آشنایی با فروشگاه‌های اینترنتی گروه دیجی کالا برای خرید ارزان‌تر

حتماً تا به حال نام دیجی کالا را شنیده‌اید. بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعال در ایران که از سال 85 فعالیت خود را با ایجاد سایت نقد و بررسی دوربین و بعد‌ها کالای دیجیتال آغاز کرد. در حال حاضر این سایت تنوع محصولی بیش از 8 میلیون دارد و ماهانه بیش از 2 میلیون ثبت سفارش را میزبانی می‌کند. از آنجایی که احتمالاً تمامی افراد با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و خدمات آن آشنایی دارند، در ادادمه به بررسی اصلی‌ترین زیرمجموعه‌های این کسب و کار که حوزه اصلی آن‌ها نیز در حوزه فروش اینترنتی کالا است پرداخته شده است.

دیجی کالا یک فروشگاه عمومی است که در تمامی دسته‌بندی‌های محصولی، نیاز کاربران به خرید را مرتفع می‌سازد. از انواع کالای دیجیتال، لوازم خانگی، اقلام مد و پوشاک گرفته تا کالای سوپرمارکتی و تند مصرف. اما در کنار فروشگاه اصلی شاهد حضور سایر وب سایت‌هایی هستیم که با نام و برند مختص به خود در حال فعالیت هستند. در واقع تفاوت اصلی هر یک با فروشگاه اصلی دیجی کالا، تمرکز بیشتر بر یک حوزه خاص و البته اشتراتژی بازاریابی متفاوت است.

آشنایی با فروشگاه‌های اینترنتی گروه دیجی کالا برای خرید ارزان‌تر

معرفی فروشگاه‌های گروه دیجی کالا

همانطور که اشاره شد برند دیجی کالا با هدف افزایش تمرکز و تفاوت در استراتژی‌های بازاریابی، فروشگاه‌های مختلفی را ایجاد کرده است. هر یک از این فروشگاه‌ها ویژگی‌های مختص به خود را دارند که موجب می‌شود کاربران به طور مجزا و به صورت همزمان از خدمات هر کدام استفاده کنند.

فروشگاه دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اولین عضو گروه این برند بوده که از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این فروشگاه امکان خرید تمام محصولات موجود در بازار با تنوع بسیار بالا وجود دارد. کیفیت خدمات بالا، پشتیبانی مناسب، برگزرای جشنوراه‌های مختلف، ارائه تخفیف در خرید اکثر محصولات و... از جمله ویژگی‌های اصلی این مجموعه به شمار می‌رود. همچنین یکی از ویژگی‌های اصلی این سایت، امکان استفاده از کد تخفیف دیجی کالا به هنگام خرید است. موردی که می‌توان به خرید ارزان‌تر کمک کند.

فروشگاه دیجی استایل

فروشگاه اینترتنی دیجی استایل از سال 95 فعالیت خود را با هدف ارائه محصولات مد و پوشاک با برند اصلی آغاز کرد. در واقع تمامی کالای موجود در این سایت از برند‌های مطرح جهانی تأمین می‌شد. تا اینکه به علت برخی تغییرات و سیاست‌ها، این فروشگاه تصمیم به تغییر حوزه کاری خود گرفت. در حال حاضر دیجی استایل میزبان بهترین برند‌های ایرانی مد و پوشاک است. اگرچه تنوع محصولی در دیجی استایل در مقایسه با دیجی کالا کمتر است و ممکن است طراحی سایت آن نیز از کیفیت پایین‌تری برخوردار باشد، اما امکان خرید کالای متنوع با استفاده از کد تخفیف دیجی استایل نیز در این فروشگاه وجود دارد.

فروشگاه دیجی کالا جت

دیجی کالا جت از جمله تازه نفس‌ترین فروشگاه زیرمجموعه گروه دیجی کالا به شمار می‌رود. هدف از راه‌اندازی این فروشگاه ارائه خدمات خرید کالای سوپرمارکتی در زمان و با هزینه کمتر است. در واقع تفاوت اصلی دیجی کالا جت با بخش کالای سوپرمارکتی فروشگاه اصلی دیجی کالا، امکان ثبت سفارش از فروشگاه‌های اطراف است. در این صورت امکان ارسال در مدت زمان کمتر و با هزینه ارسال رایگان وجود خواهد داشت. پیشنهادمی کنیم حتماً از خدمات این فروشگاه استفاده کنید. در ضمن هنگام خرید استفاده از کد تخفیف دیجی کالا جت را نیز فراموش نکنید.

بخش فروشگاهی پیندو

پیندو در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد. در ابتدا نوع فعالیت این سایت مشابه سایت‌های درج آگهی محصولات دسته دوم مانند دیوار بود. اما بعد‌ها بخش فروشگاهی نیز به این پلتفرم اضافه شد و هم اکنون امکان ایجاد فروشگاه و درج محصول در این سایت وجود دارد. همچنین امکان پرداخت اینترنتی نیز از ویژگی‌های این سایت به شمار می‌رود.

فروشگاه کمدا

فروشگاه اینترنتی کمدا که مدل کسب و کاری آن تحت عنوان سوشال کامرس در دنیا شناخته می‌شود، در سال 98 توسط دیجی کالا خریداری شد. در این سایت که عموماً آگهی‌های مربوط به کالای مد و پوشاک وجود دارد، محیطی امن و مناسب برای خرید و فروش محصولات مرتبط با این حوزه است.

نحوه استفاده از خدمات فروشگاه‌های گروه دیجی کالا

فرآیند و روال استفاده از خدمات فروشگاهی گروه دیجی کالا بسیار ساده و قابل فهم است. در تمامی این فروشگاه‌ها پس از یافتن محصول مورد نظر و اضافه کردن به سبد خرید خود، می‌توانید وارد مرحله ثبت سفارش شوید. بدین صورت که نیاز است آدرس مورد نظر برای تحویل کالا را وارد کرده و در مرحله آخر هزینه اقلام خریداری شده را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. پس از طی مراحل ذکر شده کافی است منتظر دریافت کالا در زمان مشخص شده باشید.

راهکار خرید ارزان تر از فروشگاه‌های گروه دیجی کالا

فرایند‌های بازاریابی دیجی کالا به گونه‌ای طراحی و اجرا می‌شوند که همواره امکان خرید کالا با تخفیف در این فروشگاه وجود داشته باشد. مورادی مانند پیشنهاد ویژه، فروش ویژه، پشنهاد شگفت انگیز و... اما ممکن است در برخی موارد کالای مورد نظر شما تخفیف نداشته باشد و نیاز باشد هزینه آن به صورت کامل پرداخت شود. در این صورت بهترین روشی که می‌توانید از آن برای خرید ارزان‌تر استفاده کنید، به کار‌گیری کد تخفیف است. کد تخفیف کمک می‌کند تا بر روی هر محصول مطابق با شرایط آن، از تخفیف ویژه برخوردار شوید.