بهترین آموزشگاه کنکور در ایستگاه آموزش

امروزه تاثیر کلاس های کنکور بر نتایج نهایی غیرقابل انکار است. کلاس های کنکور از مهم ترین ابزارهای کسب نتایج برتر در کنکور هستند و افرادی که از بهترین کلاس های آموزشی استفاده می کنند جایگاه ویژه ای در بین قبول شدگان نهایی کنکور سراسری دارند. اما با توجه به اهمیت کنکور مؤسسات مختلف داخلی با برگزاری کلاس های مختلف سعی در ایجاد آمادگی دانش آموزان برای کسب نتیجه بهتر در کنکور سراسری هستند. پس با وجود این تنوع و تبلیغات؛ سردرگمی دانش آموزان برای شرکت یا عدم شرکت در این کلاس ها و همچنین انتخاب یک موسسه ایده­ال در بین مؤسسات و کلاس های مختلف امری دشوار است. در این مقاله سعی داریم ویژگی های کلاس کنکور خوب و نکات طلایی در انتخاب یک آموزشگاه کنکور مناسب جهت کسب آمادگی لازم را بررسی کنیم. ایستگاه آموزش، سایت نیازمندی های آموزش یک بستر مناسب در فضای اینترنتی است که بستری امن را برای شما فراهم آورده تا بتوانید با بهترین مراکز و موسسات برگزاری کلاس های کنکور آشنا شوید برای این امر تنها کافی است بر روی لینک تبلیغات تدریس کنکور کلیک کنید.

 بهترین آموزشگاه کنکور در ایستگاه آموزش

5 سوال مهم درباره کلاس کنکور

 اما قبل از هر چیز دانش آموزان و والدین آن ها که خواستار این کلاس ها هستند باید به پرسش های زیر پاسخ دهند تا دید کلی و هدف خود از شرکت در این کلاس هارا داشته باشند. اما اگر تمایل دارید به جای شرکت در کلاس های کنکور، میتوانید به مدرس های خصوصی روی بیاورید که برجسته‌ترین انها در صفحه‌ی آگهی تدریس خصوصی پیدا کنید.

1.لزوم استفاده از کلاس کنکور برای افراد چیست؟

اول از همه باید بدانید که آیا لازم است از کلاس کنکور بهره بگیرید یا خیر. در این امر باید واقع بین باشید و ببینید آیا واقعاً به همچین کلاس هایی برای شرکت در کنکور نیازمند هستید یا اگر خودتان تلاش کنید و برای آن درس وقت بیشتری بگذارید و با منابع مناسب کار کنید، ضعف های درسیتان با آن درس قابل حل است؟ اگر در این مسئله به حد کافی قدرت تصمیم گیری ندارید و درک درستی از موقعیت خود ندارید می توانید از یک مشاور کمک بگیرید. شاید در نهایت به این نتیجه برسید که لازم است در چند درس از کلاس های کنکور استفاده کنید البته ممکن است هم با کمک گرفتن از کتاب های کمک درسی مشکل شما قابل حل باشد. لازم است قبل از رفتن به کلاس کنکور به خوبی به این مسئله فکر کنید که آیا کلاس های کنکور با توجه به وقت و زمان شما امکان‌پذیر هستند.

2.آیا معلمان باتجربه و شایسته در آموزشگاه های کنکور حضور دارند؟

مطمئن باشید چند کلاس کنکور با مدرسین با تجربه می تواند به خوبی ضعف ها و اشکالات درسی چهار سال تحصیل در دبیرستان شما را اصلاح کند. آموزشگاه کنکوری که در لیست معلمان خود دارای مدرسین قوی و با تجربه است می تواند دانش آموزان را به اهداف و پیشرفت درسی مطلوبی برسانند. علاوه بر دانش یک معلم، تجربه و قدرت بیان او نیز سهم زیادی در یادگیری دانش آموز دارد. برای پیدا کردن آموزشگاه مناسب می توانید از کسانی که در سال های قبل با معلمان این آموزشگاه ها کلاس داشته اند وضعیت تدریس آن ها را پرس و جو کنید. در این آموزشگاه ها می توانید معلمانی را ببینید که به صورت حرفه ای و استاندارد، دروس ۴ سال دبیرستان را در زمان محدودی حدود ۸ تا ۹ ماه تدریس می کنند و نواقص و ضعف های دانش آموزان را برطرف می کنند البته این امر تنها از عهده معلمان حرفه ای و با سابقه بر می آید.

بهترین آموزشگاه کنکور در ایستگاه آموزش

3.آموزشگاه های کنکور دارای یک برنامه ریزی مناسب هستند

معمولا سال پیش از کنکور برای دانش آموزان دارای یک برنامه ریزی بسیار فشرده می باشد و استرس زیادی را برای آن ها به همراه دارد.  نظم برگزاری کلاس ها برای دانش آموزان در این دوره بسیار مهم و حائز اهمیت است. باید زمان برگزاری کلاس های هفته از ابتدای هفته مشخص شده باشد تا دانش آموز با خیال راحت برای در جهت برنامه ریزی خود اقدام کند. آموزشگاه کنکور ایده آل زمان‌بندی واضحی از کلاس های خود در اختیار دانش آموزان خود قرار می دهد تا آن‌ها بتوانند با یک برنامه ریزی درست پیش بروند. اما مهم ترین نکته در خصوص این برنامه کلاسی عدم تغییر آن است. داوطلبان رتبه برتری و کسانی که در رشته های خوب و تراز اول قبول شده اند، تمام یک سال کنکوری خود را به کلاس های کنکوری نگذرانده اند و تنها برای جمع‌بندی و یا رفع اشکالات بسیار جزئی در چند درس در آموزشگاه کلاس های کنکوری وقت صرف کرده اند. پس اگر به دنبال نتیجه خوبی هستید سعی کنید در تعداد کلاس ها خود زیاده روی نکنید. حتما لازم است برای این که بتوانید از کلاس حداکثر استفاده را ببرید قبل از کلاس زمانی را برای پیش خوانی و بعد از کلاس نیز زمانی را برای بازخوانی مطالب صرف کنید. پس به خاطر داشته باشید بر اساس نیازتان در کلاس ها ثبت نام کنید.

4.سطح بندی کلاس های کنکور هدفمندهستند!

دانش آموزان مختلف سطح دانش و یادگیری متفاوتی دارند و هر کدام در مدرسه مختلفی تعلیم دیده اند پس یک  آموزشگاه خوب باید به این نکته به خوبی دقت کند. قطعا اگر همه دانش آموزان شرکت کننده در کلاس در یک سطح درسی مشابه باشند دبیر این امکان را دارد که با سرعت مناسب مطالب درسی را در کلاس آموزش دهد. اما اگر سطح درسی دانش آموزان از ضعیف تا متوسط متفاوت باشد باید در کلاس هایی شرکت کنید که مخصوص داوطلبان با پایه و تراز بالا است. در حقیق دانش آموزان با شرکت در کلاس با سطح نامناسب خود، وقت و انرژی و انگیزه خود را هدر می دهند و از نتیجه مطلوب خود دور می شوند.

5.آموزشگاه بتواند بین کلاس ها و برنامه ریزی درسی دانش آموزان ارتباط مناسب برقرار کند

اگر دانش آموز برنامه ریزی درسی مشخصی دارد یا در موسسه کنکور خاصی ثبت نام کرده باید سعی کند در کلاس کنکوری ثبت نام کند که پیشروی مباحث آن مطابق با برنامه درسی او باشد. در این حالت اثر یادگیری در کلاس درس را به طور مستقیم می توان در آزمون خود ببینند. آنچه که از کلاس های کنکور انتظار می رود این است که درصدهای شما بالاتر از زمانی باشد که از کلاس استفاده نمی کردید. اگر چنین نتیجه ای دریافت نکردید شرکت کردن در این کلاس ها صرفا هدر دادن وقت است. در حقیقت هیچ کلاس و موسسه ای نمی تواند تضمین کند که شما در بهترین رشته قبول شوید؛ این همت، اراده و تلاش دانش آموزان است که معجزه می کند. آزمون، کلاس کنکور، منابع مختلف درسی، مشاور و سایر ابزارهای رسیدن به موفقیت در مرحله دوم رسیدن شما به یک نتیجه مناسب هستند.

یک آموزشگاه معتبر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای انتخاب یک آموزشگاه معتبر لازم است مهم ترین پارامترهای یک موسسه و آموزشگاه معتبر را بشناسید. از نظر صاحب نظران داشتن پارامترهای مهم موجب بهترین نتیجه برای دانش آموزان و موفقیت و ماندگاری یک آموزشگاه می شود. در این عرصه به دلیل رقابت بالا موسسات مختلف باید به صورت مداوم در حال بهتر کردن خدمات و کیفیت آموزشگاه خود باشند.

1.مدیریت منسجم

اولین ویژگی یک آموزشگاه آیده­ال داشتن بهره­مندی از یک مدیریت قوی و منسجم می باشد تا اهداف و برنامه‌های مؤسسه بدون بروز هر گونه خللی برگزار شوند. اگر مدیریت مؤسسه بر عهده شخصی باشد که دارای تحصیلات مدیریتی باشد و به دروس و مهارت های آموزشی که در آموزشگاه ارائه می‌شود تسلط داشته باشد  قطعا مدیریت صحیحی از جانب خود بروز می دهد. ایجاد اتحاد و یک پارچگی بین کارمندان و پرسنل اهمیت زیادی دارد. در صورت وجود هر گونه تنشی در میان پرسنل آموزشگاه، عملگرد و وجه مجموعه تحت تاثیر قرار می گیرد.

بهترین آموزشگاه کنکور در ایستگاه آموزش

2.تکریم دانش آموزان

دانش آموزان اعتبار یک مجموعه آموزشی هستند. در حقیقت میزان اهمیت هر مجموعه به دانش آموزان خود، تعیین کننده این است که چه مقدار در کار خود حرفه ای هستید. نظرسنجی از دانش آموزان می توانند در دوره های مختلف به شما کمک کند. 

3.بهره‌گیری از مدرسین متخصص

در این مورد هر چه حساسیت بیشتری به خرج دهید نتیجه بهتری خواهید گرفت. اگر مدرسین آموزشگاه شما ناکارآمد باشند هیچکدام از خدمات عالی شما ارزشمند نیست. اساتید شما لازم است از لحاظ علمی و مهارتی و هم از لحاظ ارتباطات اجتماعی قوی باشند. ضعف در هر مقوله به ضرر مؤسسه شما است. روش‌ها و متدهای روز دنیا در امر تدریس و آموزش نیز بسیار حائز اهمیت است.

4.فضای آموزشی مناسب و عدم وجود صداهای گوش خراش

محیط آموزشی باید دارای یک محیط زیبا با دکوراسیون متفاوت با ادارات یا مدارس باشد. وجود صداهای اضافه و گوش خراش موجب عدم یادگیری بهتر دانش آموزان است. نور مناسب، تهویه و دسترسی مناسب از موارد مهم برای یک آموزشگاه محسوب می شود.

5.سیستم ارزشیابی هدفمند برای دانش آموزان

آزمون هایی که در پایان هر دوره برگزار می شود باید طبق استانداردها ی بین المللی باشد تا بتوان ارزیابی مناسبی از میزان یادگیریدانش آموزان داشت. و اگر اکثر دانش آموزان نتیجه خوبی دریافت نکنند باید آموزشگاه مورد نظر متدهای آموزشی خود را عوض کند.  

6.کیفیت مهم ترین اصل یک آموزشگاه

تعدد زیاد شعبات و دوره‌های قابل ارائه نمی تواند نشانگر گسترش و پیشرفت موسسه شما باشد. شعبه‌ها و دوره‌های آموزشی خود را محدود سازید تا کیفیت آموزش شما بالاتر برود.

7.تبلیغ آموزشگاه در دوره های مختلف

قطعا دوام یک آموزشگاه وابسته به تعدد دانش آموزان آن می باشد هرچه تعداد رقبای شما بیشتر باشد باید به صورت مداوم در حال تبلیغ و معرفی آموزشگاه خود برای جذب دانش آموزان باشید. برای تبلیغات از تمامی ظرفیت‌های آموزشگاه خود استفاده کنید.

تبلیغات مناسب آموزشگاه کنکور در ایستگاه آموزش

برای تبلیغات گسترده و مداوم آموزشگاه خود ضروری است از پربازدیدترین ابزارها و سایت ها استفاده کنید. سایت ایستگاه آموزش می­تواند مرجع خوبی برای گسترش کسب و کار شما با تبلیغات گسترده و پر بازدید باشد. برای اطلاعات بیشتر از آموزشگاه های کنکور مناسب می توانید به سایت ایستگاه آموزش به آدرس istgahamoozesh.com مراجعه کنید.

بهترین آموزشگاه کنکور در ایستگاه آموزش