توربو شارژ و نکات مهم در خرید توربو شارژ

پیشرانه های دارای توربوشارژ در سال های اخیر بسیار پرطرفدار بوده و خودروسازان ایرانی نیز برای خودروهای جدید از سیستم توربو شارژ را بهره می برند. توربوشارژ یکی از قطعات بسیار کاربردی در وسایل نقلیه مختلف می باشد سیستم توربوشارژ متشکل از اجزایی است که با کارکرد آن موجب ورود هوای بیشتر به مخزن سوخت شده و در نتیجه سرعت افزایش پیدا خواهد کرد. توربوشارژ ها با هدف موتوری قدرتمند بدون تغییر در وزن و حجم آن مورد استفاده قرار گرفتند و این سیستم به دلیل کاربرد گسترده اش بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و امروزه در خودروهای امروزی و سایر وسایل نقلیه، استفاده از توربوشارژ را مشاهده می نماییم. سیستم توربوشارژ متشکل از اجزای مختلف از جمله کمپرسور می‌باشد که هوای مورد نیاز برای سوزاندن سوخت توسط کمپرسور به داخل سیلندر تزریق می‌ شود و به همین جهت موتور برای سوزاندن سوخت بیشتر بسیار عالی عمل خواهد کرد. فروشگاه توربو شارژ سیف ‌الهی با توجه به واردات مستقیم انواع توربوشارژ می‌تواند از بهترین مراکز خرید توربو شارژ در کشورمان باشد و این مجموعه معتبر فروش اینترنتی توربو شارژ را از طریق سایت اختصاصی خود در نظر گرفته است تا خریداران عزیز از سراسر کشور محصولات مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنند.

توربوشارژ

توربو شارژ چیست؟

 توربوشارژ سیستمی کمکی برای خودروها و انواع وسایل نقلیه می باشد. توربوشارژ ها با ایجاد هوای بیشتر به داخل محفظه ی احتراق موجب بالا رفتن راندمان و کارایی موتورهای درون سوز خواهد شد. موتورهای بدون توربو شارژ که موتور معمولی نام دارند با حرکت پیستون ها ،مکش هوا به داخل سیلندر ایجاد می‌شود و این هوا در اندازه فشار جمع می باشد بنابراین حتی ممکن است هوای ورودی به محفظه سوخت از فشار اجرت پایین‌تر باشد و در نتیجه موتور در سرعت های بالا نتواند به خوبی حرکت نماید و قدرت بالایی داشته باشد بنابراین از توربوشارژ ها برای ورود هوای بیشتر به محفظه احتراق استفاده می‌شود و فشار هوایی که توربوشارژ در محفظه احتراق ایجاد می کند در حدود دو برابر بیشتر از این میزان در موتورهای معمولی است. استفاده از توربو شارژ باعث افزایش قدرت و گشتاور خواهد شد و این سیستم دارای اجزایی است که متشکل از کمپرسور و توربین می باشد که این بر روی شفت متصل شده‌اند که توربین وظیفه هدایت گاز های حاصل از احتراق را داشته و انرژی حاصل از این گازها برای کمپرسور مورد استفاده قرار می‌ گیرد و با تامین انرژی برای کمپرسور، کمپرسور به چرخش پیدا کرده و هوای سیلندرها را تامین می‌کند.

احتراق اتومبیل با سیستم توربو شارژ

  اتومبیل هایی که به موتور احتراقی مجهز هستند برای حرکت ماشین‌ها با فرایند مکش ،تراکم، احتراق و تخلیه، میل لنگ را به حرکت درآورده و در نهایت ماشین حرکت می‌کند. در این موتورها سوخت به وسیله انژکتور با فشار بالا به سمت بالا حرکت کرده و به داخل سیلندر ورود پیدا می کند و از طرفی اکسیژن به داخل محفظه ی سوخت آمده و با ترکیب با سوخت می‌ تواند عملیات احتراق را انجام دهد، بنابراین برای احتراق اتومبیل به سوخت و اکسیژن کافی نیاز است و این فرآیند برای اتومبیل با شتاب کم مناسب بود اما زمانی که سرعت خودرو افزایش پیدا کند، سوخت بیشتری به سیلندر وارد شده و نیاز به اکسیژن کافی برای سوزاندن دارد. با بالا رفتن سرعت اتومبیل باز و بسته شدن سوپاپ هوا بسیار با سرعت بالایی انجام گرفته و از ورود هوای زیاد به داخل سیلندر جلوگیری می کند بنابراین این جبران هوا از دست خواهد رفت. به همین دلیل از توربو شارژ ها برای انواع اتومبیل ها برای جبران هوا استفاده می شود و سیستم توربوشارژ قادر به تامین هوایی بسیار بیشتر به درون محفظه سوخت می باشد.

کارکرد توربوشارژ

 زمانی که پیستون ها به حرکت درآمد و هوا به داخل سیلندر ورود پیدا می ‌کند و توربوشارژ موجب افزایش هوای ورودی به سیلندر شده و فشار هوا را در حدود دو برابر می نماید به همین جهت قدرت موتور بسیار افزایش پیدا می‌کند.

مزایای استفاده از توربو شارژ

  • کاهش آلودگی هوا
  • تولید انرژی بیشتر
  • صرفه جویی در مصرف سوخت
  • افزایش قدرت موتور
  • مناسب برای انواع وسیله نقلیه
  • افزایش راندمان بدون افزایش وزن در موتور

خرید توربو شارژ از فروشگاه معتبر با امکان مناسب بودن قیمت توربو شارژ

 زمانیکه توربوشارژ با مشکل مواجه شود و نتوان با استفاده از تعمیرات آن را درست کرد می‌توان این قطعه را مجددا تهیه نمود. مراکز خرید توربو شارژ انواع توربو شارژ ها را مناسب برای خودروهای مختلف و سایر وسایل نقلیه در نظر گرفته اند و شما می توانید خرید توربو شارژ را از این مجموعه ها انجام دهید. فروشگاه توربوشارژ سیف الهی سالهاست در زمینه عرضه توربوشارژ فعالیت دارد و یکی از خوش نام ترین و بزرگترین مجموعه ها در این حوزه می‌باشد بنابراین اگر قصد تهیه توربو شارژ را دارید حتماً به مجموعه توربوشارژ سیف‌ الهی مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید و فروش توربو شارژ

خرید و فروش توربوشارژ امروزه بسیار گسترش پیدا کرده و این به دلیل استفاده ی بسیار از این سیستم برای وسایل نقلیه می باشد. فروشندگان زیادی در این عرصه فعالیت دارند که توربو شارژ ها را با کیفیت های مختلف و در تنوع بالا به فروش می رسانند، اما آنچه که اهمیت دارد اعتبار فروشگاه مورد نظر شماست تا بتوانید خرید توربو شارژ را با اطمینان انجام دهید همانطور که میدانیم توربوشارژ قطعه ای مهم در خودروها است که در صورتی که کیفیت بالایی داشته باشد، می‌ تواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد بنابراین کیفیت این قطعه مهم بوده و در زمان خرید توربو شارژ باید به آن دقت کنید.با توجه به اینکه توربوشارژ ها برای انواع اتومبیل ها به شکل مختلف هستند ، در زمان خرید باید این سیستم را متناسب با نوع اتومبیل خود تهیه نمایید.

خرید توربو شارژ و استعلام قیمت توربو شارژ  به صورت آنلاین

فروشگاه توربوشارژ سیف ‌الهی به دلیل فروش گسترده توربو شارژ ها، فروشگاه اینترنتی خود را در نظر گرفته تا بتوانند خدمات ‌دهی را در سطح کشور گسترش دهد و به این منظور وب سایت اختصاصی توربوشارژ سیف الهی برای سفارش گیری اینترنتی راه اندازی شد و افراد برای خرید توربو شارژ مورد نظر با مراجعه به سایت فروشگاه توربو شارژ سیف ‌الهی می‌توانند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهد. این مجموعه کیفیت و قیمت توربو شارژ را از مهمترین ویژگی های فروشگاه خود در نظر گرفته است بنابراین انواع اصلی توربو شارژ را در کیفیت های بسیار بالا و با قیمت ارزان ارائه می نماید. توجه داشته باشید که دلیلارزان بودن  قیمت توربو شارژ در این مجموعه به جهت واردات مستقیم این قطعه بوده و با حذف واسطه ها و در نظر گرفتن سود کمتر، توربو شارژ ها را می توانید با قیمت توربو شارژ بسیار مناسب تر از مراکز دیگر تهیه کنید.

توربوشارژ

خرید انواع توربو شارژ

توربو شارژ ها همانطور که گفته شد برای انواع وسایل نقلیه از قبیل کامیون، خودرو ،کامیونت، تریلی ،کشتی و غیره و استفاده می‌ شود و به همین جهت با توجه به وسایل نقلیه مورد نظر خود میتوانید توربوشارژ مناسبی را تهیه نمایید. فروش توربوشارژ در کشور ما تنها توسط معدود فروشندگانی در نوع اصلی و باکیفیت ارائه می‌شود و یکی از این مراکز تخصصی و معتبر، فروشگاه توربوشارژ سیف الهی است که با توجه به سابقه و اعتبار بالا در این حوزه فعالیت گسترده‌ای را داراست و فروش اینترنتی توربوشارژ را از طریق سایت اختصاصی خود ارائه می نمایند.هدف مجموعه توربوشارژ سیف ‌الهی جلب رضایت مشتریانش است و به همین جهت با تضمین کیفیت و اصالت کالا موجب اطمینان مشتریان از خرید هایشان شده است.

https://turbochargecenter.com/