بهترین راهکار برای افزایش فروش مغازه

این روزها رشد تکنولوژی و صنعت، رونق قابل ‌توجهی به کسب‌ وکارها بخشیده است و مشاغل مختلف در سایه این پیشرفت به تعامل پایداری با کاربران هدف خود رسیده ‌اند. در واقع پیشرفت گسترده تکنولوژی این امکان را برای کسب‌ و کارهای مختلف فراهم ساخته که بتوانند از راه‌ های مختلف با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. یکی از مهم ‌ترین راه‌ های برقراری ارتباط کسب‌ وکارها با مشتریان خود تبلیغات از طریق تابلو مغازه است. حتما تاکنون بارها تبلیغات مختلفی که بخش قابل ‌توجهی از جلوه و نمای شهری را به خود اختصاص داده ‌اند، توجه شما را جلب کرده ‌اند‌. یکی از مهم‌ ترین عوامل در جذب مشتری و فروش بالای یک مغازه به تابلو تبلیغاتی مربوط می‌شود. در حقیقت سفارش یک تابلو تبلیغاتی به مجموعه‌ های تابلو سازی از موثرترین راه‌ ها در جذب مشتری است. در ادامه دلایل اهمیت تابلو مغاره را شرح می‌ دهیم.

Untitled

تابلو مغازه بهترین راهکار در جذب مشتری

همه ما به خوبی می ‌دانیم که کسب‌ وکارهای مختلف برای افزایش فروش به دنبال جذب مشتری هستند و رونق کسب ‌وکارها به افزایش حضور مشتری بستگی دارد. این هدف در یک کلمه تحت‌ عنوان بازاریابی خلاصه می‌ شود. در مبحث بازاریابی برای کسب‌ وکارها به یک استراتژی مهم به نام تبلیغات محیطی می‌ رسیم. هرچند این روزها تبلیغات و بازاریابی بیشتر به صورت آنلاین انجام می ‌شود اما هنوز هم تبلیغات به روش‌های فیزیکی رونق و کاربردهای گسترده خود را دارد. تبلیغات فیزیکی به روش‌های مختلفی انجام می ‌شود که یکی از پرکاربردترین آنها تابلو مغازه است. این ابزار تبلیغاتی در حوزه تبلیغات محیطی مورد بررسی قرار می ‌گیرد. کسب ‌و کارهای مختلف با هدف معرفی خود و محصولاتشان از روش‌های تبلیغاتی استفاده می ‌کنند. بنابراین می ‌توان لزوم استفاده از تابلوهای تبلیغاتی را درک کرد. برای درک اهمیت استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مغازه به این موضوع در پاراگراف بعد توجه کنید.

همان ‌طور که گفتیم تابلوهای تبلیغاتی بخشی از نمای شهری را به خود اختصاص داده‌اند. بنابراین طبیعی است که در طول رفت و آمد در سطح شهر بارها با این نوع تبلیغات مواجه شوید. نکته اینجا است که گاهی در بین تبلیغات محیطی که در فضای شهری جریان دارند، برخی از تابلوهای تبلیغاتی چنان نظر شما را به خود جلب می ‌کنند که سعی می ‌کنید بار دیگر در میان ازدحام جمعیت و هیاهوی بسیار تابلو مد نظر را تماشا کرده و نام آن را در ذهن خود ثبت کنید. این موضوع دقیقا همان هدفی است که کسب‌ و کارهای مختلف برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. به عبارتی مغازه‌ ها و فروشگاه‌ های مختلف با استفاده از تابلو مغازه از محیط فروش خود تبلیغات گسترده‌ای انجام می ‌دهند و این امکان را برای مشتریان خود فراهم می ‌سازند که قبل از مراجعه و بازدید از مغازه یک اطلاعات کلی راجع‌ به محصولات آنها داشته باشند.

به این ترتیب صاحبین کسب‌ وکارها می ‌توانند از عابرین در حال گذر که بدون هیچ هدف خاصی با تبلیغات آنها مواجه می‌شوند، یک مشتری بالقوه و طرفدار بسازند. با توجه به اهمیت تابلو مغازه در جذب کاربران هدف می‌ توان گفت هرچه جذابیت یک تابلو تبلیغاتی بیشتر باشد و ایده‌های خلاقانه‌ تری در ساخت آن به کار گرفته شود،  بهتر جلب توجه کرده و مشتریان بیشتری جذب می‌کند. می‌ توان چنین گفت هر چه تبلیغ جذاب‌ تر و پر زرق و برق‌ تر باشد، حس کنجکاوی مشتری را فعال کرده و او را به بازدید از مغازه یا فروشگاه ترغیب می ‌کند. مشتریان هدف به خوبی درک می ‌کنند که وقتی یک کارفرما برای طراحی یک تابلو تبلیغاتی چنین ایده‌های خلاقانه و جذابی به کار می‌گیرد، حتما محصولات خاص و جذابی برای عرضه دارد. این افزایش بازدید می ‌تواند به افزایش فروش و برند سازی نیز منجر شود.

تبلیغات یک پروژه زمان بر است و هرچه زمان بیشتری از کارفرما سلب کند، به همان نسبت ارتباط و تعامل کارفرما با مشتریان هدف کم‌ رنگ تر می ‌شود. بهتر است چنین بگوییم؛ وقتی صاحبین کسب‌ و کارها از روش‌های تبلیغاتی که تداوم بیشتری دارند، استفاده کنند، تمام زمان خود را صرف امور بازاریابی نمی ‌کنند. به این ترتیب فرصت بیشتری برای برقراری تعامل با مشتری و جلب اعتماد و رضایت او دارند‌. تابلو مغازه یک بار نصب می‌شود و سالیان سال در تمام ساعات شبانه‌ روز در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد. از طرفی تابلوهای تبلیغاتی مغازه در انواع مختلفی طراحی و اجرا می‌شوند که همین تنوع حس کنجکاوی را در مشتری تقویت می‌کند.

تابلو سازی

2

همانطور که گفتیم تابلو سازی و ساخت تابلو مغازه یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها در جذب مشتری است. کسب‌ و کارهای مختلف با هدف معرفی لوگو، برند و نام تجاری خود از تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. استفاده از هنر و حرفه تابلو سازی در تبلیغات محیطی اهمیت بسیار زیاد و سابقه دیرینه‌ ای دارد. تابلوهای تبلیغاتی از گذشته تاکنون توسط اصناف مختلف و حتی ارگان‌ها و اداره‌ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. بنابراین می ‌توان گفت با توجه به این نکته که تعداد رقبا در حوزه استفاده از صنعت تابلو سازی بالاست، تنها عامل تعیین‌ کننده در تحقق اهداف تجاری کسب‌ و کارها، جذابیت و جلوه بصری این تابلوهاست. تابلو سازی هنری است که در ترکیب با تکنولوژی به جایگاه یک شغل و حرفه در صنعت رسیده است. بنابراین تابلوهای تبلیغاتی، تلفیقی از هنر و صنعت هستند. همین هنر و خلاقیت در ترکیب با تکنولوژی سبب می ‌شود یک تبلیغ جذاب تا مدت ‌ها ماندگار شده و برند سازی انجام شود.

پر فروش ترین تابلو مغازه در تابلو سازی

در صنعت تابلو سازی انواع مختلفی از تابلوها مطابق با سلیقه و سفارش مشتری طراحی و ساخته می‌ شوند. یکی از پر طرفدارترین انواع تابلو مغازه به قطع و یقین تابلو چلنیوم است. تابلو چلنیوم نوعی تابلوی تبلیغاتی مدرن و جذاب با حروف برجسته است که خود دارای تنوع بالایی در مدل و اجرا می باشد. انواع این نوع تابلو به عنوان برجسته ‌ترین و کاربردی ‌ترین ابزارهای تبلیغاتی شناخته شده نقش بسیار مهمی در تبلیغات طولانی مدت دارند. از انواع تابلوهای چلنیوم می ‌توان به نمونه هایی چون تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم دوبل، تابلو چلنیوم نور اندریک، تابلو چلنیوم هفت رنگ، تابلو چلنیوم کریستال و غیره اشاره کرد.

بعد از تابلو چلنیوم می توان تابلو هایی مانند تابلو استیل، تابلو نئون پلاستیک، تابلو ال ای دی روان، تابلو ال ای دی ثابت و تابلو لایت باکس را از پر فروش ترین تابلو های تبلیغاتی در تابلو سازی نام برد.

انواع تابلو مغازه را از کجا تهیه کنیم؟

3

گروه تابلو سازی نوین لایت با سی ‌سال تجربه به ‌عنوان مجموعه تخصصی و حرفه ‌ای در حوزه تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی فعالیت دارند. شما می ‌توانید برای تهیه انواع تابلوهای تبلیغاتی از طریق لینک زیر وارد سایت نوین لایت شده و پس از دریافت مشاوره، بهترین تابلو را سفارش دهید. همچنین می‌ توانید در فهرست محصولات این سایت با انواع تابلوهای تبلیغاتی آشنا شوید.‌

https://novinlight.com