راهنما خرید اتو مو حرفه ای

اگر در فیلم‌های هالیودی موهای صاف و مرتب بازیگران را می‌بینید و فکر می‌کنید کلاه گیس است باید بگویم که سخت در اشتباه بوده‌اید. شما هم می‌توانید همچین مویی داشته باشید. با خرید بهترین اتو مو نه فقط می‌توانید موهایتان صاف کنید بلکه با آن فر هم می توانید دربیاورید.

اتوی مو علاوه بر صاف کردن مو، موهایتان را فر هم می‌کند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها به موهایتان ده‌ها مدل مختلف بدهید. حالا ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که بهترین اتوی مو حرفه ای کدام است؟ پس با ما در معرفی بهترین اتو مو موجود در بازار همراه باشید تا به این سوال شما پاسخ کامل بدهیم.

راهنما خرید اتو مو حرفه ای

در سالن های زیبایی از اتو مو به نوعی بسیار حرفه ای تر و بیشتر استفاده میشود، که این نوع اتو مو ها باید به دقت انتخاب شود و یک سری ویژگی ها خاص هست که حتما باید اتو مو های سالنی داشته باشن و ما تک تک این ویژگی ها را با هم بررسی میکنیم :

موارد مهمی که هنگام خرید اتو مو باید به آن ها توجه داشته باشید:

  1. عرض صفحه اتو مو
  2. جنس صفحه اتو مو
  3. شکل صفحه اتو مو
  4. میزان درجه حرارت
  5. طول سیم اتو مو
  6. تکنولوژی های به کار رفته
  7. قیمت اتو مو

انواع عرض صفحه اتو مو ها :

۱. اتو مو های بلند و باریک :

این مدل اتوها هم برای صاف کردن مو کوتاه بکار می روند و هم برای حالت دادن موها که البته روش فر کردن مو با اتوی مو، نیاز به تمرین و کار دارد.

۲. اتو مو های بلند و پهن:

این نوع اتوها برای صاف و لخت کردن موهای بسیار بلند مناسب هستند. چون معمولا صاف کردن موهای خیلی بلند با اتوهای باریک سخت و دشوار است. در واقع کفی پهن این موها امکان صاف کردن حجم و بخش بیشتری از مو را فراهم می­کنند.

  • اگر موهای بلند و ضخیم دارید و می‌خواهید سریع و راحت، موهای خود را صاف و براق کنید، کفه‌های پهن
  • اگر موهای کوتاه و نازک دارید یا می‌خواهید موهایتان را حالت دهید، کفه‌های باریک را انتخاب کنید.

راهنما خرید اتو مو حرفه ای

انواع جنس صفحه اتو مو ها :

۱. اتو مو با کفی های معمولی:

این نوع کفی ها از فلز ساخته شده اند و اکثرا قابلیت تنظیم درجه حرارت ندارند، در واقع بیشترین قابلیتی که برای تنظیم درجه حرارت در آنها در نظر گرفته شده است: کم، زیاد و متوسط . این اتوها مخصوص افرادی است که گاه گاه از اتوی مو استفاده میکنند و یا فقط بخشی از موهایشان را صاف میکنند.

۲. اتو مو با کفی های سرامیک:

قابلیت تنظیم درجه حرارت و این نوع اتو موها ارزان قیمت هستند، این اتو موها کمتر به موها آسیب می­رسانند و برای همین نسبت به مدل­ های فلزی و یا معمولی طرفدار بیشتری دارند، صفحه‌های اتو مو سرامیکی حرارت را به طور یکنواخت توزیع کرده همچنین موهای رنگ شده کدر نمی شوند.

۳. اتو مو با کفی های تورمالین:

تورمالین یکی از مواد بسیار پر کاربرد در طبیعت است. و البته در صنعت آرایشی و زیبایی بسیار پر طرفداراست چون تورمالین آرام آرام گرم میشود، بنابراین درجه حرارت را در خود نگه می دارد و به جای خشک و بد حالت کردن مو، آنرا درخشان، براق و خوش حالت میکند.

4. اتو موبا کفی های تیتانیومی:

اتو مو هایی که صفحه تیتانیومی دارند، خیلی زود داغ می‌شوند و به نسبت، بسیار سریع‌تر از اتو موی سرامیکی حرارت را منتقل می‌کنند. در صورتی که از اتو موی تیتانیومی به درستی استفاده کنید، احتمال آسیب‌رسیدن به موها به حداقل می‌رسد اما اگر اتو را برای مدت طولانی روی مو نگه دارید، مو آسیب دیده و به اصطلاح می‌سوزد.

انواع شکل صفحه اتو مو ها :

انتخاب شکل درست و متناسب با حالت موهایتان نیز در خرید اتوی مو کاملا مهم و ضروری است. اتوهایی که از صفحات تیز و تخت برخوردار هستند، بیشتر مناسب استفاده برای صاف کردن موها می باشند و اتوهایی که از صفحات گرد نیز برخوردارند، برای فر کردن موها بیشتر مورد استفاده قرار داده می شوند.

میزان درجه حرارت اتو مو ها :

همیشه به دنبال خرید اتویی برای موهای خود باشید که از قابلیت تنظیم درجه حرارت برخوردار باشد. معمولا اتوهای ارزان و بی کیفیت با اینکه دارای دکمه تنظیم درجه حرارت هستند، اما به خوبی در حین کار عمل نمی کنند و سبب عدم حالت دهی و یا حتی ایجاد سوختگی موها در نواحی مختلفی از سرتان خواهد شد!

اتو مو های معمولی اغلب رنج دما ۶۰ درجه تا ۱۸۰ درجه دارند و اتو مو های حرفه ای رنج دما ۸۰ درجه تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد دارند که نسبت به استفاده شما انتخاب های مختلفی زیاد وجود دارد.

 انواع طول سیم اتو مو ها :

نکته دیگری هم که بد نیست در هنگام خرید اتو مو به آن الطفاتی داشته باشید، متراژ سیم آن است که قطع به یقین هرچه بیشتر باشد، به نفعتان خواهد بود!

ویژگی های به کار رفته دیگر :

  • محل اتصال سیم به دستگاه (ضد گره)
  • گارانتی و ضمانتنامه معتبر
  • پیچ یا دکمه تنظیم دما
  • خاموشی اتوماتیک
  • حنس بدنه اتو مو (مقاوم)
  • صفحه نمایش دما اتو

قیمت انواع اتو مو ها :

قیمت اتو مو ها بستگی داره به نوع و فناوری های استفاده شده در آن اتو مو مثلا در پایین من لیست کوتاهی از قیمت اتو مو برای شما مینویسم :

  1. اتو مو های معمولی و ارزان :  شروع قیمت ها ۳۰۰ تومان تا ۸۰۰ تومان
  2. اتو مو های نیمه حرفه ای : شروع قیمت ها ۹۰۰ تومان تا ۱۵۰۰ تومان
  3. اتو مو های سالنی و حرفه ای : شروع قیمت ها ۲ میلیون تا ۸  میلیون تومان

من برای خرید اتو مو حرفه ای فروشگاه کراتین جیاواز را به شما پیشنهاد میدهم، چون کیفیت رو در کنار قیمت مناسب به شما میدهد. اگر اتو مو برای کراتین و کار حرفه ای میخواهید فقط اتو مو حرفه ای لیز که با قیمت مناسب و گارانتی یک ساله در فروشگاه جیاواز موجود است بخرید.