داستان واقعی: چگونه کسب درآمد در خانه با یادگیری سئو و دیجیتال مارکتینگ را آغاز کردم؟

همین حالا که شروع به نوشتن این مقاله می‌کنم، افراد بسیار زیادی را می‌شناسم که در دوران کرونا و با نشستن در خانه درآمد بسیار خوبی کسب کرده‌اند. بله تعجب نکنید، با نشستن در خانه و انجام پروژه‌های اینترنتی هم می‌توان به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کرد. فقط کافیست کمی تلاش کنید. قبل از اینکه از طریق یکی از دوستانم با دیجیتال مارکتینگ و آموزش سئو آشنا شوم، گمان می‌کردم که کار در خانه فقط شامل کارهایی مانند آشپزی، قالی‌بافی، صنایع دستی و غیره است که فقط توسط خانم‌ها انجام می‌شود‌. اما متوجه شدم که کار در خانه ارتباطی با جنسیت افراد ندارد و همه افراد می‌توانند با حضور در اتاق شخصی خود به درآمد برسند. متاسفانه در سال‌های گذشته اطلاعات عموم مردم درباره کسب و کارهای آنلاین پایین بود اما با شیوع بیماری کرونا تعداد افرادی شبیه به من افزایش یافت. در این مقاله قصد دارم اطلاعات بیشتری درباره آموزش سئو در اختیار شما قرار دهم. امیدوارم با خواندن این مقاله به یادگیری سئو سایت و کسب درآمد آنلاین علاقه‌مند شوید.

داستان واقعی: چگونه کسب درآمد در خانه با یادگیری سئو و دیجیتال مارکتینگ را آغاز کردم؟

آشنایی با انواع مدل‌های کسب درآمد آنلاین

برای کسب درآمد آنلاین روش‌های مختلفی وجود دارد که به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. دسته اول کسب و کارهایی هستند که به شکل سنتی مشغول فعالیت هستند اما قصد دارند با طراحی سایت به فضای اینترنت ورود پیدا کنند و از طریق سایت محصولات یا خدمات خود را به کاربران و مخاطبان اینترنتی خود معرفی کنند. یک سایت برای پیشرفت و افزایش ترافیک به سئو و بهینه‌سازی نیاز دارد. بدون توجه به سئو سایت نمی‌توان به درآمد بالایی دست پیدا کرد. دسته دوم نیز کسب و کارهایی هستند که قصد دارند به طور مستقیم در فضای آنلاین در بین رقبای خود به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کنند و تعداد مخاطبانشان را در بین رقبای خود افزایش دهند. هر دو گروه به سئوکار یا شخصی که به بهینه سازی سایت آن‌ها کمک کند، احتیاج دارند. با پی بردن به این موضوع به اهمیت آموزش سئو پی بردم و فهمیدم که با یادگیری اصولی سئو می‌توانم به مدیران سایت‌ها در سئو سایت و کسب رتبه‌های برتر گوگل کمک کنم و حتی بعد از یادگیری سئو به افرادی مثل خودم آموزش دهم و از این طریق درآمد بسیار خوبی به دست آورم.

 سئو چیست؟‌

قبل از اینکه درباره آموزش سئو چیزی بگویم، بهتر است با تعریف سئو آشنا شویم. من هم وقتی برای اولین بار کلمه سئو به گوشم خورد، برایم کلمه عجیب و جدیدی بود. تا آن زمان هیچ نوع اطلاعاتی درباره سئو و مفهوم آن نداشتم. سئو مجموعه اقداماتی است که برای بهینه سازی یک سایت و ارتقای رتبه آن در موتورهای جستجوگر مانند گوگل انجام می‌شود. برای درک بهتر مفهوم سئو آن را به زبان ساده‌تر توضیح می‌دهم. وقتی یک کاربر وارد گوگل می‌شود و کلمه یا عبارت مورد نظر خود را در بخش جستجوی گوگل سرچ می‌کند، موتور جستجوی گوگل با استفاده از الگوریتم‌های تعریف شده و تجزیه و تحلیل رفتار کاربران بهترین نتایج و بامحتواترین سایت‌ها را به نمایش در می‌آورد تا مخاطب به مطلب مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. درصد زیادی از کاربران فقط چند سایت به نمایش درآمده در صفحه اول کوگل را مورد بررسی و مطالعه قرار می‌دهند. با آموزش سئو می‌توان کاری کرد که یک سایت رتبه‌های برتر گوگل را به دست آورد و در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. در این صورت ترافیک سایت و تعداد کاربران بازدیدکننده آن افزایش می‌یابد. با آموزش سئو تمام مهارت‌های لازم جهت بهینه‌سازی سایت‌های مختلف را یاد گرفتم.

داستان واقعی: چگونه کسب درآمد در خانه با یادگیری سئو و دیجیتال مارکتینگ را آغاز کردم؟

بهترین راه من برای یادگیری سئو: شرکت در دوره‌های آموزش سئو

شاید شما هم مانند من فکر کنید که برای ورود به دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد آنلاین حتما باید به دانش برنامه‌نویسی تسلط داشته باشیم. در حالی که فقط کافیست به فضای اینترنت و سایت آشنا باشید. حتی اگر کسی در این زمینه مهارتی نداشته باشد، بعد از یک هفته به خوبی با آن آشنا می‌شود‌ برای شروع یادگیری و آموزش سئو چند مرحله پیش رو دارید. در مرحله اول باید مطالعه مقالات معتبری که درباره سئو مبتدی منتشر شده شروع کنید‌. با خواندن این مقالات تا حد زیادی از سردرگمی خارج خواهید شد. وب سایت‌های معتبر زیادی در این زمینه وجود دارند که مقالات بسیار مفیدی درباره سئو در اختیار افراد تازه‌کار قرار می‌دهند، برای مثال سایت مدیر وب را در گوگل جستجو کنید و مقالات آنرا مطالعه کنید.

در مرحله بعد باید در کلاس‌های آموزش سئو شرکت کنید یا پکیج‌های آموزشی سئو را بخرید. من هم مانند بسیاری از افراد برای حضور در کلاس‌های آموزشی و خرید پکیج آموزشی مقاومت می‌کردم‌. اما با استفاده از آن‌ها فهمیدم که چندین سال سابقه سئوکارها در این کلاس‌ها و پکیج‌ها به مخاطب ارائه می‌شود‌. در مرحله سوم برای خود یک سایت طراحی کنید و تمام چیزهایی که در طول این مدت یاد گرفته‌اید در سایت خود به کار ببرید. برای کسب موفقیت در سئو سایت باید به آنالیز سایت‌های موفق بپردازید. بهترین راه برای آموزش سئو شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاینی است که توسط وبسایت‌های معتبر برگزار می‌شود. در انتهای مقاله قصد دارم وبسایتی را که به افزایش مهارت من در سئو و کسب درآمد بیشتر کمک کرد، معرفی کنم تا شما هم از مزایای دوره‌های آموزشی این سایت بهره ببرید.

داستان واقعی: چگونه کسب درآمد در خانه با یادگیری سئو و دیجیتال مارکتینگ را آغاز کردم؟

شرکت در دوره‌های آموزش سئو در سایت مدیر وب

یکی از بهترین تجربه‌های من شرکت در دوره‌های آموزش سئو صورت آنلاین توسط سایت مدیر وب با تدریس مهران منصوری فر بود، شما نیز برای یادگیری سئو و کسب درآمد از طریق پروژه‌های سئو و بهینه‌سازی سایت‌های مختلف به آدرس اینترنتی مدیروب modireweb.com مراجعه کنید. سایت مدیر وب همواره سعی دارد که به کسب و کارهای آنلاین کمک کند تا رتبه سایت خود را در گوگل ارتقا ببخشند و با موفقیت در بازاریابی آنلاین درآمد بسیار خوبی کسب کنند. دوره‌های آموزشی مدیر وب از لحاظ کیفیت با سطح آموزش‌های جهانی برابری می‌کند. همه افرادی که قصد دارند با کار در خانه و انجام پروژه‌های آنلاین درآمد بسیار خوبی کسب کنند، باید سئو را به صورت حرفه‌ای با شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین سئو از طریق سایت مدیر وب یاد بگیرند. یک دوره رایگان آموزشی سئو توسط مدیر وب در 29 دقیقه تمام نکات مهم را به علاقه‌مندان می‌آموزد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران سایت تماس بگیرید و سوال‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارید.