پرطرفدارترین دستگاه بدنسازی

برای خرید دستگاه بدنسازی مشخصات زیادی به ذهن می آید. انتخاب هر کدام از این دستگاه ها مزایایی با خود به همراه دارد. اما همیشه برخی دستگاه ها از برخی دیگر پر طرفدارترند. حتما دلایل مشخصی برای انتخاب پر طرفدارترین دستگاه بدنسازی وجود دارد. اگر شما هم به دنبال خرید دستگاه بدنسازی برای خانه و یا باشگاه بدنسازی خود هستید تا انتهای نوشته با پیلتن شاپ همراه باشید.

طی این نوشته می خواهیم بگوییم کدام دستگاه پر طرفدارترین دستگاه بدنسازی است همچنین می خواهیم نشان دهیم چه تفاوت هایی باعث برجسته شدن یک دستگاه بدنسازی نسبت به دیگری می شود تا بتوانید انتخاب بهتری برای خرید دستگاه بدنسازی داشته باشید.

دستگاه بدنسازی چیست؟

به تجهیزات و دستگاه هایی که ورزشکاران و بدنسازان برای داشتن تناسب اندام از آن بهره می گیرند دستگاه بدنسازی می گویند. این محصول انواع متفاوتی دارد و توسط تولیدکنندگان آن با برندهای مختلف به بازار عرضه می شود. پیچیدگی و سادگی این تجهیزات نیز بسیار متنوع است و طیف وسیعی از تولیدات بسیار ساده تا تجهیزات دارای کامپیوترهای هوشمند را در برمی گیرد.

از اهمیت کاربرد این تجهیزات می توان با اطمینان گفت امروزه رسیدن به اهداف ورزشی، چه قهرمانی باشد چه کاهش وزن بدون آن ها امکان پذیر نیست. در ادامه انواع دستگاه بدنسازی را به شما معرفی می کنیم.

انواع دستگاه بدنسازی کدام است؟

61

مدرن ترین تجهیزات ورزشی تولید شده توسط برندهای معتبر کاربردهای متنوعی دارند. هر کدام از این تجهیزات برای بهبود شرایط جسمانی قسمت های مختلف بدن طراحی شده و به کار می رود. همین موضوع باعث شده است تا بر اساس کارایی و تاثیر روی اندام مختلف بدن دسته بندی شوند.

همه دستگاه های بدنسازی داخل یکی از دسته های زیر قرار می گیرد:

  • لوازم بدنسازی خانگی
  • دستگاه تحریک کننده عضلانی
  • بدنسازی چندکاره و سیم کش
  • لوازم بدنسازی میان تنه
  • لوازم بدنسازی پایین تنه
  • لوازم بدن سازی بالا تنه

برای آشنایی با هر کدام با ما همراه باشید.

  • لوازم بدنسازی خانگی

همان طور که اشاره کردیم تجهیزات ورزشی معروف به دستگاه بدنسازی می توانند بسیار ساده یا بسیار پیچیده باشند. هرچند اسم خانگی به میان می آید ذهنمان به سمت وسایل ساده تر می رود اما جالب است بدانید دستگاه هایی با قابلیت یک باشگاه بدنسازی نیز زیر مجموعه لوازم بدنسازی خانگی جا خوش کرده اند.

دستگاه بدنسازی 26 کاره تکنوفیت  تحت عنوان خانگی دسته بندی می شوند. تنوع حرکاتی که می توانید با این ابزار انجام دهید آنقدر زیاد است که آن را به یکی از پر طرفدارترین دستگاه های بدنسازی تبدیل کرده است.

  • دستگاه تحریک کننده عضلانی

تا حرف از دستگاه بدنسازی به میان می آید فکر می کنیم حتما هر کدامشان فضای زیادی را اشغال می کنند. اکنون می توانید با یک دستگاه بدنسازی به غایت کوچک آشنا شوید! شاید جالب باشد بدانید دستگاه تحریک کننده عضلانی مثل پد تحریک الکتریکی عضلات، دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه، دستگاه فرم دهنده عضلات سینه همگی از لوازم بدنسازی هستند و نسبت به سایر دستگاه ها ابعاد بسیار کوچکتری دارند. یکی از پرطرفدارترین دستگاه های تحریک کننده عضلانی بین بدنسازان، دستگاه فرم دهنده سینه و باسن است.

  • بدنسازی چند کاره و سیم کش

بدنساز باشید و نام سیم کش را نشنیده باشید، غیر ممکن است. کلیه دستگاه های چندکاره از خانگی ها گرفته تا سایر مدل ها در این دسته بندی جا می گیرند. دستگاه سیم کش یکی از مهمترین تجهیزات باشگاهی به حساب می آید.

  • لوازم بدنسازی میان تنه

هر چه در مسیر ورزشی خود ثابت قدم تر باشید، نگاه تخصصی تری به هر وسیله ورزشی خواهید داشت.از نظر کسانی که می خواهند عضلات میان تنه زیبایی داشته باشند پر طرفدارترین لوازم بدنسازی مربوط به میان تنه است.

دستگاه هایی مثل دستگاه فیله کمر تاشو خانگی تن آسا tanasa H004 که در دسته لوازم ورزشی میان تنه قرار می گیرند، نقش اساسی آن بهبود شکل گیری عضلات میان تنه می باشد. بنابراین هنگام خرید دستگاه بدنسازی هدف خرید را کاملا مشخص کنید.

  • لوازم بدنسازی پایین تنه

با پیشرفت فناوری و توسعه تولیدات ورزشی، تخصصی ترین ابزارها در دسترس مشتری ها قرار گرفته است. یکی از این ابزارها دستگاه لوازم بدنسازی پایین تنه می باشد. اغلب کسانی که به دنبال قوی کردن عضلات پاها هستند از دستگاه های بدنسازی پایین تنه استفاده می کنند. با یک پرس و جوی ساده از مالکان سالن ورزشی، متوجه می شوید دستگاه های پرس پا از جمله پر طرفدارترین دستگاه های بدنسازی پایین تنه به شمار می آیند.

  • لوازم بدنسازی بالاتنه

استفاده از دستگاه پشت بازو یا جلو بازو کمک زیادی به شکل گیری عضلات بالاتنه ورزشکاران می کند. لوازم بدنسازی بالاتنه از پر طرفدارترین دستگاه های بدنسازی علی الخصوص بین آقایان هستند.

علاوه بر موارد گفته شده دستگاه های دیگری مثل دستگاه دراز و نشست، نیمکت بدنسازی، میز پرس سینه، دمبل، وزنه و توپ بدنسازی همگی می توانند در شکل گیری عضلات و یا رساندن شما به وزن دلخواه تاثیر گذار باشند.

پرطرفدارترین دستگاه بدنسازی

62

با مطالعه مورد به مورد در خصوص هر یک از دستگاه های بدنسازی به جرات می توان گفت وجود تک تک آن ها الزامی ست. اینکه کدام دستگاه پرطرفدارترین دستگاه بدنسازی است متناسب با نیاز ورزشکار متفاوت است. در واقع تنها موردی که باعث برجسته شدن یک دستگاه نسبت به دیگری می شود، تعدد کارایی و قیمت آن است.

از یک طرف تاثیرگذارترین عامل خرید هر محصول می تواند قیمت آن باشد از طرف دیگرتنوع اجناس و همچنین برند محصولات تاثیر زیادی روی تعیین قیمت هر دستگاه دارند. همیشه شنیده ایم که هر ارزانی بی علت و هر گرانی بی حکمت نیست. بنابراین باید محصولی را انتخاب کنیم که بیشترین مزیت و مناسب ترین قیمت را داشته باشد.

ورزش بدنسازی تمام قسمت های بدن را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین برای موفقیت در این ورزش، رشد دادن هر کدام از عضلات نیازمند رشد عضلات دیگر است. هرچه دستگاه ها تنوع حرکتی بیشتری را عرضه کنند، شما را به هدف بدنسازی که رشد صحیح همه عضلات بدن است می رساند.

پیلتن شاپ اولین مرجع تخصصی فروش انواع لوازم ورزشی از جمله انواع تجهیزات و دستگاه های بدنسازی با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت می باشد. شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را پس از تست رایگان در شوروم پیلتن شاپ به صورت حضوری نیز خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 02193111030 با کارشناسان پیلتن در ارتباط باشید.

آدرس شوروم: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، انتهای خیابان 35، پلاک 1/32