نگاهی به کولر گازی های تولید برند بوش و قیمت آنها در فروشگاه تک اسپلیت

یکی از نیاز های بشر سرپناه می باشد که این سرپناه باید دارای حداقل امکانات رفاهی برای ادامه زندگی باشد از جمله امکانات باید به وجود گرمایش برای زمستان و سرمایش برای فصول گرم می باشد و ما این نیاز های را معمولا با سیستم های برودتی و سرمایشی بر طرف می کنیم . کولر گازی ها از جمله لوازم سرمایشی هستند که برای ایجاد تهویه دلنشین در گرمای تابستان استفاده می شوند مثلا ما با استفاده از کولر گازی 12000 بوش به راحتی می توانیم در تابستان برای یک اتاق کوچک هوای خنک را فراهم کنیم . 

همانطور که می دانیم در چند سال اخیر به دلیل تغییر قابل توجه شرایط جوی دما هوا بالاتر رفته و ما تابستان های بسیار گرم تر را تجربه کرده ایم . گرما و افزایش دما برای بسیاری از انسان ها غیر قابل تحمل است پس به ناچار مجبور به استفاده از سیستم های سرمایشی برای فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان هستند. سیستم های سرمایشی شامل انواع کولر های گازی و خنک کننده های می باشد که برای هر نوع مکان سربسته ای دارای کاربرد هستند.در این مقاله به بررسی انواع کولر گازی ها و برند های فعال در این صنعت مخصوصا برند بوش می پردازیم و انواع کولر گازی های بوش را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

برند های فعال در زمینه ساخت کولر گازی و تاریخچه آنها 

ایده ساخت کولر گازی در سال 1902 توسط ویلیس کریر به وجود آمد که توسط او در 1920 به صورت صنعتی تولید و وارد خانه های مردم شد از آن زمان به بعد شرکت های زیادی وارد عرصه ساخت لوازم تهویه شدند . هر کدام از این شرکت ها انواع مختلفی از کولر های گازی را ساخته و وارد بازار کرده اند .

از جمله برند های فعال در زمینه تولید سیستم های تهویه باید به برند های اجنرال ،گری ، ال جی ،سامسونگ و بوش اشاره کرد که در حال حاضر در این زمینه به فعالیت مشغولند و کولر های تولیدیشان اکنون در بسیاری از مناطق جهان در حال استفاده است . هرکدام از این برند ها دارای تاریخچه ای نسبتا طولانی هستند و انواع کولر ها را به بازار عرضه کرده اند از جمله انواع اسپلیت ها باید به کولر گازی های دیواری یا اسپلیت دیواری ، کولر ایستاده ،پرتابل ، پنجره ای و انواع فن کویل اشاره کرد . ازمیان انواع توان های کولر گازی 12000 ، 18000 و توان 24000 از جمله پر مصرفترین ها هستند . در ادامه به معرفی برند بوش و انواع کولر گازی های این برند می پردازیم .

خرید کولرگازی بوش

برند بوش و کیفیت کولر گازی هایش 

شرکت بوش یکی از شناخته شده ترین برند ها در میان شرکت های تولید کننده لوازم خانگی است .این برند در سال 1886 به عنوان یک شرکت فناور پیشه در آلمان بنا نهاده شد و این شرکت در انواع زمینه ها مشغول به فعالیت است اما بیشتر معروفیتش به خاطر لوازم صنعتی فوق العاده اش است که تجربه ای بیش از یک قرن را در این زمینه داراست . بوش پس از تولید انواع لوازم خانگی و صنعتی به سراغ تولید سیستم های تهویه رفته است و توانسته در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کند . 

کولر گازی های بوش از کیفیت فوق العاده ای برخوردارهستند و شرکت بوش انواع کولر های دیواری ، ایستاده و پرتابل را تولید می کند .به دلیل کیفیت عالی و تکنولوژی های استفاده شده در تولید کولر ها این محصولات در میان مردم از محبوبیت برخوردارند و مردم در بیشتر نقاط دنیا از این اسپلیت ها استفاده می کنند . از جمله پر استفاده ترین کولر گازی های بوش کولر گازی 12000 بوش ، 18000 و 24000 هستند که هر کدام از قابلیت های منحصر به فردی برخورداند.

معرفی کولر گازی 12000 بوش 

کولر گازی 12000 بوش یکی از کولر های توان پایین بوش است که با توجه به توان آن مناسب اتاق های کوچک و تا مساحت 20 متر است که به راحتی از پس سرمایش این فضا بر می آید . بوش توانسته با استفاده از تکنولوژی های جدید این کولر را به صورت کارکرد دوگانه بسازد تا کاربر بتواند علاوه بر تابستان در فصل زمستان نیز از گرمایش آن استفاده کند که همین کارکرد سرمایشی گرمایشی یکی از برتری هایش نسبت به رقبا است 

کولر گازی بوش 12000 از نظر میزان مصرف برق نیز کم مصرف بوده و مصرف بهینه ای دارد . کم مصرف بودن کولر باعث می شود که شما با خیال راحت زمانی طولانی تر از کولر استفاده کنید .

بررسی ویژگی های کولر گازی 18000 اینورتر بوش 

کار کرد کولر ها باتوجه به قابلیت هایشان متفاوت است و با استفاده از فناوری های جدید می توان حداکثر امکانات را به آنها اضافه نمود . کولر گازی 18000 بوش دارای قابلیت کارکرد دوگانه است و این یعنی کاربر می تواند در فصل تابستان از حالت سرمایشی ان و در فصل زمستان از حالت گرمایشی آن استفاده کند. از دیگر ویژگی های کولر گازی اینورتر بوش 18000 باید به قابلیت سرمایش سریع آن اشاره کرد این قابلیت زمانی کارکرد خود را به خوبی نشان می دهد که شما بعد از یک روز پرکار با خستگی کامل به حانه برمی گردید و با روشن کردن کولر محیط اتاق سریع خنک می شود و جریان هوای سرد لذت استراحت شما را دوبرابر می کند .

کولر گازی بوش 18000 را یکی از بهترین تولیدات شرکت بوش در میان کولر گازی است زیرا در ساخت آن از مواد باکیفیت استفاده شده و کیفیت عالی آن سبب کارکرد چندین ساله کاربر از دستگاه می شود که با خیال راحت مدت زمانی طولانی برای شما تهویه را انجام می دهد .

کولر گازی اینورتر بوش

قابلیت های کار کردی کولر گازی 24000 بوش 

کولر گازی 24000 بوش جزء کولر های با توان متوسط حساب می شود که قابلیت انجام سرمایش در فضای با مساحتی تا 40 متر را برخوردار است از این مدل می توان در  ادارات و حتی اماکن ورزشی کوچک استفاده کرد البته برای بازدهی بیشتر در اماکن ورزشی باید از کولر های ایستاده یا فن کویل استفاده کرد .

کولر گازی اینورتر بوش 24000 دارای پره های طلایی و رادیات مسی است که دارای مقاومت خوبی در برابر رطوبت و خوردگی است . به دلیل نصب موتور کولر در فضای بیرون خانه از یک جعبه تمام فلزی برای پوشش آنها استفاده شده است که موتور کولر از طریق لوله ای مسی به پنل که در داخل خانه نصب شده متصل می گردد .

خرید کولر گازی بوش و قیمت آن در تک اسپلیت

برای خرید کولر گازی شما باید به توان کارکردی آن توجه کنید زیرا عدم همخوانی توان با فضای مورد استفاده باعث نارضایتی کاربر می شود و باید شما به مساحتی که می خواهید کولر را در ان نصب کنید زیاد توجه داشته باشید . نکته دیگر در هنگام خرید اسپلیت ها قیمت آنها است کولر گازی ها وارداتی به دلیل نوسان دلار معمولا قیمت بالاتری نسبت به مدل های داخلی دارند .فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت به عنوان یک فروشگاه تخصصی فروش کولر گازی تضمین فروش با پایین ترین قیمت ممکن رابه شما می دهد که شما می توانید به سایت تک اسپلیت به نشانی https://taksplit.com مراجعه کرده و کولر مورد نظر را انتخاب نماید .درصورت تماس با فروشنده ها می توانید کولر گازی انتخابی خود را به صورت پرداخت درب منزل و همراه با گارانتی معتبر در آدرس موردنظر دریافت نمایید.