بهترین شهرهای ایران برای سفر در بهار

ایران کشور زیبایی ها در هر فصل است، و انتخاب فصل برای سفر بسیار سخت،اما بهار، هر فضا و مکانی را بسیار جذاب تر میکند.

حالا ببینیم در بهار پر شکوفه و سبزینگی به کدام شهرها سفر کنیم تا از طراوت آن بیشتر حظ ببریم؛

یک سفر دریایی برویم یا زیارتی - سیاحتی و یا یک شهر تاریخی پر عشق؟

 

بهترین شهرهای ایران برای سفر در بهار

اگر دلتان یک سفر معنوی میخواهد؛

که در کنار آن تفریحات بی نظیری هم داشته باشید تور مشهد را انتخاب کنید؛

تور مشهد پکیج کاملی از زیارت و تفریح و خرید و  گشت و گذار و خورد و خوراک است.

وقتی وارد مشهد می شوید، برای عرض احترام و زیارت در حرم مقدس امام رضا (ع) حضور پیدا کنید و دلی صفا دهید و روحی صیقل، و سرشار از حال خوب به سایر برنامه های سفر بپردازید.

در مشهد بهترین مال ها و بازارها برای خرید وجود دارد، از بازار رضا، که نزدیکترین مکان به حرم مطهر است تا ویلاژ توریست که در ابتدای ورودی جاده طرقبه بنا شده و همه این بازارها برای خرید سوغات مشهد که زرشک و زعفران و نبات و هل است مناسب هستند.

مشهد مال، اطلس مال، آرمیتاژ، الماس شرق و وصال، پروما و پاژ و کیان سنتر۱ و ۲ ، آرمان و … در تمام مناطق مشهد برای دسترسی راحت بنا شدند و همچنین با تنوع قیمت و کالا، خرید را برای گردشگران بسیار آسان کردند.

مناطق ییلاقی طرقبه و شاندیز، با جاده های پر درخت و خوش آب و هوا، خوش نشین است برای خوردن دیزی و انواع کباب، علی الخصوص شیشلیک که در تمام شهرهای ایران، شیشلیک شاندیز محبوب است.

مکان های تاریخی مشهد همچون آرامگاه نادر شاه افشار و شاعر بزرگ فردوسی، خواننده مردمی استاد شجریان و شاعر معاصر اخوان ثالث و … بسیار ارزشمند و دیدنی هستند.

در تور مشهد سفرمی /https://www.safarme.ir/tours/mashhad  با انواع پکیج قیمتی به شما ارائه می دهد، حتما پارک آبی ها را هم بگنجانید، پارک آبی های مشهد با متراژ وسیع و تنوع بازی و کیفیت و استاندارد عالی، کمتر از کشورهای خارجی نیست و یک روز پر هیجان را در سفر شما ثبت میکند.

 

اگر دلتان هوای دریا و ساحل دارد؛

 حتما تور کیش را انتخاب کنید، و از نسیم بهاری در کنار دریا و روی ساحل شنی سفید بهره ببرید و وجودتان را طراوت ببخشید.

در رستوران های ساحلی انواع ماهی های جنوب و قلیه ماهی را میل کنید و با موسیقی بندری، شادی را چاشنی غذایتان کنید.

جشن ها و جنگ های خنده با موسیقی زنده بر روی کشتی های تفریحی که در خلیج نیلگون فارس گشت میزنند را از دست ندهید ، از روی کشتی منظره چراغانی ساحل در شب و آبی نیلی دریا در روز فراموش نشدنیست.

کنسرت ها و برنامه های زنده ای که در سالن خلیج فارس کیش برگزار میشود، که این مکان بر روی آب بنا شده قابل توصیف نیست. در این سالن سر باز آبنمای بی نظیری ساخته شده که همراه با موسیقی و رقص آتش شاهکار می سازند.

انواع تفریحات دریایی و آبی، از اسکی روی آب و شاتل و پاراسل تا غواصی، از قایق سواری و جت اسکی و فلای بورد تا قایق های کف شیشه ای برای تماشای ماهی ها و یا شنای دریایی و آفتاب گرفتن بر ساحل گرم، و انواع تفریحات ساحلی از دوچرخه سواری و موتور چارچرخ تا سافاری، و یا شب نشینی در اسکله و تماشای طلوع خورشید در ساحل مرجان و غروب آفتاب در کنار کشتی یونانی در پارک ساحلی غروب و تفریحات داخل شهر که پارک آبی و شهربازی و اتاق فرار و کارتینگ و پینت بال و قلعه وحشت… همگی سفر مفرحی را برای شما فراهم میکنند.

سفرمی بهترین پکیج قیمتی را با آنچه شما در نظر دارید برای تور کیش  

/https://www.safarme.ir/tours/kish   تنظیم میکند که شامل بلیط و هتل و تفریحات میشود،

 و اما یادتان باشد که ماشین سواری در جاده جهان که دور تا دور جزیره کشیده شده و از ساحل مرجان تا ورودی مرکز شهر ادامه دارد صفای خاصی دارد.

 

و اما تور شیراز؛

شهر زیبایی ها با مردمان با صفا و خوش دل، شهری که از سراسر دنیا برای بازدیدش می آیند و به شهر گل و بلبل شهره است.

 

 زیبایی بهار در کوچه پس کوچه های شیراز، در باغ های معروف از جمله : ارم، جهان نما، چهل تن، نشاط، نارنجستان قوام، عفیف آباد، دلگشا، ایلخانی و باغ تخت و باغ نظر چه تماشایی است.

 

بازدید از ارگ کریمخان، آتشکده، مسجد نصیرالملک، دیوانخانه، عمارت کلاه فرنگی، قصر ابونصر، قلعه کک ها، مدرسه آقا بابا خان، مسجد و بازار و حمام وکیل و موزه های پارس و هفت تنان و ... تاریخ پرشکوه ایران را یادآور می شود.

 

دیدنی های طبیعی تور شیراز باید شامل؛ بابا کوهی، آبشار کوهمره سرخی، برم دلک، پارک ملی بمو، دریاچه دشت ارژن، رودخانه قره آغاج، چشمه جوشک، کوه سبز پوشان، گردشگاه چاه مسکی و ده ها جاذبه دیگر باشد.

 

و برای عوض کردن حال و هوای دل، میشود به زیارت شاهچراغ رفت و از بازارهای محلی سوغات شیراز را که مسقطی و بهارنارنج و خرما و ظروف شاه عباسی و ... است تهیه نمود.

 

برای رزرو تور شیراز /https://www.safarme.ir/tours/shiraz به سایت سفرمی مراجعه کنید تا پکیج مناسب و دلخواهتان را به راحتی انتخاب کنید.

 

و در آخر، فال حافظ بر مزار شاعر دل ها، حافظ شیرازی و سعدی خوانی در آرامگاه شاعر فخیم ایرانی با نظم و نثر گوهربارش، سعدی شیرازی از جاذبه های کم نظیر در تور شیراز است.