خرید مستقیم فرش از کارخانه با فرش عالی قاپو

فروشگاه فرش عالی قاپو یکی از بزرگترین فروشگاه های فرش شناخته می شود که بدون واسطه عمل می کند. تمام محصولات این فروشگاه به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه عرضه می شود. مشتریان درصورت تمایل برای خرید اینترنتی می توانند به سایت این مجموعه فروشگاهی سر زده و طرح و نقش مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

فرش یکی از مهمتین المان های تکمیل کننده هر سبک از دکوراسیون شناخته می شود و این روزها شرکت های تولید کننده طرح های مختلفی را با رنگبندی متنوع روانه بازار کرده اند. فرش ایرانی در سرتاسر جهان شناخته شده و هنر و فرهنگ ایرانی را به نمایش می گذارد.

پیشرفت تکنولوژی منجر به تولید فرش های ماشینی جدید با طرح های سنتی و مدرن، وینتیج، فرش کودک و طرح های متنوع دیگر شده است. فروشگاه فرش عالی قاپو نمونه های مختلفی از فرش های کلاسیک، کهنه نما، شگی ، فریز، گبه و فانتزی و ... را عرضه کرده است.

در حال حاضر فروشگاه های مختلفی در زمینه فروش فرش فعالیت دارند و این موضوع می تواند افراد را هنگام انتخاب دچار سردرگمی کند. زیرا نمی دانند کدام فروشگاه قابل اعتماد است و و چگونه می توانند به حقیقت موضوع پی ببرند.

فرش کلاسیک عالی قاپو

در بین محصولات عرضه شده توسط فروشگاه فرش عالی قاپو طرح های کلاسیک بیشترین متقاضی و طرفدار را دارا می باشند. در این مجموعه فروشگاهی طرح های مختلف ترنج دار، افشان و همچنین خشتی ارائه شده که پاسخگوی نیاز افراد بوده و می تواند یک عنصر دکوراتیو جذاب به نظر برسد.

فرش های کلاسیک دارای قیمت بالاتری هستند و در شانه و تراکم مختلفی بافته می شوند. علاقه مندان به این دسته از فرش ها می توانند طرح موردنظر خود را در ابعاد استاندارد سفارش دهند. یکی از مهمترین دلیل بالا بودن قیمت این فرش ها استفاده از الیاف اکریلیک در نخ خاب است که جزو مرغوبترین انواع نخ به شمار می رود. برخی از فرش های کلاسیک دارای نخ سوپر برایت هستند که حالت سایه روشن به فرش داده و موجب زیباتر دیده شدن آن می شود. تمام فرش های فروشگاه عالی قاپو با استفاده از دستگاه های شونهر آلمان و وندویل بلژیک بافته شده که جزو پیشرفته ترین دستگاه های صنعت بافندگی به شمار می روند.

از دیگر مزایایی که درخصوص فرش های کلاسیک می توان عنوان کرد شانه و تراکم مختلف آن است که موجب شده افراد هنگام انتخاب بهترین گزینه را خریداری نمایند. این فرش ها به صورت 700، 1000، 1200، 1500 و 1600 شانه عرضه می شوند.

فرش فانتزی عالی قاپو

فروشگاه اینترنتی عالی قاپو طرح های مختلفی از فرش فانتزی را عرضه کرده که دارای قیمت مناسبی بوده و در تمام آن ها از الیاف مرغوب و ضدحساسیتی استفاده شده است. این فرش ها با تنوع بالای طرح و نقش توانسته اند توجهات بسیاری را به خود جلب کرده و با دکوراسیون داخلی هماهنگی کاملی دارند. قیمت این دسته از فرش ها نیز مناسب بوده و افراد با هر اندازه از توان مالی می توانند طرح موردنظر خود را انتخاب نمایند.

فروشگاه عالی قاپو به تازگی نمونه های وینتیج را نیز به محصولات خود افزوده که دارای تنوع بالایی در طرح و نقش هستند. این طرح ها بیشترین طرفدار را در قشر جوان داشته و مناسبترین گزینه درخصوص سبک های مدرن دکوراسیون به شمار می روند.

ضمانت محصولات عالی قاپو

ارائه ضمانتنامه یکی از مهمترین فاکتورهایی است که اکثر فروشگاه های فرش آن را درنظر می گیرند. گارانتی محصولات می تواند عامل مهمی در جلب اعتماد مشتریان باشد؛ درواقع با ارائه گارانتی قیمت و کیفیت محصول تضمین شده و فرد از خرید خود احساس رضایت بیشتری خواهد داشت. تمام فرش های کلاسیک عرضه شده توسط فروشگاه فرش عالی قاپو دارای ضمانت 60 ماهه می باشد. فرش هایی که توسط این مجموعه عرضه می شود در زمان شستشو رنگدهی نداشته و در طول مدت استفاده کوبیده و سفت نمی شود. نقشه ای که در فرش به چشم می خورد نقصی نداشته و ریشه ها و گره های فرش هیچ موردی ندارند. چنانچه در سطح فرش مغایرتی نسبت به اطلاعات مندرج در ضمانتنامه وجود داشته باشد امکان تعویض آن نیز وجود دارد. البته باید این موضوع را درنظر داشت که شکستگی و پوسیدگی فرش در اثر استفاده نامناسب، تغییر رنگ الیاف در اثر تابش نور مستقیم خورشید شامل گارانتی نمی باشد.

مشتریان تهرانی امکان تسویه درب منزل را نیز داشته و می توانند مابقی مانده حساب خود را پس از ارسال فرش تسویه نمایند. فروشگاه عالی قاپو ارسال به شهرستان را نیز دارا بوده و مشتریان می توانند سفارشات خود را طی 8 تا 12 روز کاری تحویل بگیرند.

فرش شگی

از دیگر محصولاتی که در فروشگاه عالی قاپو عرضه شده فرش های شگی است که دارای الیاف فلوکات بوده و جزو الیاف ضد حساسیت به شمار می رود. پیش از این نیز فرش های شگی در بازار موجود بود که الیاف آن ها چسبی بود و پس از چند بار شستشو چسبندگی خود را از دست داده و گره ها از هم باز میشد. اما نمونه های موجود در فروشگاه عالی قاپو به صورت بافت بوده و در طول مدت استفاده دچار مشکل نخواهد شد. نرمی و لطافت این الیاف بالا بوده و دچار کوبیدگی نمی شود و بهترین گزینه برای استفاده در اتاق کودکان به شمار می رود.

فرش کودک عالی قاپو

فروشگاه فرش عالی قاپو کودکان را نیز درنظر داشته و طرح هایی زیبایی را برای آن ها عرضه کرده است. اگر برای سیسمونی و یا اتاق کودک خردسال خود به دنبال فرش مناسبی هستید می توانید از بین نمونه های این مجموعه طرح موردنظر خود را انتخاب کنید. فرش های کودک این مجموعه از الیاف پلی اوژن تولید شده که ضدحساسیت بوده و آسیبی به سلامتی کودکان دلبندتان وارد نخواهد کرد.

کیفیت محصولات عالی قاپو بسیار بالا بوده و درصورت یکبار خرید به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل خواهید شد. ارائه ضمانت نامه، ارسال به سراسر ایران و انتخاب محصولات باکیفیت از مهمترین مواردی است که مجموعه عالی قاپو را به یکی از برترین مراکز فروش فرش تبدیل کرده است. جلب رضایت مشتری یکی از اهداف مهمی است که کارکنان این مجموعه آن را دنبال می کنند. در نهایت این امید را دارید که برای تجربه یک خرید ایده آل از سایت (https://aliqapo.com) این مجموعه دیدن فرمائید.