موقع اجاره ویلا در کردان به چیزهایی توجه کنیم؟ یک راهنمای ساده

آدم‌ها معمولا کردان کرج را به دو چیز می‌شناسند.

۱. دورهمی کردان که خیلی هم جذاب است و تقریبا همه دنبالش هستند.

۲. ویلاهای بسیار لاکچری که اقامت در آن‌ها می‌تواند خاطره‌انگیز باشد به شرطی که موقع اجاره ویلا کردان کرج دقت کنید.

در واقع وقتی هر مقصدی تبدیل به یک مقصد پرطرفدار می‌شود، موقع اجاره ویلا باید دقت‌مان را بالا ببریم. چون همیشه ممکن است با در نظر نگرفتن چند نکته کوچک سفرمان را از یک سفر خاطره‌انگیز به یک خاطره بد تبدیل کنیم.

اول از هرچیز بگذارید به شما اطمینان بدهیم که به خاطر اهمیت بالایی که کردان دارد، ما در پینورست برای انتخاب و اضافه کردن یک اقامتگاه جدید به لیست اقامتگاه‌هایمان چند کار مهم انجام می‌دهیم: اول این که واحد را بازرسی می‌کنیم که از صحت امکانات و عکس‌ها مطمئن شویم، دوم این که سعی می‌کنیم اگر مشکلی وجود داشت آن را برطرف کنیم.

ولی محض اطمینان این چک لیست کوچک را داشته باشید که تجربه مثبتی از اجاره کوتاه مدت ویلا در کردان داشته باشید.

31

قبل از اجاره ویلا در کردان اطلاعات و امکانات آن را دقیق بررسی کنید

قبل از این که در مورد یک ویلا تصمیم بگیرید یا فقط براساس ظاهر قضاوت کنید، سعی کنید صفحه اطلاعات این ویلا را به دقت بررسی کنید. آیا اسخردار است؟ اگر بله آیا استخرش گرم است یا فقط در فصل‌های تابستان قابل استفاده است؟ آیا سرپوشیده است یا نه؟ حالا که استخر دارد چیزهای دیگر هم دارد؟ مثلاً جکوزی؟ سونا؟

البته همه این موضوعات را در صفحه یک اقامتگاه در پینورست می‌توانید خیلی واضح پیدا کنید. به خصوص که برای نمایش دادن امکانات خاص یک اقامتگاه ما از آیکون‌های مشخصی استفاده می‌کنیم. مثلا اقامتگاه‌هایی که باربیکیو، کنسول بازی، میز بیلیارد، فوتبال دستی یا هر امکانات مهم دیگری که داشته باشند را مشخص کرده‌ایم.

توجه داشته باشید که در جاهایی مثل کردان که رقابت در مورد اجاره کوتاه مدت بالاست معمولا امکانات یک ویلا می‌تواند روی قیمت آن تأثیر داشته باشد. برای همین خیلی مهم است شما ویلایی را انتخاب کنید که دقیقا همان چیزهایی را داشته باشد که شما می‌خواهید و در نهایت هم به صرفه باشد.

قبل از اجاره ویلا حتما بخش قوانین و مقررات را بررسی کنید

یکی از لذت‌های کردان رفتن همانطور که گفتیم دورهمی کردان است. ولی باید دقت کنید که گرفتن هر مدل دورهمی باید با قوانین اقامتگاه شما همخوانی داشته باشد.

دو راه راحت برای مطمئن شدن از قوانین یک اقامتگاه وجود دارد. قوانینی مثل این که آیا می‌شود در آن دورهمی گرفت یا نه، می‌شود مهمان اضافه داشت یا نه، می‌شود حیوان خانگی به داخل اقامتگاه آورد یا نه و حتی چیزهای کوچکی مثل این که سیگار آزاد است یا نه.

راه حل اول این است که در صفحه همان اقامتگاه به بخش مقررات و قوانین رجوع کنید. اینجا می‌توانید قوانین را مطالعه کنید و متوجه شوید چه چیزهایی در اقامتگاه بدون اشکال است. ولی اگر موضوعی بود که در بخش مقررات نوشته نشده بود ولی برای شما سوال بود چه؟

راه دوم این است که با مشاوران پینورست تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید قوانین را برای شما دقیقا روشن بکنند یا از میزبان برای شما بپرسند. تیم پشتیبانی پینورست نه فقط قبل از اجاره که موقع اقامت شما هم آماده هستند به شما در اینجور موارد کمک کنند.

چک کردن قوانین قبل از اجاره یک ویلا می‌تواند در مثبت شدن تجربه شما تأثیر بسیار زیادی بگذارد و تجربه سفرتان را بسیار بهبود ببخشد.

 

قبل از اجاره ویلا کردان حتما تقویم اقامتگاه را چک کنید

 

در موقع بررسی یک ویلا در پینورست خیلی خوب است که تقویم و قیمت‌های روی تقویم را هم بررسی کنید. معمولا روزهای خاصی از هفته یک اقامتگاه قیمت کمتری دارد و بعضی روزها این قیمت بیشتر می‌شود.

ضمن این که خیلی از اقامتگاه‌های ثبت شده در پینورست برای بلند مدت تخفیف هم دارند. یعنی اگر یک ویلا را یک هفته اجاره کنید از تخفیف بهتری برخوردار می‌شوید.

به علامت‌ها و بج‌های کنار اقامتگاه دقت کنید

 

نشانه‌ها، علامت‌ها و بج‌های یک اقامتگاه هم خیلی مهم هستند. مثلا اقامتگاه درجه یک پینورست اقامتگاهی است که بازرسی شده و بازرس به تک تک موضوعاتی که ممکن است برای مهمان مهم باشد توجه کرده است.

مثلا این که اقامتگاه حریم خصوصی مناسبی دارد؟ آیا مشرف است (به خصوص اگر استخر و فضای باز دارد)؟ آیا در اقامتگاه نظافت کامل رعایت شده و همه‌جا با دقت کافی و مرتب تمیز می‌شود؟ بخش‌هایی از اقامتگاه با عکس‌ها همخوانی ندارد یا عوض شده؟ آیا همه امکاناتی که در صفحه اقامتگاه ذکر شده واقعا وجود دارد؟ و چیزهای دیگری از این دست.

دقت کنید که تنها پنج درصد از اقامتگاه‌ها این نشان را دریافت می‌کنند ولی واحدهایی که این نشان را دریافت می‌کنند را می‌توانید با خیال راحت انتخاب کنید.

یا مثلا واحدهای استریل واحدهایی هستند که با دقت و برای شرایط خاص مثل پاندمی کرونا نظافت می‌شوند، ورودی اقامتگاه، ورودی دستشویی و جاهای حساس اقامتگاه هم برچسب می‌خورند که مشخص شود باز نشده‌اند و شما اولین کسی هستید که از این محیط استریل استفاده می‌کنید.

 به بخش نظرات هم دقت کنید

32

یکی از خوبی‌های اجاره اقامتگاه از پلفترم آنلاین این است که سایر کسانی که تا به حال ویلای مورد نظر شما اقامت داشته‌اند معمولا نظرشان را در مورد آنجا می‌نویسند یا امتیازشان را ثبت می‌کنند.به خصوص اگر نظر منفی‌ای داشته باشند. 

برای همین می‌توانید بخش نظرات را بررسی کنید و با اطمینان خاطر بیشتری در مورد یک اقامتگاه تصمیم بگیرید. بعضی وقت‌ها چیزهایی به چشم یک مهمان می‌آید که بسیار مهم است و ممکن است دغدغه شما هم باشد.

 

هر سوالی داشتید حتما با پشتیبانی تماس بگیرید

 

تیم پشتیبانی پینورست فقط فروشنده شما نیست بلکه مشاور شما هم هست. یعنی شما خیلی راحت و بدون نگرانی می‌توانید تمامی سوالات یا موضوعاتی که مد نظر دارید را با ما در میان بگذارید. مثلا این که کدام منطقه کردان برای شما مناسب‌تر است یا کدام منطقه زیباتر است، دسترسی بهتری دارد یا به طبیعت و بافت سنتی روستای کردان نزدیک‌تر است.

یا این که کدام موقعیت جغرافیایی مناسب‌تر است؟ چه قیمت‌هایی مد نظر شماست و چه قوانین و مقررات یا امکاناتی را در مورد یک ویلا می خواهید با اطمینان بیشتر بدانید.