جدیدترین و زیباترین عروسک‌ها در فروشگاه هپی مپی

به نوعی می توان گفت که کودکان با داشتن عروسک و اسباب بازی بخشی از زندگی بزرگسالان را یاد می گیرند و شخصیت آن ها شکل می گیرد. به طور کلی می توان گفت که کودکان وارد دنیای بزرگ تر ها می شوند. نوع اسباب بازی ها در سنین مختلف برای کودکان متفاوت است. به هیچ وجه مانع بازی کودکان با اسباب بازی نشوید. آن ها با بازی کردن مهارت های زیادی را یاد می گیرند.

شما می‌توانید انواع عروسک‌ها از عروسک‌های خرسی گرفته تا عروسک‌های پولیشی و دیگر اسباب‌بازی‌هایی که کودکتان به آن‌ها علاقه دارد را از فروشگاه هپی مپی خریداری کنید. شما هم می‌توانید به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین جهت خرید عروسک به فروشگاه هپی مپی مراجعه کنید؛ اما پیشنهاد ما برای خرید هر چه راحت‌تر و سریع‌تر اسباب‌بازی‌های دلخواهتان، خرید آنلاین از این فروشگاه است. برای مراجعه به فروشگاه اینترنتی هپی مپی از آدرس اینترنتی www.happymappy.ir  استفاده کنید.

نقش عروسک‌ها در زندگی کودکان

81

  • زیاد شدن مهارت های زبانی کودک: کودک هنگام بازی با اسباب بازی اش تمام کار های والدین خود را تقلید می کند. مثلا به او غذا می دهد، او را می خواباند، لباس هایش را عوض می کند، به او محبت می کند و ... کودکان با انجام این کار ها می توانند کلمات را هم تمرین و تکرار کنند. حرف زدن کودک در هنگام بازی با اسباب بازی اش باعث افزایش دایره لغات او می شود. به این ترتیب که با تقلید کار های بزرگسالان می تواند کلمات آن ها را نیز یاد بگیرد و تکرار کند.
  • تقویت خیال پردازی و خلاقیت: کودک در هنگام بازی با عروسکش در فکر خود خیال پردازی می کند؛ به ویژه دختران که علاقه زیادی به خرید عروسک دخترانه بزرگ دارند و با آن دنیای کودکی خود را می‌سازند. از این رو ذهن کودک با تفکر و خیال پردازی خلاق می شود؛ که در روانشناسی رشد و نمو خلاقیت در سنین پایین بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • زیاد شدن اعتماد به نفس: همان طور که گفتیم کودک هنگام بازی با وسایل بازی خود رفتار والدین خود را تقلید می کند. این کار باعث استقلال و آزادی در کودک می شود. همچنین به او در داشتن اعتماد به نفس کمک زیادی می کند. به این طریق که او نسبت به اسباب بازی خود حس مسئولیت پذیری پیدا می کند و همین امر موجب می شد تا در کودک حس اعتماد و توانایی افزایش یابد.
  • توانایی در کنترل جهان اطراف: از آن جایی که کودکان در دنیای بزرگسالان احساس کوچک بودن دارند، با عروسک بازی می توانند دنیای بزرگسالان را برای خود شبیه سازی کنند. با این شبیه سازی دیگر بهتر می توانند جهان اطراف خود را مدیریت و کنترل کند.

پرورش احساسات کودکان، افزایش مهارت شناختی و حرکتی، افزایش حس آرامش، یادگیری مدیریت و کنترل احساسات و ... از دیگر فواید و نقش اسباب بازی ها بازی در زندگی کودکان می باشد.

بهترین اسباب بازی‌های برای کودک شما

کودکان دارای علاقه ی زیادی به بازی کردن می باشند. آن ها به شدت علاقه مند به اسباب بازی هایی هستند که به دنیای واقعی شباهت دارند. مثلا بیشتر دختر ها عاشق عروسک بزرگ دخترانه و عروسک‌های خرسی می باشند. زیرا آن ها می توانند در بازی با این نوع از عروسکها حس واقعی تری به دنیای بازی خود داشته باشند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه هپی مپی مناسب‌ترین قیمت عروسک خرسی را مشاهده کنید.

از طرفی عروسک های متشابه به حیوانات می توانند به کودکان در یادگیری اسم حیوانات و رفتارشان با آن ها در دنیای واقعی کمک کنند. عروسکها انواع و اقسام زیادی دارند. اسباب بازی هایی با طرح های خرس، گوسفند، زنبور و میمون و ... از مدل حیوانات می باشند. مدل های انیمیشنی، تخیلی و ... از دیگر مدل های عروسکی می باشند.

انواع عروسک‌های خرسی و پولیشی در هپی مپی

82

 

عروسک های پولیشی محبوبیت بیشتری در کودکان سنین پایین دارند. این اسباب بازی ها علاوه بر محبوبیت شان در بین کودکان باعث می شود تا در برخورد با آن به کودک آسیبی وارد نشود. شما در خرید اسباب بازی ها ها باید دقت کنید تا با بهترین کیفیت، بهترین قیمت را نیز داشته باشند. شما حتی می توانید برای راحتی خود آن ها را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت، در فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

فروشگاه هپی مپی با ارائه خدمات آنلاین کار شما را در خرید عروسک راحت تر کرده است. شما می توانید در این فروشگاه خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. وسایل این فروشگاه علاوه بر کیفیت، دارای قیمت مناسب نیز می باشند. می توانید به سایت این فروشگاه به نشانی www.happymappy.ir مراجعه کنید و قیمت‌های فوق‌العاده این فروشگاه را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید.