انواع کولر گازی ایستاده گری

یکی از انواع سیستم های سرمایشی که به دلیل قیمت مناسب آن بسیار پرطرفدار و رایج بوده، کولر گازی ایستاده گری می باشد. کولر گازی ایستاده گری، متناسب با محیط های وسیع و افرادی که به دنبال کولر گازی مناسب برای محیط کار بزرگ خود هستند می باشد. این نوع کولر گازی برای محیط های بزرگ انتخابی بسیار مناسب است. همچنین می توان با استفاده از این کولر گازی هوای محیط را متناسب با دمای آن نگهداری کرد. کولر گازی ایستاده گری، متناسب با تمامی فصل های سال می باشد. از آن جهت که این کولر گازی سیستم سرمایشی و گرمایشی همزمان دارد که می توان از آن در تمامی فصل ها استفاده کرد.

 شما می توانید با نصب کولر گازی ایستاده گری از نصب شوفاژ و بخاری خودداری کنید؛ زیرا با نصب این نوع کولر گازی می ‌توانید نیاز خود را در فصل های گرم و سرد سال برطرف کنید و دمای محیط را متناسب با نظر خود نگه دارید. همانطور که از نام آن پیداست کولر گازی ایستاده سایزی بزرگتر از کولر های معمولی دارد. این کولر در اکثر مواقع برای محیط های وسیع مانند؛ بانک، رستوران ها، سالن های همایش، تالارها، سینما و مکان های دیگر است که بسیار بزرگ و وسیع هستند. شاید ابعاد بزرگ کولر، این تصور را در برخی افراد ایجاد کند که مصرف انرژی کولر های ایستاده بسیار بالا است. این نوع کولر ها با مصرف انرژی بسیار کم نیز وجود دارند و مناسب برای مواقعی است که احتیاج است کولر به‌ طور مداوم روشن باشد.

راهنمای استفاده از کولر گازی گری

مزیت های کولر گازی ایستاده گری بسیار است. یکی از مزیت های آن قیمت بسیار مناسب آن است که نسبت به سایر کولر های گازی پایین تر است. این نمونه از کولر گازی ایستاده، امکان استفاده با برق سه فاز و تک فاز را نیز دارد. دو نوع اینورتر و بدون اینورتر از تنوع این محصول محسوب می ‌شود. در هنگام خرید کولر گازی ایستاده گری می توانید ضمانت نامه رسمی و شرکتی آن را دریافت کنید. از ویژگی های بسیار خوب آن می توان به قدرت بسیار بالا در پرتاب باد در چهار جهت و صدای بسیار کم آن اشاره کرد. طراحی این نوع کولر بسیار فوق العاده بوده و دارای فیلتر تصفیه هوا می باشد. تنوع کولر گازی ایستاده بسیار است و به دلیل نوسان قیمتی بازار، قیمتی ثابت برای کولر گازی ایستاده در نظر گرفته نمی ‌شود.

 لازم است بدانید که عواملی که در تعیین قیمت کولر گازی ایستاده نقش دارند شامل؛ نوع کولر، برند سازنده، ظرفیت گرمایشی و سرمایشی، قابلیت ها ،گارانتی، کیفیت قطعات بکار رفته و میزان مصرف انرژی می باشند. در ادامه متن، کولر گازی ایستاده گری، مشخصات فنی و مدل های آن را با شما آشنا می کنیم. انواع مدل های کولر گازی ایستاده و با تنوع قیمت را می توانید از بازار و فروشگاه های معتبر تهیه کنید. همچنین خرید کولر گازی ایستاده گری از طریق سایت و اینترنت نیز ممکن است که شما می توانید از طریق صفحه، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. کولر گازی ایستاده ۶۰۰۰۰ گری، کولر گازی ایستاده ۳۶۰۰۰ گری و کولر گازی ایستاده ۴۸۰۰۰ گری سرد و گرم مدل هایی از انواع کولر گازی ایستاده هستند که می توانید با توجه به وسعت محیط خود انتخاب کنید.

کولر گازی ایستاده

ویژگی های کولر ایستاده گری

انواع سیستم سرمایشی و ویژگی آن ها

 تنها تفاوت کولر گازی ایستاده و کولر گازی معمولی، شکل ظاهری و ابعاد آن است. همانطور که گفته شد این نوع کولر گازی ها در فصل زمستان نیز قابل استفاده هستند و قابلیت تولید گرما را دارند. با توجه به سایز این کولر ها، می ‌توان گفت که فضای بیشتری را در محیط اشغال می کنند. به نظر می رسد که کولر های معمولی برای خانه مناسب تر باشند. زیرا سرما و گرمایی که کولر گازی ایستاده تولید می کند، از نیاز یک خانه بسیار بیشتر است. به دلیل توان بسیار بالای این نوع کولر ها می توان از آن در محیط های بزرگ مانند؛ رستورانها، مراکز مذهبی، شرکت، فروشگاه ها و مراکز وسیع‌ تر استفاده کرد.

کولر گازی ایستاده

 
   

کولر گازی ایستاده

جالب است بدانید که کولر های ایستاده کوچک تری در ظرفیت کمتر نیز تولید می شوند که به آنها پرتابل می گویند. در چند سال اخیر به دلیل شدت زیاد گرمای هوا زندگی بدون سیستم سرمایشی بسیار سخت شده است. برای انتخاب سیستم سرمایشی خود می توانید با توجه به شرایط محیط، متراژ فضا و نوع کاربری محیط، سیستم سرمایشی خود را انتخاب کنید. کولر گازی ایستاده یکی از انواع سیستم های سرمایشی است که به دلیل تنوع مختلف آن بسیار پرکاربرد و محبوب می باشد. همانطور که گفته شد سایز و ابعاد این کولر ها مهمترین تفاوت بین کولر گازی ایستاده و کولر گازی معمولی و یا دیواری است. پس از آن مقدار ظرفیت نوع کولر ایستاده با کولر زمینی مهم ترین تفاوت بین آنها می باشد.

نصب کولر گازی ایستاده

 از آنجا که ظرفیت کولر های ایستاده بسیار بالا می باشد لازم است تا از کمپرسور و تجهیزات با حجم بزرگتری استفاده شود. ابعاد و وزن زیاد این تجهیزات باعث شده تا دیوار نتواند وزن آن تحمل کند و در نتیجه امکان نصب وجود نخواهد داشت. به همین دلیل این کولر ها به صورت ایستاده تولید می شوند.

از دیگر ویژگی‌های مهم این سیستم سرمایشی استفاده از کمپرسور های متنوع اسکرال و روتاری می باشد. دمپر تنگ ‌تر آنها از ویژگی های مهم کولر گازی ایستاده می باشد. این عوامل در آنها باعث افزایش پرتاب هوای خنک می شود تا کسانی که در فاصله دوری از سیستم سرمایشی قرار دارند، خنکی را احساس کنند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که مصرف کدام نوع از کولر گازی بیشتر است؟ برای مثال؛ خنک کردن یک محیط با متراژ ۵۰۰ متر نسبت به یک محیط با متراژ ۱۰۰ متر به انرژی بیشتری نیاز دارد.

انواع کولر گازی ایستاده گری

اسپلیت و کولر گازی

 در نتیجه؛ طبیعی است که مصرف کولر های ایستاده بیشتر باشد. در نظر داشته باشید که خنک کردن یک محیط ۵۰۰ متری به چند کولر دیواری نیاز دارد که محیط را خنک نگه دارد و در نتیجه بیشتر از یک کولر ایستاده مصرف خواهد داشت. در نهایت به این نتیجه میرسیم که مصرف زیاد کولر های ایستاده بسیار به صرفه تر می باشد و  برای محیط های بزرگ استفاده از کولر های ایستاده بهتر است.

آدرس : کردستان – بانه – خ ورزش – جنب پاساژ خیام _ نمایندگی گری خانه سفید

کارشناس فروش : بختیاری 09188742748

شماره ثابت : 08734244252