شرکت حسابداری مالی کده

خدمات مالی و مالیاتی یکی از مهم ترین ارکان در واحدهای تجاری و سازمان می باشد. شرکت حسابداری مالی کده با ارائه خدمات مالی و مالیاتی از قبیل ، خدمات حسابداری ، مشاوره مالیاتی می تواند شما را در راستای رشد و توسعه مجموعه یاری کند و از ضرر و زیان احتمالی پیشگیری نماید. این شرکت حسابداری با ارائه رهنمودهای مالی و سایر مباحث مربوطه از قبیل تحلیل و آنالیز ارقام و بازار و ارائه گزارش های مدیریتی به هیئت مدیره و مدیران ارشد ، مسیرهای جدیدی را با هدف رشد و افزایش سود آوری شرکت پیش روی مجموعه قرار دهد. اگر به یک شرکت حسابداری جهت مشاوره مالیاتی، خدمات حسابداری نیاز دارید می توانید با کارشناسان مجرب مالی کده در حوزه های مالی و مالیاتی تماس حاصل کنید و مشاوره و خدمات مد نظر را دریافت کنید.

 

مشاوره مالیاتی

مالیات یک موضوع جدا نشدنی از تمام کسب و کارها می باشد و این روزها همه واحد های تجاری و سازمانها با امور مالیاتی در ارتباط هستند. مالیات یک مبحث تخصصی است و برای انجام و دریافت راهنمایی در این حوزه می بایست مانند سایر حوزه ها که به متخصص مربوطه مراجعه می کنند،  به کارشناس یا مشاور مالیاتی مراجعه کرد و از ایشان مشاوره مالیاتی لازم را دریافت کرد وگرنه مراجعه به افراد غیر متخصص یا مبتدی در این حوزه می تواند عواقب سنگینی برای سازمان در پی داشته باشد. یکی از افراد متخصص در زمینه مالیاتی مشاور مالیاتی است. مشاور مالیاتی یک نفر آشنا و مسلط به قوانین مالیاتی است که به صورت تخصصی از جزئیات، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و... مطلع است و متناسب با ویژگی های هر مجموعه مشاوره لازم را ارائه می دهد. برای داشتن مشاور مالیاتی راه های متفاوتی وجود دارد که از طریق آن می توان مشاور مد نظر خود را با توجه به نیازهای کسب و کار استخدام کرد.

یکی از راه های داشتن مشاور مالیاتی همکاری با یک مشاور با شخصیت حقیقی است . این اشخاص شخصیت حقوقی ندارند و به عنوان یک فرد عادی به ارائه خدمات و مشاوره مالیاتی می پردازند ، آنها می توانند به وسیله مهارت های فنی و فردی خود به تنهایی خدمات و مشاوره لازم را به طرف مقابل ارائه دهند. راه دیگر همکاری با اشخاص حقوقی است در زمینه ارائه خدمات مشاوره مالیاتی است. این شرکت ها ثبت رسمی شده اند و داری شناسه ملی و شماره ثبت هستند و به همین موجب از اعتبار بیشتری نسب به شخصیت حقوقی برخوردارند. این شرکت ها می توانند گزینه مطلوب تری برای دریافت خدمات و مشاور مالیاتی باشند. شرکت های خدمات مالی و مالیاتی از نظر هزینه ای نیز معمولا بصرفه تر هستند زیرا مودیان ترجیح می دهند که برای دریافت تمام خدمات شرکت خود در حوزه مالی و مالیاتی از قبیل حسابداری ، مالیاتی، حسابرسی، بیمه و... از یک مجموعه خدمات دریافت کنند و این شرکت ها به دلیل تخصصی بودن در این امر و داشتن کارشناسان و مدیران متخصص در تمام حوزه ها توانایی ارائه مشاوره مالی و مشاوره مالیاتی به صورت جامع را دارند.

 

روش های دریافت مشاوره مالیاتی

دریافت مشاوره مالیاتی روش های متفاوتی دارد و هر مجموعه با توجه به نیازهای خود و شرایطی که در پیش دارد از روشهای دریافت مشاوره مالیاتی استفاده می کند. مشاوره مالیاتی به 3 شکل مشاوره مالیاتی تلفنی، مشاوره مالیاتی آنلاین و مشاوره مالیاتی حضوری قابل انجام است که هر کدام را بررسی خواهیم کرد:

  • مشاوره مالیاتی تلفنی : یکی از راحت ترین و سریعترین روش های مشاوره مالیاتی به صورت تلفنی است. ابتدا یک مجموعه یا شخص به بررسی نیازهای مالیاتی خود می پردازد و سپس با مشاوره مالیاتی مربوطه به صورت تلفنی تماس برقرار می کند و موضوعات مالیاتی را با ایشان مطرح می کند، مشاوره مالیاتی نیز با توجه به شرح حال مجموعه و احتیاج ایشان رهنمود های لازم و مشاوره در راستای بهبود شرایط شرکت در حال یا آینده را ارائه می دهد.
  • مشاوره مالیاتی آنلاین : مشاوره مالیاتی به صورت آنلاین یکی از روش های نو و جذاب در این مبحث است. در هر محل جغرافیایی در داخل یا خارج کشور با داشتن یک موبایل یا کامپیوتر و... به همراه اینترنت می توان با مشاوره مربوطه ارتباط برقرار کرد و موضوعات مالیاتی را مطرح کرد و در همان بستر اینترنت به کمک شبکه های اجتماعی و ابزارهای مرتبط با این امر می توان فایل ها و اسناد مورد نظر را برای یکدیگر ارسال و مطالعه کرد. گفت و گو به صورت آنلاین بین طرفین می تواند به صورت صوتی و تصویری باشد.
  • مشاوره حضوری: یکی از روش های رایج دریافت مشاوره مالیاتی به صورت حضوری می باشد. شخص دریافت کننده مشاوره مالیاتی و شخص ارائه دهنده مشاوره مالیاتی در یک محل با هماهنگی حضور به عمل می آورند و در مورد موضوع مالیاتی مربوطه صحبت های لازم را انجام می دهند، اسناد و مدارک مربوطه در صورت نیاز به صورت فیزیکی قابله ارائه و مشاهده است. این روش از روش های دیگر هزینه بیشتری دارد و زمان بر تر است. زیرا این نوع مشاوره مالیاتی نیاز به ایاب و ذهاب است و در بعضی مواقع فواصل ممکن است زیاد باشد و حتی غیر قابل انجام ، به همین دلیل در صورت عدم وجود شرایط مشاوره حضوری به دلیل کمبود وقت و مسافت بالا ، مشاوره مالیاتی به صورت آنلاین یا تلفنی انجام می شود.

81

مشاوره مالیاتی در تهران و شهرستان

همه افراد و اشخاص که فعالیت تجاری و اقتصادی دارند باید تکالیف  مالیاتی خود را انجام دهند و قوانین مالی و مالیاتی را به جای آورند. یکی از موضوعات داغ ، مشاوره مالیاتی در تهران و شهرستان ها می باشد. در تهران و سایر شهرهای بزرگ به دلیل حجم بالای فعالیت اقتصادی و تجاری مردم این موضوع بسیار مورد تقاضا می باشد و مشاوران مالیاتی در تهران و سایر شهرهای بزرگ بسیار سرشان شلوغ است. موضوع مالیاتی در شهرستانها هم مطرح است و فقط برای شهر های بزرگ نیست. کسب و کارهای مستقر در شهرستان ها معمولا به دلیل کمبود نیروی متخصص در بیشتر حوزه مخصوصا موضوع مالیات بسیار رنج می برند ولی امروزه به دلیل آسانتر شدن ارتباطات و پیشرفت تکنولوژی آنها نیز می توانند حد اقل از راه دور و به صورت تلفنی و آنلاین مشاوره مالیاتی مربوط به کسب و کار خود را دریافت نمایند.

مودیان و مردم برای مشاوره مالیاتی در تهران و شهرستان می توانند از سه روش حضوری و آنلاین و تلفنی استفاده کنند، معمولا اگر مشاور مالیاتی از نظر مسافت به محل آن کسب و کار نزدیک باشد به صورت حضوری مشاوره مالیاتی خود را انجام می دهند و در صورت عدم وجود شرایط برای طرفین و کاهش هزینه مشاوره مالیاتی بهتر است از روش های آنلاین و تلفنی برای مشاوره استفاده کرد. قبل از شروع هر مشاوره مالیاتی شخص دریافت کننده مشاوره می بایست از نیازها و ضعف های مالیاتی خود آگاه باشد و آن را در جلسه مشاوره با طرف مقابل مطرح کند تا بهترین بازدهی را دریافت کند.

خدمات حسابداری

حسابداری یکی از پر تقاضا ترین عملیات ها در هر کسب و کاری است و یکی از ارکان اصلی در سازمان­ ها می باشد. خدمات حسابداری از ایام قدیم مورد استفاده مشاغل و کسبه بوده است و به مرور با تاسیس شرکت ها و تشکل های اقتصادی یکی از مهم ترین نیازهای هر مجموعه به حساب می آید. حسابداری به نوعی زبان تجارت است و طبیعی است که در فعالیت های اقتصادی و تجاری خدمات حسابداری بسیار پر تقاضا باشد و در تمام کشورهای دنیا نیز بازار کار خوبی دارد. کسب و کارها برای شفافیت در تراکنش ها و رویدادهای مالی خود نیاز به واحد حسابداری دارند و برای نظم بخشیدن به امور مالی خود می بایست خدمات حسابداری دریافت کنند. مباحث حسابداری خود در زیر مجموعه خدمات مالی قرار می گیرد و مباحث مالیاتی هم به نوعی جزو امور مالی شرکت ها و کسب و کارها هستند. خدمات حسابداری و خدمات مالیاتی خود با یکدیگر رابطه مستقیم دارند و برای داشتن یک وضعیت مالی خوب می بایست خدمات حسابداری و مالیاتی به کیفیت دریافت شود.

یکی از مباحثی که نقطه عطف حسابداری و مالیاتی است ، حسابداری مالیاتی است. همانطور که گفتیم حسابداری با امور مالیاتی رابطه مستقیم دارد و مکمل یکدیگر هستند. برای انجام حسابداری مالیاتی به یک حسابدار آشنا به قوانین و تکالیف مالیاتی نیاز است که به عنوان حسابدار مالیاتی در نظر گرفته می شود. با توجه به چالش های مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی حسابداری مالیاتی یکی از موضوعات جاری در تمام کسب و کارها می باشد.

روش های دریافت خدمات حسابداری

دریافت خدمات حسابداری از راه های گوناگونی میسر می شود و برای انجام آن نیاز به یک نفر یا افرادی متخصص در حسابداری می باشد. کارشناسان حسابداری به طور معمول دارای مدرک کارشناسی حسابداری هستند و طی محاسبه به استخدام سازمان می شوند. اما دریافت خدمات حسابداری علاوه بر رابطه استخدامی با یک شخصیت حقیقی راه دیگری نیز دارد. سازمان ها و واحد های تجاری می توانند خدمات حسابداری خود را برون سپاری کنند و با شرکت ها یا اشخاص حقیقی همکاری کنند. اشخاص حقیقی مانند همان کارمند استخدامی می باشد ولی به طور مستقیم استخدام مجموعه نمی شود و تحت یک قرارداد کاری مسولیت حسابداری شرکت را قبول می کند و به انجام امور می پردازد ، اما اشخاص حقوقی نیز تحت عنوان شرکت حسابداری یا شرکت خدمات مالی و مالیاتی نیز خدمات حسابداری و مالیاتی ارائه می دهند و به عنوان یک انتخاب خوب و بصرفه شناخته می شوند.

شرکت حسابداری با ارائه خدمات حسابداری به صورت برون سپاری و ارائه قرار داد رسمی به موجب داشتن شناسه مالی و شماره ثبت ، از اعتبار بالایی برخوردار هستند و انسجام سازمانی بیشتری نسبت به اشخاص عادی دارند. کار کردن با شرکت حسابداری از نظر هزینه نیز به صرفه تر است ، به این خاطر که شرکت حسابداری در ارائه خدمات تنوع دارد و خدماتی از قبیل مالیاتی و بیمه و حسابرسی نیز ارائه می کند و یک کسب و کار دیگر نیاز نیست برای تک تک این خدمات با کسان دیگر قرارداد عقد کنند و به خاطر دریافت خدمات جامع از یک شخص از نظر میزان دستمزد شرکت حسابداری برایش بصرفه تر است. اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی برای دریافت خدمات حسابداری و مالیاتی می توانند به صورت تمام وقت ، پاره وقت، پروژه ای و دورکاری و... با شرکت حسابداری همکاری کنند.

خدمات حسابداری در تهران و شهرستان ها

کیفیت خدمات حسابداری برای شرکت ها و اشخاص حقیقی بسیار با اهمیت است و دلیل آن به خاطر حساس بودم مباحث مالیاتی و حسابداری است برای مجموعه ها است. تمام کسب و کارها در تمام دنیا نیاز به خدمات حسابداری برای سازمان خود دارند. خدمات حسابداری در تهران هم به دلیل حجم بالای فعالیت اقتصادی بسیار بازار خوبی دارد ، البته در سایر شهرهای بزرگ نیز چنین حالتی وجود دارد و مجموعه های به دنبال حسابداران یا مشاوران مالی و مالیاتی خبره هستند تا وضعیت مالی و مالیاتی خود را مدیریت کنند. مجموعه ها ابتدا باید شرایط و وضعیت خود را از نظر حجم کار ، نوع فعالیت و محل جغرافیایی بسنجند و سپس به دنبال حسابدار مورد نظر خود باشند و با توجه به شرایط خدمات حسابداری را دریافت کنند. خدمات حسابداری در تهران می تواند به صورت حضوری ، تمام وقت ، نیمه وقت و دورکاری و... باشد. همه این موارد بستگی به نیازهای مجموعه و شرایط حسابدار دارد. همچنین بودجه در نظر گرفته شده برای دستمزد انجام امور مالی بسیار در انتخاب روش ها متفاوت است.

خدمات حسابداری در شهرستانها نیز به دلیل کمبود نیروی متخصص دار چالش است. نیاز به خدمات حسابداری در تهران و شهرستان فرقی با یکدیگر ندارد یعنی همه به حسابداری نیاز دارند ولی کمبود نیروی متخصص در شهرستانها باعث می شود که برخی از آنها برای انجام امور حسابداری خود به صورت دورکاری با متخصصان سایر شهرها ارتباط برقرار کنند که با این کار هم کیفیت بهتری از خدمات می توانند دریافت کنند و هزینه کمتری نیز متحمل شوند از نظر پرداخت دستمزد انجام خدمات حسابداری.

 

شرکت حسابداری

همانطور که مطرح شد دریافت خدمات حسابداری و مالیاتی از راه های متنوعی برخوردار است که یکی از آنها همکاری با شرکت حسابداری است . شرکت حسابداری تحت عناوین دیگری مانند شرکت خدمات مالی و مالیاتی نیز شناخته می شوند. شرکت حسابداری به دلیل ثبت رسمی در اداره ثبت شرکت ها و داشتن شناسه ملی و شماره ثبت از اعتبار مناسبی نسبت به اشخاص حقیقی برخوردار است. این شرکت ها خدمات متنوعی از قبیل خدمات حسابداری، خدمات مالیاتی، حسابرسی داخلی، بیمه و... ارائه می­کنند.

شرکت حسابداری به اشکال متفاوتی خدمات حسابداری و مالیاتی ارائه می کنند. خدمات حسابداری می تواند به صورت دورکاری یا حضوری و یا تمام وقت و پاره وقت ارائه شود. شرکت های حسابداری از مدیران و کارشناسان متعددی در حوزه های مختلف مالی و مالیاتی تشکیل شده اند و به همین خاطر است که خدماتشان جامع است. مدیران ارشد بر کار اجرایی کارمندان شرکت نظارت دارند و آنها را کنترل می کنند پس یکی از ویژگی های شرکت حسابداری کنترل امور حسابداری توسط مدیران مالی خبره است. شرکت های حسابداری به گونه ای علاوه بر انجام عملیات حسابداری حکم مدیر مالی برای مشتریان خود را دارند و این یعنی کیفیت بالای خدمات و هزینه کمتر برای استفاده کنندگان از خدمات شرکت حسابداری.

82

خدمات شرکت حسابداری مالی کده

شرکت حسابداری مالی کده ارائه دهنده خدمات مالی، مالیاتی، حسابداری، بیمه و حسابرسی و... خدمات نوین و ارزنده را به مشتریان خود ارائه می کند. به دلیل تنوع ارائه خدمات در حوزه های مختلف مالی و مالیاتی ، مشتریان می توانند بر روی انسجام و یکپارچگی امور متکی باشند و با اطمینان خاطر خدمات را دریافت کنند. همانطور که مطرح شد خدمات مالی و مالیاتی با یکدیگر در ارتباط هستند و ضعف در هر یک از مباحث می تواند بر حوزه دیگر تاثیرگذار باشد. اما شرکت حسابداری مالی کده این مشکل را حل کرده است و برای شرکت ها یکپارچگی مالی را به ارمغان آورده است. شرکت حسابداری مالی کده از کارشناسان و مدیران خبره ای در تمام امور مالی و مالیاتی تشکیل شده است که تمام موضوعات را پوشش می دهند و به دلیل هسته یکسان در تمام امور ، مسائل و چالش ها به راحتی و در سریعترین زمان ممکن حل و رفع می شوند.

شرکت حسابداری مالی کده علاوه بر اجرای امور به مباحث مشاوره مالی و مالیاتی نیز مسلط است و برای کسانی که نیاز به رهنمودهای مالی و مالیاتی نیاز دارند خدمات مشاوره ای ارائه می دهد. مشاوره مالی، مشاوره مالیاتی، مشاوره تامین سرمایه مانند اخذ تسهیلات و وام بانکی و... از سایر خدمات این شرکت حسابداری است. شما نیز در صورت نیاز به خدمات حسابداری می توانید با شرکت حسابداری مالی کده تماس حاصل نمایید و از خدمات این شرکت به طور گسترده و کامل بهره ­مند شوید.