بهترین کرم ضد جوش مناسب برای پوست چرب

افرادی که دارای پوست چرب هستند، اغلب اوقات از وجود جوش‌های پوستی و آکنه شاکی هستند. پوست چرب دارای ظاهری براق و منافذ باز است که ترشح بیش از حد چربی توسط غدد سباسه پوست عامل اصلی ایجاد کننده آکنه و کومدون‌های سر سفید و سر سیاه محسوب می‌شود. بروز آکنه و جوش دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. عوامل وراثتی، تغییرات هورمونی، آب و هوا، استفاده از لوازم آرایشی تقلبی و نامناسب همگی می‌توانند در بروز جوش‌های پوستی مؤثر باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، تجمع باکتری و میکروب‌ها بر روی پوست علت شایع دیگر بروز آکنه‌های پوستی است. رفت و آمد در محیط‌های آلوده، شرایط مطلوب را برای رشد میکروب‌ها و در نتیجه ایجاد جوش فراهم می‌کند.

یکی از روش‌های مؤثر در درمان و پیشگیری از بروز جوش و آکنه استفاده از انواع کرم و محصولات ضد جوش است که به روش‌های مختلف مانع از بروز جوش و آکنه در پوست می‌شوند. برخی از این محصولات باعث از بین بردن باکتری‌های ایجادکننده التهاب و برخی دیگر با کاهش چربی اضافی پوست مانع از بروز جوش و آکنه می‌شوند. اگر شما نیز دارای پوست چرب، حساس و مستعد جوش هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین کرم ضد جوش مناسب برای پوست چرب

کرم ضد جوش چی خوبه؟

تأثیر تمام محصولات مراقبتی در صورت استفاده صحیح و منظم، معمولاً پس از چند هفته آشکار خواهد شد. در فرآیند استفاده از کرم ضد آکنه، هر پوستی نسبت به یک کرم خاصی واکنش مثبت نشان داده و موفق به از بین بردن جوش‌ها خواهد شد. بنابراین با در نظر گرفتن تمامی این موارد اهمیت انتخاب یک ضد جوش مناسب از بین برندهای مختلف حائز اهمیت است. در ادامه قصد داریم شمارا با تعدادی از بهترین ضد جوش‌ها برای انواع پوست چرب و حساس به شما معرفی کنیم.

·کرم ضد آکنه لافارر

سرم ضد آکنه لافارر حاوی ترکیبات مؤثر آزلائیک اسید، روغن درخت چای، ویتامین آ و دیگر مواد ارگانیک دارای فرمولاسیون خاصی جهت از بین بردن آکنه‌های خفیف تا متوسط ولگاریس و همچنین بهبود عارضه‌های پوستی می‌باشد. ترکیب آزلائیک اسید موجود در ضد جوش لافارر بطور مؤثری موجب متعادل سازی ساخت کراتین و تنظیم ترشح چربی می‌شود که در کاهش آثار به جا مانده از آکنه بسیار تأثیرگذار است.

همچنین روغن درخت چای مانند یک ضدعفونی‌کننده طبیعی عمل کرده و از تجمع و تکثیر باکتری‌ها جلوگیری می‌کند و به ترمیم و باعث حذف سلول‌های مرده پوست می‌شود. شما می‌توانید این ژل را با حجم 20 میل و قیمت مناسب از فروشگاه خانومی سفارش دهید و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

·ژل ضد جوش و آکنه نوتروژینا

در میان پرفروش‌ترین برندهای ضد آکنه، ژل ضد جوش نوتروژینا یک محصول قوی و پرطرفدار است که فقط در مدت زمان کمتر از 4 ساعت سریعاً منافذ باز پوست را بسته و با خشک کردن سریع جوش‌ها تأثیر مستقیمی بر روی درمان انواع جوش‌ها دارد.

کیفیت این محصول در آزمایشگاه‌های معتبر تست و کنترل شده و مورد تائید متخصصان پوست است. همچنین این ژل با فرمولاسیون غیر آلرژی‌زا با پوست حساس صورت کاملاً سازگار است.

بهترین کرم ضد جوش مناسب برای پوست چرب

·کرم ژل فاز مزمن اکنس ساین اسکین

محصولات تخصصی ضد آکنه برند ساین اسکین، جایگاه ویژه‌ای در بین پرفروش‌ترین برندهای ضد آکنه پیدا کرده است. کرم ژل فاز مزمن اکنس ۳ با بافتی سبک و جذب بالا، موجب درمان و پیشگیری آکنه‌های پوستی می‌شود. این محصول با ترکیب 3 ماده معجزه آسای ویتامین A، عصاره بید کانادایی و نیاسیامید به همراه نرم‌کننده‌های گیاهی مانند روغن جوجوبا و روغن شاهدانه در جلوگیری از ایجاد جوش و کاهش التهابات پوستی انواع پوست‌های چرب و مستعد آکنه مؤثر است.

·ژل آنتی آکنه و ضد جوش هیدرودرم

ژل ضد آکنه فاقد چربی هیدرودرم با عملکرد سه‌گانه ضد قارچ و ضد باکتری، تنظیم‌ کننده ترشح چربی و ضدالتهاب و التیام‌بخش با هدف پیشگیری از ایجاد جوش و رفع انواع آن تولید شده است. بافت این ژل بسیار سبک و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. از عمده ترکیبات ویژه این محصول می‌توان به روغن درخت چای، پیروکتون اولامین، سبومین، اسید سالیسیلیک و زینک سالیسیلات اشاره کرد که از رشد و تجمع باکتری‌ها روی پوست جلوگیری کرده و عوامل تشدید جوش را کاهش می‌دهد.

طرز استفاده از کرم ضد جوش

استفاده نادرست و غیراصولی از کرم‌های ضد آکنه نه تنها باعث کاهش اثرگذاری آن می‌شود بلکه می‌تواند موجب آسیب زدن به پوست شود. بنابراین برای گرفتن نتیجه سریع‌تر و قابل قبول بهتر است چند قانون کلی را رعایت کنید.

  • در ابتدا از مقدار کم و مدت زمان کوتاه برای استعمال کرم شروع کنید تا پوست به تدریج به مواد جدید عادت کند.
  • کرم را فقط بر روی نواحی جوش‌دار بزنید تا آسیبی به نقاط سالم پوست نرسد.
  • قبل از مصرف کرم با توجه به نوع پوست خود از یک صابون یا یک ژل مخصوص برای شستشو و تمیز کردن پوست استفاده کنید.
  • پس از شستشو و خشک کردن پوست، مقدار مناسبی از کرم را صرفاً بر روی نقاط دارای جوش و آکنه زده و پخش کنید.

پوست‌های چرب یکی از انواع پوست است که پتانسیل ایجاد جوش و آکنه را دارد و افرادی که پوست چرب دارند باید همیشه به فکر مراقبت از پوست خود و استفاده از محصولات غیر چرب برای پیشگیری از جوش باشند. پوست چرب به تدریج باعث تجمع باکتری و ایجاد جوش می‌شود، بنابراین خرید انواع ژل‌های ضد جوش راه حلی ساده برای مقابله با این مشکل است. کرم‌ها و ژل‌های ضد آکنه علاوه بر بهبود آکنه، از بروز مجدد آن پیشگیری خواهند کرد.

بهترین کرم ضد جوش مناسب برای پوست چرب

خانومی به فکر زیبایی شماست

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و محصولات مراقبتی پوست است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط خانومی تضمین شده و کلیه مالکیت حقوقی خانومی متعلق به شرکت تجارت خلاق هدف است.

برای خرید انواع کرم و ژل ضد جوش و آشنایی با ویژگی‌های هریک از آنان به فروشگاه اینترنتی خانومی سر بزنید.