کسب و کار به سبک امروزی

تبلیغات در بستر گوگل به دلیل دسترسی به گستره وسیعی از مخاطبان یکی از پربازده ترین روشهاست. در این میان برترین نوع تبلیغات معرفی کسب و کار در سایت‌های بانک اطلاعات مشاغل است.

پیشرفتهای تکنولوژی در ابعاد مختلف زندگی با سرعت بی‌سابقه‌ای تغییر ایجاد می کند. در این ‌میان کسانی از معرکه عقب می‌افتند که توانایی سازگاری با شرایط جدید را ندارند، یا این ‌که به‌ دنبال موفق شدن نیستند.

 تبلیغات نوین کسب و کار

 

سبک تبلیغات را تغییر دهید

با اینکه تبلیغ در شبکه‌های مجازی یکی از اصول کسب‌وکارهای اینترنتی محسوب می‌شود، اما این‌که تمام تمرکزتان را روی این نوع تبلیغات بگذارید کار درستی نیست. همان‌طور که در تمام ابعاد فعالیت‌های زندگی وقتی در یک روش به موفقیت دلخواه نمی‌رسیم، مسیرمان را تغییر می‌دهیم، در انتخاب شیوه تبلیغاتی هم همین منوال را باید در پیش بگیرید.

 این روزها تبلیغات حرف اول را در فروش می‌زند. بنابراین نمی‌توانید از اهمیت آن غافل شوید. تبلیغات مؤثر در اینترنت نقش بسزایی در افزایش ورود مشتریان به کسب و کار شما دارد. از این ‌رو مدل تبلیغات باید هوشمندانه باشد. اگر از شیوه‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنید که نتیجه  قابل‌ توجهی از آن‌ها دریافت نکرده اید، باید مسیرتان را تغییر دهید.

41

                                                                    تبلیغات در گوگل

 

تبلیغات هوشمندانه کسب و کار

این‌که سایت اختصاصی برای معرفی کسب و کار و فروش محصول و خدمات داشته باشید از اولویت‌های بازاریابی اینترنتی است. داشتن صفحات اختصاصی در شبکه‌های اجتماعی نیز نوعی بازاریابی موازی محسوب می‌شود. اما برنامه ریزی های تبلیغاتی تان نباید محدود به راهکارهای متداولی باشد که بازدهی قابل توجهی ندارد. شما باید همیشه به‌ دنبال پیدا کردن مسیرهای جدیدی برای بازاریابی هوشمندانه و مؤثر باشید.

 مخاطبان فضای اینترنت برای مرتبط شدن به فعالیت شما و شناخت نوع محصول و خدمات نیاز به آگاهی‌های بیشتری دارند. در اکثر انواع بازاریابی شما تنها به معرفی اجمالی محصولات و تلاش برای فروش می‌پردازید. در صورتی که مهم‌ترین مسئله شناساندن کامل برند و ویژگی‌های ساختاری نوع خدماتی است که ارائه می‌دهید. یکی از مواردی که در توصیف کسب‌وکارتان در بسترهای مختلف تبلیغاتی باید به کار بگیرید، روان و ساده نوشتن درمورد فعالیت‌هایتان است. به‌ طوری‌که خواننده با نگاهی کلی به متن کاملاً از نحوه ارائه کالا و خدمات شما آگاه شود.

 

 چرا مدل تبلیغات کسب‌ و کار مهم است؟

در این ‌که تبلیغات اینترنتی بهترین شیوه بازاریابی کسب و کار است شکی نیست. اما پیدا کردن بهترین و ارزان‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی که بازدهی بالاتری دارند برای کسب‌وکارها بیشترین اولویت را دارد. این روزها که تکنولوژی هر روز بیشتر از گذشته پیشرفت نشان می‌دهد، آدم‌ها دائماً به‌ دنبال رفع نیازهایشان با کمترین دردسر و کیفیت بالا هستند.

 تنها راهکار باقی ماندن در میان رقبا و توسعه سهم فروش در بازار تسهیل فرایند خرید و جلب اعتماد مشتریان است. گاهی پلتفرم‌هایی را در فضای مجازی برای تبلیغات انتخاب می‌کنید. بی‌خبر از این‌که مخاطبان هدف شما در این محیط خیلی کمتر حضور دارند. بنابراین هنگامی‌که می‌خواهید بسترهای تبلیغات مناسب انتخاب کنید باید جنبه‌های مختلف بازدهی آن را بررسی کنید. اگر کسب‌ و کار نوپایی دارید و در شرایط حاضر نمی‌توانید هزینه‌های بالایی برای راه‌اندازی سایت و بازاریابی اختصاص دهید، باید راهکارهای جایگزین بیابید.

 

 تبلیغات در مجله اینترنتی رایامگ

بدست آوردن فرصتی برای معرفی کسب و کار خود در میان طیف گسترده‌ای از مشاغل دیگر یکی از بهترین روش‌های تبلیغات است. اگر به‌ خاطر داشته باشید در سالیان خیلی گذشته بانک اطلاعات مشاغل به ‌صورت دایره المعارف در اختیار مردم قرار داشت. حالا سایت‌هایی همچون رایامگ بستری برای معرفی و تبلیغات در گوگل در اختیار کسب کسب ‌و کارها قرار داده اند. صاحبان مشاغل می‌توانند در مجله رایا مگ در دسته‌بندی اختصاصی کسب ‌و کارها صنف کاری خود را به ‌اختصار معرفی کنند. در ضمن اطلاعاتی مانند کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، تلفن ثابت و همراه و آدرس ارتباطی برای مشتریان قرار دهند.

تردیدی نیست که تمام تکنیکهای بازاریابی کسب و کار اینترنتی موثرند. اما پیدا کردن مسیرهای خاصی که کم هزینه تر است و بازدهی بالاتری دارد فرصت بزرگی برای کسب و کارها محسوب می شود. در شرایط حاضر که روزانه هزاران نفر خواسته هایشان را در گوگل سرچ می کنند، با پیوستن به این جامعه بزرگ میلیونی می توانید به برند سازی بپردازید و پیام برندتان را مستقیما به گوش مخاطبان هدف برسانید. مخاطبان به دنبال روش هایی برای تامین خواسته هایشان با کمترین دردسر اما میزان اعتبار بالا هستند. شما می توانید از پایگاه هایی که این اعتبار را برای مشتریان اثبات می کند آنها را به کسب و کار و خدمات تان جذب کنید.

42

                                                          کسب و کار و فروش

راه اندازی کسب و کار جدید

اگر کسب و کار نوپایی دارید که در حال حاضر نمی توانید بودجه زیادی برای تبلیغات صرف کنید، بهترین راهکار معرفی برند کسب و کاری تان در مجله اینترنتی رایا مگ است. به خصوص اگر در ابتدای راه برندینگ و معرفی کسب و کار و سبک تولیدات قرار گرفته اید، این مهم ترین اقدامی است که باید انجام دهید. افرادی که وبسایت دارند یا در شبکه های مختلف مجازی پیج دارند می توانند لینک ارتباطی خود را در کنار توضیحات کاری ثبت کنند. در سایت رایامگ اطلاعات کاری شما برای مخاطبانی که نیاز به کالا و خدمات تان دارند (از هر کجای دنیا که باشند) قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین به راحتی فرصتی به دست می آورید که در میان طیف گسترده ای از کسب و کارها به دیگران معرفی شوید و فروش تان را بالا ببرید.

در نهایت باید بگوییم تبلیغات یک سرمایه گذاری بزرگ برای کسب و کار است. اما در این زمینه نباید همه تخم مرغ هایتان را در یک سبد بگذارید. امروزه بستر گوگل راحت ترین مسیر ارتباطی افراد است که هر کسی با هر سن و سال و دانشی می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. بنابراین با بازاریابی در این محیط به جامعه گسترده ای از افراد دسترسی پیدا می کنید.

در وبسایت رایا مگ راهکارهای تبلیغاتی دیگری مانند رپرتاژ آگهی، تبلیغات بنری و بک لینک برای شما فراهم است تا از همه امکانات برای شناساندن خود به کاربران استفاده کنید. راز و رمز تبلیغات اینترنتی این است: باید درست زمانی که مشتری به دنبال خدمات خاص شما می گردد، در میان گزینه های تحت بررسی رویت شوید.