مناسب ترین ایرلاین برای سفر به کیش کدام است؟

فرودگاه جزیره کیش یکی از پایانه‌های پرواز هوایی در کشور است که از سال 1356 افتتاح شد و اکنون به بسیاری از شهرهای بزرگ کشور پرواز دارد. ورود بالای گردشگران به این جزیره سبب شده‌ است تا تعداد ایرلاین‌های فعال در جزیره کیش بیشتر شده و این فرودگاه‌ به یکی از پایانه‌های هوایی پر رفت‌وآمد در سطح کشور تبدیل شود.

اگر شما نیز قصد دارید از طریق سفر هوایی به این جزیره سفر کنید و درباره ایرلاین‌های فعال در فرودگاه کیش اطلاعاتی ندارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. چون در ادامه قصد داریم بعد از معرفی کلی این شرکت‌های هواپیمایی، چند نمونه از بهترین‌های آن‌ها را از نگاه مسافران جزیره معرفی کنیم.

01

ایرلاین‌های فعال در فرودگاه کیش

‌همان‌طور که در بخش ابتدایی این مطلب گفتیم، درخواست بالا برای رزرو پروازهای ورودی و خروجی به فرودگاه کیش باعث شده است تا بسیاری از شرکت‌های هوایی داخلی، روزانه یا در طول هفته پروازهایی را از شهرهای مختلف ایران به مقصد کیش انجام دهند. اسامی این شرکت‌ها را در فهرست زیر می‌توانید مشاهده کنید:

  • ایران ایر
  • کیش ایر
  • ایران ایرتور
  • آتا
  • آسمان
  • کاسپین
  • کارون
  • معراج
  • ماهان
  • سپهران
  • تابان
  • قشم
  • زاگرس

بهترین ایرلاین‌های خطوط هوایی کیش

اجرای تور کیش از شیراز یا سایر شهرهایی که فرودگاه دارند، شما را با انتخاب‌های متعدد فهرست بالا روبرو می‌کند. برگزیدن یکی از این شرکت‌های هواپیمایی به شرایط و معیارهای مختلف و اولویت هر یک از آن‌ها برای شما بستگی دارد.

02

طبق نظر و رضایت بسیاری از مسافران فرودگاه این جزیره، چند مورد از بهترین ایرلاین‌های فعال در فرودگاه کیش از قرار زیر هستند:

1. ماهان ایر

بسیاری از مسافران اعتقاد دارند که ایرلاین ماهان ایر در بین ایرلاین‌های فعال در فرودگاه کیش، بهترین است. ماهیان ایر توانسته است طی سال‌های اخیر یکی از برترین هواپیمایی‌های کشورمان در سفرهای داخلی و حتی خارجی باشد و با داشتن پروازهای متعدد از فرودگاه‌های مختلف کشور، آماده خدمت‌رسانی به همه مسافران این جزیره زیبا است.

کادر اجرایی ماهان ایر با روش‌های جدید و اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند و امکانات آن‌ها بهتر از سایر شرکت‌های ایرانی است. به‌همین دلیل اغلب قیمت بلیط هواپیماهای ماهان نیز از سایر شرکت‌ها بیشتر است.

2. ایران ایر

دومین اما بزرگترین ایرلاین فعال در فرودگاه کیش، ایران ایر است که پروازهای به‌راحتی از نظر کیفیت و تعداد با ماهان ایر رقابت می‌کنند. پذیرایی شایسته این شرکت هواپیمایی از مسافران و رفتار مناسب خدمه آن از جمله دلایلی هستند که درکنار خدمات ویژه معلولان باعث شده‌اند که ایران ایر به یکی از بهترین گزینه‌های هوایی برای سفر به کیش تبدیل شود.

3. کیش ایر

کیش ایر، به‌عنوان یکی دیگر از ایرلاین‌های فعال در فرودگاه کیش، هواپیمایی ویژه جزیره است که علاوه ‌بر پروازهای این منطقه به سایر فرودگاه‌های کشورمان و بالعکس، در خطوط بین‌المللی نیز فعالیت دارد.

به ‌نظر افرادی که با این شرکت هواپیمایی سفر کرده‌اند، پروازهای کیش ایر از استاندارد و امنیت قابل قبولی برخوردار بوده و رفتار کادر اجرایی آن نیز بسیار مناسب و حرفه‌ای است.

همچنین منوی بسیار متنوع کیش ایر که زیر نظر متخصصان تغذیه طراحی و آماده می‌شود و تنوع بالایی که در هر سفر دارد، دلایل دیگری برای محبوبیت بیشتر این هواپیمایی در بین مردم هستند.

4. زاگرس ایر

یکی دیگر از ایرلاین‌های فعال در فرودگاه کیش با اعتبار و محبوبیت بالا، هواپیمایی زاگرس است که در بیشتر فرودگاه‌های داخلی حضور دارد.

رفتار مناسب و حرفه‌ای پرسنل زاگرس ایر، و امنیت بالای پروازهای آن علت اصلی رونق گرفتن پروازهایش در چند سال اخیر از جزیره کیش به سراسر کشور هستند.

03

5. وارش

از جدیدترین ایرلاین‌های فعال در فرودگاه کیش می‌توانیم به شرکت تازه تاسیس وارش در مازندران اشاره کنیم که علاوه بر فعالیت بین تهران و کیش، روازنه در بین سایر فرودگاه‌ها نیز پرواز دارد. هواپیمایی وارش قیمت مناسبی دارد و بیشتر انتخاب کسانی است که تصمیم می‌گیرند به‌طور مستقل و بدون رزرو تور به عروس خلیج فارس سفر ‌کنند.

6. معراج

از میان شرکت‌های فعال در فرودگاه کیش می‌توانیم به هواپیمایی معراج به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود اشاره کنیم. شرکت معراج معمولا پروازهای خود را راس ساعت مشخص شده انجام می‌دهد و این موضوع بزرگترین مزیت آن نسبت به سایر ایرلاین‌های فعال در فرودگاه کیش است.

همچنین هواپیماهای این شرکت از نظر سلامت و تعمیرات از استاندارهای بین‌المللی برخوردار هستند، به‌همین سبب امنیت بالایی دارند. متقاضیان تور کیش از تهران معمولا با هواپیمایی معراج به جزیره می‌آیند.

سخن نهایی

کیش مقصد گردشگری جذاب برای ایرانیان و حتی گردشگران خارجی است. سفر به کیش به شکل‌های مختلف امکان‌پذیر است اما اکثر افراد به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها تصمیم می‌گیرند با تور و به‌صورت هوایی به این بخش از کشورمان بروند.

با افتتاح فرودگاه جزیره کیش در اواسط دهه 50 تا به امروز، شرکت‌های هواپیمایی متعددی در این خط مشغول به فعالیت شدند که همه آن‌ها را در این مطلب نام بردیم.

همچنین در ادامه به معرفی بهترین ایرلاین‌های فعال در فرودگاه کیش از نظر مردم پرداختیم تا هنگام سفر به این جزیره بتوانید بهترین گزینه را با توجه به اولویت‌های خود انتخاب کنید.

منبع نوشته : https://hamsafarha.com