انواع مختلف چاپ دیجیتال و اینکه چگونه برای کسب و کار شما مفید هستند

آیا کسب و کار شما نیاز به چاپ بر اساس تقاضا دارد؟ آیا در حال جستجوی آنلاین برای «چاپ دیجیتال در نزدیکی من» بوده‌اید تا مشخص کنید کدام کسب‌وکار تهران می‌تواند خدمات چاپ دیجیتالی چاپخانه دیجیتال و چاپ ارزان را که برای تقویت سیگنال برندتان نیاز دارید، بدون شکستن بودجه پروژه‌تان، به شما ارائه دهد؟ آیا نمی دانید چاپ دیجیتال و خدمات چاپ دیجیتال چه مزایایی می تواند به شما ارائه دهد؟

هنگامی که به دنبال افزودن راه حل چاپ کم خطر و با کیفیت به استراتژی بازاریابی خود هستید، چاپ دیجیتال راهی عالی برای انجام این کار است. در این مقاله، ما قصد داریم به چندین مزیت استفاده از دیجیتال برای پروژه های چاپی شما مثل کارت ویزیت ، از جمله چرخش سریع، تطبیق پذیری، و مقرون به صرفه بودن نگاهی بیندازیم.

چه چیزی چاپ دیجیتال را از چاپ افست سنتی جدا می کند؟

مهمترین تفاوت بین این دو فرآیند چاپ در فرآیندهای پیش چاپ و راه اندازی است. چاپ افست برای تعداد زیاد (فکر کنید 2500 نسخه یا بیشتر) و پروژه های بزرگتر ورق ایده آل است. اما این نوع چاپ نیاز به ایجاد صفحات دارد تا بتواند از طریق پرس عبور کند. این مرحله مستلزم هزینه راه اندازی اضافی و زمان بیشتری برای پروژه است.

چاپ دیجیتال به شما امکان می دهد برخی از این عملیات پیش از چاپ دستی را حذف کنید. از آنجایی که فایل های دیجیتال را مستقیماً از رایانه روی دستگاه چاپ می کنید، می توانید مواد خود را بسیار سریعتر تولید کنید. بعلاوه، چاپ دیجیتال و چاپخانه دیجیتال همچنان یک محصول چاپی با کیفیت بالا ارائه می دهد.

چرا چاپ دیجیتال را انتخاب کنیم؟

در حالی که چاپ افست برای تولید حجم زیادی از پروژه های چاپ تمام رنگی با کیفیت بالا ایده آل است، بهترین راه حل برای مشاغل یا افرادی نیست که نیاز به چاپ کوتاه تری دارند. با چاپ دیجیتال، می توانید تعداد کمتری را چاپ کنید و این کار را با قیمت مناسب انجام دهید. بیایید به برخی از مزایای اضافی چاپ دیجیتال نگاهی بیندازیم.

چاپ بر حسب تقاضا

زمانی بود که اگر نیاز به چاپ یک نسخه یا کوتاه مدت داشتید، چاپخانه ها معمولاً این کار را برای شما انجام نمی دادند. صرف کار و زمان زیادی برای نصب در چاپ افست وجود داشت که آن را برای اکثر مردم قابل دسترس یا مقرون به صرفه کرد. اما، با چاپ دیجیتال، این موضوع مربوط به گذشته است.

21

اکنون، خدمات چاپ بر اساس تقاضا نه تنها یک امکان است، بلکه در دسترس‌تر از همیشه هستند و اغلب راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه‌تر و کارآمدتر برای نیازهای پروژه چاپ کسب‌وکار کوچک شما - از جمله چاپ کتاب دیجیتال - هستند.

مدرک می خواهید؟ داستان موفقیت مشتری ما را در مورد نحوه معرفی خدمات چاپ بر اساس تقاضای "کتاب یک" بررسی کنید تا نیازهای منحصر به فرد ناشر مراقبت های بهداشتی  مستقر در تهران را برآورده کنیم و در هزینه آنها صرفه جویی کنیم.

چاپ متغیر

هنگامی که به گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر برای قطعات چاپ سفارشی کوتاه‌مدت یا انتشار خود نیاز دارید ، چاپ دیجیتال ممکن است راه‌حلی را به لطف چاپ داده‌های متغیر (VDP) ارائه دهد.

همانطور که در مقاله قبلی ذکر کردیم ، VDP شکلی از چاپ دیجیتال مبتنی بر داده است که به بازاریابان امکان سفارشی‌سازی را می‌دهد. این قابلیت چاپ بر اساس درخواست شما را قادر می سازد تا عناصر مختلف را در یک طرح واحد تغییر دهید، مانند نام، آدرس، گرافیک، رنگ ها، عکس ها، آثار هنری، شماره های ردیابی و موارد دیگر. و بهتر از همه، می توانید هر یک از این عناصر خاص را به راحتی سفارشی کنید، چه بین اجراها و چه در هر کپی!

فناوری همیشه در حال تکامل

به لطف فناوری پیشرفته، مانند چاپگر HP Indigo ما، آینده بازاریابی چاپ روشن است و کمک به شما برای دستیابی به راه حل های بسیار پیشرفته ای که می خواهید با یک تیم سئوکار که بروی محصولات ما بهینه سازی انجام می دهد تا تجربه کاربری بهتری در وب سایت ما تجربه کنید و بصورت اینترنتی اقدام به چاپ نمائید.را برای ما آسان تر می کند. مهم نیست که به چه نوع چاپ تجاری نیاز دارید - از بروشورها، لوازم التحریر، کاتالوگ ها، کارت پستال ها، کتابچه ها، تقویم ها، خبرنامه ها، پست مستقیم و موارد دیگر- فرآیند چاپ دیجیتال ما به ما این توانایی را می دهد که هر یک از پروژه های شما را به سرعت و بدون نقص انجام دهیم.

به دنبال گروه printarmani برای چاپ دیجیتال در نزدیکی شما در تهران خیابان زرتشت باشید

اگر برای شروع یک پروژه چاپ دیجیتال آماده هستید، گروه  چاپخانه دیجتال آرمانی اینجا برای شماست. راه حل های چاپ کوتاه مدت و سریع تخصص ما هستند، بنابراین می توانیم به راحتی شما را در فرآیند چاپ دیجیتال گام به گام راهنمایی کنیم.

22

به علاوه، از آنجایی که ما رویکردی مشاوره ای با مشتریان خود داریم، می توانیم به نیازهای بازاریابی و پروژه خاص شما گوش دهیم و بهترین منابع و استراتژی را به شما ارائه دهیم. این دانش از سالها تجربه صنعت ما ناشی می شود. ما به شما کمک می کنیم تا مطمئن شوید که پروژه های شما مقرون به صرفه هستند و در عین حال برند بهتری را که شما یا کسب و کارتان شایسته آن است به شما می دهیم.

همین امروز با ما در تماس باشید! ما دوست داریم در مورد پروژه های چاپی آینده شما گپ بزنیم. ما طیف گسترده ای از خدمات، از جمله محصولات تبلیغاتی ، دیجیتال ، پست مستقیم و موارد دیگر را ارائه می دهیم!