کاغذ دیواری گلدار

 

طبیعت برای ما سمبلی از آرامش است. تمام خشم‌ها و خستگی‌ها با تماشای آسمان، درختان و گل‌ها به سادگی از ما دور می‌شوند. گل‌ها نشاط و لطافت را به زندگی ما  هدیه می‌دهند. طراحان بسیاری در صنعت دکوراسیون داخلی سعی دارند که با شبیه‌ سازی طبیعت فضایی پر از آرامش برای ما بسازند. انتخاب کاغذ دیواری گلدار یک قدم هوشمندانه برای هدیه دادن رنگ و روحی تازه به فضای داخلی شما است. امروزه طرح‌های گلدار در صنعت کاغذ دیواری هویت چشمگیری پیدا کرده‌اند. اگر شما نیز با تماشای دیوار‌های ساده ویکنواخت فضای خود مدتی است احساس کلافگی دارید، یک تغییر اساسی ایجاد کنید. ما با اطمینان به شما می‌گوییم کاغذ دیواری گلدار فضای شما را از تازگی و نشاط لبریز می‌کند.

31

استفاده از کاغذ دیواری گلدار در مکان‌های مختلف

کاغذ دیواری گلدار لزوما برای پوشش دیوار‌های منزل استفاده نمی‌شود، شما می‌توانید از طرح‌های گلدار در محیط‌های اداری، سالن‌های زیبایی، هتل‌ها و در نهایت هر مکانی که نیاز به گرمی و آرامش دارد استفاده کنید. قوانین انتخاب کاغذ دیواری گل دار بسیار ساده است، اما باید به شما بگوییم طرح‌های گلدار نیز در طراحی و رنگبندی بسیار  متنوع هستند، به همین دلیل بدون توجه به هارمونی فضای خود به سراغ انتخاب طرح و رنگ نروید. اگر قصد انتخاب کاغذ دیواری گلدار را برای چند دیوار در فضای خود دارید، بهتر است به فاصله دیوار‌های انتخابی توجه داشته باشید. انتخاب طرح نباید با اصول چیدمان شما در تضاد باشد، بهترین‌ طرح‌ها نیز اگر به درستی انتخاب نشوند زیبایی و جلوه حقیقی خود را از دست می‌دهند. در ادامه این مطلب گروه طراحی اکستریم والز شما را راهنمایی می‌کند.

انتخاب کاغذ دیواری گلدار برای منزل

انتخاب کاغذ دیواری گلدار برای قسمت‌های مختلفی از منزل شما می‌تواند تغییرات فوق العاده‌ای ایجاد کند. طرح‌های گلدار برای اتاق نشیمن بسیار پرکاربرد هستند. دیوار شاخص اتاق نشیمن شما می‌تواند بهترین انتخاب برای کاغذ دیواری گلدار باشد با چنین انتخابی حس آرامش و دوستی را به فضای خود هدیه دهید. در کنار اتاق نشیمن برای سایر بخش‌های منزلتان نیز می‌توانید از طر‌ح‌‌های گلدار استفاده کنید، برای مثال اگر سالن پذیرایی شما فضایی کلاسیک دارد با انتخاب این سبک از کاغذ دیواری درخشش فصای خود را رویایی‌تر از قبل کنید. اتاق خواب‌ها نیز در منزل شما از اهمیت بالایی برخوردار هستند، پایان روز شما برای استراحت و دوری از استرس‌های کاری به محیطی سرشار از آرامش نیاز دارید، انتخاب کاغذ دیواری گلدار با رنگبندی ملایم برای اتاق خواب لحظاتی خوش را برای شما می‌سازد، در حقیقت آرامشی از دل طبیعت را برای شما به همراه دارد.

نکتهشما از کاغذ دیواری گلدار برای فضا‌های مرطوب منزل مانند: سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه نیز می‌توانید استفاده کنید. نکته مهم این است که کاغذ دیواری انتخابی شما باید قابل شستشو باشد. کاغذ دیواری وینیل مقاومت بسیار مطلوبی در برابر شستشو و رطوبت دارد.

 

استفاده از کاغذ دیواری گلدار برای سالن‌های زیبایی

انتخاب کاغذ دیواری گلدار برای سالن‌های زیبایی به جذاب‌تر کردن فضای شما برای مراجعه کنندگانتان بسیار کمک می‌کند. در چنین محیط‌هایی بسیار مهم است که شما بتوانید به صورت غیر مستقیم بر روی احساسات مراجعه کنندگان خود اثر گذاری مثبت داشته باشید تا به سادگی آنها را جذب محیط و خدمات خود کنید. انتخاب کاغذ دیواری گلدار متناسب با هارمونی فضا و انتخاب آینه‌های مجلل در حقیقت نشان می‌دهد که شما به دنبال زیبایی هستید و در این راه به تمام جزئیات توجه دارید، این  همان حسی است که مخاطبانتان باید از فضای شما دریافت کنند تا برای انجام خدمات زیبایی با اطمینان شما را انتخاب کنند. بهتر است برای طراحی فضای داخلی خود از افراد متخصص کمک بگیرید.

32

انتخاب کاغذ دیواری گلدار برای هتل‌‌ها

امروزه کاغذ دیواری‌های گلدار در طراحی داخلی هتل‌ها جایگاه بسیار قوی و برجسته‌ای دارند، برای قسمت‌های مختلفی در هتل‌ها می‌توان از کاغذ دیواری گلدار استفاده کرد، اطمینان داشته باشید که انتخاب کاغذ دیواری گلدار فضای داخلی هتل شما را تبدیل به یک شاهکار هنری کرده و مهمانان را از لحظه ورود جذب محیط شما می‌کند. سالن‌های غذا خوری، سالن‌های همایش، اتاق‌ها، لابی و تمام قسمت‌ها برای انتخاب کاغذ دیواری گلدار مناسب هستند. آنچه مشخص می‌کند از کاغذ دیواری گلدار برای کدام دیوارها استفاده شود اصول معماری و طراحی داخلی فضای شما است. اگر کاغذ دیواری مطابق با استاندارد‌های فضای داخلی شما انتخاب شود برتری محیط شما را نسبت به رقبایتان چندین برابر می‌کند.

نکاتی که باید در انتخاب کاغذ دیواری به آنها توجه داشته باشیم

برای انتخاب انواع کاغذ دیواری به مواردی مانند قابل شستشو بودن و کیفیت مرغوب و محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری دقت ویژه‌ای داشته باشید، برای خرید کاغذ دیواری فقط به مراکز معتبر در شهر خود مراجعه کنید. نصب کاغذ دیواری باید بسیار اصولی انجام شود تا به بافت کاغذ دیواری آسیب نرسد.انتخاب کاغذ دیواری همان شور و هیجانی است که فضای شما احتیاج دارد، پس یک انتخاب بی نقص داشته باشید و از نتیجه انتخاب خود سال‌ها لذت ببرید چرا که کاغذ دیواری‌ها طول عمر بالایی نیز دارند.