در سفر مشهد، حتما از این جاذبه‌ها دیدن کن!

شهر پهناور و توریستی مشهد، جاذبه‌های تفریحی و تاریخی فراوانی دارد که دیدن هر یک از آنها در سفر به این شهر، توصیه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید با خرید بلیط هواپیما، به این شهر سفر کنید. پس تا انتهای این مقاله، همراه ما باشید.

در سفر مشهد، حتما از این جاذبه‌ها دیدن کن!

خانه تاریخی داروغه

در مشهد و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع)، خانه‌های تاریخی مختلفی وجود دارد که این روزها برای بازدید عموم در دسترس قرار گرفته‌اند و دیدن آنها، تجربه لذتبخشی‌ست. یکی از این خانه‌های تاریخی، خانه تاریخی داروغه است که در دوران قاجار و به دستور داروغه وقت مشهد ساخته شده و تا این روز، به یادگار مانده است. این خانه در آن زمان، توسط معماران و بناهای روس ساخته شد و اثر هنر و معماری روس در جای جای این خانه احساس می‌شود.

سرزمین موج‌های آبی

اگر اهل هیجان و لذت باشید و در عین حال، به ورزش‌های آبی نیز علاقمند باشید، پیشنهاد ما به شما این است که در سفر به مشهد، حتما سری به سرزمین موج‌های آبی بزنید و از تفریحات و وسایل بازی هیجان‌انگیز آن، حتما استفاده کنید. این مجموعه آبی که در شمال شرقی مشهد ساخته شده و یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های آبی ایران است، وسایل بازی مختلفی دارد که از میان آنها می‌توان به سرسره چرخشی، تیوب سواری، سقوط آزاد و سرسره آبی اشاره کرد.

پارک مینیاتوری

یکی از جاذبه‌های دیدنی جذاب و تک شهر مشهد که نمونه آن در جهان، خیلی کم وجود دارد، پارک مینیاتوری این شهر است. در پارک مینیاتوری، نمادهای مختلف ایرانی در ابعاد بسیار کوچکتر از ابعاد واقعی‌شان ساخته شده‌اند و می‌توانید بعد از ورود به این پارک، از میان آنها عبور کنید و از تماشای این نمادها لذت ببرید. در این پارک، بیشتر از 50 نماد فرهنگی و تاریخی و مذهبی کشور مانند ارگ بم، باغ شازده ماهان، آرامگاه عطار و ... ساخته شده است که دیدن آنها در سفر به مشهد، خالی از لطف نیست.

سفر هوایی به مشهد

هر زمان قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد به این شهر سیاحتی زیارتی سفر کنید و چند شبی را در آن اقامت داته باشید، کافیست برای خرید بلیط ارزان هواپیما به اپلیکیشن یا سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. کافیست پس از ورود به سایت، به بخش پرواز داخلی رفته، شهر مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و تاریخ مورد نظر برای پرواز را نیز تعیین نمایید. سپس اسنپ تریپ بر اساس جستجوی پیشنهادی شما، لیستی از بلیط‌های موجود در مسیر مورد نظرتان را به شما نمایش خواهد داد و شما می‌توانید با مقایسه بلیط‌ها به لحاظ سیستمی یا چارتری، قیمت، ایرلاین، ساعت پرواز و ....، بلیط مورد نظرتان را خریداری نموده و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید و با خیال راحت، راهی مشهد شوید.