مواد شوینده را بدون این تخفیف‌ها نخرید!

وقتی در حال خوردن یک غذای خوشمزه هستید، آخرین چیزی که به آن فکر می‌کنید شستن ظرف‌هاست؛ اما وقتی آخرین لقمه را در دهان می‌گذارید و ظرف‌ها را در ظرفشویی جمع می‌کنید، کوهی از ظرف به شما خیره می‌شود و با یک لبخند شیطانی، شما را از خوردنتان پشیمان می‌کند! چه می‌شود کرد؟ به هر حال نمی‌توان از شستشوی ظروف فرار کرد. چه بخواهید و چه نخواهید، باید این ظرف‌ها را بشویید تا بتوانید یک غذای خوشمزه دیگر در آن‌ها بخورید.

برای این که بتوانید از پس شستشوی این ظرف‌ها برآیید، باید مجموعه‌ای از تجهیزات را در اختیار داشته باشید تا بتوانید لکه‌ها و چربی‌ها را از بین ببرید. این‌ها تجهیزات ساده‌ای نیستند؛ سلاح‌هایی هستند که باید به کمک آن‌ها به جنگ ظرف‌های نشسته بروید.

 اینجا شما را با چند اسلحه شوینده آشنا می‌کنیم و در نهایت به شما نشان خواهیم داد چطور می‌توانید آن‌ها را خیلی راحت‌تر از گذشته و با قیمت‌هایی بهتر تهیه کنید. اگر برای مبارزه آماده هستید، کلاه جنگی خود را سر کنید و با ادامه مطلب همراه باشید.

سلاح اول: دستکش ظرفشویی

11

به هیچ عنوان استفاده از دستکش ظرفشویی را در هنگام شستشوی ظروف دست‌ کم نگیرید. استفاده از دستکش باعث می‌شود بتوانید ظروف را با دمای بسیار داغ بشویید و از شر چربی‌ها خلاص شوید؛ بدون آن که دستتان از داغی زیاد جزغاله شود. همچنین دستکش ظرفشویی از خشک‌شدن دست‌های شما جلوگیری می‌کند. هنگامی که می‌خواهید این سلاح جنگی را بخرید، بد نیست به این نکات توجه داشته باشید:

  • یک دستکش ظرفشویی باید به‌اندازه کافی بلند باشد تا بخش‌های بیشتری از ساعد شما را بپوشاند. این‌گونه احتمال خیس‌شدن ساعدهایتان کمتر خواهد بود.
  • دستکش باید سایز دست‌های شما باشد تا با راحتی بیشتری بتوانید ظرف‌ها را بشویید.
  • جنس دستکش باید به‌گونه‌ای باشد که بتوانید انگشت‌های خود را به‌راحتی حرکت دهید. اگر غیر از این باشد ممکن است نتوانید کنترل درستی روی ظرف‌ها داشته باشید.
  • دستکش‌ها باید در برابر گرما مقاوم باشند تا وقتی از آب داغ برای ظرف‌ها استفاده می‌کنید، دستانتان فقط یک گرمای ملایم را احساس کنند. برای خرید دستکش ظرفشویی با تخفیف های شگفت انگیز از اسنپ مارکت کلیک کنید.

سلاح دوم: پد ظرفشویی

زمانی که می‌خواهید یک پد ظرفشویی بخرید، با تنوع بسیاری روبه‌رو می‌شوید. برخی از پدها فقط یک ابر ساده هستند، برخی از آن‌ها بافتی نرم دارند و برخی هم زبر هستند. بسته‌به این که می‌خواهید چه ظرفی بشویید و چه نوع لکه‌ای را از بین ببرید، باید یک پد مناسب تهیه کنید.

اگر می‌خواهید هیچ آسیبی به ظرف شما وارد نشود و هیچ خط‌وخشی روی آن نیفتد، انتخاب شما باید یک پد نرم مثل پدهای ابری باشد. اگر هم می‌خواهید لکه‌های موجود روی ظرف را از بین ببرید باید از پدهای زبرتری استفاده کنید.

سلاح سوم: سیم ظرفشویی

اگر لکه‌ها چنان سرسختند که با هیچ پد ظرفشویی نمی‌توانید آن‌ها را از بین ببرید،  چاره کار فقط یک چیز است: سیم ظرفشویی. البته برای استفاده از سیم ظرفشویی روی تابه و قابلمه باید خیلی احتیاط کنید. اگرچه ممکن است لکه‌ها را از بین ببرید، اما بعد از آن احتمالا با خراش‌های زشتی روی ظروف خود مواجه می‌شوید که دیدن آن صحنه قلب شما را هم مثل آن ظرف‌ها می‌خراشد!

شما در این جنگ قرار است فقط به لکه‌ها آسیب بزنید؛ نه به وسایل خانه یا حتی بدتر، به قلبتان! با این حال این سیم‌های ظرفشویی یک انتخاب خوب برای تمیز‌کردن میله‌های گریل شما هستند. سیم ظرفشویی می‌تواند در از بین ‌بردن چربی و مواد غذایی چسبیده روی توری و میله گریل، به شما کمک کند.

سلاح چهارم: مایع ظرفشویی

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین وسایلی که باید برای شستشوی ظروف از آن استفاده کنید، مایع ظرفشویی ا‌ست. اولین کاری که باید بکنید، انتخاب یک مایع ظرفشویی ا‌ست که چربی‌ها را به‌راحتی از بین ببرد. این مهم‌ترین سلاح شما در این جنگ است. هنگام خرید مایع ظرفشویی بد نیست به این نکات هم توجه داشته باشید:

  • تنوع در رایحه‌های مختلف مایع ظرفشویی می‌تواند لحظات خوشایندی را هنگام ظرف‌شستن برای شما فراهم کند؛ اما به خاطر داشته باشید که همه رایحه‌ها بی‌خطر نیستند. پیداکردن مایعی که هیچ رایحه‌ یا ماده صابونی را روی ظرف باقی نگذارد، از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • شکل ظرف هم می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که بخواهید آن را در نظر بگیرید. برای مثال احتمالا ظرف‌هایی که پمپی هستند سهولت بیشتری در زمان مصرف دارند.
  • کسانی که پوست حساس دارند باید به دنبال مایعی باشند که بدون عطر، پارابن یا SLS باشد. همچنین این افراد باید به دنبال فرمول‌هایی باشند که pH متعادلی دارند یا حاوی موادی هستند که مایع ظرفشویی را ملایم‌تر می‌کنند؛ مانند ویتامین E و آلوئه‌ورا.
  • در آخر این که اگر به محیط زیست اهمیت می‌دهید می‌توانید از مایع‌ظرفشویی‌هایی استفاده کنید که با محیط زیست سازگارند. برای مشاهده قیمت مایع ظرفشویی کلیک کنید.

سلاح پنجم: دستمال کاغذی

12

چون این یک جنگ تمام‌عیار است باید هر سلاحی را که به ذهنتان می‌رسد دم ‌دستتان  قرار دهید. شستن ظرف‌های زیاد یعنی غرق‌شدن آشپزخانه در آب؛ بنابراین اولین کاری که بعد از شستن ظرف‌ها باید انجام دهید، خشک‌کردن سطوح اطراف سینک است. اگر دور و بر خود دستمال پارچه‌ای نداشتید، شاید چند دستمال کاغذی بتواند کار شما را راه بیندازد. هنگام خرید دستمال کاغذی برای خانه می‌توانید به این نکات توجه داشته باشید:

  • هرچه لایه‌های دستمال کاغذی بیشتر باشد، ضخامت، استحکام و دوام بیشتری دارد.
  • افرادی که به رنگ‌ها و عطرها حساسیت دارند، باید از دستمال‌کاغذی‌های ضدحساسیت استفاده کنند.
  • هنگام خرید دستمال کاغذی برای صورت باید به نرمی آن توجه داشته باشید.

سلاح ششم: پاک کننده سطوح

بعد از آن که ظرف‌ها را شستید و همه‌جا را خشک کردید، احتمالا بدتان نمی‌آید که دستی هم به سر و شکل سطوح آشپزخانه بکشید. پاک‌کننده‌های گوناگونی برای سطوح مختلف وجود دارد. می‌توانید به کمک آن‌ها سینک ظرفشویی، گاز، شیرآلات، چوب و... را تمیز کنید و حتی برق بیندازید. شما می‌توانید بر اساس نیازتان پاک‌کننده‌های مخصوص سرامیک، یخچال، سطوح فلزی، کف‌پوش چوبی، سطوح چرمی، شیشه و... را تهیه کنید. شما میتوانید انواع دستمال کاغذی با کیفیت را از اسنپ مارکت با تخفیف بیشتر بخرید.

 پاک‌کننده‌هایی که چندمنظوره هستند می‌توانند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کنند. همچنین شما می‌توانید هنگام خرید یک پاک‌کننده به این نکته توجه کنید که فاقد مواد مضر باشد یا به محیط زیست آسیب نرساند.

خرید از اسنپ مارکت یعنی شستشوی به‌صرفه‌ و راحت

شما می‌توانید تمام این مواد شوینده را از اسنپ مارکت تهیه کنید. با خرید از این فروشگاه اینترنتی، شما به تخفیف‌های هیجان‌انگیزی دست پیدا می‌کنید. هر روز، هر هفته و هر ماه با طرح‌های مختلف تخفیفی در این فروشگاه می‌توانید کل مواد شوینده و وسایل مورد نیاز برای شستشوی ظروف خود را با قیمت‌های کمتر تهیه کنید.

قیمت کمتر تنها مزیتی نیست که اسنپ مارکت دارد. شما فقط با چند کلیک ساده در سایت اسنپ مارکت یا اپلیکیشن آن، خیلی راحت می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنید و در منزل تحویل بگیرید. اگر می‌خواهید به جنگ ظرف‌های نشسته بروید، از اسنپ مارکت کمک بگیرید. تنوع محصولات شوینده در این فروشگاه به شما کمک می‌کند تا با انتخاب بهترین برندها پیروز میدان جنگ شوید!