خرید مواد ضدعفونی کننده با قیمت مناسب

افراد در سال های قبل بسیار کم از مواد ضدعفونی استفاده می کردند و اغلب در بیمارستان ها مواد ضدعفونی کننده را مشاهده می کردید. در اواخر به جای حلال های ضدعفونی کننده از پد الکلی نیز استفاده می شد. اما بعد از اینکه کرونا ویروس آمد استفاده از مواد ضد عفونی کننده بسیارشدت یافت و به خرید های مردم ، خرید مواد ضدعفونی کننده نیز افزوده شد. برخی از حلال های پر مصرف ضد عفونی کننده عبارت اند از اتانول، متانول ، زایلین و .... حال ما می خواهیم مواردی را درباره ی این موادی که تهیه می کنید به شما بگوییم و سوال هایی نظیر موادضدعفونی کننده از چه چیزهایی تشکیل شده است ؟برای خرید زایلین عمده یا مواد ضدعفونی کننده به کجا مراجعه کنیم که مقرون به صرفه باشد را پاسخ بدهیم.ما با تا انتهای این مطلب همراه بمانید.

در ابتدا بهتر است بدانید مواد ضدعفونی کننده ی طبیعی چیست؟ وقتی اسم ضدعفونی کننده ی طبیعی می آید احتمالا" موادی مانند الکل، پراکسید هیدورژن، سرکه، آب داغ به ذهن شما می رسد.توسط تحقیقاتی که انجام شده است متوجه شدیم که در برخی از موارد ،ضد عفونی کننده های طبیعی که نام بردیم می توانند مانند پاک کننده های شیمیایی، برای از بین بردن میکروب ها تاثیر گذار باشند.بنابراین اگر شما مواد ضدعفونی کننده شیمیایی در دسترس نداشتید بهتر است از مواد طبیعی که در دسترستان هست استفاده کنید.

همانطور که اشاره کردیم مواد شیمیایی مانند متانول، زایلین، اتانول، استون و ... از پر کاربردترین حلال های شیمیایی به حساب می آیند.در ادامه می خواهیم درباره ی کاربردهای دو حلال شیمیایی با شما عزیزان صحبت کنیم.

1

کاربردهای متانول که تا کنون به آن توجه نکرده بودید

در کنار کاربردهای یک مواد باید به مقرون به صرفه بودن آن نیز توجه کنید قیمت متانول نسبت به حلال های شیمیایی دیگر بسیار اقتصادی تر است. متانول در کنار کاربردهای فراوانش به یک حلال شیمیایی پر طرفدار تبدیل شده است.نام های دیگر متانول، الکل متیلیک، روح چوب و الکل چوب می باشد که از ساده ترین نوع الکل ها شناخته شده است .متانول به دلیل قطبی بودنش می تواند در آب حل شود همچنین می توان از آن به عنوان ضد یخ استفاده کرد.متانول ماده ی بی رنگ و قابل اشتعال می باشد.برای تولید انواع مواد از متانول می توان استفاده کرد.

جالب است بدانید متانول به طور طبیعی در بسیاری از موجودات زنده، میوه ها و سبزیجات به مقدار کم یافت می شود .از مشتقات متانول برای ساخت بسیاری از ترکیبات مانند مواد رنگ زا، داروها و عطرها نیز استفاده می شود .

متانول برای سوخت موتورهای احتراق داخلی هم قابل استفاده می باشد. در برخی از تسویه خانه های فاضلاب برای تبدیل نیترات به نیتروژن، برای تامین منبع غذایی کربن ،برای باکتری های ضدعفونی کننده از این ماده استفاده می کنند.

از متانول در خوراک دام به عنوان دارو ، رقیق کننده در عطر سازی، به عنوان نگهدارنده  در صنایع غذایی نیز استفاده می شود.این ماده در بسیاری از صنایع کاربرد دارد.اما باید حواستان باشد به مقدار زیاد از این حلال استفاده نکنید چرا که در کنار کاربردهای فراوانش ،باعث مسمومیت هم می شود.

2

کاربرد زایلین

زایلین یا زایلن یک مایع شفاف بدون رنگ است که همانند متانول قابل اشتعال می باشد و دارای بوی معطر مانند بوی بنزن و تولوئن می باشد.از این حلال شیمیایی در صنایع متفاوتی استفاده می شود.زایلین در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • برای رقیق کردن رنگ های روغنی،لاک،چسب
  • به عنوان ضد زنگ
  • از بین بردن برخی از چسب ها
  • در دندان پزشکی برای پردازش بافت، رنگ آمیزی و پوشش لغزش
  • شستشوی تجهیزات حمل و نقل
  • سوخت هواپیما

علاوه بر موارد بالا این ماده ی شیمیایی برای تمیز کردن ابزار و تجهیزات، بلافاصله بعد از استفاده است یعنی می توان به عنوان یک ماده ی ضدعفونی کننده از زایلین برای وسایل استفاده کرد.

الکل 70% بهتر است یا الکل95%؟

شما می توانید از الکل به عنوان ضدعفونی کننده برای وسایلی مانند قیچی، دماسنج و سایر سطوح استفاده کنید.اما باید بدانید الکل خیلی قابل اعتماد نیست و ممکن است به پوشش محافظ برخی از وسایل مانند کاشی های پلاستیکی یا لنزهای عینک آسیب برساند.پس هنگام استفاده از الکل حواستان به موارد امنیتی باشد  تا وسایلتان آسیب نبیند.

یکی از سوالاتی که هنگام خرید الکل در ذهنتان میاید این است که الکل چند درصد برای ضدعفونی بهتر است؟وقتی به این سوال فکر می کنید با خود میگویید الکل 90% قطعا" بهتر است! اما این گونه نیست و دقیقا" برعکس است چرا که کارشناسان در این زمینه پس از مطالعات فراوان متوجه شده اند که الکل 70 درصد برای ضدعفونی کردن بهتر است زیرا آب بیشتری در آن وجود دارد . وجود این آب کمک می کند که فرایند ضدعفونی کند تر شود و به طور کامل به سلول ها نفوذ کند و میکروب ها را به طورکامل از بین ببرد.

3

خرید مواد ضدعفونی کننده از بازرگانی شیمی فرنو

خرید مواد شیمیایی کار بسیار ساده ای است البته افرادی که در این زمینه تخصصی ندارند این کار برایشان کمی دشوار می شود.مجموعه ی شیمی فرنو خرید مواد شیمیایی مانند خرید ادتا دو سدیم را برایتان راحت کرده است چرا که تنها با یک تماس می توانید تمامی سوالات و اطلاعات لازم را از کارشناسان فروش دریافت کنید علاوه بر تماس گرفتن می توانید به سایت این مجموعه( shimifarno.com ) مراجعه نمایید و از مشخصات و کاربردهای تمامی محصولات شیمیایی آگاه شوید.

متاسفانه سودجویان در زمان شیوع بیماری کرونا، مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده را با قیمت های بسیار سرسام آور به فروش می رسانند اما شیمی فرنو با بهترین قیمت بازار محصولات با کیفیت خود را دست مشتریان می رساند.

مشتریان و صنعتگران عزیز می توانند مواد شیمیایی مورد نظر خود را با بهترین قیمت بازار از بازرگانی شیمی فرنوتهیه کنند فقط کافی است برای خرید مواد شیمیایی مورد نظرتان با کارشناسان مجرب شیمی فرنو در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید.

شماره های تماس : 02133579752– 09120226057– 09121950791