آیا از مزایای استفاده از ترمیم کننده اطلاعی دارید؟

همه‌ی ما در زندگی برای یکبار هم که شده، دچار یکی از مسائل مربوط به پوست، مو و یا زیبایی شده‌ایم. برای مثال، نگران ریزش موها، موخره، شوره،  خشکی پوست و یا اثر التهابات و زخم به جا مانده از آفتاب سوختگی، بخیه و... بوده‌ایم؛ حتی ممکن است موهایمان با رنگ کردن و یا مش کردن، دچار آسیب شده باشند و به‌دنبال محصولاتی برای ترمیم مجدد آن‌ها بوده‌ایم. شما چقدر از محصولات مراقبت پوست استفاده می‌کنید؟ اصلاً ترمیم کننده چیست و آشنایی شما با کاربرد ترمیم کننده به چه میزان است؟ شما تا چه حدی به مسائل مربوط به پوست و موی خود اهمیت می‌دهید؟ اگر به‌دنبال خرید کرم ترمیم کننده مناسب پوست خود هستید و یا به‌دنبال آشنایی بیشتر با محصولات ترمیمی پوست هستید،  کافیست چند دقیقه از وقت ارزشمند خود را صرف خواندن این مطلب نمائید. لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با محصولات مراقبت از پوست

در دنیای امروز و با پیشرفت فناوری و توسعه‌ی مواد دارویی و شیمیایی، محصولات مختلفی برای بهبود پوست و مو معرفی می‌شوند. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که به‌دنبال محصولات ترمیم کننده و مراقبت از پوست و مو از جمله: کرم‌های ضدچروک، آبرسان پوست، شامپوهای ضدریزش مو و یا برطرف‌کننده‌ی شوره و یا محصولاتی از این قبیل نباشد. ممکن است برخی از افراد به‌دنبال راهکارهای سنتی برای حل مشکل خود باشند و برخی دیگر به روش‌هایی از قبیل لیزر روی آورند. خوب! به نظر شما چاره‌ی کار چیست؟ چگونه می‌توان با هزینه‌ی کمتر، نتیجه‌ی مطلوبی را کسب نمود؟

با افزایش سن، توانایی پوست برای بازسازی و یا بهبود هرگونه آسیب پوستی کاهش خواهد یافت. استفاده از ترمیم کننده‌ های پوستی در بهبود روند بازسازی پوست، مفید است. پوست، نه تنها بر اثر روند پیری، بلکه به‌دلیل اثرات محیطی از جمله قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و یا آلودگی محیطی، ممکن است دچار تخریب ‌شود. لذا، پیشگیری و مراقبت از پوست و مو، می‌تواند در کاهش روند پیری، مؤثر باشد. شرکت‌های سازنده‌ی مختلف، برندهای متنوعی از محصولات مراقبتی را ارائه داده‌اند که مناسب با انواع پوست و مو و به منظور اهداف خاصی طراحی شده است.

اکثر کمپانی‌های سازنده‌ی محصولات مراقبت از پوست، سعی می‌کنند محصولات خود را با کاربری مختلف ارائه دهند. ممکن است یک محصول در فردی پاسخگو و مؤثر باشد، اما در فرد دیگر نه تنها مؤثر نبوده، بلکه حساسیت‌زا نیز باشد. چه چیزی بهتر از این که محصولی چندمنظوره خریداری گردد که برای چندین هدف طراحی شده باشد. برای مثال محصولی که هم به‌عنوان ضدچروک و ضدپیری استفاده شود و هم برای بازسازی و تغذیه‌ی پوست مفید باشد. ترمیم کننده‌ها از جمله این محصولات هستند و یکی از شیوه‌های احیا و بازسازی پوست، استفاده از این نوع از محصولات است.

ترمیم کننده 

ترمیم کننده چیست؟ در واقع ترمیم کننده‌ها به محصولاتی گفته می‌شود که در ساخت آن‌ها از موادی استفاده شده است که برای ترمیم مشکلات و آسیب‌های مختلف پوست و مو به کار رفته است. این محصولات، دارای فواید بسیاری هستند که در ادامه به چند نمونه از مهمترین این موارد اشاره می‌شود:

آیا از مزایای استفاده از ترمیم کننده اطلاعی دارید؟

  • کاهش التهابات پوستی ناشی از آفتاب سوختگی، لیزر، میکرودرم و..
  • برطرف کردن مشکلات ناشی از خشکی پوست با استفاده از مواد آبرسان بکار رفته در محصول
  • ترمیم زخم‌های ناشی از سوختگی، جراحی و پوست‌های آسیب‌دیده
  • اعطای خاصیت ارتجاعی به پوست و مو
  • ترمیم و تغذیه‌ی پوست‌ و مو
  • کاهش روند پیری پوست

بسته به نوع پوست و نوع کاربری، ترمیم ‌کننده‌ ها متفاوت هستند و می‌توانند به‌صورت سِرُم‌، شامپو، کِرِم، ژل، روغن، ماسک، اسپری و شیت به بازار عرضه ‌شوند. برندهای مختلفی از این نوع محصولات در بازار موجود است که هرکدام برای اهداف خاصی تهیه شده‌اند. برای استفاده از محصولات مراقبت از پوست بهتر است از نوع پوست خود آگاه باشید (خشک، چرب، معمولی و...) و بهتر است زیر نظر پزشکان متخصص پوست و یا متخصصان مراقبت از پوست، محصولات را انتخاب نمائید تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی در مصرف این محصولات، بتوانید سریعاً اقدام کنید.

خرید ترمیم کننده مناسب

همانطور که گفته شد، بهتر است برای انتخاب ترمیم کننده مناسب پوست خود، با متخصصان مراقبت از پوست مشورت نمائید. توصیه می‌شود، برای خرید این نوع محصولات، آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن خریداری نمائید. فروشگاه اینترنتی ایطو، از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در کشور است که در زمینه‌ی ارائه‌ی انواع محصولات مراقبت از پوست، فعالیت دارد. شما می‌توانید انواع محصولات مراقبت از پوست را با قیمت و کیفیت مناسب خریدارای کنید. در ادامه به چند نمونه از محصولات پُرفروش و نحوه‌ی کاربرد ترمیم کننده‌ها در این فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم.

آیا از مزایای استفاده از ترمیم کننده اطلاعی دارید؟

معرفی انواع محصولات ترمیم کننده در فروشگاه ایطو

  • سرم ترمیمی، مناسب سر و گردن که حاوی روغن بادام و ویتامین E است، قابلیت ضدپیری و ضدچروک، بازسازی پوست، آبرسانی قوی و کاهش التهابات پوستی دارد.
  • شامپو، برای موهای رنگ شده و یا آسیب‌دیده به کار می‌رود تا با حفظ رطوبت و تثبیت رنگ مو، موجب تغذیه و استحکام بافت مو و افزایش خاصیت ارتجاعی و برطرف‌کننده‌ی خشکی سر شود.
  • کرم‌های ترمیمی، برای ترمیم زخم‌ها و رفع تیرگی و لک‌های صورت و بدن به کار می‌روند.
  • ژل‌های ترمیمی سیلیکونی، برای از بین بردن جای زخم، بخیه، اثرات ناشی از سوختگی، تسریع روند بهبودی زخم و پوست آسیب‌دیده بکار می‌رود.
  • اسپری و شیت ترمیم کننده زخم، از دیگر محصولات مراقبت پوست محسوب می‌شوند که جهت تسریع روند بهبودی زخم‌ها کاربرد دارند.
  • روغن ترمیمی، که حاوی آرگان است و سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین A، امگا 6 و 9 به منظور استحکام، مقاومت و رشد مو تهیه شده است که آبرسان قوی محسوب شده و در تقویت، صافی و درخشندگی مو نقش بسزایی دارد. همچنین، جهت مقاومت مو در برابر حرارت ناشی از سشوار و یا اتوی مو بکار می‌رود.
  • ماسک‌های ترمیمی مو، آبرسان بوده و برای تغذیه و درخشندگی مو، تثبیت رنگ و استحکام مو و رفع الکتریسیته‌ی ساکن کاربرد دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی https://eitoo.ir/ مراجعه نمایید و از محصولات این سایت دیدن فرمایید.