ست مبل با فرش فیلی رنگ + خرید قسطی بدون پیش پرداخت

ست مبل با فرش فیلی رنگ

یکی از رنگ‌های پرفروش در فرش ماشینی، فرش زمینه فیلی است. رنگ فیلی طیفی از رنگ طوسی و خنثی است که جذابیت زیادی را به دکوراسیون شما می‌بخشد و همچنین با اکثر رنگ‌ها هماهنگ است. فرش بدلیل اینکه در دکوراسیون های ایرانی از نقش پر اهمیتی برخوردار است پس باید در انتخاب درست آن توجه لازم را داشته باشید.

رنگ فیلی که طیفی از رنگ خاکستری است نماد متانت و بزرگی است و انتخاب بسیار مناسبی برای دکوراسیون‌های اسپرت و کلاسیک است. این رنگ آرامش بخش است و حس منطق و مسئولیت پذیری را افزایش می‌دهد و همچننین رنگ‌های با تناژ خاکستری حس درونگرایی را انتقال می‌دهند.

سعی کنید از رنگ‌های فیلی با تناژ روشن استفاده  کنید، رنگ فیلی تیره حس غم و اندوه را منتقل می‌نماید. در این مطلب قصد داریم به ست کردن مبل با فرش فیلی رنگ بپردازیم.

ویژگی فرش رنگ فیلی

از ویژگی های رنگ فیلی در فرش ماشینی میتوان به چرکتاب بودن اشاره کرد که نه خیلی روشن است و نه تیره و از این رو خریدارانی که بدنبال خرید فرشی با رنگ آمیزی ملایم هستند که نه زود کثیف شود و نه فضای دکوراسیون شون رو تیره کند رنگ‌های فیلی و طیف خنثی بهترین انتخاب است.

در حال حاضر تعداد طرح‌های زیادی به رنگ فیلی تولید می‌شوند که از آن جمله می‌توان به فرش های طرح افشان و اصیل اشاره کرد. یکی از مهم ترین توجهات در خرید فرش فیلی باید به رنگ‌های استفاده شده در این فرش ماشینی دقت شود. با توجه به رنگ‌های داخل فرش که به طور معمول بین 8 رنگ تا 10 رنگ است. می‌توان کوسن و ترکیب رنگ‌های دیگر دکوراسیون را با آن ست کرد که همخوانی بیشتری داشته باشد.

رنگ فیلی یک رنگ خنثی و سرد است که می‌توانید به عنوان یک رنگ پس زمینه از آن استفاده کنید و مهم است که به ترکیب آن با سایر رنگ‌های دکوراسیون توجه کنید تا هارمونی بینظری ایجاد شود. برای استفاده از رنگ مکمل با فرش فیلی می‌توانید از رنگ های سرد یا گرم استفاده کنید که بستگی به سلیقه شما دارد.

ترکیب فرش فیلی با مبل همرنگ

یکی از ترکیب های مورد استفاده شما می‌تواند، ترکیب فرش فیلی با مبلی همرنگ خود با تناژ رنگی کمی روشن و تیره‌تر باشد. فرش و مبل فیلی رنگ بدلیل داشتن رنگ خنثی محیطی آرامش بخش را ایجاد میکند که در کنار آن برای کوسن ها یا شال مبل میتوان از رنگ‌های شاد و گرم در کنار آن استفاده کرد که گرما و انرژی به محیط اعمال کند.

ترکیب مبل با رنگ متضاد در کنار فرش فیلی

بهترین رنگ‌های متضاد در کنار فرش فیلی می‌توان به رنگ آبی، سبز و یاسی و بنفش اشاره کرد که اگر فرش شما در بین هشت رنگ خود این رنگ‌ها را داشته باشد، ترکیب بسیار جذابی را خواهد داشت. پس این مطلبه که با توجه رنگ‌هایی که داخل فرش شما وجود دارد اقدام به مبلی با ترکیب رنگی هماهنگ نمایید.

پیشنهاد رنگی برای ست مبل با فرش فیلی رنگ

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون: ترکیب رنگ سفید با فرش فیلی یک ترکیب بسیار جذاب است که پیشنهاد می‌شود در کنار آن از یک رنگ سوم گرم در کنار آن استفاده کنید

استفاده از رنگ های زرد نارنجی و قرمز: اگر بدنبال یک دکوراسیون با فضای گرم و پر انرژی هستید استفاده از رنگ‌های زرد نارنجی و قرمز در کنار فرش فیلی فضایی بسیار دلنشین و گرم را ایجاد می‌کند.

استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون: رنگ بنفش از رنگ های جذاب است که از طرفداران خاصی برخوردار است. ترکیب رنگ بنفش با فیلی بسیار زیبا است. اگر از این رنگ خوشتان می‌آید حتما پیشنهاد میکنیم از این ترکیب رنگی استفاده کنید.

ست مبل آبی با فرش فیلی: رنگ آبی از رنگ‌های پرکاربرد در دکوراسیون است. به طور معمول در اکثر فرش ها از رنگ آبی استفاده می‌شود و می توانید به راحتی از مبل آبی در کنار آن استفاده کنید.

ست مبل با رنگ کرم شیری، قهوه‌ای: یکی از رنگ‌های کلاسیک و پرطرفدار رنگ قهوه‌ای است که می‌توانید از ترکیب مبلمان چوبی با رنگ پارچه کرم و قهوه ای روشن استفاده کنید.

 

در پایان اگر بدنبال خرید فرش فیلی هستید می‌توانید جدیدترین فرش‌های زمینه فیلی و طوسی را از فروشگاه اینترنتی فرش نگین مشهد هلال تهیه کنید. فرش نگین مشهد هلال تولید کننده انواع فرش ماشینی فیلی رنگ و انواع رنگ و طرح که می‌توانید جهت خرید آنلاین به نشانی www.neginhelal.com مراجعه کنید.