گل های مرسوم و مورد استفاده در تاج گل ترحیم

گل ها معنای خاصی داشته و از هر نوع برای مراسم و مجالس خاصی استفاده می گردد. عموما از تاج های گل برای مراسم های ترحیم استفاده می شود که سبب ایجاد آرامش برای خانواده داغدار می گردد.

هدف اصلی از تهیه و سفارش تاج گل ترحیم ابراز احساس همدردی با خانواده متوفی می باشد و عموما نیز از گل های لیلیوم برای تهیه این تاج گل ها بهره برده می شود.

استفاده از گل لیلیوم به معنای این نیست که تنها انتخاب ما برای دسته یا تاج گل فقط این نوع از گل می باشد بلکه انواع دیگری نیز برای این مهم وجود دارند.

از انواع گل های زنبق، گلایول، داوودی، گل رز، گل میخک و... نیز می توان استفاده نمود. برخی از این انواع گل ها توسط مذاهب مختلف برای مراسمات ترحیم استفاده می شود؛ مانند گل میخک در مراسم ترحیم مسیحیان.

گل گلایل

گل گلایل به همراه گل لیلیوم پرمصرف ترین نوع گل برای تهیه تاج گل ترحیم می باشند. گل گلایل دارای ساق های بلندی است که چندین گل بر روی آن سوار شده اند.

گل گلایل را نماد صمیمیت دانسته و در هنگام تهیه تاج گل به صورت حلقه ای و بادبزنی در پشت گل های دیگر نصب می گردند.

گل گلایل دارای رنگ های مختلفی می باشد اما در کشور ما تنها از رنگ سفید آن برای تهیه تاج گل استفاده می شود.

 گل گلایل سبب ایجاد احساس عمیق در به یاد کسی بودن و دارا بودن آن فرد از صفات مثبت اخلاقی می گردد و پیام تسلیت را به خانواده داغدار منتقل می نماید.

به دلیل استفاده از گل گلایل تنها در مراسم ها و مجالس های ترحیم، عمدتا این گل با این قبیل مراسم ها به یاد آورده می شود و نشانگر از دست دادن عزیزی توسط یک خانواده می باشد.

برای زیبایی بیشتر تاج گل گلایل می توان از از رنگ سیاه در کنار رنگ سفید استفاده نمود که سبب ایجاد زیبایی دو چندان در تاج گل ترحیم می گردد.

گل لیلیوم

گل لیلیوم یا به زبان فارسی گل سوسن نیز جزو زیباترین مخلوقات الهی می باشد. گل لیلیوم به سبب ظاهر و بویی که دارد حس خلوص و پاکی را منتقل می نماید.

القا نمودن حس پاکی اصلی ترین عامل برای استفاده از گل لیلیوم در مراسم های ترحیم می باشد. علاوه بر آن از گل لیلیوم (سوسن) به نماد  صداقت، قدرت و دلنشین بودن نیز یاد می شود.

تمامی این مفاهیم سبب انتقال حس درونی ما به خانواده داغدار به بهترین شکل شده و سبب آرامش خاطر و تسلای وجود ایشان گردد.

گل لیلیوم نیز دارای رنگ های متنوعی می باشد؛ از این تنوع رنگی می توان به رنگ های نارنجی، سفید، قرمز، ارغوانی، زرد و ... اشاره نمود.

برای تهیه تاج گل ترحیم از گل لیلیوم یا گل سوسن، مانند گل های دیگر از رنگ سفید استفاده می شود. رنگ سفید عمدتا سبب انتقال حس آرامش به خانواده داغدار شده و همین موضوع دلیل استفاده از رنگ سفید می باشد.

نحوه چینش و طراحی تاج گل نیز به سلیقه فروشنده بستگی داشته و حتی می توان از انواع دیگر نیز در کنار گل سوسن استفاده نمود. البته این موضوع نیاز به مهارت فروشنده داشته تا آن ها به نحو صحیح در کنار یکدیگر چینش نماید.

یکی از راه های تهیه تاج گل ترحیم، سفارش گل آنلاین در تهران است؛ این کار می تواند در زمان و هزینه های شما صرفه جویی نماید.

01

گل داوودی

متنوع ترین نوع گل که در جهان وجود دارد، گل داوودی می باشد. گل داوودی دارای رنگ های متنوعی بوده و برای مجالس مختلف قابلیت استفاده دارد.

مهد تولید و پرورش گل داوودی مربوط به قاره آسیا می باشد. این گل دارای دوام و عمر بالایی می باشد و از همین جهت آن را نماد وفاداری، زندگی و طول عمر به شمار می آورند.

از گل داوودی برای مراسم های ترحیم و تولید استفاده می شود. دلیل آن نیز تنوع رنگی آن ها می باشد. از گل داوودی سفید تحت عنوان یادآور شادی، عشق و امید به زندگی نام برده می شود.

تاج گل ترحیم هایی که با استفاده از گل داوودی طراحی و تهیه می شوند برای انتقال مفهوم وفاداری به شخص فوت شده و داشتن آرزوی آرامش و عشق برای خانواده داغدار بهره برده می شود.

در کشور ما از گل داوودی بیشتر برای مراسم های تولد و ولادت استفاده می گردد و عمدتا گل های داوودی که در مراسم های ترحیم هستند به کشور های اروپایی و آمریکایی باز می گردند.

گل داوودی دارای استعداد مناسبی برای طراحی مدل های مختلف دسته گل و تاج گل ترحیم می باشد و از این جهت نیز توسط فروشندگان به مشتریان پیشنهاد می گردد.

گل داوودی در رنگ های سفید، صورتی، بنفش و زرد در نقاط مختلف جهان وجود دارد.

گل زنبق

گل زنبق را به جرئت می توان جزو زیباترین گل ها در جهان هستی به شمار آورد. خلقت بسیار زیبا و ترکیب رنگ های چشم نواز سبب زیبایی دوچندان گل زنبق شده است.

گل زنبق دارای گلبرگ های بسیار زیبا و ظریف بوده  و در برخی آئین ها آن را نماد شجاعت و دانایی می دانند اما در کشور ما نماد ویژگی دیگری می باشد.

گل زنبق را نماد معصومیت و پاک بودن دانسته و به همین علت از گل زنبق در مراسم های ترحیم نیز برای تاج گل استفاده می نمایند.

گل زنبق سبب می گردد تا پاک بودن و معصومیت فرد فوت شده به خانواده داغدار یادآوری شده و سبب ایجاد آرامش در ایشان گردد.

گل زنبق نیز دارای رنگ های متنوعی می باشد. برای تهیه تاج گل ترحیم از گل زنبق بهتر است که از رنگ های زرد و سفید استفاده گردد.

گل زنبق را می توان در مراسم های دیگر نیز استفاده نمود و محدویتی برای استفاده از آن وجود ندارد اما نماد معصومیت و پاک بودن سبب شده است تا در مجالس ترحیم نیز مورد استفاده قرار گیرد.

03

سفارش تاج گل ترحیم به صورت آنلاین

امروزه با فراگیری تکنولوژی و رونق پیدا کردن کسب و کار های آنلاین، فروشندگان گل نیز خود را با شرایط وفق داده و فروشگاه های آنلاین خود را راه اندازی نموده اند.

عمدتا فروشندگان گل در آنلاین شاپ های خود، نمونه کار های خود از دسته بندی های مختلف را قرار داده اند و مشتریان می توانند مدل های مورد نظر خود را سفارش دهند.

برای سفارش گل آنلاین در تهران کافی است تا وارد سایت گالری گل بهار شده و مدل های مختلف آماده را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت آنلاین هزینه تاج گل ترحیم در این سایت وجود داشته و می توانید به صورت آنلاین از طریق درگاه های بانکی اقدام به خرید تاج گل مورد نظر خود نمایید.

در صورتی که تاج گل مورد نظر شما در میان نمونه های موجود در وبسایت وجود نداشت می توانید با شماره های موجود تماس حاصل نموده و تاج گلی را که مد نظر دارید به اطلاع کارشناسان برسانید.

در کوتاه ترین زمان سفارش تاج گل شما آماده شده و توسط پیک به محل مورد نظر شما ارسال می گردد. امکان اضافه نمودن نوشته خاص نیز در بخش ثبت سفارش در نظر گرفته شده است تا میزان رضایت مشتری را به بالاترین حد برساند.