کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ

کولر گازی سامسونگ مدل AQ24UUQ دارای ظرفیت سرمایشی 24000 است و دارای گاز خنک کننده R410a می‌باشد. اگر فضایی که در اختیار دارید نیاز به سرمایش بیشتری دارد میتوانید از کولر گازی های 30000 استفاده کنید که قیمت تقریبا بالاتری نسبت به کولر گازی های 24000 دارند. قیمت کولر گازی جنرال 30000 در میان تمامی کولر گازی ها مناسبتر است و از کیفیت خیلی بالایی برخوردار است.  یکی از ویژگی‌ها و نقاط قوت کولر گازی AQ24UUQ سامسونگ وجود قابلیت اینورتر است. به طور کلی این کولر گازی از قدرت و توان 2610 وات برخوردار است و در رده بندی مصرف انرژی در رده +A قرار می‌گیرد. وزن یونیت داخلی کولر گازی 12.5 کیلو گرم است و وزن یونیت خارجی نیز 45 کیلوگرم می‌باشد. کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ ظرفیت سرمایش 24000 دارد و با وجود قابلیت اینورتر می‌تواند تا سالیان سال با سرعت و عملکرد بسیار قدرتمند برای شما کار کند. یکی از امکانات و ویژگی‌های شاخصی که در کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ وجود دارد شاخص تمیز کردن فیلتر می‌باشد. این کولر گازی دارای صفحه نمایش است و قابلیت ضد خوردگی نیز پشتیبانی می‌کند. کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ قابلیت ضد باکتری دارد و می‌تواند با چهار سرعت مختلف برای شما کار کرده و شما با تنظیم کردن بر روی هر گزینه دقیقاً هوای محیط اطراف خودتان را به صورت دلخواه تنظیم کنید. کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ فیلتر ضد باکتری دارد و به گاز خنک کننده R410a مجهز شده است. این کولر گازی کاملا شیک و زیبا است و در هر محیطی که قرار بگیرد می‌تواند طراحی بسیار زیبایی را نیز ایجاد کند. کولر گازی سامسونگ 24000 ظرفیت بالای 24000 دارد و کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. این کولر گازی دارای فیلتر تصفیه هوا است و می‌تواند محیط اطراف خودش را به صورت کاملاً ویژه سرد و خنک کند. یکی از قابلیت‌های کولر گازی 24000 سامسونگ قابلیت ضد آلرژی می‌باشد. این کولر گازی می‌تواند به صورت خودکار محیط اطراف خودش را تمیز کند و به فیلتر Easy filter مجهز شده است. کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ قابلیت نمایش روشن و خاموش بودن دارد و از تایمر 24 ساعته پشتیبانی می‌کند. این کولر گازی از صدای بسیار پایینی برخوردار است بگونه‌ای که هیچگونه نویز و سر و صدایی برای شما ایجاد نمی کند و به همین دلیل جزو بهترین کولر گازی های موجود در بازار است.

کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ از سایت دبی کوچولو

مشخصات کولر گازی AQ24UUQ سامسونگ

کولر گازی 24000 سامسونگ مدل AQ24UUQ در لیست شیک ترین و خوش طرح‌ترین محصولات برند سامسونگ قرار گرفته است. این کولر گازی از نظر طراحی اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد و با وجود امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده می‌تواند آرامش و هوای سالم را برای خانواده شما ایجاد کند. کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ ظرفیت بالای 24000 دارد و کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. شما می‌توانید این کولر گازی را برای محیط‌هایی که مساحت و متراژ بالایی دارند خریداری نمایید. کولر گازی 24 هزار AQ24UUQ سامسونگ دارای قابلیت سرمایشی است و با توجه به فصول سال طراحی شده است. کمپرسور به کار رفته در این کولر گازی از نوع اینورتر دیجیتال می‌باشد. کمپرسور به کار رفته در کولر گازی AQ24UUQ سامسونگ به گونه‌ای است که از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و بهترین عملکرد و کارایی را برای شما ارائه می‌دهد. یکی از مهمترین ویژگی‌های کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ فیلتر ضد آلرژی میباشد. این فیلتر باعث شده است که هوای کاملا تمیز و مطبوع در خانه شما جریان داشته باشد. شما هر بار نیاز نیست که پره‌های کولر گازی را تمیز کنید. کولر گازی AQ24UUQ سامسونگ دارای قابلیت تمیز کنندگی خودکار است. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ وجود تایمر 24 ساعته میباشد. در این مدت زمان شما می‌توانید مشخص کنید که کولر گازی چگونه و در چه ساعاتی کار کند. اگر قصد خرید بهترین کولر گازی و اطلاع از قیمت کولر گازی را دارید برای کسب مشاوره رایگان و خرید کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید و این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ از سایت دبی کوچولو

طراحی کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ

کولر گازی 24000 AQ24UUQ سامسونگ کامل شیک و خوش طرح طراحی شده است. یکی از عواملی که باعث شده کولر گازی‌های سامسونگ در مقایسه با سایر برندها متفاوت و ویژه باشد طراحی این کولر گازی‌هاست. به عنوان مثال برند سامسونگ کولر گازی AQ24UUQ را به گونه ای طراحی کرده است که کاملاً متفاوت می‌باشد و در هر محیطی که قرار بگیرد جلوه زیبایی نیز به آن می‌بخشد. کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ به صورت دیواری طراحی شده است و قابلیت نصب به دیوار دارد. این کولر گازی ظرافت و زیبایی خانه شما را چند برابر می‌کند. کولر گازی 24000 سامسونگ در هر نقطه ای از خانه شما که نصب شود می‌تواند از زیبایی آنجا را چند برابر کند. کولر گازی AQ24UUQ به صورت استاندارد طراحی شده است و رنگ بدنه سفید دارد. همچنین این رنگ باعث می‌شود که به راحتی با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ شود. لایه پوشاننده پرده‌ها نیز قرار گرفته است که زیبایی و شیک بودن خاصی را به محیط اطراف می‌بخشد.

کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ از سایت دبی کوچولو

امکانات و قابلیت‌های کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ

کولر گازی سامسونگ مدل AQ24UUQ از تهویه مطبوع برخوردار است و اهمیت بسیار بالایی دارد. این کولر گازی دارای قابلیت سرمایشی است و برای برخی از فصول سال کاملا مناسب می‌باشد. شما می‌توانید با خرید کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ هوای گرم بسیار مطبوعی را نیز دریافت کنید. کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ ظرفیت بسیار بالایی دارد و برای فضاهای بزرگ نیز کاملا مناسب است. این کولر گازی به قابلیت خنک کنندگی سریع و قوی مجهز شده است و اگر در هوای گرم و شرجی جنوب قرار گرفته اید کولرگازی AQ24UUQ به راحتی می‌تواند محیط اطراف را مطبوع و خنک نماید. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کولر گازی AQ24UUQ سامسونگ خنک کنندگی سریع می‌باشد. شما هر بار نیازی نیست که به صورت دستی درجه کولر را کم و زیاد کنید. این قابلیت برای شما فراهم شده است با توجه به محیطی که در آن قرار گرفتید کولر گازی به صورت خودکار تنظیمات لازم را انجام می‌دهد. کولر گازی 24000 سامسونگ AQ24UUQ صرفه‌جویی بسیار چشمگیری را در مصرف انرژی شما ایجاد می‌کند و می‌تواند هوای سالم و مطبوع را در خانه شما به ارمغان بیاورد. برای مشاهده لیست بهترین کولر گازی بازار به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید و کولر گازی سامسونگ AQ24UUQ را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.