چاپ کارت ویزیت اختصاصی توسط ریگل

یکی از بهترین ابزار های بازاریابی و تبلیغاتی که امروزه شناخته شده است چاپ کارت ویزیت می باشد. در فرایند بازاریابی مویرگی از کارت ویزیت برای تبلیغات کسب و کار استفاده می شود. کارت ویزیت اطلاعات مختلفی به گیرنده کارت منتقل می کند که می تواند شامل اطلاعاتی در مورد کسب و کار و شرکت باشد. امروز از کارت های ویزیت به منظور معرفی کسب و کار به صورت مختصر استفاده می شود.

 

کارت های ویزیت از جنس پلاستیک، مقوا pvc و گلاسه تولید می‌ شوند که ابعاد مختلفی دارند و توسط دستگاه های چاپ اطلاعات اشخاص یا موسسات دولتی و خصوصی بر روی کارت چاپ می شود. برای معرفی شرکت یا کسب و کار خود و خودتان می توانید از کارت های ویزیت استفاده کنید، زیرا اطلاعات شما را به صورت مختصر اما مفید و کاربردی به گیرندگان می رسانند.

 

از کارت های ویزیت می توانید به عنوان یک پل ارتباطی بین خودتان و مخاطبانتان استفاده کنید. در کارت های ویزیت اطلاعات مختلفی از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس، توانایی‌ های یک شخص یا اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات شرکت، نام شرکت و… به صورت کوتاه و مفید چاپ می شود. البته این اطلاعات کاملاً بسته به سلیقه مخاطب ممکن است متفاوت باشد. امروزه استفاده از کارت ویزیت رونق یافته است، زیرا برای روابط اجتماعی و رونق کسب و کار مزایای زیادی دارد.

 

 

‌ دلیل چاپ کارت ویزیت

 

کارت ویزیت قابلیت های بسیار زیادی دارد که می تواند باعث تبلیغ کسب و کار شما شود. اما متاسفانه بسیاری از افراد اطلاعات چندانی از قابلیت های کارت ویزیت ندارند. کارت ویزیت اطلاعات مختصر و مفیدی از شما در اختیار مخاطبانی که شما را نمی‌شناسند قرار می دهد تا آنها با شما و کسب و کار شما آشنا شوند و در صورت تمایل به همکاری با استفاده از خدمات و محصولات شما با اطلاعاتی که بر روی کارت ویزیت چاپ شده است با شما ارتباط برقرار کنند.

 

برای تکمیل کردن فرایند بازاریابی مویرگی می توانید اقدام به چاپ کارت ویزیت کنید، زیرا مخاطبان شما با در دست داشتن کارت ویزیت شما در هر زمان می توانند با شما ارتباط برقرار کنند یا کسب و کار شما را فراموش نکنند. البته احتمال دارد کارت ویزیت شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و شما را به دیگران معرفی کنند.

 

کارت ویزیت می تواند برای شما و شرکت یا موسسه شما یک تبلیغ دائمی ایجاد کند. کارت ویزیت اندازه و سایز های مختلفی دارد همچنین وزن بسیار سبکی دارد که می تواند در کیف پول یا کیف کارت و کیف جا شود و مشکلی برای حمل و نقل ایجاد نکند. استفاده از کارت ویزیت برای شما امکان پیشرفت و توسعه را فراهم می کند.

قیمت چاپ کارت ویزیت و انواع کارت ویزیت 

 

قیمت کارت ویزیت کاملا بر اساس روش‌ های مختلفی از جمله جنس، اندازه، طرح و… می تواند متفاوت باشد. البته لایه های استفاده شده در ساخت کارت ویزیت هم از پارامتر هایی است که بر روی قیمت این محصول تاثیر زیادی دارد. توجه کنید که اگر تعداد لایه های استفاده شده در چاپ کارت ویزیت بیشتر باشد یا تکنیک چاپ کارت پیچیده باشد قیمت کارت ویزیت بالاتر است.

 

کارت ویزیت انواع مختلفی دارد و در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شود. طلاکوب، لایه‌ های لمینت، مخملی و مقوایی از جنس های کارت ویزیت هستند. اگر تمایل به چاپ کارت ویزیت دارید به سایت Rigel.ir مراجعه کند. کارت ویزیت سلفون دورگرد براق و مات و کارت ویزیت لمینت براق، کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت لمینت برجسته و لمینت مات، کارت ویزیت آهنربایی از نمونه های کارت های ویزیت هستند.

کارت ویزیت کتان استحکام بالا و وزن سبکی دارد، همچنین انعطاف‌ پذیر بوده و از مقوای مخصوص تولید می شود. کارت ویزیت لمینت مات در برابر شکستن و تاخوردگی مقاومت بالایی دارد و یک روکش مات بر روی آن کشیده شده است. کارت ویزیت بافت دار طرح و بافت های ظریف و ریز دارد که ظاهر زیبایی به آن داده است.

کارت ویزیت گلاسه بر روی کاغذ گلاسه چاپ شده که از پرکاربردترین نوع کارت ویزیت می باشد. کارت ویزیت مخملی در برابر رطوبت و پارگی مقاوم بوده و ظاهری مات دارد. این کارت ویزیت احساس خوبی در مخاطب ایجاد می‌ کند.