آموزشگاه آنلاین سخن

مجموعه آموزشی آنلاین سخن تدریس خصوصی و عمومی زبان های مختلف را با اساتید برتر و مجرب برگزار میکند. این آموزشگاه کلاس ها و دوره های آموزشی را به صورت حضوری و آنلاین از مقطع مقدماتی تا مقاطع پیشرفته تشکیل میدهد. آموزشگاه آنلاین سخن دارای مدرسان مجرب و باتجربه است که بیش از 10 سال سابقه ی تدریس دارند.  این اساتید تدریس زبان های مختلف را با کیفیت بالا به زبان آموزان ارائه میدهند.

مجموعه آموزشی آنلاین سخن آموزش زبان های مختلف از جمله زبان انگلیسی، زبان فرانسه، زبان آلمانی و زبان ترکی را به دو صورت آنلاین و حضوری ارائه میدهد. همچنین در این آموزشگاه تدریس خصوصی این زبان ها در سنین مختلف به منظور مهاجرت، تحصیلی و تجاری صورت میگیرد.

01

 آموزشگاه آنلاین سخن با برگزاری کلاس های خصوصی نقاط ضعف و قوت هر شخص را شناسایی میکند و با بالا نگه داشتن نقاط قوت زبان آموز، نقاط ضعف او را تقویت میکند. همچنین تدریس خصوصی در این موسسه مزیت هایی مانند تایم کلاسی منعطف، ارتباط راحت با مدرس، تدریس متناسب با هر فرد و تلاش مستمر را برای زبان آموزان به ارمغان می آورد.

مجموعه آموزشی آنلاین سخن بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان و بزرگسالان میباشد. ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چرا موسسه آنلاین سخن را انتخاب کنیم؟

 در واقع این آموزشگاه تمامی مزایای یک کلاس زبان عالی را دارد. زیرا این موسسه دارای اساتید مجرب و ماهر است، دارای منابع آموزشی معتبر و متد های پیشرفته است، تایم کلاسی منعطفی دارد و زمان کلاس مطابق با خواست زبان آموز است ، با کار کردن روی مهارت های چهارگانه زبان آموزان را برای آزمون آیلتس آماده میکند، خدمات مناسبی را به زبان آموزان ارائه میدهد و سعی بر آن دارد که زبان آموزان درگیر مسائل حاشیه ای نشوند. این شرایط می تواند دلیل خوبی برای انتخاب یک آموزشگاه زبان باشد.

در آموزشگاه آنلاین سخن سعی بر آن است که مهارت های چهارگانه ی زبان آموزان تقویت شود. البته ممکن است زبان آموز در هر کدام از این مهارت ها نقاط ضعف و قوتی داشته باشد که با توجه به برگزاری تدریس خصوصی در موسسه آنلاین سخن این مشکل حل میشود.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

مجموعه آموزشی آنلاین سخن تدریس خصوصی زبان انگلیسی را با جدیدترین منابع آموزشی به زبان آموزان ارائه می دهد. اساتید آموزش زبان انگلیسی در این موسسه با در نظر گرفتن سطح علمی زبان آموزان از مبتدی تا پیشرفته آموزش را آغاز میکنند. تدریس خصوصی زبان در آموزشگاه آنلاین سخن به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. همانطور که میدانید زبان انگلیسی زبان بین المللی برای کسب و کار، تجارت، علمی و آموزشی می باشد. از این رو تعداد کسانی که میخواهند این زبان را یاد بگیرند بسیار زیاد است. اما زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی علاوه بر تلاش و پشتکار خود باید به آموزشگاه درستی نیز مراجعه کنند.

02

مجموعه آموزشی و اساتید آن تاثیر بسیار زیادی بر سرعت و نحوه یادگیری دارند. آموزشگاه آنلاین سخن با اساتید برجسته در زمینه آموزش خصوصی زبان انگلیسی کمک بسیاری را به زبان آموزان میکند. در کلاس های عمومی ممکن است افراد با سطح علمی مختلف وجود داشته باشند و اساتید باید مطابق با توانایی کل کلاس مباحث آموزشی را مطرح کنند. اما در این آموزشگاه با تدریس خصوصی زبان انگلیسی امکان این که سطح کلاس مطابق با توانایی های زبان آموز باشد، وجود دارد.

 همچنین در تدریس خصوصی زبان، در انتخاب زمان کلاس انعطاف زیادی وجود دارد. علاوه بر این در تدریس خصوصی زبان انگلیسی تمامی وقت کلاس و استاد در اختیار زبان آموز قرار دارد و او می تواند نهایت استفاده را از این زمان ببرد. در واقع در تدریس خصوصی انگلیسی تمام انرژی استاد برای یک زبان آموز است و استاد هر ابهام و سوالی که برای زبان آموز پیش بیاید را با حوصله پاسخ میدهد.  

تدریس خصوصی زبان در مجموعه آموزشی آنلاین سخن با بهترین و جدیدترین متد های دنیا صورت می پذیرد. این آموزشگاه چندین سال سابقه در زمینه ی تدریس خصوصی و آموزش آنلاین را دارد و سعی دارد که زبان انگلیسی را در کمترین زمان ممکن با کیفیت بالا به زبان آموزان آموزش دهد.

آموزشگاه آنلاین سخن مهارت های Speaking، Listening، Writing و Reading را در آموزش زبان انگلیسی تقویت میکند. البته در تدریس زبان انگلیسی با توجه به نقاط قوت و ضعف زبان آموز، استاد آموزش را شروع میکند. مزیت دیگری که تدریس زبان انگلیسی در مجموعه آموزشی آنلاین سخن وجود دارد این است که زبان آموز می تواند استاد را خود انتخاب کند و اگر به روش تدریس استادی علاقمند است دوره ی یادگیری زبان را با او کامل کند.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

مجموعه آموزشی آنلاین سخن تدریس خصوصی زبان آلمانی را با کمک اساتید مجرب و متدهای آموزشی پیشرفته به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند. زبان آلمانی را میتوان جزء 10 زبان برتر جهان دانست. بنابراین تعداد افرادی که خواهان یادگیری این زبان میباشند بسیار زیاد است. تدریس خصوصی زبان آلمانی نقش مهمی را در کیفیت یادگیری و سرعت آن دارد. زبان آموزانی که به صورت خصوصی دوره ی آموزش زبان آلمانی را طی می کنند مکالمه ی روان تری دارند. یادگیری زبان آلمانی ممکن است به دلیل مهاجرت، تجارت، تحصیل، ارتقای شغلی و ... باشد. از این رو سرعت یادگیری برای زبان آموزان بسیار مهم است. بنابراین شرکت در کلاس های خصوصی برای تسریع در یادگیری بسیار تاثیرگذار میباشد.

03

مجموعه آموزشی آنلاین سخن برای تدریس زبان آلمانی از کتاب MENSCHEN استفاده میکند که کتابی مناسب برای یادگیری زبان آلمانی است. همچنین در این آموزشگاه اساتید زبان آلمانی منابع استاندارد آموزشی را در اختیار زبان آموزان قرار میدهند و با تکنیک های مخصوص روش درست یادگیری این زبان را آموزش میدهند.

 در این موسسه اساتید با تقویت مهارت های چهارگانه ی Speaking، Listening، Writing و Reading زبان آموزان را برای تسلط در زبان آلمانی هدایت میکنند. زبان آموز برای یادگیری این زبان علاوه بر تمرین و تکرار، نیاز به مربی دارد تا به اشتباهاتش اشاره کند که این امر در کلاس های خصوصی به راحتی امکان پذیر است. زیرا در تدریس خصوصی  تمامی توجه استاد به یک شاگرد است و کلاس بر اساس رفع ایرادات و نواقص زبان آموز پیش میرود.

ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که چرا آموزشگاه آنلاین سخن را برای یادگیری زبان آلمانی انتخاب کنیم؟ در یادگیری زبان آلمانی ممکن است مشکلاتی سبب کند شدن روند یادگیری شوند. کار با مدرس اشتباه، استفاده از روش های نادرست برای تدریس و آموزش، استفاده از منابع نادرست، از دست دادن انگیزه به خاطر سخت بودن زبان و عدم تمرین کافی از مشکلاتی هستند که زبان آموز با آن روبرو میشود. انتخاب مجموعه آموزشی در حل این مشکلات نقش بسزایی دارد.

 آموزشگاه آنلاین سخن با ارائه تدریس خصوصی امکان انتخاب مدرس را به زبان آموزان میدهد و این امر موجب میشود که زبان آموز با استاد دلخواه خود دوره آموزش را بگذراند. همچنین در آنلاین سخن اساتید از روش های پیشرفته و به روز برای تدریس استفاده میکنند و منابعی که در اختیار زبان آموز قرار میدهند، استاندارد و مناسب میباشد.

در نتیجه مجموعه آموزشی آنلاین سخن با تدریس زبان آلمانی می تواند این مشکلات احتمالی زبان آموزان را حل کند و سرعت یادگیری را افزایش دهد. آموزشگاه آنلاین سخن میتواند انتخابی مناسب برای یادگیری زبان آلمانی باشد.

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

مجموعه آموزشی آنلاین سخن تدریس خصوصی زبان ایتالیایی را با اساتید برجسته در دو شکل حضوری و آنلاین برگزار می کند. یکی از موثرترین و بهترین روش های یادگیری زبان تدریس خصوصی میباشد. زیرا در این روش زبان آموز زیر نظر استاد دلخواه خود دوره را میگذراند. همینطور زمان کلاسی منعطف میباشد و کلاس به طور کامل در اختیار زبان آموز است. در چنین شرایطی بازدهی کلاس چندین برابر میشود.

 آموزشگاه آنلاین سخن با تدریس خصوصی انواع زبان ها توانسته است زبان آموزان حرفه ای را پرورش دهد. در این موسسه از اساتید برجسته و مجرب که بیش از چندین سال سابقه ی تدریس زبان ایتالیایی را دارند استفاده میشود. این اساتید با پیشرفته ترین متد های روز دنیا آموزش زبان آموزان را انجام میدهند. زبان آموزان برای شرکت در کلاس های خصوصی مجموعه آموزشی آنلاین سخن ابتدا تعیین سطح می شوند سپس جلسات را به دلخواه به صورت فشرده یا معمولی طی میکنند.

در آموزشگاه آنلاین سخن با توجه به نیاز زبان آموز تدریس زبان ایتالیایی صورت می پذیرد. با توجه به اینکه زبان آموز ممکن است به قصد تحصیل، تجارت و کار، سفر و ... به یادگیری زبان ایتالیایی بپردازد، نحوه آموزش او متفاوت است. در تدریس خصوصی زبان ایتالیایی مهارت های چهارگانه ی صحبت کردن، نوشتن، شنیدن و خواندن تقویت خواهد شد. تدریس زبان ایتالیایی در موسسه آنلاین سخن مکالمه محور میباشد و زبان آموزان ترغیب می شوند تا مکالمه ی بیشتری داشته باشند. این امر موجب که سرعت یادگیری زبان آموز افزایش یابد و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف سازد.

هدف مجموعه آموزشی آنلاین سخن از تدریس خصوصی زبان رشد و ارتقاء زبان آموز در یادگیری است. زیرا در تدریس خصوصی سریعتر به نتیجه ی قابل قبول می رسیم. همچنین در کلاس های خصوصی سطح کیفیت آموزش بالا میباشد و اساتید از روش های نوین و پیشرفته استفاده میکنند. در کلاس های عمومی معمولا برای اینکه زبان آموزان دارای سطح های متفاوتی هستند، استاد نمیتواند به صورت حرفه ای آموزش دهد و باید متناسب با سطح کلاس پیش رود. آموزشگاه آنلاین سخن با توجه به اساتید برجسته و امکانات و شرایط قابل قبول، میتواند گزینه ی مناسبی برای یادگیری زبان ایتالیایی باشد.

تدریس خصوصی زبان ترکی

مجموعه آموزشی آنلاین سخن تدریس خصوصی زبان ترکی را طبق خواسته زبان آموز به شکل حضوری و آنلاین ارائه می دهد. زبان ترکی در سه سطح  مبتدی(A1-A2)،  متوسط(B1-B2) و حرفه ایC1-C2)) آموزش داده میشود. در آموزشگاه آنلاین سخن زبان آموزان ابتدا برای تعیین سطح آزمون میدهند و سپس با توجه به نتیجه ی آزمون از سطح تعیین شده توسط اساتید شروع به آموزش میکنند. زبان آموزان از آموزش زبان ترکی ممکن است اهدافی مانند کسب و کار، گردش و تفریح، تحصیل و ... داشته باشند.

 مجموعه آموزشی آنلاین سخن تدریس زبان ترکی را بر اساس نیاز زبان آموز ارائه می دهد. در کلاس های عمومی امکان آموزش بر اساس نیاز افراد نمی باشد. به عنوان مثال افرادی که برای تحصیل قصد یادگیری زبان ترکی را دارند باید به صورت آکادمیک آموزش ببینند اما افرادی که هدفشان گردش و تفریح است بیشتر بر مکالمه محاوره ای تاکید دارند.

در این مجموعه آموزشی زبان آموزان برای دوره های آزمون های رسمی مانند TYS , TOMER , ALES آماده میشوند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این موسسه برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین میباشد. زبان آموزانی که درخواست کلاس های غیرحضوری را دارند میتوانند در هر مکان و شهری دوره ها را طی کنند و محدودیتی از نظر شرکت در کلاس ندارند. همینطور زمان و هزینه ی کمتری را برای شرکت در کلاس ها صرف میکنند.

در تدریس خصوصی زبان ترکی زبان آموزان دوره ها را با سرعت و کیفیت بیشتری طی میکنند. زیرا کلاس های خصوصی تمرکز استاد بر تنها یک زبان آموز میباشد و آموزش را طبق نقاط ضعف و قوت آن زبان آموز پیش میبرد. همچنین زبان آموز می تواند ارتباط بیشتری با استاد داشته باشد و تمامی سوال هایش را بپرسد. در تدریس خصوصی امکان مکالمه ی بیشتر وجود دارد و ایرادات زبان آموز راحت تر شناسایی و رفع میشود. در کلاس های خصوصی انعطاف زمانی نیز وجود دارد. مثلا افرادی هستند که در برخی از ساعات روز یادگیری پایینی دارند و ساعت برگزاری کلاس برایشان حائز اهمیت است.

مهمترین هدف مجموعه آموزشی آنلاین سخن یادگیری زبان آموزان با بیشترین کیفیت و بالاترین سرعت است. این آموزشگاه به همراه اساتید مجرب کمک میکند تا زبان آموزان در کمترین زمان ممکن مهارت های چهارگانه ی زبان را بیاموزند و بر آنها تسلط پیدا کنند. همچنین در این موسسه از روش های تدریس پیشرفته و حرفه ای برای آموزش زبان آموزان استفاده میشود.