معتبرترین مرکز چاپ فلکس ارزان در تهران

یکی از روش های تبلیغات و اطلاع رسانی، چاپ بنرهای مختلف است. بسیاری از شرکت‌ها و استارتاپ‌ها و همچنین کمپانی های مختلف، برای جذب مخاطب و به‌ علت اینکه بر سر زبان‌ها بیفتند، از تبلیغاتی گسترده استفاده می‌کنند. یکی از تاثیرگذارترین انواع تبلیغات، چاپ بنر و چاپ فلکس می‌باشد.

این چاپ ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع کاربرد، بودجه و هدفی که هر فرد فقط در نظر دارد؛ یکی از انواع آن‌ها انتخاب می‌شوند. چاپ فلکس در واقع یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع چاپ می‌باشد که توسط افراد حرفه ای انجام می‌گیرد. در این مطلب می‌خواهیم شما را یکی از معتبرترین مراکز چاپ فلکس ارزان در تهران آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

با چاپ فلکس یا فلکسی آشنا شوید

چاپ فلکس معمولاً از جنس پی وی سی می‌باشد و ماندگاری بسیار خوبی دارد. از این نوع معمولاً در تبلیغات در فضاهای بسته و همچنین فضاهای باز استفاده می‌شود. فلکس ها نور را از خودشان عبور می‌دهند و زمانی که آن‌ها را نصب می‌کنند، فلکس را در جایی قرار می‌دهند که منبع نور پشت آنها باشد.

حتماً همه شما تابلوهایی را دیده‌اید که نوری از داخل آن‌ها منعکس می‌شود و چاپ های تبلیغاتی روی آن‌ها قرار می‌گیرند. به این جایگاه‌ها تابلوی فلکس گفته ‌می‌شود. معمولاً اندازه‌ها و ابعاد استانداردی برای چاپ فلکس در نظر می‌گیرند که با این محفظه ها همخوانی داشته ‌باشند. دید این گزینه‌ها در شب بسیار جلب توجه می‌کند و به طور کلی، می‌تواند نظر مخاطب را به ‌سرعت جذب نماید. نمونه این تابلوها را حتماً بر سر در بسیاری از مغازه‌ها دیده‌اید و همچنین داخل مترو از این شیوه تبلیغاتی بسیار استفاده می‌شود.

 

انواع کاربردهای چاپ فلکس

تابلو فلکس یا محفظه‌ای که برای این متریال‌های چاپی در نظر می‌گیرند، از جنس فلز است و در طولانی مدت از بین نمی‌رود. در واقع ماندگاری بالای آن باعث می‌شود افراد بتوانند تا سال‌ها چاپ‌های فلکس متفاوتی را روی آن پیاده سازی کنند. ابعاد آن‌ها معمولاً به شکل مربع یا مستطیل است و به‌ گونه ای طراحی می‌شوند که نمونه های چاپ ‌شده داخل آن قرار بگیرند.

متریال که برای چاپ استفاده می‌کنید، می‌تواند کیفیت های مختلفی داشته ‌باشند. بهتر است با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، بهترین گزینه را انتخاب نمایید تا مشتریان بیشتری به سمت تبلیغ شما جذب شوند. معمولاً چاپ فلکسی در قالب مکعب و در فرم هایی از جمله ریلی، سپری و اسکلت فلزی ارائه می‌شوند. از این نمونه‌ها در کاربردهای متفاوتی استفاده می‌کنند و معمولاً از لامپ های مهتابی برای روشن ‌کردن تابلوهای فلکسی کمک می‌گیرند.

 

11

تفاوت ها و شباهت های چاپ فلکس با چاپ بنر

یکی از سؤالاتی که ممکن است ذهن مخاطب را به خود مشغول کند، این است که تابلوهای فلکسی چه تفاوتی با چاپ بنر عادی دارند؟

در پاسخ به این سؤال، باید بگوییم که:

  • بنر ها هم از لحاظ جنس و هم در بسیاری از موارد از نظر کاربرد، تفاوت زیادی با تابلوهای فلکسی دارند. چاپ بنر معمولاً با هزینه‌های کمتری انجام ‌می‌شود و تبلیغات آن در سطوح محدودی کاربرد دارند. همچنین بنرها نمی‌توانند به ‌اندازه تابلوهای فلکسی تأثیر گذار باشند.
  • اگر می‌خواهید تبلیغات شما به‌ صورت گسترده و به بهترین شکل انجام شود، تابلوهای فلکسی موقعیت بسیار مناسبی برای دیده شدن به شما خواهند داد. اگر شما یک تابلوی فلکسی کاربردی و هدفمند برای تبلیغ انتخاب کنید، می‌توانید فروشتان را چند برابر کنید و یا برند خود را در بین مخاطبان جا بیندازید.
  • همچنین باید در نظر داشته ‌باشید که چاپ فلکسی برای دیده شدن به تابلوی مخصوص نیاز دارد و استفاده از این امکانات برای شما هزینه‌بر خواهد بود؛ اما بنر نیازی به تابلو ندارد. از طرفی چاپ های فلکسی به ‌دلیل عبور نور، به خوبی دیده می‌شوند؛ اما برای دیده شدن بنر در فضاهای تاریک یا دیده شدن آن‌ها در شب، باید حتماً از پروژکتور استفاده‌کنید.
  • تفاوت دیگر آن‌ها، این است که بنرها نیازی به قاب ندارند و می‌توانید آن‌ها را بدون هیچ امکاناتی نصب کنی، با این حال چاپ های فلکس حتماً باید به همراه قاب نصب شوند.

 

مزایای چاپ فلکس چیست؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید بدانید، این است که چاپ فلکس چه مزایایی برای شما خواهد داشت. در اولین درجه این نوع تبلیغات بسیار مقرون به صرفه است و در کنار هزینه های قابل پرداخت، بازخورد بسیار خوبی دارد. همچنین سایزهای مختلفی برای چاپ فلز در نظر گرفته می‌شوند و برای چاپ هایی در ابعاد گسترده نیز، می‌توانید از این نوع استفاده ‌کنید.

انعطاف پذیری این روش بسیار زیاد است و از طرفی وزن آن‌ها کاملاً سبک خواهد بود. شما می‌توانید به کمک نورپردازی های ویژه ای که در چاپ فلکس وجود دارند، جلوه های بصری زیادی را پوشش دهید. معمولاً این نوع چاپ ها بسیار با کیفیت و ظرافت انجام می‌شوند و نظر مخاطبین زیادی را با سلیقه های متفاوت، به خود جلب می‌کنند.

مقاومت نوع چاپ و جوهر استفاده‌ شده در تابلوهای فلکس در برابر عوامل خارجی و همچنین در مقابل دماهای مختلف بسیار زیاد است. همچنین نصب و تعویض آن‌ها بسیار راحت خواهد بوده و در کمترین زمان انجام‌می‌شود. این نوع چاپ ها در تابلو قرار می گیرند و علاوه بر نورپردازی بسیار حرفه ای که روی آن‌ها انجام‌می‌شود، از آسیب رسیدن به این نوع چاپ و پارگی آن‌ها نیز، جلوگیری خواهد شد. از طرفی از فاصله های مختلف و حتی از دور نیز جلب توجه می‌کنند و قابل ‌دیدن می‌باشند.

 

12

چاپ فلکس با بهترین قیمت در چاپ سبحان

مجتمع چاپ و تبلیغات سبحان با نام آشنای چاپ سبحان به‌ عنوان یک مجموعه پیشرو در ارائه خدمات صنعت چاپ و تبلیغات محیطی، فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در عرصه سفارش‌های چاپ آغاز نموده است و به ‌واسطه حُسن انجام کار، ارائه خدمات با کیفیت و مسئولیت‌پذیری بالا توانسته در حوزه صنعت چاپ، میان مشتریان و همکاران سهم بازار مناسبی برای خود ایجاد نماید.

این مجموعه با استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ دنیا که در چاپخانه مجهز خود دارد، توانسته طیف وسیعی از محصولات چاپی اعم از چاپ فلکس، چاپ بنر، چاپ کاغذ دیواری، چاپ استیکر و خدمات چاپ نمایشگاهی را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه کند. چاپ سبحان برای سهولت هر چه‌ بیشتر مشتریان، بستر آنلاینی را فراهم نموده است تا بتوانند در هر لحظه و هرجا به ‌صورت آنلاین محصولات چاپی مورد نظرشان را در سایت www.sobhanprint.com مشاهده کرده و به آسانی سفارش خود را ثبت نمایند.