را دارید، آیلتس برای شما ضروری است.

داشتن مدرک آیلتس یا تافل سطح شغلی شما را هم بالا می‌برد. افرادی که یک مدرک زبان خارجی داشته باشند به طور متوسط 20 درصد بیشتر از سایر افراد درآمد خواهند داشت. همچنین ذکر کردن اسم این مدرک در رزومه کاری خودتان باعث می‌شود کارفرمایان خارجی تمایل بیشتری به جذب شما پیدا کنند. همچنین شما شانس کارکردن در بخش روابط بین‌الملل شرکت‌های داخلی را پیدا می‌کنید.

مدرک تافل نشان می‌دهد شما در سطح یک فرد تحصیل‌کرده به زبان انگلیسی مسلط هستید.

کلاس های آمادگی آیلتس

یکی از دغدغه‌های بسیاری از دانشجویانی که دوست دارند در دانشگاه‌های بین‌المللی تحصیل کنند، هزینه‌های گرفتن آیلتس است. اگر سطح زبان شما در حد مدرسه باشد، شما می‌توانید با 72 جلسه کلاس خصوصی و تمرینات خارج از کلاس به نمره بالای 7 برسید.

تعداد زیادی از اساتید آمادگی آیلتس تیکا خود بارها در این آزمون شرکت کرده‌اند. برای اطمینان از گرفتن بهترین نتیجه می‌توانید ابتدا در یک جلسه آزمایشی با چند استاد مذاکره کنید.

کلاس های آمادگی تافل در آموزش زبان آنلاین تیکا

درست مانند آزمون زبان آیلتس، آزمون تافل نیز با کمک کلاس‌های خصوصی آسان می‌شود. اگر شما سطح زبان انگلیسی معادل مدرسه یا A2 داشته باشید، می‌توانید ظرف شش ماه به نمره بالای 90 دست پیدا کنید.

به این منظور هم‌زمان با تدریس در کلاس، چند آزمون آزمایشی برای هر مهارت تافل از طرف استاد برای شما ارسال می‌شود. با شرکت در این آزمون‌ها می‌توانید برای تافل کامپیوتری آمادگی ذهنی خوبی پیدا کنید.

پکیج های شش ماهه تیکا

برای یادگیری زبان در حداقل زمان ممکن، تیکا برنامه آموزشی و پشتیبانی پکیج‌های شش‌ماهه را به شما پیشنهاد می‌کند. شاید شش ماه زمان کمی به نظر برسد اما در پکیج‌های تیکا برای هر روز شما برنامه‌ریزی می‌شود! پس مطمئن باشید در صورت پیروی از برنامه آموزشی فشرده پکیج‌ها، تا رسیدن به موفقیت راه مشخصی در پیش خواهید داشت.

چرا اساتید تیکا به زبان آموزان تخفیف میدهند؟

اساتید تیکا از نظر هزینه تخفیف‌های قابل‌توجهی برای شاگردان خود در نظر می‌گیرند. علت این تخفیف این است که هزینه کمیسیون تیکا از کلاس ها کم و جزئی بوده و بخش اصلی شهریه کلاس به خود استاد تعلق می‌گیرد. همچنین تخفیف‌ها و هزینه‌های تبلیغات از طرف تیکا پرداخت می‌شود. همچنین بسیاری از اساتید زبان باتجربه و باسابقه دوست دارند در سامانه آموزش زبان تیکا بهتر شناخته و دیده شوند. این اساتید در ابتدا با هزینه کمتر کلاس‌های آنلاین خود را برگزار می‌کنند. برخی از اساتید خوب تافل و آیلتس هم در شهرستان‌های کم‌جمعیت‌تری ساکن هستند که تعداد متقاضیان کلاس خصوصی به‌مراتب کمتر از کلان‌شهرهاست. آموزش زبان آنلاین این محدودیت‌های زمانی را برای همه اساتید از بین می‌برد.

بنا به دلایل بالا و همچنین بنا به دلایلی مانند کاهش پیدا کردن هزینه های رفت و آمد اساتیدی که میتوانند از منزل تدریس کنند، هزینه کلاس های آنلاین خصوصی از کلاس های حضور کمتر هستند. امکان برگزاری کلاس در ساعت هایی که آموزشگاه ها باز نیستند برای مثال آخر شب یا صبح زود هم یکی دیگر از جذابیت های کلاس های آنلاین هستند.

پکیج نمونه برای نمره 6.5 آیلتس

آیا برای گرفتن آیلتس 6.5 آماده‌اید؟

فرض کنید شما زبان‌آموزی هستید که بعد از گرفتن دیپلم دیگر به کلاس زبان نرفته است. برای رسیدن به نمره 6.5 در آیلتس شما احتمالاً به یک دوره آموزشی مقدماتی برای آیلتس یا به‌اصطلاح pre-Ielts  نیاز دارید. این کلاس‌ها با هزینه کمتر از کلاس‌های تخصصی آیلتس برگزار می‌شوند. اساتید در کلاس آمادگی ایرادهای شما را برطرف می‌کنند تا دانش زبانی شما به حد لازم برسد. این کلاس‌ها حدود 3 ماه طول می‌کشند. سه جلسه کلاس آموزشی در هر هفته برای شما در نظر گرفته شده است. روزهای کلاس درصورتی‌که 24 ساعت قبل اطلاع دهید قابل جابه‌جایی است.

درصورتی‌که استاد آمادگی ورود شما به سطح B1 را تأیید کند، می‌تواند وارد مرحله یادگیری تکنیک‌های آیلتس شوید.

پس از رسیدن به ابتدای سطح B1 کلاس‌های آمادگی آیلتس شما شروع می‌شوند. کلاس‌های آیلتس شما حدود 3-4 ماه طول می‌کشند. این سطح هم شامل سه جلسه تدریس خصوصی در هر هفته می‌شود. کل هزینه این پکیج معادل 5 میلیون تومان خواهد بود.

اگر احساس می‌کنید به‌مرور صفر تا صد زبان انگلیسی نیاز دارید، این پکیج مناسب شماست.

پکیج نمونه برای آیلتس با نمره 7.5

هزینه این پکیج بین 5-6 میلیون تومان خواهد بود. اگر دوست دارید در یک شغل رده‌بالا یا مقطع تحصیلی ارشد به بالا تحصیل کنید، این پکیج مناسب شماست.

در ابتدا مطابق با تعیین سطح و پرونده‌ای که برای شما تشکیل می‌شود، می‌توانید با یک کلاس pre-Ielts شروع کنید. بسته به سطح اولیه شما، این دوره ممکن است بین 3 تا 4 ماه طول بکشد. تعداد جلسات در هفته بسته به برنامه زمانی شما بین 3 تا چهار جلسه هستند. در طول این دوره شما باید به سطح B2 یا بالای متوسط برسید.

به دنبال دوره pre-Ielts یک دوره سه‌ماهه اصول و تکنیک‌های Ielts برگزار می‌شود. در این دوره شما باید هر جلسه تکالیف و تمریناتی که توسط استاد به شما محول می‌شود را انجام بدهید.

تفاوت اصلی این دوره با پکیج نمره 6.5 در تمرکز روی جزئیات است. با قوی‌تر کردن پایه شما، فرصت بهتری برای آموزش دقیق‌تر تکنیک‌هایی که نمره شما را بالا می‌برند به وجود می‌آید.

درصورتی‌که شما فرد با تلاشی باشید، می‌توانید با شرکت در این دوره حتی به نمره 8 هم دست پیدا کنید.

پکیج آیلتس با نمره بالای 8 تضمینی

هزینه این دوره معادل 6.5 میلیون تومان خواهد بود. برای رسیدن به نمره overall بالای ۸ ما برای شما یک برنامه اختصاصی چیده‌ایم. توجه داشته باشید برای رسیدن به این نمره شما باید به نسبت نمره ۶.۵ تلاش خودتان را نیز چندبرابر بکنید. درجه دشواری آیلتس بعد از نمره ۷.۵ است که بسیار بیشتر می‌شود.

در این پکیج شما می‌توانید ابتدا با یکی از بهترین اساتید زبان عمومی دوره pre-Ielts را رزرو کنید. در طول این دوره پیشرفت شما در هر کلاس خصوصی زبان ثبت می‌شود. در پایان دوره سه‌ماهه Pre-Ielts یک کارنامه برای شما صادر می‌شود. بعد از تمام کردن این دوره که شامل 3 جلسه کلاس خصوصی در هفته می‌شود، باید به سطح B2 رسیده باشید.

در طول دوره نیز شما می‌توانید با استفاده از تخفیف تیکا در دو آزمون آزمایشی حضوری شرکت کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی tikkaa.ir تماس بگیرید.

دوره آمادگی تافل

41

مدرک آزمون زبان انگلیسی تافل در بسیاری از دانشگاه‌های کانادا، آمریکا و استرالیا کاربرد دارد. به‌منظور برگزاری بهتر این کلاس‌ها تیکا مدارک اساتید زبان را بررسی و تأیید می‌کند. شما می‌توانید به دو شکل کلاس‌های آمادگی تافل را رزرو کنید: اول با مراجعه به وب‌سایت آموزش زبان آنلاین تیکا و رزرو جلسه آزمایشی با استاد تافل مد نظرتان. روش دوم استفاده از پکیج‌ها با راهنمایی و پیشنهاد سوپروایزر و پشتیبان تیکاست.

پکیج آمادگی تافل با نمره 80

هزینه کل این دوره معادل 5 میلیون تومان خواهد بود. برای گرفتن نتیجه خوب در آزمون تافل شما نیاز دارید درک خوبی از زبان انگلیسی داشته باشید. در آزمون تافل از لغات گسترده‌ای استفاده می‌شود. شما باید برای موفقیت در این آزمون حتماً دانش پایه خوبی از زبان انگلیسی داشته باشید. نمره 80 برای گرفتن پذیرش در مقطع کارشناسی و ارشد بسیاری از رشته‌ها قبل قبول است.

در پکیج پیشنهادی تیکا برای موفقیت در تافل با نمره 90، ما به شما 40 جلسه کلاس تقویت زبان عمومی و 35 جلسه کلاس تست‌زنی تافل پیشنهاد می‌کنیم. دوره تقویت زبان عمومی شما با رویکرد رفع اشکال شما برگزار می‌شود.

کلاس‌های آمادگی تافل تیکا مانند همه کلاس‌های دیگر با تضمین برگشت وجه در صورت کنسلی با اطلاع قبلی هستند. شما می‌توانید با خیال راحت دوره را رزرو کنید.

کلاس خصوصی زبان انگلیسی برای تافل به‌صورت مرتب در تیکا برگزار می‌شود.

پکیج تافل با نمره بالای 90

برای گرفتن کاربردی‌ترین نمره در آزمون تافل ما این پکیج را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این پکیج که هزینه آن معادل 6 میلیون تومان خواهد بود، شما ابتدا تعیین سطح می‌شود.

تعیین سطح شما به کمک تست‌های آنلاین و استاندارد و همچنین مصاحبه آنلاین و هم‌زمان با استاد زبان صورت می‌گیرد. روند پیشرفت شما و نقاط قوت و ضعف شما ثبت می‌شوند. پیشنهاد ما در این پکیج 40 جلسه تقویت زبان عمومی و 40 جلسه کلاس خصوصی زبان برای تست و تکنیک‌های تافل در نظر گرفته‌ایم.

در طول دوره که به ترم‌های 16-20 جلسه‌ای تقسیم می‌شود، چند آزمون از زبان‌آموزان گرفته می‌شود.

پکیج تضمینی تافل برای نمره بالای 100

برای گرفتن نمره بالای 100 در آزمون تافل، شما علاوه بر درک خوب از زبان انگلیسی به مهارت‌هایی مانند خواندن سریع، استفاده از اصطلاحات متنوع، و مدیریت زمان خوب نیاز دارید.

در پکیج اختصاصی تافل برای گرفتن نمره بالای 100 شما می‌توانید بهترین اساتید تیکا کلاس بردارید. هزینه این پکیج 7 میلیون تومان است.

پیشنهاد ما برای زبان‌آموزانی که حداقل سطح ابتدایی A2 را دارند، گذراندن یک دوره 40 جلسه‌ای برای تقویت پایه زبان عمومی آن‌ها تا سطح بالای متوسط است. بعد از گذراندن این چهل جلسه یک آزمون جامع از زبان‌آموزان به‌منظور تأیید سطح آن‌ها گرفته می‌شود. در این حالت باید زبان‌آموزان سطح B1 را تمام کرده باشند تا واجد شرایط ورود به سطح بعدی باشند.

دوره تخصصی تست‌زدن برای آیلتس شامل 50 جلسه کلاس خواهد شد. در این دوره شما می‌توانید با استفاده از تخفیف‌های تیکا در دو آزمون ماک تافل به‌صورت حضوری یا آنلاین هم ثبت‌نام کنید.

منابع مورد استفاده در پکیج

منابع آموزش زبان انگلیسی عمومی برای آیلتس و تافل یکی هستند. در سطح عمومی، سلیقه و ترجیحات زبان‌آموز هم در نظر گرفته می‌شود. برای مثال برای آزمون آیلتس شما می‌توانید با هرکدام از لهجه‌های استاندارد بریتانیایی یا آمریکایی کلاس خصوصی زبان داشته باشید. برای تافل معمولاً منابع معیار با لهجه زبان انگلیسی آمریکایی هستند.

منابع ویدئویی و اپلیکیشن‌های برتر آموزش زبان نیز در این زمینه به کمک شما می‌آیند. برای یادگیری بهتر اساتید جزوه‌ها و یادداشت‌های مناسب برای کلاس را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

کتاب‌های رایج:

  • English Result
  • American English File
  • Headway
  • Touchstone
  • English Grammar in Use
  • English Idioms in Use

تضمین برگشت وجه

درصورتی‌که شما تا 14 روز پس از پرداخت وجه متوجه شوید قادر به شرکت در کلاس‌ها نیستید، هزینه قابل استرداد خواهد بود. در این حالت اگر تا زمان اولین کلاس یا کلاس بعدی شما بیشتر از یک هفته باقی‌مانده باشد، هزینه آن جلسه نیز به شما برمی‌گردد. هزینه جلساتی که کمتر از یک هفته به برگزاری آن‌ها مانده باشد به استاد تعلق می‌گیرد.

قابلیت تغییر زمان

یکی از بهترین امکانات کلاس خصوصی زبان آنلاین، امکان تغییر زمان کلاس است. برای هماهنگی تغییر زمان تنها توافق استاد و شاگرد ضروری است. استاد می‌تواند زمان را برای شاگرد تغیر دهد. استاد و شاگرد هرکدام حق دارند در هر 16 جلسه تنها سه بار درخواست تغییر زمان بدهند یا تنها یک غیبت داشته باشند. توصیه می‌شود کلاس‌های خود را هرگز برای دو جلسه متوالی به بعد موکول نکنید. در این صورت تأثیر پیوستگی یادگیری شما از بین می‌رود.

بهتر است برنامه زمانی خود را به پشتیبان اعلام کنید. در این حالت ما از ابتدا سعی می‌کنیم اساتید زبانی را به شما معرفی کنیم که با شما هماهنگ هستند. برای مثال اگر شما پرستاری هستید که در شیفت شب کار می‌کنید، ما استادی که در ساعت مدنظر شما آزاد باشد به شما معرفی می‌کنیم. همچنین زبان‌آموزانی در کشورهای خارجی ساکن باشند از این قابلیت می‌توانند استفاده بهتری داشته باشند.

سایر پکیج های یادگیری زبان تیکا

آزمون‌های آیلتس و تافل تنها پکیج‌های تیکا نیستند. ما در زمینه آموزش زبان تجاری و آکادمیک در قالب دوره‌های نگارش ایمیل حرفه‌ای و غیره نیز در خدمت شما هستیم. هزینه این پکیج‌ها بسیار اقتصادی هستند و از 1 میلیون تومان شروع می‌شوند.

پشتیبانی و خدمات جانبی

کلاس‌های تیکا در انواع پلتفرم‌ها قابل‌اجرا هستند. پلتفرم‌های اصلی تیکا که BBB و Sky Room هستند، دارای سرورهای داخلی بوده و هزینه اینترنت آن‌ها نصف محاسبه می‌شود.

همه کلاس‌ها تصویری هستند یعنی استاد موظف به برقراری ارتباط تصویری و صوتی در کنار استفاده از فایل ارائه آموزشی و تخته سیاه آنلاین است.

همچنین سوپروایزر تیکا در جلسه آزمایشی شما حضور پیدا می‌کند تا مطمئن شود قادر به فعال‌کردن میکروفون خود هستید. درصورتی‌که تأخیری از سمت زبان‌آموز یا استاد هنگام حضور در کلاس رخ بدهد، از طرف پشتیبانی با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

رویدادهای تیکا

درصورتی‌که شما بدون کنسل کردن هیچ کلاسی در جلسات خود به طور منظم حضور پیدا کنید، در لیست زبان‌آموزان برتر تیکا قرار می‌گیرید که مورد قدردانی قرار خواهند گرفت. همچنین استادها کارگاه‌ها و لایوهایی با موضوع روش‌های یادگیری زبان و مهاجرت را به‌صورت رایگان برگزار می‌کنند.

پکیج های خانوادگی

درصورتی‌که شما به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستان خود قصد شرکت در کلاس‌ها را داشته باشید، از تخفیف‌های ویژه تیکا بهره‌مند می‌شوید. در این حالت شما برای هر یک از پکیج‌های آموزش زبان آنلاین و آمادگی برای آیلتس و یا تافل تیکا می‌توانید با تخفیف حداقل 30 درصدی ثبت‌نام کنید.

سخن آخر

42

در امر یادگیری هیچ تأخیری مجاز نیست! حتی اگر هنوز برنامه زمانی مشخصی ندارید یا نمی‌دانید چه زمانی می‌توانید کلاس‌ها را شروع کنید، با ما تماس بگیرید. ما یک جلسه آزمایشی و مشاوره با اساتید برای شما ترتیب خواهیم داد. در این جلسه شما می‌توانید راهنمایی‌هایی که دقیق مناسب خودتان هستند را دریافت کنید. استاد به شما خلاصه‌ای از روش آموزشی خود را توضیح خواهد داد.

سامانه آموزش زبان آنلاین tikkaa.ir بهترین و نزدیک‌ترین آموزشگاه زبان به شماست. برای به‌دست‌آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانید همواره با همکاران ما تماس بگیرید یا برای ما در گفت‌وگوی آنلاین پیام بگذارید. به امید دیدار شما در کلاس‌های زبان آنلاین!