سوفله خوری | لیست قیمت سوفله خوری مرغ و برنج یونیک در چشمگیر

سوفله خوری از انواع ظروف سرو غذا و پذیرایی به حساب می آیند. حتما توجه کرده اید که انتخاب بهترین ظروف برای پذیرایی، یکی از مهم ترین اقداماتی است که یک میزبان برای مهمانان خود انجام می دهد. به طور خاص، پذیرایی شام از اصلی ترین قسمت های مهمانی است که عمده توجه را به خود جلب می کند. از سوی دیگر، گرم نگه داشتن غذا در طول زمان صرف شام، نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد. طبیعی است که هر چه غذا گرم تر باشد، برای مهمانان لذیذتر و دلچسب تر خواهد بود. ظروف سوفله خوری یونیک نیز با همین هدف طراحی و ساخته می شوند.

یک ظرف سوفله خوری برنج یا مرغ یونیک، معمولا از جنس استیل یا سرامیک است که با یک شمع وارمر، گرم نگه داشته می شود. اندازه ظرف سوفله خوری بنا بر نیازی که به آن داریم، متفاوت خواهد بود. با مراجعه به فروشگاه آنلاین چشمگیر می توانید انواع ظروف سوفله خوری مرغ و برنج یونیک را با جنس ها و اندازه های مختلفی خریداری کنید.

 

ظروف سوفله خوری با چه برندهایی تولید می شوند؟

برندهای متنوعی در ساخت ظروف سوفله خوری فعالیت دارند که یکی از بهترین آن ها برند یونیک است. ممکن است در بسیاری از منابع برند یونیک را به عنوان یک برند آلمانی یا ترکیه ای معرفی کنند. در حالی که یونیک یک تولید کننده چینی معتبر در زمینه ساخت انواع لوازم آشپزخانه است که تحت لیسانس کشور انگلیس، محصولات خود را به بازار عرضه می نماید.

انواع ظرف های سوفله خوری یونیک قابل استفاده برای مرغ و برنج، در اندازه های متنوعی تولید می شوند. بنابراین، بسته به مصرف خانگی یا سالن ها و تالارهای پذیرایی می توان آن ها را تهیه نمود.

یک ظرف سوفله خوری یونیک یا هر برند دیگری، شامل یک محفظه برای نگه داری غذا، یک پایه نگهدارنده و یک جایگاه شمع وارمر می شود. با قرار دادن شمع وارمر در زیر ظرف، غذا تا زمان صرف کامل آن گرم نگه داشته شده و لذت خوردن غذای گرم را به مهمانان هدیه می کند.

21

ظروف سوفله خوری یونیک از چه جنس هایی ساخته می شوند؟

ظروف سوفله خوری یونیک دارای جنس های مختلفی هستند و از این رو، قیمت های متنوعی هم دارند. به طور کلی، انواع ظرف های سوفله خوری در جنس های مس، برنج، سرامیک و استیل ساخته می شوند. در این بین، ظروف استیل و سرامیک از جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان برخوردار هستند.

البته ظروف سوفله خوری یونیک استیل و سرامیک نیز از نظر کارایی کمی با یکدیگر تفاوت دارند. برای مثال، ظرف های سرامیک مدت زمان بیشتری غذا را گرم نگه می دارند و از این نظر مناسب تر هستند. هر چند اگر ظاهر ظرف سوفله خوری برایتان اهمیت بیشتری داشته باشد، استفاده از ظروف استیل بهتر است؛ زیرا درخشندگی و زیبایی ظروف سوفله خوری یونیک استیل بسیار قابل توجه است.

خرید بهترین ظروف سوفله خوری یونیک از فروشگاه چشمگیر

خرید ظروف سوفله خوری یونیک از یک فروشگاه معتبر، منجر به اطمینان بیشتر از خرید خواهد شد. فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر یکی از بهترین و شناخته شده ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش و عرضه لوازم آشپزخانه و پذیرایی به حساب می آید. از این رو، افراد می توانند با مراجعه به وبسایت فروشگاهی چشمگیر، انواع ظروف سوفله خوری مرف و برنج یونیک را با اندازه های مختلف خریداری نمایند.

فروشگاه چشمگیر علاوه بر ظروف سوفله خوری، انواع مختلفی از ظروف پذیرایی، لوازم دکوراتیو منزل، وسایل سرو نوشیدنی، انواع لوازم و وسایل برقی، ظروف مخصوص نگهداری غذا و ظروف پخت و پز را از برندهای مختلف ارائه می دهد. بنابراین، افراد می توانند با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی، پس از مقایسه مشخصات و قیمت محصولات، کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.