استفاده از جک های پارکینگی کامفورت چه مزایایی دارد؟

این روزها استفاده از جک های پارکینگی با توجه به مزیت های فراوان و کاربری بسیار راحتی که دارند در مقایسه با گذشته بسیار بیش تر شده است. جک پارکینگی کامفورت نیز یکی از این جک های کنترل از راه دور می باشد که جز پر کاربرد ترین و پر طرفدارترین جک پارکینگ موجود در بازار به شمار می رود. نصب این نوع از جک ها بر روی انواع مختلف درب ها باعث می شود که این درب ها بتوانند به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت عوامل انسانی باز و بسته شوند و همین سهولت در تردد یکی از مزیت های فراوان این جک ها می باشد که آن ها را به ابزارهایی کارآمد و محبوب تبدیل کرده است؛ به گونه ای که این روزها می توان در اکثر پارکینگ ها و ورودی های مختلف این نوع از جک ها را مشاهده نمود.

 

کاربرد جک های پارکینگی کامفورت

جک کامفورت را می توان بر روی انواع مختلف درب ها نصب کرده و آن ها را به درب های اتوماتیک تبدیل نمود، اما به طور عمده جک های کامفورت در درب های سنگی که وزن بالایی هم دارند به کار می روند. در واقع می توان گفت که جک های کامفورت انتخابی بسیار مناسب و به جا برای استفاده در درب های سنگین و بادگیر می باشند. همان طور که گفتیم، این نوع جک پارکینگی یکی از پر فروش ترین جک های موجود در بازار می باشد. علت این محبوبیت بالا و طرفداران فراوان این جک پارکینگی در کارکرد بسیار راحت و مناسب آن می باشد که توانسته است در شرایط مختلف محیطی و موقعیت های گوناگون بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذارد.

مشخصات جک های پارکینگی کامفورت

جک های کامفورت یکی از قوی ترین و پر کاربردترین انواع جک های موجود در بازار به شمار می روند. یکی از عواملی که به قدرت هر چه بیش تر این نوع از جک های پارکینگی بسیار کمک کرده است، موتور به کار رفته در آن ها می باشد. موتور نصب شده در جک های کامفورت یک موتور بسیار قوی و مقاوم است که سهم قابل توجهی در قدرت بخشیدن هر چه بیش تر به این جک ها داشته است.

این موتورها در واقع علت اصلی توانایی این جک ها در تحمل وزن های بسیار سنگین درب ها می باشند. این نوع جک ها می توانند یک انتخاب بسیار به جا برای انواع درب های پارکینگ به شمار روند و به عنوان جک های لولایی در این درب ها مورد استفاده قرار گیرند.

عاملی که باعث افزایش کارایی و بهبود کارکرد این گونه از جک ها شده است، به کار گیری یک ماردون بسیار قطور و مستحکم در آن می باشد که به این جک ها مقاومت و قدرت بیش تری بخشیده است.

در این نوع از جک پارکینگ از لوله هایی استفاده شده است که قطر بالایی دارند و این ضخامت بالا در لوله های به کار رفته در جک های پارکینگی آن ها را به جک هایی محکم و مقاوم تبدیل کرده است. از میان کلیه قطعات به کار رفته در ساخت جک های کامفورت یکی از اصلی ترین و مهم ترین آن ها، ماردون ضخیم استفاده شده در ساخت جک های کامفورت می باشد که نقش قابل ملاحظه ای را در کارکرد و استحکام جک ها بر عهده دارند.

به کار گیری همین قطعه پر کاربرد در جک های کامفورت باعث شده است که این جک ها جهت استفاده در درب های اتوماتیک و درب پارکینگ ها یک گزینه مناسب به شمار روند.

31

 

استفاده از جک های پارکینگی کامفورت چه مزایایی دارد؟

همان طور که در مطالب پیشین نیز اشاره کردیم، استفاده از انواع جک های پارکینگی در میان افراد مختلف روز به روز در حال گسترش می باشد و جک های کامفورت نیز یکی از بارزترین نمونه های این کاربرد همه جانبه می باشد. استفاده از این نوع جک ها با مزیت های فراوانی همراه است که آن را به یک انتخاب شایسته برای انواع درب های اتوماتیک تبدیل کرده است. کاربردهای این نوع از جک ها تنها به درب های اتوماتیک ختم نشده و از ان ها می توان در درب های پارکینگ و درب های لولایی نیز استفاده کرده و از مزایای متعدد آن ها بهره مند شد.

از مهم ترین مزیت های جک های کامفورت می توان به مقاومت و استحکام بالای آن ها اشاره کرد که باعث شده است استفاده از این جک ها در ساختمان های مختلف امنیت آن منطقه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. شما می توانید با خیالی راحت این جک ها را بر روی درب های سنگین و بادگیر خود نصب کرده و از قابلیت های گوناگون آن بر روی درب های خود لذت ببرید. این جک ها به واسطه وجود ماردون ضخیم به کار رفته در آن ها و قطر بالای لوله های موجود در آن ها توانایی تحمل وزن های بالا را دارند، بدون این که در عملکرد خود دچار اختلال و کندی شوند. حرکت این درب ها در هنگام باز و بسته شدن کاملا یکنواخت بوده و در حین کار کردن هیچ نوع ضربه و فشاری بر درب ها وارد نمی شود.

تعمیر جک پارکینگی کامفورت

همانند تمامی تجهیزات و لوازم برقی موجود در بازار، جک های پارکینگی هم ممکن است در مواقعی با ایراداتی رو به رو شده و کارکرد آن ها دستخوش تغییراتی شود. چنان چه هر گونه اختلالی در عملکرد جک های پارکینگی کامفورت نصب شده بر روی درب های خود مشاهده کردید، لازم است تا پس از شناسایی مشکل نسبت به برطرف کردن ان اقدام نمایید تا از بروز خرابی های بیش تر و اختلالات گسترده تر پیشگیری نمایید. البته توصیه می شود که در این امر از یک فرد ماهر و متخصص که تجربه تعمیر جک پارکینگ را داشته باشد کمک بگیرید تا بتوانید مشکل موجود را راحت تر شناسایی کرده و سپس آن را به کلی برطرف نمایید.

یکی از رایج ترین مشکلات به وجود آمده در جک های پارکینگی کامفورت، باز نشدن درب ها می باشد که می تواند علت های گوناگونی داشته باشد. ممکن است باتری ریموت شما تمام شده باشد و یا کد ریموت شما به گونه ای حذف شده باشد. همچنین احتمال قطع بودن برق ساختمان و یا برق ورودی مدار کنترل نیز وجود دارد و در این حالت سیستم اشکالی پیدا نکرده است. در مواقعی هم مشاهده شده است که درب ها باز شده اما بسته نمی شوند که می تواند ناشی از خراب بودن چشمی درب های پارکینگ باشد. اگر متوجه شدید که در درب های شما یکی و یا هر دو بازوی درب ها به درستی کار نمی کنند، احتمال دارد موتور بازوها خراب شده و یا سیم متصل به آن ها دچار قطعی شده باشد. حال چنان چه هیچ کدام از بازوها کار نکرده و یا سیستم به کلی از کار بیفتد و فلاشرها نیز کار نکنند، می تواند بیانگر این نکته باشد که سیم های دستگاه به طور کامل قطع شده اند. در هر حال در صورت مشاهده هر گونی مشکلی در عملکرد جک های پارکینگی خود لازم است تا پس از مشورت با یک فرد با تجربه در این زمینه نسبت به رفع مشکل موجود اقدام نمایید.

32

جمع بندی

این روزها با توجه به مکانیزه شدن اکثر فعالیت های انسان و به کار گیری ابزارها و تجهیزات مختلف در امور روزمره، افراد به دنبال انجام کارهای روزانه خود به سریع ترین و راحت ترین شکل ممکن می باشند. درب های اتوماتیک یکی از پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده در مراکز و ساختمان های گوناگون می باشند که به کار گیری آن ها رفت و آمدها را با سهولت بیش تری همراه کرده و امنیت ساختمان ها را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. استفاده از این نوع از درب ها تنها با نصب جک بر روی آن ها امکان پذیر است که در میان آن ها، جک های پارکینگی کامفورت یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین جک های موجود در بازار را تشکیل می دهند.