لیست قطعات یدکی چانگان cs35

چانگان از خودروهای چینی است که توسط سایپا مونتاژ شده است. شما می توانید قطعات یدکی چانگان cs35 را در برندهای متعدد با قیمت مناسب در بازار پیدا کنید. اگر که شما قصد خرید لوازم یدکی چانگان cs35 را دارید شاید لازم باشد که این نکته را بدانید که قطعات اصلی چانگان cs35 در بسته بندی های شرکت سایپا به فروش می رسد. و قطعات وارداتی نیز در برندهای متنوع مانند برند بوش از آلمان، برند دلفی از اسپانیا و برند والئو از فرانسه توسط تامین کنندگان این قطعات وارد کشور می شود و به فروش می رسد.

مشخصات فنی چانگان cs35

چانگان cs35 در سال 1393 به صورت تمام وارداتی توسط شرکت سایپا به بازار خودروهای ایران وارد شد. به دلیل قیمت بالایی که چانگان  cs35داشت شرکت سایپا تصمیم گرفت که مونتاژ آن را به دست بگیرد و به قیمت پایین تری به طرفداران این خودرو عرضه کند که با فروش بالا نشان داد که در این راه موفق بوده است.

طراحی تند و تیز چراغ های این خودرو که خطوط نرمی در آن به کار رفته است، جلوه ای شیک به این خودرو داده است. یکی از دلایل جذابیت طراحی خارجی این خودرو برای طرفدارانش طراحی متفاوت سپر عقب آن و سپر جلوی چانگان cs35 است که جلوه ای شیک و مدرن به آن داده است. داخل کابین چانگان cs35 با المان های اسپرت و جوان پسندی که دارد یکی از نقاط مثبت این خودرو شده است. طراحی کنسول میانی چانگان  cs35 که با نظم و ترتیب خاصی دکمه ها را بر روی خود قرار داده است و دریچه های تهویه که به صورت عمودی در دو طرف پنل مالتی مدیا قرار گرفته است تبدیل به یکی دیگر از نقاط مثبت چانگان cs35 شده است.

عامل محرک          دیفرانسیل جلو

حجم موتور            1.6 لیتر

حداکثر قدرت          123 اسب بخار

شتاب 0 تا 100 ثانیه    15 ثانیه

حداکثر سرعت          180 کیلومتر در ساعت

پیشرانه                   4 سیلندر

گیربکس                  4 دنده اتومات

حداکثر حد گشتاور      160 نیوتن متر

مصرف ترکیبی           7.2 لیتر در هر صد کیلومتر

قیمت لیست قطعات یدکی چانگان cs35

چانگان cs35 در ابتدا به صورت تمام وارداتی به دوست داران این ماشین عرضه شد. قیمت بالایی که این خودرو داشت باعث گران بودن قطعات یدکی و کمبود آنها در بازار شد که باعث شد مالکان این خودرو دردسر زیادی را برای تهیه قطعات یدکی آن متحمل بشوند. بعد از گذر دو سال شرکت سایپا تصمیم گرفت که چانگان cs35 را به صورت مونتاژ شده به بازار خودرو عرضه بکند. قیمت پایین تر و در دسترس بودن قطعات یدکی این خودرو باعث شد که طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. در حال حاضر شما می توانید قطعات یدکی چانگان cs35 را از تری اس به راحتی پیدا کنید.

5

امکانات و تجهیزات خودروی چانگان cs35

چانگان cs35 از نظر سطح امکانات در دو مدل دنده اتومات و دنده ای به بازار خودرو عرضه شد که نوع دنده ای آن بسیار زود از رده خارج شد و در نتیجه اکثر خودروهای چانگان cs35 که در بازار مانده است از نوع دنده اتومات می باشند. چانگان cs35 امکانات و تجهیزاتی نظیر: کروز کنترل، کامپیوتر سفری، سانروف، فرمان برقی که مجهیز به کلیدهای کنترلی، سنسور فرمان عقب، آیینه و شیشه های برقی، سنسور نور، مه شکن های عقب و جلو و روکش های چرمی دارد که برای این سطح از قیمت امکانات متوسطی می باشد. تهویه مطبوع این خودرو از نوع ساده و دستی می باشد و نمایشگر مرکزی ماشین هم برای شما به صورت سفارشی به چانگان cs35 اضافه می شود. در بخش ایمنی چانگان cs35امکاناتی مانند کیسه هوای جلو و و جانبی که به طور کلی 4 عدد می باشند مشاهده می شود. و در بخش ترمزها هم  ترمزهایی نظیر EBD، ABS و BAS را دارد. وجود کیسه های هوا جانبی را یکی از نقاط مثبت در مورد چانگان cs35 می توان دانست اما در طرف دیگر عدم کنترل کشش و پایداری هوشمند را می توان از نقاط ضعف این خودرو دانست.

عرضه مستقیم قطعات یدکی چانگان cs35 طبق مدل ماشین شما و با قیمت مناسب

استپر ترمز پایین چانگان cs35 در سال های گذشته به یکی از پرفروش ترین قطعات یدکی چانگان cs35 تبدیل شده است. این قطعه سه بخش اصلی دارد که شامل :

•روتور

•استاتور

•قاب

در هنگام خرید این قطعه باید به سیم پیچی های آن دقت کنید. بخش روتور این قطعه از طبقات متنوعی طراحی شده است که بر اساس گشتاور کار می کند. قیمت قطعات یدکی  چانگان cs35 بسیار مناسب در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید لیست قطعات یدکی چانگان cs35 بسیار راحت تهیه کنید. اگر خودروی شما به صورت ناگهانی خاموش می شود و یا در فصل  زمستان بسیار سخت روشن می شود باید استپر خودرویتان را تعویض کنید.

خرید قطعات یدکی چانگان cs35 از وب سایت تری اس

در خرید قطعات یدکی چانگان cs35 باید به فابریک بودن قطعات توجه کنید. در صورتی که محصولات غیر فابریک را خریداری و استفاده کنید، شما ضرر می کنید. برای خرید قطعات یدکی چانگان cs35 با قیمت مناسب و کیفیت مطمئن به وب سایت تری اس مراجعه کنید و خرید خود را در انواع مختلف و مناسب مدل خودرویتان انتخاب و خریداری کنید.

6

چرا قطعات یدکی چانگان cs35 فابریک به ندرت در بازار پیدا می شود؟

دستگیره های چانگان cs35 به صورت فابریک بر روی آن اجرا می شود، معمولا کیفیت چندان بالایی ندارد و با اصابت ضربه های شدید دچار شکستگی می شود. کسانی که قصد خرید قطعات یدکی چانگان cs35 را دارند برای پیدا کردن دستگیره بیرونی با کیفیت با دردسر مواجه می شوند. جنس دستگیره مهم ترین موضوع به حساب می آید و دوام آن به کیفیت جنس خریداری شده بستگی دارد. برای خرید دستگیره بیرونی چانگان cs35 به دنبال خرید جنس استیل ضدزنگ و نشکن باشید. برای خرید بهترین کیفیت قطعات یدکی چانگان cs35 باید به همه موارد گفته شده در بالا دقت کنید.-+