بازسازی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی جزو بخش های مهم  یک خانه است. هزینه بالای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام باعث لزوم توجه  در هنگام ساخت منزل و یا بازسازی است که عمر طولانی داشته باشد و نیاز به تعمیر در آن کم شود. از جمله دلایل آن عبارتنداز: فرسوده شدن تجهیزات ، نفوذ رطوبت به دلیل فرسوده شدن عایق کاری و یا تاسیسات مکانیکی ، فرسوده شدن کفپوش و دیوار پوش ، تغییر دکوراسیون و سبک طراحی. بازسازی سرویس بهداشتی شامل بخش های مختلفی می شود که در ادامه بخش هایی از آن را به نقل از سایت آی بس بررسی می کنیم.

رنگ در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام از عوامل مهم در خرید و بازسازی است. در سرویس بهداشتی کوچک بهتر است از کاشی و سرامیک با رنگ‌ روشن استفاده شود. استفاده از رنگ های تیره باعث کوچک به نظر رسیدن فضا می شود.

برای بازسازی سرویس بهداشتی بزرگ می توان از کاشی و سرامیک با رنگ‌های متنوع استفاده کرد و محدودیتی وجود ندارد و با توجه به سلیقه مخاطب می توان از کاشی و سرامیک با رنگ‌های تیره و گرم نیز استفاده کرد.

تعویض چینی آلات در بازسازی سرویس بهداشتی

چینی آلات بهداشتی جزو مهمترین بخش های سرویس بهداشتی و حمام می باشد. چینی آلات بهداشتی شامل توالت فرنگی ، روشویی و یا روکبینتی و کابینت و توالت زمینی می باشد. می توان به نوعی گفت رییس سرویس بهداشتی و یا حمام، چینی بهداشتی آن مجموعه می باشد. بهتر است از برندهای معتبر بازار، مانند توالت فرنگی مروارید و یا توالت فرنگی گلسار و... تهیه کنید تا در آینده اطمینان با مشکل روبرو نشوید.

در صورت بروز ترک و یا رسوب گذاری آب در چینی آلات به راحتی می توان آنها را تعویض کرد.

بازسازی سرویس بهداشتی

عایق کاری سرویس بهداشتی و حمام

عایق کاری سرویس بهداشتی به دلیل احتمال ریزش و تجمع آب در کف حمام و دستشویی، امری ضروری می باشد. معمولا عایق کاری سرویس بهداشتی به دو صورت ایزوگام و قیرگونی انجام می گیرد.

در هنگام نفوذ آب به دیوارها در برخی مواقع نقص فنی یا ترکیدگی در سیستم تاسیساتی سرویس بهداشتی وحمام وجود ندارد و نفوذ رطوبت به دلیل مشکلی است.

تعویض شیرآلات در بازسازی سرویس بهداشتی

تهیه و تولید شیرآلات به روز و مدرن در تولیدات امروزی، تایید کننده نقش بسیار مهم شیرآلات در زیباتر شدن طراحی داخلی ساختمان است. علاوه بر این توجه به شیرآلات ساختمانی در صنعت تهیه و تولید شیرآلات تنها مربوط به ظاهر آن ها نشده بلکه کیفیت، کارایی و مرغوبیت آن ها را نیز شامل می شود.

در صورت خراب شدن شیرآلات به راحتی می توان آنها را تعویض کرد. ما در آی بس با توجه به اینکه به صورت تخصصی در زمینه تامین شیرآلات فعالیت می کنیم، پیشنهادات ویژه ای برای خرید شما داریم.

دلایل بازسازی دستشویی و حمام

دلایل متفاوتی وجود دارد که براساس آن اقدام به بازسازی می‌شود. برخی از این دلایل به عبارتند از: نشتی لوله های فاضلایی، نیاز به افزایش فضا، قدیمی شدن دکور داخلی، خراب شدن و مشکل در کاشی، توالت، دوش و...

 

گاهی فقط با اعمال تغییرات ساده در رنگ و ترکیب می توان یک بازسازی عالی و زیبا داشت. انتخاب رنگ صحیح از موارد ضروری در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام می باشد. رنگ انتخابی باید به گونه ای باشد که به مرور زمان باعث خستگی نشود.

هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

هزینه بازسازی سرویس بهداشتی از جمله عوامل مهم در بازسازی است که باید کاملا به آن توجه شود. هزینه بازسازی بستگی به نوع مصالح و تجهیزات انتخابی و همچنین خرید بهینه و با قیمت مناسب دارد. در آی بس ما سعی می کنیم تا با انتخاب بهینه با توجه به بودجه شما و خرید بدون واسطه از تولید کنندگان با بهینه‌ترین حالت ممکن بازسازی را انجام دهیم.

بازسازی سرویس بهداشتی توسط آی بس

بازسازی در شرایطی بهینه است که بهترین طرح و اجرا با هزینه بهینه صورت پذیرد. برای انجام بازسازی بهتر است از تیم های  حرفه ای که در این زمینه فعالیت می کنند که همزمان همراه ارائه خدمات، تامین کننده محصولات نیز باشند، مجموعه های مختلفی مانند؛ آی بس هستند که ارائه دهنده این خدمات هستند. در صورت نیاز می توانید با کارشناسان این مجموعه با شماره 02191018986 تماس گرفته و به صورت رایگان از مشاوره آن ها استفاده کنید.

بازسازی سرویس بهداشتی